Hlavička stránky
Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

16 % spokojených zákazníků

277 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 7 970 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

SCONTO Nábytek kvalita zboží

Co říkají zákazníci o kvalitě zboží

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Klobuskapřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

nevím o žádném kladu

Objednal jsem si 20. 7. TV stolek ze Sconto Nábytek. Už za dva dny mi ho dopravce doručil, což bylo jediné pozitivum celé objednávky. Po rozbalení jsem ale zjistil, že nábytek už byl evidentně jednou sestavený a následně znovu rozebraný. Krabice byla přelepená jinou páskou než od výrobce, otvory pro panty byly vyštípané a bylo zřejmé, že při rozebírání došlo k poškození. Rozhodně nešlo o nový, nepoužitý výrobek. Reklamaci jsem ihned vyplnil přes stránky Sconta a přiložil fotografie i video jako důkaz. Odpověď mě ale zklamala – bylo mi sděleno, že situaci budou řešit s výrobcem. To mi nepřijde jako správný postup, protože výrobce tento nábytek neposílá smontovaný. Je tedy zřejmé, že k opětovnému zabalení a odeslání již rozbaleného kusu došlo až po cestě k zákazníkovi. Navíc jsem dvakrát volal na reklamační oddělení. Pokaždé jsem mluvil s operátory, kterým bylo velmi špatně rozumět, protože neuměli dobře česky. Místo snahy situaci vyřešit nebo se alespoň omluvit za vzniklé komplikace jsem se setkal jen s nezájmem. Od tak velkého prodejce bych očekával lepší kontrolu vráceného zboží, profesionální zákaznický servis a férové řešení reklamací. Místo nového výrobku jsem obdržel zjevně použité a poškozené zboží a následná komunikace byla velkým zklamáním. V mém případě se jednalo o velmi špatnou zkušenost, a proto nemohu Sconto Nábytek doporučit.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste obdržel zboží v nevyhovujícím stavu. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme. Rádi bychom si celou vzniklou situaci podrobně prověřili. Prosíme Vás proto, zda byste nám na e-mail jan.bures2@sconto.cz mohl zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky. Díky těmto údajům budeme moci celý případ dohledat a prověřit. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby nadále zlepšovat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jendadivkopřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Klady? No max že peníze si přijmete….

A jak vypadá postel? Obouchaná, na fest utáhlí šrouby a popraskané dřevo… Už nikdy si nic u vás nekoupím a to sem dostal doporučení od mamky… Měla přijet v pátek a přijede až další týden..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
krmelovi krmelovipřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

zboží na úrovni 3 jakostní třídy, sconto poprvé a naposled

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Pokud je zboží jakkoliv poškozené nebo vykazuje vadu, prosíme Vás, abyste se obrátili na naše reklamační oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře. Naši kolegové se budou Vaším případem zabývat a udělají maximum pro jeho co nejrychlejší vyřešení. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sylva Dockalovapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zakoupila jsem sedací soupravu, která byla už při montáži dodána s vadným nebo nesprávně vyrobeným dílem rozkládací části. Sedačku proto nebylo možné správně sestavit ani používat tak, jak byla prezentována a zakoupena. Reklamaci jsem uplatnila ihned po zjištění vady, zaslala fotografie, doplnila všechny požadované informace a očekávala, že vzhledem k tomu, že se jednalo o chybu vzniklou ještě před převzetím zboží, bude situace řešena aktivně a co nejrychleji. Místo toho už 21 dní dostávám v podstatě stále stejnou odpověď – že Sconto čeká na vyjádření výrobce a že na vyřízení reklamace má ze zákona 30 dní. Chápu, že zákonná lhůta existuje. Nerozumím ale tomu, proč je jedinou odpovědí zákaznického servisu neustálé opakování této informace, aniž by zákazník dostal jakýkoliv konkrétní termín nebo průběžnou informaci o řešení. Nejvíce mě zarazila odpověď zákaznického servisu, že sedačku mohu i během reklamace normálně používat, protože problém se týká pouze rozkládací části. To mi připadá stejné, jako kdyby si člověk koupil nové auto s klimatizací a prodejce mu řekl, že auto může přece normálně používat i bez funkční klimatizace. Ano, používat lze, ale nebylo dodáno to, co bylo objednáno a zaplaceno. Sedačka byla navíc koupena jako dárek pro 79letou babičku. Místo radosti z nového nábytku několik týdnů čeká na vyřešení situace, zatímco jedinou odpovědí je stále dokola odkaz na zákonnou třicetidenní lhůtu. Nemrzí mě samotná chyba výrobce. Ta se může stát každému. Mrzí mě, že za chybu, kterou jsem nezpůsobila, už tři týdny nese veškeré důsledky pouze zákazník. Největším zklamáním pro mě není samotná vada výrobku, ale úroveň zákaznického servisu. Místo aktivního řešení, průběžných informací nebo snahy situaci urychlit jsem měla pocit, že nejdůležitější je zákazníkovi opakovaně připomínat, že na vyřízení reklamace existuje zákonná třicetidenní lhůta. Takový přístup od společnosti velikosti Sconta rozhodně nečekáte.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí komplikace, které Vám vznikly v souvislosti se zakoupenou sedací soupravou, i Vaše nespokojenost s průběhem reklamace. Rádi bychom Vás ujistili, že naše reklamační oddělení se Vaším případem aktivně zabývá od samého začátku a je s Vámi po celou dobu v kontaktu. Bohužel některé kroky v reklamačním řízení nejsme schopni z naší strany dále urychlit. V současné době čekáme na vyjádření výrobce ke způsobu řešení reklamace, přičemž z naší strany již byla tato záležitost urgována. Jakmile obdržíme jakékoli nové informace, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Věříme, že se reklamaci podaří v co nejkratší době vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Strašná komunikace. Objednala jsem si rohovou sedací soupravu přišla, ale špatná barva. Nejdříve jsem volala a podávala reklamaci, ale pak jak se chovali jsem si rozmyslela a chtěla odstoupit od smlouvy, měla jsem výhodu objednala jsem přes e-shop. Při podání rekalmace chtěli vyfotit štítky. Tak jsem myslala, že stačí jeden, ale ne vždy mi napsali, abych fotila a posílala další. Když byli hotové štítky, tak po mě chtěli vyfotit sedací soupravu a nedokázali pochopit, že jsem rozbalila jeden kus a další jsem již nerozbalovala. Takž začal další kolotoč dopisování. Paní byla, ale hodná poslala mi látku jaká je na sedačce. To já vím jaká je a vybrala jsem si ji, akorát v jiné barvě. Dovolat se byl očistec a když jse dvoláte, tak vrácení zboží na moje náklady a ještě na vás mluví slovensky / nic proti, ale jsem v České republice a úřední jazyk je čeština/. Tak jsem se radila a začalo to na novo. Odstoupila jsem od smlouvy e-mailem a to jim nestačilo. Chtěli přes jejich stránky, ale tam narazíte, protože, vrácení zboží na pobočku, tzn.že já to budu vracet na moje náklady. Takže jsem na to nepřistoupila a ani, že pošlu na ně ČOI s nimi nic neudělalo. Takže opět dopisování až přes právníka. Pak mi paní volala, tedy jestli si to nechci rozmyslet a nechci novou sedačku. Vysvětlení po tom jak se chovají k zákazníku už ne. Řeknu vám mazec. Velký řetězec a myslela jsem solidní. Kdybych si měsíc předem nekoupila stěnu a doplňky za 40 000. Nic jsme pro ně neznamenáme. Takže nikdy více.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Noraka Janpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Velký výběr zboží

Objednáno šest židli. U dvou nebyl dodán otočný mechanismus. Bez něj nejdou židle smontovat. Koupit se nedá

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme za udělení převážně pozitivního hodnocení. Mrzí nás, že Vám byly dvě židle doručeny nekompletní. V takovém případě se prosím neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení pomocí reklamačního formuláře. Naši kolegové se budou Vašemu případu věnovat a pokusí se Vám chybějící díly zajistit co nejrychleji, aby již bylo vše v pořádku. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdeňka Grabiášovápřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné bohužel

Zboží je v hrozné kvalitě. Dvě zkušenosti a obě špatné, takže nikdy více. Poprvé konferenční stůl kde chyběl jeden díl a čekání měsíc na reklamaci Podruhé dva stoly do dětský pokojů jeden dodřeny, už při rozbalení a druhý očividně přebalený, protože byl zabalen úplně jinak a dobitý celý. Neskutečné, osobně tam už nic nekoupím a pro ostatní jen varování

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost a velmi se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Naše reklamační oddělení momentálně dělá maximum pro to, aby byla Vaše aktuální reklamace stolu vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
karel hajčmanpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Pěkný nábytek Bombay

Dobrý den ,včera jsem se opět zasmál zklamáním vašeho firemního přístupu ke kontrole a co vůbec posíláte zákazníkovi po první reklamaci .Zřejmě u Vás vůbec nefunguje výstupní kontrola co vlastně vezete zákazníkovi. Už minule jsem zdůrazňoval at si pohlídáte kvalitu při reklamaci 3 ks židlí (ze 4 objednaných). Jinak by se opět nestalo to co včera při přebírání zboží, kdy jsem židle rovnou rozbaloval před řidičem závozu a on to viděl na vlastní oči.Řidič udělal z této přebírky záznam, kde jsou vypsané vadné 3 ks židlí 1. židle - katastrofa- prasklá až zlomená. 2. židle -prasklá noha po celé délce a lepidlem zalepená. Poté přebroušená 3. židle - nenatřené ořezy na boku, pilkou hluboké řezy v židli,suk v noze židle(riziko prasknutí a úrazu) Celkem jsem si objdenal 7 ks nábytku a z toho bylo 6 poškozených : TV STOLEK BOMBAY - prasklé šufle JÍDELNÍ STŮL BOMBAY - uražený roh KONF.STOLEK BOMBAY - strhané závity u šroubů bez možnosti smontování 3× DŘEVĚNÁ ŽIDLE BOMBAY - jedna židle přišla se zlomenou nohou v suku a další dvě měli tak velké suky v nohách, že byla otázka času kdy se také zlomí

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste opakovaně obdržel poškozené zboží, a omlouváme se za vzniklé komplikace. Celou situaci budeme dále řešit s naším dodavatelem, aby se podobné případy do budoucna neopakovaly. Momentálně naše reklamační oddělení dělá maximum pro to, aby Vám byly nové 3 židle doručeny co nejrychleji. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že po této výměně již bude vše v pořádku. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavlína Ryplovápřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dne 18.4. jsem objednala postel, v objednávce se psalo předpokládané datum doručení 25.4., nikde nebylo uvedeno, že zboží musí být dostupné na nám nejbližší pobočce. Brala jsem to tak, že takhle velká firma odesílá zboží někde z centrálního skladu. V dnešní době, kdy většina firem objednané zboží zasílá hned na druhý den, jsem byla nemile překvapená, když se mi nikdo celý týden neozval. V pátek 24.4. jsem proto volala na sconto ja. Hlasový asistent mi oznámil, že zboží je nachystáno k vyzvednutí přepravcem. Tudíž jsem předpokládala, že se mi někdo v sobotu ráno ozve, že mi vezou zásilku, ale nic se nestalo. Proto jsme v sobotu opět volali na sconto, tentokrát jsme se nechali přepojit na živého člověka. Pan tvrdil, že postel je nachystaná k vyzvednutí přepravcem a divil se, že se mi přepravce ještě neozval. Tvrdil, že dá do systému mou urgenci a že se mi po víkendu někdo ozve. Bohužel se tak nestalo a v úterý jsem musela zase volat, tentokrát mě asistent spojil s nějakou paní. Ta najednou tvrdila, že termín 25.4. byl termín pro dodání na sklad a zboží bude odesláno až se mi někdo z dopravců ozve. Tak jsme chtěli číslo na přepravní firmu. Tam nám paní sdělila, že nám postel teda dovezou v pátek 1.5., tvrdila to i přes připomínku, že je svátek. No a najednou ve čtvrtek odpoledne telefon, jiná paní, která tvrdila, že převzali zboží k přepravě a chtěla by se se mnou domluvit na doručení v sobotu odpoledne. Ja na to, že už jsem domluvená na pátek, tak se omlouvala, že zboží putuje ze skladu z Brna a ne Ostravy a oni k nám mají cestu až v sobotu. I přesto, že jsme na víkend měli jiné plány, potvrdila jsem převzetí. Cca do 20 minut mi volala paní z Ostravy, že si chce potvrdit převzetí zboží v pátek 1.5., tak jsem se zeptala, co to ma znamenat, že před malou chvílí mi tvrdili doručení v sobotu. Paní s blekotanim, že když už jsem domluvena, tak platí ta sobota, zavěsila. Nehorázný bordel v tom mají, každý tvrdí něco jiného. Zákaznický servis nulový. Už nikdy více. A zboží je podprůměrné kvality. Tento obchod určitě nedoporučuji. Navíc doprava je předražená. Očekávala bych, aspoň jako kompenzaci výnos zboží domu zdarma, ale to se nestalo. Když jsem argumentovala, že zboží nemůžu převzít sama a manžel si musel opět vyměnit směnu, tak mi paní sice výnos nabídla, ale s poplatkem 499.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost, a to jak s komunikací naší zákaznické linky, tak s komunikací externího dopravce. Omlouváme se za vzniklé komplikace a nejasnosti ohledně termínu doručení Vaší objednávky. Celou záležitost budeme dále interně řešit jak s naším zákaznickým servisem, tak s externím přepravcem, aby do budoucna došlo ke zlepšení komunikace a podobné situace se neopakovaly. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby nadále zlepšovat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

maximalně velký výběr

nábytek přišel velice poníčení nebyla jsem sním spokojená, prkna která měla být použití na šuplík byla u děr do hlouby popraskaná že to vypadalo že se to za chvilku rozpadne, ( jen díky lepidlu co byla bylo u toho se to dalo dohromady). Bočni část skříně byla naštípnutá a skřivená, při rozbalováni chyběl ochraní materiál který by chránil citlivé části nábytku.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste obdržela poškozené zboží. V takovém případě doporučujeme obrátit se na naše reklamační oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře. Naši kolegové se Vaším případem budou zabývat a udělají maximum pro to, aby byla celá situace vyřešena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

skříň vypadá krásně zvenku

Velmi špatná zákaznická podpora, chtěl jsem si koupit dvě police do skříně od autorizovaného prodejce, ale tým podpory mi řekl, že mi nic neprodají, se slovy jdi se podívat, kam chceš, jsem z tohoto přístupu k zákazníkům velmi zklamaný, obchod Sconto.cz nikomu nedoporučím, je tu opravdu velmi špatný přístup k zákazníkům.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s komunikací našeho zákaznického servisu. Takový přístup rozhodně neodpovídá standardu, který chceme našim zákazníkům poskytovat. V rámci naší snahy o zlepšování služeb bychom si rádi celý hovor prověřili. Prosíme Vás proto, zda byste nám mohl na e-mail jan.bures2@sconto.cz zaslat telefonní číslo, ze kterého jste na zákaznickou linku volal, abychom mohli komunikaci dohledat a prověřit. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje