Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

7639 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

verčapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji obchod!!!! Veliké zklamání po x letech,co jsem tam nakupovala!!! Už nikdy obchod Sconto ani nikomu nedoporučím!!!Před 2lety koupená nová matrace za 6.999 kč( garance a životnost 7-10 let!!!) a nyní po 2letech praskla a nedá se na ní spát-upozornuji,že na ní spí 70 tiletý senior!!!Poslaná online reklamace a odpoved hned druhý den??" Reklamace uzavřená,protože skončila 2letá záruka nyní na konci října".-tečka! ..očekávala jsem,že když garantují 7-10 let životnost matrace,že když po 2 letech praskne a není možná k používání ( a zrovna nebyla jedna z nejlevnějších matrací,kterou mi i tam pracovník Sconta doporučil!),že vyjdou vstříc ipřesto,že záruka 2let skončila a sjednají nápravu.. Takže za mě rozhodně Sconto nedoporučuji,životnost a kvalita dražších matrací naprosto nulová a vyřízení reklamace naprosto neadekvátní!!!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
lukas michalekpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si rohovou sedačku, čekal jsem měsíc než se vyrobila, to bych ještě pochopil. Ale když jsem si jel vyzvednou sedačku na pobočku do Plzně, nevěřil jsem že svého nákupu budu litovat. Na pobočce jsem čekal přes 3 hodiny než mi zboží ze skladu bylo vůbec vydáno (kompenzace za mé čekání 500,-). Takových co tam čekali tak dlouho nás bylo bohužel více. Po dovezení sedačky domů a následném vybalení jsem zjistil, že mám pouze jednu část své objednané sedačky a to ke všemu ještě poničenou a druhá část je úplně jiný gauč. 2 část sedačky zůstala ve skladu v Plzni. Z důvodu ze sedačka byla vyrobena pouze pro mě a žádná jina nikde ve skaldu ani pobočce není mi nabídli po me reklamaci 3 možnosti: 1)odstoupení od kupní smlouvy 2)výběr jiného zboží 3) smíření se s poškozením za částku 1000,- na účet,nebo poukázkou 2000,- na další nákup Vybral jsem si možnost 1 protože byt jsem měl z větší části již zařízený a potřeboval jsem kombinaci barev a rozměry, které měla objednaná sedací souprava. Vše se mnou vyřešili docela rychle online (to je asi jediné +). Odvoz byl domluvený na pátek, že mi dá společnost která má gauče odvést den předem vědět čas kdy by mely dorazit, nestalo se tak (muselnjsem zjišťovat sám). Když jsem dostal číslo na řidiče abych se dozvěděl kdy dorazí tak mi to řekl, ale zeptal se me co budou nakládat. Tak jsem mu to řekl a on na to že se mu to do auta už nevejde. Takže jsem dost vytočený protože dokud nebude mít sconto gauče tak mi nepošlou peníze na účet, a to budu ještě čekat než jim to potvrdí skladnici že gauče maji na skladě a až poté mi pošlou do 14 dní peníze. Nákup + Vyzvednutí ------- Reklamace +/- Odvoz zboží ---- Zatím nejhorší zkušenost z obchodem Nákup ve scontu v Plzni rozhodně nedoporučuji, pokud si tedy zboží nekoupíte na prodejně a ihned neodnesete.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
JKpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Sedačka špinavá,boule, látka nejnižší kvality,všude spony,přes látku je vidět dřevo.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Domin Vlasatypřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

V obchodě se vyplatí nakupovat pouze, pokud osobně zajedete do obchodu a zboží si sami odvezete

Objednávka: 23369703 Dne 20.10.2023 jsem si u společnosti Sconto objednal postel, která byla označena jako skladem. Je zarážející, jak dlouho některým společnostem trvá expedovat zboží, které je evidentně skladem, a doručit ho zákazníkovi. I když standardní doba doručení 2-3 týdny může být přijatelná, je problematické, když tato lhůta není dodržována. Během vyplňování objednávkového formuláře jsem zjistil, že není možné objednat výnos do patra. Po kontaktování zákaznické podpory mi bylo sděleno, že tato možnost není dostupná přes e-shop a že bych musel zboží zakoupit fyzicky na prodejně. Tato situace mi způsobila značné nepochopení. Dnes, 16.11.2023, měla být postel dodána dopravní společností, avšak byl mi oznámeno, že dodávka nemůže proběhnout kvůli závadě na vozidle. Rád bych touto cestou upozornil společnost Sconto na nutnost přezkoumat své dodavatelské partnery a zvážit alternativy, neboť jsem s poskytovanými službami značně nespokojen. Jsem sám provozovatelem e-shopu s denním objemem 700+ objednávek v Německu, a nemohli bychom si dovolit takovou dodací lhůtu a spolupráci s nedostatečnou dopravní společností.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Nika Cizmarpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Cena

Zakupili sme si manzelsku postel na kamennej predajni aj s dopravou s tym, ze sa stahujeme a dorucenie sme si dali az o mesiac. po par dnoch sme zistili, ze nam postel rozmerovo nie tak celkom sadne do spalne a chceli, sme od zmluvy odstupit, aby nam peniaze boli vratene. Isli sme kvoli tomu osobne na predajnu a povedali, ze sa uz nic neda robit. Ostatne obchody aspon dovolia zrusenie a vratenie penazi, ked sa zakaznik rozhodne a rozmysli do 14 dni odstupit od zmluvy, tu sme boli odmietnutí. Prepacte, ale tym ze tu postel nam mali dodat az o mesiac, nevidim ani preco by sa ta objednavka nedala zrusit, Osobne tento obchod uz nebudeme zvazovat na dalsi nakup, odradil nas pristup a neochota.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
David Slámapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Cena

Dodací lhůta, několikrát oddalovaná Doprava děs hrůza a ještě přivezli zboží poškozené a reklamace zase se oddaluje a navíc lži. Napřed se zboží převáží z jiné prodejny 1 až 2 týdny a nejednou 3-4 týdny. A ve chvíli kdy spíte na karimatce v zimě je to opravdu lahoda.V žádném případě už si u nich nic nekoupím

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Svobodka 84před 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Ochota NĚKTERÝCH prodavačů.

Hlavně chování vůči zákazníkovi při reklamaci. Objednali jsme si sedačku, která po dlouhých týdnech konečně dorazila a když jsme ji rozbalili, byla poškozená - trhanec na zádech a padaly z ní nečitoty - ani nechci vědět, kde jí skladovali. Po prvním kontaktování prodejny, že je sedačka roztržená, mi byla reklamace zamítnuta, že jsem si zboží měla zkontrolovat ve skladě při přebírání. Pochybuji, že si všichni při přebírání své zboží rozbalují a kontrolují, zda není poškozeno nebo zda díry jsou tam, kde mají být a že jsou v balíkách všechny díly a vše potřebné k montáži! A vzhledem k tomu, že byl obal zboží nepoškozený, mě toto ani nenapadlo! Po druhém posouzení mi byla reklamace uznána a nabídnuta sleva 500,- Kč. To jako vážně?! Za 500,- mi jí ani nikdo neopraví! Dost si rozmyslím, zda tam půjdu ještě nekdy nakupovat!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Kupoval jsem sedačku-zdá se kvalitní, funkční.

Doprava.....po měsíci čekání mi smluvní dopravce Sconto nábytku Dopravaplus s.r.o. konečně přivezl sedačku. Dokonce i ve správný čas. Měl jsem domluvené,že mi ji dají dovnitř domu,v přízemí, stačilo projít jedinými dveřmi. Protože mám ale novostavbu,nemám ještě trávník a k těm dveřím je třeba přejít asi 10 m po zcela rovném, leč lehce blátivém terénu. Nenapadlo mě, že tohle může být problém. Oba "hoši" okamžitě zahlásili, že to teda ne, tudy oni přece nepůjdou, protože by si mohli ublížit a co na to pak BOZP...Marně jsem jim vysvětloval, že ta půda už je suchá, že je bezpečná,bez vymolů..že to sám nepřenesu..Prostě ne..Volal jsem jejich operátorce - ta samá písnička. Tak mi chlapci nakonec nechali velkou rohovou sedačku vyloženou před domem a odjeli....Nakonec se mi podařilo sehnat pomocníka a spolu jsme ji teda přenesli po tom "nebezpečném terénu :))) " a během 5 minut bylo po problému...Za mě teda totální neochota a lenivost obou mladíků, takové lenochy bych nezaměstnal.Dokonce ani za těch 500Kč ,které bych jim za tu pětiminutovou práci zaplatil navíc ,jim za to nestálo.Takže jinými slovy, ze Sconta už jedině to,co budu moct odvézt sám.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Nikus 02před 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jediné plus mají borci v skladu. Rychlost vstřícnost fakt super

Nic nesedí tak jak má. Díry jinde než by měli být. na prodejně, Neochotný znuděný lidi. Pokladny ani nemluvím dvě ženský tam hrají hry na mobilu a ještě si povídají přes pokladny. Jak v hospodě. Stodůky hrůza

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Pavla Dospivovápřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Přijeli v dohodnuté době

Jedna deska od stolu poškozená, kurýr měl katastrofální jednání, po mé prosbě jestli by mi to hodil za bytové dveře odpověď že spěchá. Neměla jsem ani šanci zboží zkontrolovat!!!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
h filapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Řeším reklamace a není to moc příjemný doba dodání 3 dílů z dětského stolu který jsem nedostal...2- 4 týdny.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Jana Biapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dobrý večer, dnes jsem zažil příjemné chvíle ve vašem obchodě O- Mariánské Hory. Objednal jsem se na konzultaci ohledně kuchyňské linky už na druhý pokus a zas nic. Poprvé my bylo doporučeno at napíši na váš e-mail jméno poradce . Žádnou odpověď jsem nedostal, tak jsem si myslel, že schůzka platí. V den schůzky jsem přišel na daný čas a pán tam nebyl v práci. Bylo mi sděleno, ať se podívám na spam, kde normálně nechodím, že jim tak občas chodí e-mail. Tak jsem si domluvil novou schůzku, která byla dnes domluvena na 16.00 hod. Když jsem přišel 15. 50 hod., bylo mi řečeno, ať počkám, že má zákazníka, který neměl objednanou schůzku. Po 45 minutách už mi došla trpělivost, tak jsem se rozhodl odejít. Na to mi bylo řečeno, abych si domluvil schůzku novou na jiný termín. Bohužel jsem pracující a když jsem respektoval, že se musím objednat, mělo by to platit pro každého. Už jsme u Vás nedávno zakoupili 2 sedačky a nábytek, vše bylo v pořádku, proto jsme chtěli i zakoupit kuchyň. Po téhle zkušenosti, již přehodnotím.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
miloslav lorenčíkpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

termín dodání převážení s jedné pobočky na druhou 10 dní ? Přesto že při objednání dodání do 4 pracovních dnů kdyby jsem si přečtl hodnocení uživatelů dříve nic bych si tady neobjednal Nikomu bych už nedoporučil tento obchod Německý majitel by měl vyházet Český menežment kterému asi nejde o prodej

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Misa Majkovapřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

dobrá lokalita obchodu Stodůlky, těžká nostalgie nakupování, přišla jsem si jak v Kotvě nebo DBK v roce 1983

tak nějak to tam celkově páchne (hlavně v patře se sedačkami) - asi závan socializmu, na výdeji Stodůlky máte pocit, že je tam spíš otravujete, fakt nemilé chování pánů, kteří tam rozhodně "frmol" nemají

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
petr václavíkpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

otevírací dobu, klid při nákupu, obsluhu při výběru, nabídku, je toho docela hodně ě

zklamalo mne vše, co násoledovalo. Dělal jsem větší objednávku na vícer věcí, protože jsem zařizoval celý nový dům. Výběr byl na několkkrát a nebylo možné spojit výběr z několikka dnů a z několika výrobců do jednoho termínu a termíny byl skoro všecvhny velmi velmi dlouhé. Ale OK. Takový je dnes svět. Neprodává se ze skladu, nejdřív to zapaltíte a pak se to teptve začne vyrávět. To je skoro všude. A pak to přijde. Přestože jste si objednali dopravu a montáž a zaplatili ji firmě Sconto, už se o Vás Sconto nestará, protože si tyto služby objednává jinde a zásadně je nekoordinuje. Csonto vůbec nezajímá, že toto zákazník dopředu neví. A není mu nic platná ani mimořádná pomoc a přímluva prodavače, který dělal obchod a inkasoval peníze. Ani s ním se doprava a montáž nebaví. Pokud si představujete, že Vaše objednávky přijedou najednou, zpomeńte. zapome\ńte i na to, že den po dopravě nastoupí montáž. toto se klidně roztáhne i do mnoha týdnů. Nrjdříve se musíte sami probojovat na dopravu, když uplyne slíbený obchodní termín, ale tam neberou telefony a bevolají zlět a apk se dozvíte, že Sconto nemá nic společnoho s montáží, protože je to externí firma a ta ještě vůbec nic neví o Vašem požadavku na montáž, protože ji to ze Sconta a z dopravní formy nikdo nesdělil a sdělovat nebude, protože to nikoho nezajímá. . Takže informace o tom, že je nábytek na místě u Vás doma a čeká na montáž, nejdříne nejméně týden leží na Scontu, pak se asi někam posune a nikdo \vás nevolá a krdyž to urgujete - nemáte kde - prpotože sni prodejce a ani dopravce se o to formálně nestará a nemá to za úkol - dozvíte se, že dopravce Vás sám bude volat. Nevolá, vy voláte ty, kteří říkají, že ano s tm nic nemají--- nekonečné kolečko. Tedy pokud nábytek ze Sconta, určitě ne s dopravou a určitě ne s montáží...Na to, že by to někdo přivezl a následně namontoval, zapomeńte. Píši to v době, kdy mezi objednáním a dneškem uplynulo už několik měsíců a mezi dodáním a čekáním na montáž uběhlo už několik týdnů.. Psal jsem jim, že jedu na dovolenou a chci se domluvit před odjezdem, na reklamační oddělení, ale nic. Teď na dovolenou mne kdosi volá, asi někdo od nich, neříká kdo je a ani jak se jmenuje, tak počkám, až se vrátím... ještě že mám zatím kde jinde bydlet ... Pro mne Sconto nebrat. Petr Václav

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

rychlost dodání

Neskutečně zmršený návod na montáž, podle kterého se nedala postel složit, člověk musel improvizovat. Díly byly neoznačené, nepředvrtané, jeden jsme dokonce museli říznout, protože se nevešel do rozměrů šuplíku. Jeden díl z návodu jsme ani nenašli, a dokonce ani nechyběl :-D Chvíli jsme váhali, jestli nám přibalili vůbec ten správný návod, ale výsledný obrázek odpovídal objednanému. Díry pro rošt jsme navrtávali. Nejsme žádní nezkušení, montovali jsme desítky nábytků, ale tohle jsme ještě neviděli. Příště napište, že si člověk má připravit kromě vrtačky i pilu a hoblík a pošlete prostě jen desky, asi to bude lepší.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic.

Zakoupili jsme pohovku s taburetem SOFIA v barvě zelené. V první řadě není absolutně možné se dohodnout na doručení s dopravní společností Rhenus. Za dopravu si účtují 1044,-Kč a servis je otřesný. Jednou nebylo doručeno vůbec i přes domluvu, na druhý pokus mimo smluvenou dobu. Operátoři hovoří jako roboti a nic neví (ostatně jako na každém call centru), stejně tak operátoři ve Scontu, ti pouze předávají informace dopravní společnosti a nic se jich netýká. Navíc v Rhenusu každý operátor tvrdil, že den před doručením přijde sms s kontaktem na řidiče a to se nestalo ani v jednom případě. A nakonec pohovka - jedná se o levný kus nábytku a tomu odpovídá 100%. Potah zřejmě šily slepé děti. Opěradlo je velmi nízké, což z nákresu v obchodu není zřejmé. Opěrné polštáře jsou nízké, obdelníkové a přeplněné. Taburet má úplně jiný odstín, než celá pohovka, potahová látka má i jinou strukturu, tedy budeme hned na začátku řešit reklamaci. Navíc má pohovka barvu Sea Green, což nepovažuji za ZELENOU, jak je jednoduše uvedeno ve Scontu.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádnéeee

Tak Sconto nábytek nikdy více!!!!!!!!! objednali jsme dražší nábytek, prý vyrobeno v Německu, německá kvalita, zpracování,atd...vyzvedli jsme si M...U!!! doslova a do písmene!!! nábytek Concept pro opravdu total zklamal! Všechno je vyrobené v Polsku!!!! Žádné Německo!!!ani se to nesnaží maskovat!!to je zavádění spotřebitele a myslím, že i ČOI by to mohlo zajímat !!!! Předražené polské ho..o!!!polské návody, půlka jich samozřejmě chybí, také jako půlka šroubků, upevnění do zdi,atd..tak tohle fakt neee

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Hana K.před 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Objednaný rošt byl dodán prasklý, reklamováno hned po rozbalení. Reklamace trvala měsíc, byl přislíben nový rošt. Dodána byla pouze prasklá boční podpora roštu s tím, ať si ji zákazník opraví sám. Pánovi, co si rošt objednal je 83 let ,je na vozíku. Koupen speciální imbus , aby se šrouby dali povolit. Ze strany Sconta neochota , nezájem a prý je vše v pořádku. Není ! Nikomu nedoporučuji!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek
Kucis 21před 8 měsíci
Doporučuji obchod

Velice vstřícné jednání paní na informacích při reklamaci zboží v Plzeňském obchodě .I při nákupu se nám zaměstnanci chovali velice vstřícně a mile.Touto cestou bych jim chtěla poděkovat

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Kontaktní údaje

Kategorie