Hlavička stránky
Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

7 861 hodnocení

83 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Psací stůl ESLEM byl zcela katastrofalni nakup. Pomlaceny, nepresvrtane diry, polovina planku se tykala evidentne jineho kusu nabytku. Nedoporucuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bohužel ani my nemůžeme doporučit Sconto, ve kterém jsme si nechávali zhotovit kuchyň. Za velmi slabou považujeme komunikaci s prodejním asistentem, který často sliboval, že něco dozjistí a poté se ozve, avšak nikdy se tak nestalo. Pokaždé jsme museli urgovat a připomínat se. Veškeré informace zjišťoval až na další schůzce, takže jsme tam trávili zbytečně mnoho času a jen jsme čekali, aniž by se něco vyřešilo, nehledě na to, že prodejní asistent nebyl k zastižení téměř k zastižení v běžné pracovní dny. Dále nám velmi často tvrdil, že něco nejde. Když jsme přišli s jiným řešením, tak to původní nakonec šlo a to bez problémů. Dále nám ve vizualizaci nastavil rohovou skříňku, po zaplacení zálohy a přeměření, nám sdělil, že není možné rohovou skříňku umístit kvůli nerovnosti zdi. Pochybujeme o tom, že mají všichni rovné a pravoúhlé zdi. Nicméně při návrhu odstoupení od smlouvy najednou problém se zdí zmizel a bylo možné rohovou skříňku umístit opět bez problému bez jakýchkoliv úprav. Poté nám byl slíben prostor ze stran u digestoře, který nakonec nemáme kvůli odvodu vzduchu. Ještě jsme se na to prodejního asistenta výslovně ptali a ve výsledku skříňka s digestoří vypadá úplně jinak. Dále jsme žádali posazení horní části kuchyně níže, než je standard (samozřejmě za příplatek). Bylo nám řečeno, že dojde ke snížení o 8 cm. Na další schůzce se poté jednalo pouze o 1 cm. V zasílaných návrzích kuchyní na e-mail čísla nikdy neodpovídala tomu, co jsme dohodli na schůzce. Do objednávky byl zahrnut odpadkový koš, který jsme nechtěli. Zde musíme uznat, že naštěstí reklamační oddělení reagovalo ihned a bez problémů vrátilo peníze. Mimo to se uvolnila dvířka u myčky ani ne po 2 týdnech užívání nové kuchyně. Reklamační oddělení přislíbilo vyrobení nových dvířek, která ovšem nijak nevyřeší nevhodné uchycení ke konstrukci myčky. V tomto týdnu mělo dojít k jejích montáži, ale místo dvířek technici přijeli pouze s madlem. Reklamace tedy nijak vyřešena nebyla, pouze maličko dotáhli šrouby. Na toto rádoby řešení jsme čekali přes měsíc. Očekáváme, že v dohledné době se problém opět projeví. Nejednalo se o úplně levnou zakázku, tak bychom ocenili lepší přístup. Zároveň jsme před půl rokem pořizovali polohovací stůl, u kterého začal blikat chybový kód, který v manuálu nebyl k nalezení. Dodavatel se Scontem nekomunikuje. To byla asi poslední kapka a příště určitě zvolíme konkurenci.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marie Kernerovapřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednaná skříň 270kg s výnosem k bytu dovezená dopravcem o hodinu později společností Rhenus. Krabice složili u vchodu, s tím, že je nevynesou, protože jim za to nikdo neplatí?? I v jejich dokumentaci uvedeno, že výnos máme zaplacený, argumentace - "my jsme externí firma, Sconto si nás najímá, protože nemá dost dopravců a nám nikdo žádné peníze za vynášení zboží až k bytu nedává. Vy byste také nedělala, kdybyste nedostala zaplaceno??" S takovýmto jednáním jsem se ještě nesetkala!!! Kontaktována zákaznická linka Sconto, kde nám řekli, že znovu zkontaktují dopravce, ať se vrátí a zboží vynese, což se samozřejmě nestalo. Musely jsme s dcerou vynést samy do 4.patra, po Scontu žádáme peníze zpět za výnos k bytu. Skříň jsme ještě nerozbalily, jsem po dnešku úplně znechucená a určitě tuto společnost nebudu doporučovat, za mě jde o oklamání zákazníka. Doufám, že skříň bude v pořádku, jinak budeme dále řešit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Domik Vitakpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávka byla založena 29.6.25 (předpoklad dodání 13.7) kdy 11.7 mi volal dopravce z rhenus delivery, že mi dodají objednávku 15.7 v rozmezí 11-14h, vzápětí po skončení hovoru mi přišla SMS, že bude doručována 15.7 v 16-19hod, takže hovor absolutně bez smyslu... Dne doručení tj. 15.7 mi volá řidič, že nedorazí dnes do práce, a tak moje objednávka bude doručována následující den, jestli s tím souhlasím. Říkám, že se mi to nehodí když jsem s tím počítal dnes a bral jsem si volno. Na to odpověděl, že se mi ozve. Po 2 h se ozvala paní z rhenus delivery, že termín mění natvrdo na zítra tj 16.7....dne 16.7 nikdo neví o mé objednávce nic.. a že se mi ozvou dnes nebo zítra tj 17.7 Jednání jak paní na infolince rhenusu, tak pana řidiče absolutně nehorázné vůči zákazníkovi. Účtují si 2000 Kč vč. DPH za dopravu, která vůbec není profesionální. A je se zpožděním 5 dnů. A Bůh ví kde se nachází a v jakém stavu přijde a vůbec zda přijde. Vůbec nedoporučuji z vlastní zkušenosti. A když jsem řekl, že následující den to potřebuju dovézt do 16h tak mi řekla, že to bohužel neovlivní. Vlastně očividně ani termín, který se ještě potvrzuje po telefonů, tak není platný. Poslední moje objednávka zde na webu u Sconta.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Spamerinopřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si sedačku, dorazil ale úplně jiný model, který se neshoduje s tím, co bylo uvedeno na e-shopu – a to jak vzhledem, tak provedením. Namísto omluvy nebo snahy o nápravu mi přišlo zamítnutí reklamace, jako by šlo o moji chybu. Vysvětlování evidentního rozdílu mezi dvěma výrobky považuji za ztrátu času – obrázky jsem poslal, porovnání je jasné na první pohled. Přesto odpověď jak z jiného světa. Pokud si u této firmy něco objednáte, buďte připraveni, že: vám může přijít něco jiného,budete to muset složitě dokazovat, a stejně vám zamítnou reklamaci. Naprosté zklamání. Už nikdy víc.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, ještě jednou se omlouváme za celou situaci i za nedorozumění při prvním vyhodnocení Vaší reklamace. Personál na reklamačním oddělení udělal chybu, za kterou se Vám omluvili a reklamace nyní běží standardním způsobem. V tuto chvíli probíhá dohledání správného modelu sedací soupravy. Jakmile bude k dispozici, zajistíme výměnu přímo u Vás – obdržený kus Vám vyměníme za ten správný. Děkujeme za trpělivost a věříme, že vše brzy vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markéta Kurivialovápřed 5 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Měli jako jediní zboží skladem, ale...

1. zboží z nepochopitelného důvodu má jiný název na e-shopu (Šatní skříň NERISSA bílá) a jiný od výrobce (SIERRA 220) 2. Zboží (plechové orámování skříně) velmi špatně zabalené, v krabici bez výstuže (bylo ohnuté), nelze reklamovat v prodejně pouze písemně 3. Balíky (celkem 8) neoznačené tak aby bylo jasné kterými začít při montáži. Díly označené pouze velmi malými QR kódy 4. Naprosto nedostačující návod k sestavení a pro dva lidi, v čase který je uveden v návodu NEREÁLNÉ SESTAVENÍ 5. SPOUSTU DĚR pro sestavení si musíte naměřit a navrtat sami

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojená. Pokud bylo zboží poškozené (např. ohnuté části), máte samozřejmě možnost jej reklamovat – buď online na našem webu, nebo osobně na kterékoliv z našich poboček. V obou případech je ale potřeba vyplnit reklamační protokol, který nám pomůže situaci řádně vyřešit. Co se týče návodu a doby montáže – uváděná doba sestavení je v tomto případě určena pro odborně způsobilé osoby (např. profesionální montéry), a proto může při domácím sestavování trvat podstatně déle. Mrzí nás, že pro Vás značení dílů a samotná montáž nebyla komfortní. Děkujeme, že jste se s námi podělila o svou zkušenost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

S přítelkyní jsme pořídily komodu s ostvětlenim spot sp05 při otevření balení (bylo nám vydáno v poškozené krabici) nebyl označen jediný kus komody číslem pro přehled v návodu tak nějak sem si poradil ale krom nepřehledného návodu a chybějícího označení ještě nesedí dírky na šrouby a pojezdy na šuplíky přidřené no fušeřina jakou jsem dlouho neviděl lepší kupovat nábytek v ikea návod přehlednější a vše co jsem tam koupil jsem měl složené během chvilky Radím Scontu se vyhněte obloukem

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s nákupem a montáží komody. Bohužel se nám podle informací uvedených v recenzi nedaří dohledat konkrétní kupní smlouvu, abychom si situaci mohli podrobněji prověřit. Mohl byste mi prosím zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Rádi se na vše podíváme a zjistíme více. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kristýna Kubenkovápřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dobrý den. Tenhle obchod rozhodně nedoporučuji. Na netu je psáno, že do týdne od objednání zboží Vám nábytek na prodejnu doručí. Zaplatily jsme a čekaly tedy týden. Po týdnu jsme zavolaly, kde zboží máme, že nám nepřišlo nic zatím na email ( podotykám, že zboží mělo nemalou peněžní hodnotu) a nějaká paní na druhé straně telefonu nám po zavolání řekla, že zboží ještě není ani naložené na převoz. Že máme počkat, že každým dnem to budou mít na prodejně. Paní nebyla schopná dodat jakekoliv jiné bližší info k naší objednávce. Zatím to je dva další dny, co čekáme. A zatím stále nic se neděje. Narušilo to veškeré naše plány a dodávku, kterou máme půjčenou teď musíme zase odložit a vrátit. Silně uvažujeme se poradit s naším právníkem, jak tohle řešit.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s průběhem dodání objednávky. V rámci snahy o zlepšování našich služeb bychom si celou situaci rádi podrobně prověřili. Prosím, pošlete nám číslo kupní smlouvy nebo objednávky na e-mail jan.bures2@sconto.cz, abychom zjistili více informací a mohli vše prověřit a případně se pokusit situaci co nejdříve vyřešit. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Koubíkpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

už si tam nic v scontu nábyteku nic nekoupím protože nepasovali šroubky a nešlo to provrtat

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost. Dohledali jsme, že jste zakoupil model komody, který patří mezi naše nejprodávanější – měsíčně se prodají stovky kusů a reklamace se dlouhodobě drží v rámci běžného procenta. Mrzí nás, že právě u Vás došlo k potížím. Neváhejte se prosím obrátit na naše reklamační oddělení, které s Vámi situaci rádo vyřeší. Děkujeme, že jste se na nás obrátil.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Chtěla bych poděkovat za rychlé vyřízení reklamace - potěšilo mě, jak vstřícně a rychle vše proběhlo. Zároveň obrovské díky patří milým dopravcům, kteří skříň ochotně donesli až do bytu. Skvělý servis a přístup.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, moc děkujeme za milou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byla s rychlým vyřízením reklamace i ochotou dopravců spokojená. Vaše pochvala nás velmi těší.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mrcha 1986před 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Prodavačka vám řekne pokud si zaplatíte 700kc záruku a něco se vám s posteli stane dostane novou postel ani ne mesic od kupované postele praskl rost začala jsem resit záruku a nakonec z toho vzniklo ze místo výměny roštu mi posílají jednu prasklou lamelu která nejde do roštu vložit aniž by jste museli rozdělat cely rost při čemž šrouby kterým rost sroubujete jsou natolik rozvejkane protože nešel dobre zasroubovat takže pokus o rozdelani roštu nereálné nakonec se dozvíte ze zboží které jste si kupovala je vám k ničemu protože nemáte nárok ani na vrácení peněz takže kupujte si a reklamujte vřele doporučuji smejdy a hlavně upozorňuji na to aby jste poslechli prodavačku jako ja a vnutila vám pojištění za 700kc k ničemu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sandrahorenskapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Totální katastrofa!!! Už nikdy ve Scontu nekoupím nic…ani štětku na záchod:) po dvou reklamacích a čekání na díly ke skříni celkově 3 měsíce mi nepřijde normální. Ještě k tomu mi chybějící díly dodali jinou barvu, musela jsem si dokupovat šroubky a neee jedny! to jednání a správnost dílu jedna velká katastrofa!!! UŽ V ŽIVOTĚ NIKDY SCONTO

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost i komplikace spojené s dodáním náhradních dílů, kvůli kterým se celkové vyřízení nepříjemně protáhlo. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
SARAGALOVApřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprostá katastrofa, maminka omylem vytvořila 2x objednávku na jednu položku. V sobotu jsme čekali na postel od 16:00-19:00, jelikož nám volala paní, že postel dorazí. Nedorazila. Dnes jsem volala na infolinku. Chování katastrofální. Paní mi sdělila, že kvůli naší chybě dělá ona zbytečnou práci. A že jsme nebyli zastiženi na adrese. Nikdo nám nevolal, nepsal. Z mého okolí mají lidé zkušenosti podobne. Rozhodně nedoporučí.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost, kterou popisujete. Rádi bychom celou situaci prověřili, ale na základě informací uvedených v recenzi bohužel nejsme schopni dohledat konkrétní případ. Prosím, zašlete nám číslo objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz, abychom mohli celou záležitost prověřit. Děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Stepka Bartupřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Koupila jsem před měsícem sedaci soupravu . Po měsíci užívání mám potah celý zmolkovany hrůza. Napsala jsem na reklamaci a jejich odpověď byla že si mám koupit odžmolkovač. Sedačka stala 40000 a já si mám koupit odžmolkovac? Takže v tomto obchodě si nekoupím už ani hrneček

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Žmolkování je u některých typů potahových látek běžnou vlastností materiálu, nikoli vadou – zejména pokud dochází ke kontaktu s jinými textiliemi, např. přehozy. Každou reklamaci posuzujeme individuálně a v obdobných případech bývá řešením odžmolkování. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monikaoubramovapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednávka dorazila, ale ani zatím nevíme jestli v pořádku. K posteli nepřiložen návod, takové postav si sám. Na stránkách postel, již nedostupná, takže bez návodu i tam a když už se dovolá na reklamace tak ani tam vám nepomohou. Geniální, tleskám.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojena. Bohužel si na základě údajů uvedených v recenzi nemůžeme dohledat číslo objednávky nebo kupní smlouvy, a proto Vás prosíme, abyste nám je zaslala na e-mail: jan.bures2@sconto.cz. Stačí případně i název postele, kterou jste zakoupila – obratem Vám zašlu montážní návod. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Milinkovápřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Hezký nábytek

Problémy s doručením, vyměnily nám jeden díl obývací stěny za něco jiného a na reklamaci čekáme už asi měsíc a stále tvrdí, že neni skladem. Na Scontu už nikdy!!!!!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost a za vzniklé komplikace se omlouváme. Bohužel si na základě Vámi uvedených informací nejsme schopni Vaši objednávku dohledat. Prosím, zašlete nám číslo objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail: jan.bures2@sconto.cz, abychom mohli situaci prověřit a co nejdříve vyřešit. Děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Extrémně dlouhé dodací lhůty. Necelé dva měsíce po objednání nám dovezli rozbité zboží (poškrábané dveře skříně) a ihned jsme jsme zboží reklamovali. Skříň jsme si postavili s tím, že nám brzy přivezou nové dveře. Ale už to víc jak měsíc a stále čekáme. Ozvali se nám, že jsou na skladě na druhé straně republiky, a tak jsme požádali o dovoz přímo domů a opět už čekáme dva týdny než dveře převezou do jiného skladu a teprve pak prý k nám. Zda-li se dveří dočkáme nevíme ale rozhodně je to naposledy co nakupujeme ve Sconto nábytek! Katastrofa!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace, které Vás potkaly. Bohužel si na základě uvedených informací nemůžeme Vaši objednávku dohledat. Prosím, zašlete nám číslo objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz, abychom mohli situaci prověřit a vyřešit. Děkujeme.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sconto recenzepřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

16.4. Jsem si objednala 2ks nábytku, u kterého jeden kus nebyl nikde skladem. Dnes je 30.5. a moje objednávka pořád nedorazila, ač jsem se už na ní i doptávala. Nevím jestli to vozí z jiné planety, každopádně celou dobu sleduji, jak ten mnou objednaný chybějící kus doskladňují po republice, ale nějaká objednávka je asi nezajímá. Chápu, že když zákazník využije tu jejich trapnou slevu za registraci, tak je to pro ně obrovská ztráta a místo zboží obdrží tak maximálně tunu e-mailů.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s průběhem objednávky. Abychom mohli situaci prověřit a najít vhodné řešení, prosíme Vás o zaslání čísla objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz. Děkujeme za upozornění.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Koupili jsme si skřín POSEDA. Nejen, že přišla omlácená a poškrábaná ale je celá křivá, skoro žádná díra nesedí, nedají se dopasovat dveře na jedné straně, tak aby šli zavřít a na druhé je mezera, že tam člověk strčí prst. Opravdu nedoporučuji, katastrofa! Skřín by jsme nejradši odvezli zpět, ale největší problémy a nedostatky se objevili až skoro u konce montáže. Ze Sconta už nikdy nic.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost se skříní POSEDA. Tento model patří mezi často prodávané skříně, přičemž reklamace tohoto výrobku se nijak neodchyluje od standardu. Je nám líto, že jste zrovna Vy obdrželi vadný kus. Neváhejte prosím kontaktovat naše reklamační oddělení – kolegové s Vámi situaci rádi dořeší a pomohou najít vhodné řešení. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Kovaříkpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Před 30min. mi byla dodána sedací souprava. Schválně jsme volili sedací soupravu na “nožkách” sedací souprava je do U. Dodáno bylo jen v jednom křídle 4drevene a 2 plastové. Postrádám dalších 10 nožek - 4drevene a 6plastovych. Očekávám dodání obratem jinak se zboží bude vracet a budou podniknuty kroky ke kompenzaci vzniklých nákladů. Kovařík

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s dodávkou nekompletní sedací soupravy. Bohužel na základě Vámi uvedených informací nedokážeme dohledat konkrétní objednávku. Prosíme Vás proto o zaslání čísla objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz, abychom mohli situaci co nejdříve prověřit a vyřešit. Děkujeme za pochopení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje