Objednanou skříň jsme museli nejdříve poprvé hned při převzetí na prodejně v Plzni vrátit z důvodu poškozených obalů a rozbitých částí dílů skříně. Dále jsme museli čekat dalších 14 dní než přivezou jinou skříň z Prahy Stodůlek. Převzali jsme odpovídající počet balíků na prodejně a odvezli domů ke smontování. Po rozbalení daných balíků jsme se nestačili divit. Objednávaná skříň měla mít jen dvoje šoupací dveře v barvě dubu. Obdrželi jsme troje dveře, z toho jedny čistě bílé a druhé se zrcadlem. Ani jedny neměly být na skříni, kterou jsme objednali. Za to chyběly oba boky skříně. Dvakrát jsme si kvůli tomu museli půjčovat vozík, najeli jsme více jak 100km a skříň stále nemáme. Za to kvůli tomu máme celé jedno patro v domě vzhůru nohama. Čekáme na dodání chybějících částí. Kompletní skříň vezou z Liberce. Stále skříň nemáme.
SCONTO už nikdy více!!!
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Když budete kupovat sedací soupravu, rozbalte ji hned před téma co vám ji přivezli!!! Mě dovezli roztrhanou a bok diravy masakr.Sedačka skoro za 30000kc.Reklamaci neuznali, tak si to na svoje náklady nechávám opravit. Už nechci nic že Sconta, ani hrníček hnus
Bohužel velmi špatná zkušenost s e-shopem Sconto. Objednal jsem si zahradní houpačku se slevou 45 % a čekal na ni 5 týdnů. Nakonec mi oznámili, že ji nedodají, protože dodavatel ji již nemá. Místo odpovídající náhrady mi nabídli pouze slevový kód se slevou 35 %, což je horší než moje původní sleva.
Přestože mají v nabídce podobný model od stejného výrobce, odmítli mi ho dodat za stejných podmínek. Komunikace byla strohá a jejich řešení zcela nevyhovující. Pokud hledáte spolehlivý obchod, doporučuji se Scontu vyhnout – dlouhé čekání, zrušená objednávka a neochota nabídnout odpovídající náhradu.
Nedoporučuji.
Nespolehlivy obchod
Dlouhe cekani na vydeji zbozi aby vam pak rekli ze nemaji zbozi zabalene a pripravene ( 12 dni po zaplaceni na prodejne).
Skříň přišla ale... Totálně rozmlácené rohy, popraskaný papundekl na krytí zadní strany opravdu katastrofa... A když jsem viděla jak se páni dopravci chovají k zasilkám nedivím se že skříň vypadá jak vypadá... Žádala jsem reklamaci tak uvidím jak se k tomu laskavě postaví,od nich už nikdy víc nic! Tudíž 3500 Kč jsem "vyhodila z okna" jak se říká... Opravdu zklamání...
Nenakupovat od sconta přes internet!!! Nic Vám nedodají a stále jen Vám zboží s dodáním prodlužují!!! Po telefonátu Vám operátor řekne, že neví ani kdy zboží dojde! Zboží jsem měla mít 28.2. a samé lži jak není skladem, jsou neschopní urgovat dodavatele!
uz cca jmesic cekam na castecnou refundaci zaplacene castky za zruseni 1 polozky objednavky, opravdu sileny pristup, jen sliby zakaznickeho centra, reklamace zadana do banky
Objednali jsme konferenční stolek. Po rozbalení zjištěno, že každý díl má omlácené rohy nebo povrchové kazy. Sepsali jsme reklamaci, po cca třech týdnech nás kontaktovali a objednali svoz. Po dalším týdnu poslali mail, že peníze budou vráceny do dvou týdnů. Takže v podstatě již pět týdnů nemáme stolek ani peníze. Nikdy už v tomto obchodě nic nekoupím.
jako omluvu nám poslali 2 tisíce korun, takže vyrovnání super
skřín přišla, ale zrcadlo už né. Později přišlo i zrcadlo, a o mesic pozdeji přišlo zas zrcadlo, ale já už od nich nic nechtěla :) Mají tam v tom trochu bordel.
Široký výběr
18.1.2025 objednána komoda. Už za čtyři dny jsme ji měli doma, bohužel se špatnými spojovacími díly, takže nejde složit. Bylo nám sděleno, že nám pošlou správné. Už je to měsíc a stále nic. Nevím jaký problém je dát dva spojovací dílečky do obálky, nalepit na ni štítek a poslat, ale evidetně jo. Komunikace nula a každý se jen ohání dodavatelem. Když je dodavatel lempl a neumí poslat dva dílečky, ať s ním rozvážou spolupráci. Když mi došly nervy a rozhodl se je koupit si sám (Hornbach, Baumax, Obi), bylo mi sděleno, že to jsou speciální dílky a bohužel nejsou, takže máme rozmontovanou komodu a jsme odkázáni na nečinnost Sconta. Rozhodně nedoporučuji.
pohovka objednaná 6.12.2024 ... 27.02.2025 volal dopravce ,že dovezou tento den objednané zboží, navečer voláno - rozbilo se nám auto a když pročítám recenze na Sconto, tak se už nedivím ničemu , doufám , že pořídí dodat zboží během jednoho týdne, jinak odstoupím od smlouvy a budu požadovat zaplacenou částku zpět........... zatím nejhorší obchod .... nekomunikují , neaktualizují dodávky zboží , prostě nic....... už nikdy SCONTO HK ani jinde.....
velký výběr
obědnáno 4.2. 25 termín byl 11.2.25
Paní volala v pondělí,že to mají dovézt komudu ve středu tedy dnes 26.2. 25
A dnes volala,že jim to dovezli rozbité... :D
takže další termín v nedohlednu...
– Snaha obsluhy kamenné prodejny vše řešit
– Komunikace s dodavatelem/výrobcem
– Dodací lhůta
Zboží objednáno na prodejně 22. 11. s doměním, že dodání proběhne do dvou měsíců. Po této lhůtě mi bylo zaměstnancem prodejny oznámeno, že se dodání protáhne o téměř měsíc. Ani po této době zboží nedorazilo a komunikaci jsem musel zprostředkovat sám, načež mi bylo řečeno, že se dodání opět prodlouží. Při bližším pátrání jsem zjistil, že zaměstnanci prodejny absolutně nemají v rukou představu, v jakém stavu se objednávka nachází (za což je samozřejmě zodpovědný dodavatel) a nabízejí pouze domnělou slevu za pozdní dodání. Pokud si chcete zboží objednat, raději si vyberte to, čím disponují na prodejně fyzicky, avšak o kvalitě (vzhledem k této naprosto katastrofální komunikaci) také pochybuji. Otázka na závěr, kdyby si výrobce stál za kvalitou zboží, nekomunikoval by náhodou lépe?
Minimální komunikace obchodu. Při vyhledání objednávky objednávka neexistuje. Automat hlásí že se zboží převáží z jiné prodejny přitom bylo uvedeno jako skladem. Termín dodání katastrofa. Objednáno 26.1. termín dodání 2.2. kdy to nepřišlo a začal jsem zjišťovat kdy to dovezou tak tak prý příští týden pak zase příští týden a je 22.2. a zboží nikde takže poslední termín je 28.2. kdy slibují dodání pak to ruším a už v životě tento obchod.
Po posledních zkušenostech je ani hledat nebudu.
Ukrajinská obýváková stěna,dobře popsaná ovšem obsah jiný odstín vyreklamováno chyba uznána.Sconto zařídilo dopravu zdarma(nová stěna) a odvoz(stará stěna).Nová stěna doručena a problém úplně stejný.Neřeknu,jednou se to stane ale 2x očividně je celá serie zfušovaná ale nikdo to neprověřil.
Divan SELAVI v hodnotě 22.000 CZK
po 4 měsících užívání se na pohovce udělali žmolky, reklamace neuznána!!!
Nedoporučuji koupi u SCONTO! jelikož neumí bojovat za své zákazníky a uznávat reklamace!
Na začátku prosince objednán a zaplacen nábytek do obýváku,ktery však Sconto nebylo schopné do smluveneho data dodat. Dodání posouvají z týdne na týden..... Takze nemáte ani peníze ani nábytek na který čekáte 3 měsíce. Fakt síla :-(
Zakoupila jsem sedačku na pobočce v Ústí nad Labem. Po doručení a vybalení jsem zjistila, že má ve dvou místech prasklý korpus. Ihned jsem se obrátila na prodejce a osobně podala reklamaci. Následující den jsem však obdržela zamítavé vyjádření s odůvodněním, že k poškození došlo mojí vinou v důsledku špatné manipulace. Toto tvrzení však jednoznačně odmítám, protože sedačka byla již při doručení vadná.
Sedačka putovala z pobočky v Praze Stodůlkách do Ústí nad Labem a byla zabalena pouze ve fólii. Poškození tedy mohlo vzniknout již během přepravy či dříve, což ale prodejce odmítá uznat. Nabídl mi pouze slevu 2000 Kč na výrobu nového korpusu, což však nepovažuji za adekvátní řešení.
Prodejce jsem opakovaně vyzvala k opětovnému přehodnocení reklamace a navrhla jsem i osobní kontrolu poškození jejich zástupcem. Na tuto možnost však nereagovali.
Objednali jsme stolek do obývacího pokoje. Po rozbalení krabice jsem objevil jednotlivé díly zabalené do roztrhané a špinavé fólie. Jakoby dorazily z nějakého nechutného skladiště. Vzhledem k tomu, že byla fólie na mnoha místech roztržená, se špína z jejího povrchu dostala na většinu dílů. Musel jsem je otřít vlhkým hadříkem. Přesto na několika místech kovových částí zůstaly rezavé skvrny, někde zase byla odřená místa nebo třeba promáčklina. Dřevotřískové části jsem po otření ještě musel zbavovat přebytečné vrstvy lepidla po okrajích. Špinavá místa na nich zůstala i tak. Při montáži jsem zjistil, že předvrtané otvory pro spojení dřevotřískových desek a kovové konstrukce jsou nepřesné, takže se jimi nemůžete vůbec řídit. Nakonec si musíte poradit sami, protože nesedí ani kovové díly. I přesto všechno se mi stolek podařilo dát dohromady, každopádně tento horor už si příště raději odpustím. Tady si už neobjednám nikdy nic...
Reklamace skříně kterou jsme zakoupili dorazila se dvěma stejnými kusy.
Osobně jsme dorazili do sconta v Brně kde jsme skříň kupovali a tam jsme se od paní dozvěděli že reklamace je možná jen a pouze přes elektronický formulář a řeší to jen Liberec ale že v takové situaci se Naše reklamace vyřídí nejpozději do dvou dnů.
Uběhl týden, dva ... neustále bombardujeme infolinku a reklamace kam se nedá dovolat. A když už se dovoláte a předáte informaci co jsme slyšeli od paní v Brněnském scontu. Dozvíte se že se Nás chtěla paní jen zbavit aby jsme neotravovali.
V elektronickém reklamačním formuláři neustále svítí že je reklamace v řešení, v emailu který mi přišel před týdnem píší že mi druhý kus dojde v 10 kalendářním týdnu. Oblečení Nám defakto leží na (zemi) a bude nejspíše až do konce března kdy se možná dočkáme správného kusu nábytku.
Operátor mi s úsměvem vysvětlil že se to pokusí nějakým způsobem urychlit ikdyž skříně mají v každé prodejně nejen vystavené ale i skladem.
Ale nenapadne je dovézt balík ze skladu se skříní, překontrolovat a odvézt tu kterou máme rozloženou a čekáme na chybějící díl.
