Hlavička stránky
Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

16 % spokojených zákazníků

277 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 7 970 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Co zmiňují zákazníci v recenzích

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic.

Zakoupili jsme pohovku s taburetem SOFIA v barvě zelené. V první řadě není absolutně možné se dohodnout na doručení s dopravní společností Rhenus. Za dopravu si účtují 1044,-Kč a servis je otřesný. Jednou nebylo doručeno vůbec i přes domluvu, na druhý pokus mimo smluvenou dobu. Operátoři hovoří jako roboti a nic neví (ostatně jako na každém call centru), stejně tak operátoři ve Scontu, ti pouze předávají informace dopravní společnosti a nic se jich netýká. Navíc v Rhenusu každý operátor tvrdil, že den před doručením přijde sms s kontaktem na řidiče a to se nestalo ani v jednom případě. A nakonec pohovka - jedná se o levný kus nábytku a tomu odpovídá 100%. Potah zřejmě šily slepé děti. Opěradlo je velmi nízké, což z nákresu v obchodu není zřejmé. Opěrné polštáře jsou nízké, obdelníkové a přeplněné. Taburet má úplně jiný odstín, než celá pohovka, potahová látka má i jinou strukturu, tedy budeme hned na začátku řešit reklamaci. Navíc má pohovka barvu Sea Green, což nepovažuji za ZELENOU, jak je jednoduše uvedeno ve Scontu.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, vážíme si Vašeho nákupu v našem obchodě, děkujeme. Je nám velice líto, pokud uvádíte, že nákup neproběhl k Vaší plné spokojenosti. Pokud máte pocit, že nová pohovka neodpovídá Vaší představě, můžete zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky a nemůžeme se detailněji vyjádřit k dané situaci. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Žádnéeee

Tak Sconto nábytek nikdy více!!!!!!!!! objednali jsme dražší nábytek, prý vyrobeno v Německu, německá kvalita, zpracování,atd...vyzvedli jsme si M...U!!! doslova a do písmene!!! nábytek Concept pro opravdu total zklamal! Všechno je vyrobené v Polsku!!!! Žádné Německo!!!ani se to nesnaží maskovat!!to je zavádění spotřebitele a myslím, že i ČOI by to mohlo zajímat !!!! Předražené polské ho..o!!!polské návody, půlka jich samozřejmě chybí, také jako půlka šroubků, upevnění do zdi,atd..tak tohle fakt neee

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, vážíme si toho, že jste se rozhodl pro nákup nového nábytku právě u nás. Je nám velmi líto, pokud uvádíte, že nejste spokojený s kvalitou zboží. V případě, že je s Vaším novým nábytkem cokoli v nepořádku, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení prostřednictvím online formuláře na našich webových stránkách. Kolegové se s Vámi spojí a navrhnou možnosti řešení. Jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky a nemůžeme se detailněji vyjádřit k dané situaci. Děkujeme za pochopení. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hana K.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednaný rošt byl dodán prasklý, reklamováno hned po rozbalení. Reklamace trvala měsíc, byl přislíben nový rošt. Dodána byla pouze prasklá boční podpora roštu s tím, ať si ji zákazník opraví sám. Pánovi, co si rošt objednal je 83 let ,je na vozíku. Koupen speciální imbus , aby se šrouby dali povolit. Ze strany Sconta neochota , nezájem a prý je vše v pořádku. Není ! Nikomu nedoporučuji!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, je nám velmi líto, pokud uvádíte, že Vám byl dodán prasklý rošt. Rádi bychom se vyjádřili k dané situaci, ale jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší reklamace. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kucis 21před 3 lety
Doporučuji obchod

Velice vstřícné jednání paní na informacích při reklamaci zboží v Plzeňském obchodě .I při nákupu se nám zaměstnanci chovali velice vstřícně a mile.Touto cestou bych jim chtěla poděkovat

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, mockrát děkujeme za zpětnou vazbu a čas, který jste jí věnovala. Vaši pochvalu s radostí předáme do plzeňské pobočky. Budeme rádi, když nás opět navštívíte na našem e-shopu nebo v některé z našich kamenných prodejen. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží dodali nekompletní (chybějící nohy u židle). Vůbec se nesnaží reklamaci vyřešit. Pošlou e-mail ze mají na vyřízení zákonných 30 dni a tím to končí. Nesolidní jednání.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, vážíme si toho, že jste se rozhodl pro nákup právě u nás. Je nám líto, pokud uvádíte, že jsme Vám dodali nekompletní zboží. Rádi bychom se vyjádřili ke stavu Vaší reklamace, ale jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alexander Gissler před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Několik let zpátky jsem tu koupil 6 židlí, které dneska jsou stále v sortimentu. Potřeboval jsem pár náhradních šroubů a dílů, abych opravil 4 těch židlí, ale bohužel Sconto Nábytek to neumí zařídit, pokud nemám číslo fakturu ... fakturu, kterou určitě tolik let (aspoň 8, možná i víc), neuložím. Jsem schopný jmenovat výrobek, můžu poslat fotky těch částí, které chybí, můžu je tam dovézt a ukázat fysicky, jak se to dělá třena u Ikey, ale ne ... bez čísla faktury to nejde. Už bych nikdy tady nic nekoupil - bude se Vám ztratit jeden šroub, a už nemáte fakturu? Smůla, musíte si to celé zboží koupit znova - prostě směšné

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Abychom se mohli věnovat reklamaci, opravdu potřebujeme číslo Vaší kupní smlouvy. Náhradní díly lze doobjednat pouze přes kupní smlouvu. Děkujeme za pochopení. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Příjemný personál na pobočce

Koupila jsem botník RADIM- .Pohodlně do něj dáte boty jen velikosti 38. Manžel a syn s velikostí 42-43 mají smůlu botník nelze zavřít.. Neplní tedy svůj účel reklamace byla zamítnuta.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, velice si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup nového botníku právě u nás. Těší nás, že chválíte příjemný personál na pobočce. Je nám líto, pokud uvádíte, že botník nesplnil Vaše očekávání. Rádi bychom se vyjádřili k dané situaci, ale jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší reklamace. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

rychlost dodání a celkem ok

postel vrže, asi by bylo potřeba silnější rošty?poradíte mi co s tím.-

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, velice si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup nové postele v našem obchodě. Litujeme, pokud uvádíte, že postel vrže. Kontaktujte prosím reklamační oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře na našich stránkách. Pracovníci reklamací se s Vámi spojí a navrhnou možnosti řešení. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radimpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Za tu špinavou sedačku patří na... na celé sconto

Strašná doprava, komunikace při problémech žádná. Sedačka přišla s flekama. Sconto to bylo naposledy. Snad reklamace proběhne úspěšně. To je snad vtip toto prodávat jako novou sedačku. Radim Chlud

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, děkujeme, že jste se rozhodl pro nákup nové sedačky právě u nás. Litujeme, pokud uvádíte, že sedačka má na sobě fleky. Vaše reklamace, kterou jste vznesl 22.08.2023., je nyní v řešení. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prosíme proto o strpení. Děláme maximum, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Cibulovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

na skladové zboží jsem čekala 14 dní, pote přišlo úplně něco jiného, než jsem objednala. Vzhledem k tomu, že nábytek byl určen na chatu jsme záměnu zjistili až na místě. Museli jsme vše znovu naložit, odvézt zpět do Prahy, reakce obchodu pouze konstatování mailem, že obdrželi reklamaci. Dál nic, nikdo se neozval, nenabídl řešení, neinformoval jak to bude řešeno a v jakém časovém horizontu. Poprvé a taky naposled jsem v tomto obchodě něco objednala,

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, děkujeme, že jste se rozhodla pro nákup nového nábytku právě u nás. Je nám velice líto, pokud uvádíte, že Vám bylo doručeno jiné zboží. Vaše reklamace, kterou jste vznesla 19.08.2023., je nyní v řešení. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prosíme proto o strpení. Omlouváme se Vám za vzniklé potíže. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

rychlost zpracování a prodeje

bohužel jsem podle obrázku neodhadl velikost křesla, takže je jen pro malé lidičky

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, velice si vážíme toho, že jste se rozhodl pro nákup nového křesla v našem obchodě, a že oceňujete rychlost vyřízení Vaší objednávky. Litujeme, pokud uvádíte, že jste neodhadl velikost křesla. Pokud máte pocit, že výrobek neodpovídá Vaší představě, máte možnost zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit a případně vybrat z naší široké nabídky jiný typ produktu. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalita výrobku

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, děkujeme Vám za nákup a hodnocení. Pokud máte pocit, že kvalita výrobku neodpovídá Vaší představě, máte možnost zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit a případně vybrat z naší široké nabídky jiný typ produktu. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nereagují na reklamaci, prý na to mají 30 dní Nechtějí vrátit peníze, ikdyž byl nábytek poškozený Velmi špatná zkušenost

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, děkujeme za to, že jste se rozhodl pro nákup zboží právě u nás. Je nám velice líto, pokud uvádíte, že jste obdržel poškozený nábytek. Rádi bychom se vyjádřili ke stavu Vaší reklamace, ale jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přehledný eshop Milý ochotný personál Pěkné zboží a velký výběr

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, děkujeme Vám za nákup a moc pěkné hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojena. Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vitrína nekvalitní. Špatný návod, jiné komponenty.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, velice si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup nového nábytku právě u nás, děkujeme. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Věříme, že reklamace, které jsou již uzavřeny, byly vyřízeny k Vaší spokojenosti. Za komplikace se Vám omlouváme. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naposledy, co jsem objednávala na Scontu! Gauč přišel úplně v jiné barvě, než jsme chtěli, náprava škod - neochotné jednání

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, děkujeme, že jste se rozhodla pro nákup nového gauče právě v našem obchodě. Je nám velice líto, pokud uvádíte, že Vám byl doručen gauč v jiné barvě. Rádi bychom se vyjádřili k dané situaci, ale jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednány 4 židle 3.5, dodány 16.5 - celkem 4 židle, dvě z nich nepoužitelné - jedna měla kratší nohu o 1 cm, druhá nepřipevněný podsedák, poškozená. Od 16.5 běží reklamace, 12.7 přivezli místo 2 nových židlí pouze jednu!!!!!!!!! Na čtvrtou novou židli stále čekám.....ještě máte chuť nakupovat u Sconto nábytek????

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, vážíme si toho, že jste se rozhodl pro nákup nových židlí právě u nás. Je nám velice líto, pokud uvádíte, že jste obdržel poškozené zboží. Rádi bychom se vyjádřili ke stavu Vaší reklamace, ale jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Marholdpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Výrazně nedoporučuji - skrz dopravce! Sconto nábytek má výrazně delší dodací doby nábytku oproti konkurenci (to je v pořádku, inzerují to na webu) - i tak se nám ale stalo, že pohovka měla dorazit téměř o dva týdny po potvrzeném nejzazším termínu dodání. Co je však největší katastrofa je jejich dopravce Rhenus Home Delivery (!). Tato společnost si s námi domluvila termín dodání telefonátem, ve kterém vám paní velmi nevybíravým způsobem řekně, že se zboží rozváží v pracovních dnech 7:00-19:00 a že v tomto termínu není schopná zaručit bližší časové okno. Tudíž si musíte běžně vzít dovolenou na celý den a čekat. Bohužel i tohle není záruka, že Vám zboží ten den dorazí. Dle jiných recenzí na internetu (na tuto dopravní společnost) se opakovaně stává, že jim v den doručení pošlou zprávu, že vůz havaroval a doručení se nekoná. Paní operátorka mi velmi neochotně slíbila (po velmi dlouhém hovoru a přemlouvání), že si napíše poznámku o doručení po mé pracovní době (tzn. v 18:00). Na jejich webu při sledování zásilky byl pořád domluvený čas v 18:00 avšak den předem přišla zpráva, že pohovku dovezou dopoledne a s časem se již nedá hýbat. Vzal jsem si tedy volno z práce, aby už po všech výše zmíněných peripetiích a opravdu dlouhem čekání byla vytoužená pohovka konečně doma. A v den doručení - zpráva o poruše vozidla! Na podpoře Sconta mi pak řekli, že s tímto dopravcem neměli nikdy problém (i když zkušenosti z recenzí a nezčetných příbězích s rozbitým autem mluví jinak) a že mohu být rád, když mi v Rhenus Home Delivery dali nový termín doručení (opět v rozmezí 7:00-19:00, takže další den dovolené navíc). Mám velké podezření na podvodné jednání dopravce Rhenus Home Delivery a pokud Sconto nezačne spolupracovat s jiným dopravcem, výrazně nákup v tomto obchodě nedoporučuji.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážený zákazníku, vážíme si toho, že jste se rozhodl pro nákup nové pohovky právě u nás. Je nám velice líto, pokud negativně hodnotíte svoji zkušenost s externí firmou Rhenus Home Delivery. Po předání zboží přepravci je komunikace se zákazníky zcela v režii přepravce a ne vždy je možné dohlédnout na dodržování smluvené kvality. Vaší zpětné vazby si velice vážíme a Vaši připomínku předáme přepravci jako podnět ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Za komplikace se Vám velice omlouváme. U Vaší objednávky evidujeme, že Vám pohovka byla 19.7.2023 doručena. Věříme, že splnila Vaše očekávání a udělá Vám dobrou službu. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lbosspřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

V tomto obchodě na pochvalu není ABSOLUTNĚ nic!

Sconto v Modřicích: - drzý, arogantní a neochotný prodavač, který ačkoliv má úplně prázdnou prodejnu si nás všiml po cca 20 minutách, do té doby se v pohodě vybavuje s kolegyní. Pak příjde a začne vás úkolovat, že máte nábytek nainstalovat na své místo, protože on tam od toho prostě není... - když pak chcete něco koupit, musíte podepsat absolutně nesmyslnou smlouvu, kde musíte nahlásit víc údajů než na finančáku, jinak jim to prostě systém nevezme -další horor vás čeká ve výdeji nábytku: musíte obejít budovu, kde je čekárna na výdej, Zde nefunguje vůbec nic, vyvolávací systém je "dočasně" mimo provoz, jednou za 20 min vyleze skladník a rozdá lístky. Do "čekárny" jde slyšet, jak se skladníci zevnitř skladu hádají, kdo co má dělat... - když po hodině (!) dostanete židly, tak pak doma zjistíte, že je poškozená (!) a musíte ji vrátit... SHRNUTÍ: TOMUTO OBCHODU SE VYHNĚTE, ZDE PANUJE PRACOVNÍ MORÁLKA A DUCH Z ROKU 1984. ZÁKAZNÍK JE TADY JENOM NA OBTÍŽ, PRODAVAČI JSOU NEKOMPETENTNÍ, AROGANTNÍ A SKLADNÍCI NA OKAMŽITÝ VYHAZOV. TADY SI VÁS PROSTĚ NEVÁŽÍ A JENOM ZDE ZTRATÍTE ČAS!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Drdufkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

neschopnost komunikace, levá ruka neví, co dělá pravá, není možno validně domluvit datum dodání zboží, přestože doprava je zaplacena, nakonec si zakázku vyzvedneme sami

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Vážená zákaznice, velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Jelikož reagujete jako anonymní uživatel, neznáme detaily Vaší objednávky a nemůžeme se detailněji vyjádřit k dané situaci. Vaše SCONTO

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje