NEDOPORUCUJU obhod. Pokud zbozi jde od dodavatele a ten nedodrzuje a ni terminy dodani a ni sliby a dokonce neodpovida na e-meili od obhodu, pracovniki na telefonu nedela NIC. Otevrene rika zakaznikam ze te musi "cekat", ze kontaktovat dodavatele telefonicki oni ne budou a "ne muzou zakaznikovi vypomoc".
Ja objednala dlazbu Hermitage, ktera musela byh byt dodana 10.03. Ne byla. Informace o zadrzeni dodani - taki. Pracovnice na telefonu rekla, ze "objednavka u dodavatele a proto obhod ne muze vypomoc". Kontakt na dodavatele ne dala, ale alespon jemu napsala. Naspatki jako mne slibili nikdo ne zavolal ale kdy ja zavolala, rekli ze...dodani posunuto o 10 dnu!!! 21.03! A ja bez kuchine. A 21 znovu NIC! Na zavolani rekli ze znovu napisou dodavateli a zavola naspatki. Nikdo ne zavolal! Zavolala sama a receno bylo ze "doidavatel ne odpovedel proto obhod pomoc ne muze - musim cekat". Zeptala kolik cekat a rekli ze ...dalsej TIDEN!!! Jen na odpoved dodavatele cekat TIDEN!! Kterij klidne muze posiuinut dodani na dalsih par tidnu a i znovu ne doderzat ale obhodu tak to NEVADI protoze on dostava penize JEN PREDEM...On s dodavatelem kvuli zakazniku, kterej mesic bez kuchine hadat samorzejme ne bude - to je problem zakaznika...
Prominte za chyby, jsenmm cizinka ale znovu NEDOPORUCUJU!
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zakoupil jsem v Hornbachu obložkové zárubně. Zaplatil zálohu za montáž, která podle ceníku měla činit 3700 Kč. Následná cenová nabídka byla 5600 Kč za montáž. To jsem odmítl a požadoval zálohu zpět. Nebyla mi vrácena s dovětkem, že se nevrací.
Nedoporučuji sjednávat montáž přes Hornbach. Najděte si svého řemeslníka.
ochtný personál,široký sortiment
Manažera obchodu, co se snažil aspoň něco zachránit, i když to už moc nešlo.
Koupila jsem si vinyl podlahu a nechala si ji i od nich položit, katastrofa, absolutně neprofesionální, podlahářství Kratochvíl. Nedali žádnou podložku, ani stěrku, takže podlaha křivá a vrže, o přidělání lišt ani nemluvě. Škoda, že nejdou dát fotky, takže pozor, tady určitě ne!
Dobrý den, dnes jsme vraceli poškozené zboží (shrnovací dveře, které měly poškozenou lamelu a ještě záměna barvy úchytek). Vyřízení vratky trvalo 50 minut. Přehazovali si nás jako horký brambor. Závěr byl takový, že nám vratili peníze. Nedoporučuji tento hobby market. V případě problémů vás čeká dlouhý proces řešení.
Fakt netusim .
Zbozi inzerovane na eshopu je ve skutecnosti jen na objednavku . Aby si ho zakaznik mohl objednat , musi osobne jet do prodejny , tam uzavrit pisemnou objednavku , zaplatit zalohu a az zbozi po objednani dorazi , zase si pekne cestu zopakovat .
Ženská na reklamaci v Ostravě svinove. Katastrofa!! Nepříjemná skoro mne poslala někam. Co vlastně tady chci?! Dne 7.12 2021
Hornbach je jedna velká fraška (komedie). Když si objednáte něco co je skladem tak následně v zápětí zjistíte, že to skladem není a musíte čekat další měsíc... V tomto obchodě bych si již nekoupil ani hřebík.
Objednala jsem v eshopu umělé květiny v keramickém květináči, nebylo vůbec obaleno přišlo totálně rozflákané, protože to naházeli do krabice jak čuňata na sebe, květináče mlátili o sebe nezabalené. Dále neochota reagovat na reklamaci emailem. Takže mám doma poškozené květiny za 1000,-. Nikdy víc tuto firmu, tohle je opravdu humus firma.
Když člověk koupí dvě rolety, jednu rozdělá a zjistí, že je krátká, a personál mu na reklamacich předvádí, že místo odtržení přilepené plastové stěny obalu měl vytáhnout asi 15 připinacku a skončí to jako důvod proč není možné roletu vrátit. A tu druhou vrací 2hodiny přesto, že ji ani neotevřel a účtenku má, tak je něco špatně. Už bych si tam nekoupil ani vodu v automatu.
Přístup k reklamaci - zamítnuto bez vyjádření k vadě ("zboží je téměř dva roky používáno, nelze za něj tedy odpovídat").... zcela bez ohledu na zákonnou 24-měsíční záruku.
Znalci z oboru bylo konstatováno, že tato firma reklamace zásadně tímto způsobem zamítá a u soudů používá obstrukcí, takže případné řízení se vleče i několik let. Výrobky (např. okna, dveře) jsou z Polska, jejich kvalita je podle mnou dotazovaných znalců extrémě nízká.
Doporučuji zde v žádném případě nenakupovat !!!!
Hradec Králové. Přístup prodavačky v oddělení barev. Poloviční odpovědi. Prodavačka dávala najevo, jak jí obtěžuji při dotazu na zboží.
V rámci této objednávky nic
Nebýt toho, že jsem se aktivně zajímal po dodacím termínu, když k avizovanému termínu nedošlo. Tak se ani nedozvím, že leží poškozené v depu dopravce (Geis). Když jsem toto zboží z důvodu jejich informace o poškození odmítl. Byl jsem automaticky zařazen do jejich kolonky "zákazník zboží vrací" aniž bych ho kdy viděl a tudíž i vrácení peněz se řídí dle zákona - tzn.14 pracovních dní. Takže dohromady na tři - čtyři týdny jim půjčíte bezúročně peníze. Podobné jednání patří do reálného socialismu. Už nikdy.
+ Reklama
+ Široký výběr
+ Celkem přehledný web
- termín dodání (avizováno do 1-2 dnů, tj. 17.8. či 18.8.)
- platba předem
- dopravce DSV (web pouze v angličtině; při sledování zásilky
se nedozvíte, kdy vám doopravdy zásilku doručí - uváděno 18.8., pracovník dopravce volá 18.8. před 16. hodinou, že doručovat budou 19.8. dopoledne, takže jsem seděla 18.8. až do onoho hovoru doma zbytečně)
- nelze zvolit dopravce, i když jich je prý několik, co má Hornbach nasmlouvané (Česká pošta, PPL, Geis, neschopné DSV)
Vlídné prostředí
množství lidí
defakto nic absolutni neochota pomoci vyresit reklamaci
Reklamace kazetove markyzy 4x3m s led praskl kloub a novy nevedete zadna kompenzace, na vymenu markyzy nepristupujete ani nahradni dil
nemate. Jste XINDLOVE. Velke sklamani uz nic u vas nekoupim i kdyby ste byl jediny obchod co by ste meli vec co chci. A ostatni budu odrazovat take.
Vyhazují profesionály a přijímají nezkušené
prodali mi objednané zboží s chybějící částí a když jsem tam musel odpoledne zase pro zbytek, způsobil mi skladník úraz, když mi hodil 30 kg kbelík na nohu v pantofli!!! Škoda, že se sem nemůžou psát sprostá slova!
Nechtějí vrátit nerozbalené zboží s čárovým kódem na základě výpisu z účtu.
Objednal jsem podlahovou krytinu s doručením Hornbachu,který zboží předal dopravci Geis.Po téměř 14 dnech z Hornbachu zavolali že zboží přepravce poškodil.Takže další čekání.Hornbach si zboží nechá zaplatit i dopravu dopředu.Ale už jsem fakt naštvaného.
