Hlavička stránky
Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

7 861 hodnocení

83 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Včera jsem psala velmi negativní recenzi,ale přesto že sedačku nemám, tak reklamace byla dodatečně vyřízena k mé spokojenosti.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Nedoporucuji obchod !!! 12.10 2025 jsme si objednali a složili zálohu ,s tím že nám prodávající sdělil že zboží dorazí za 14dnu ,a poté bude možné ho nechat po dobu 14 dnů na skladě, nicméně po 14 dnech si bylo možné vyzvednout jen část nábytku vitrinu a konferenční stolek a dvě police ,tv komoda dodnes nedorazila a skříň prý dorazí začátkem prosince upozornuji ze jsme jiz slozili zbytek castky a zbozi je jiz davno kompletne uhrazeno ,přitom tv stolek je na skladě v Ceskych Budejovicich a Brně????Opravdu trvá zboží které je skladě v Brně aby se prevazelo 2 měsíce??S tímto neprofesionálním přístupem jsem se ještě opravdu nesetkal !!!!A pokaždé co volám a vyptavam se jestli je jiz zboží na skladě mi prodávající jen odpoví bohužel zboží není na skladě dodavatel slibuje,ale porad se nic neděje!!!!!!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. V rámci naší snahy o zlepšování služeb bychom si chtěli celou situaci prověřit a zjistit, kde došlo k pochybení. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz, abychom mohli vše dohledat a prověřit? Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabuu Hpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Recenze na Sconto Nábytek – velmi špatná zkušenost Zakoupila jsem sedací soupravu v obchodě Sconto nábytek a bohužel musím říct, že už nikdy více. Zboží mi bylo doručeno nekompletní – chyběly důležité komponenty, takže sedačku nebylo možné vůbec smontovat. Po kontaktování infolinky jsem se dozvěděla, že musím podat reklamaci a čekat až 30 dní na její vyřízení. Když jsem upozornila, že mám doma rozložený nábytek, který kvůli jejich chybě nemohu složit, bylo mi řečeno, že jim je to jedno. Tento přístup považuji za naprosto neprofesionální a k zákazníkům maximálně neochotný. Místo rychlého řešení chyby z jejich strany se člověk dočká jen výmluv a zdlouhavé byrokracie. Za mě jednoznačně nedoporučuji – příště se obrátím na obchod, který si zákazníků opravdu váží.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste obdržela nekompletní zboží. Vzhledem k velkému objemu prodaného zboží je nezbytné mít nastavený jednotný reklamační proces, aby bylo možné každý případ správně posoudit. Bohužel tedy není možné řešit jednotlivé případy okamžitě pouze na základě telefonátu. Byla Vám sdělena standardní reklamační lhůta stanovená zákonem, která činí 30 dní od podání reklamace. To ovšem neznamená, že Vaše reklamace nemůže být vyřízena ihned. Snažíme se každý případ vyřešit co nejrychleji k spokojenosti zákazníka. Děkujeme za pochopení i za Vaši zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barča 05před měsícem
Nedoporučuji obchod

Absolutně příšerná zkušenost s vyřešením reklamace. U skříně doručen jeden díl 2x a jeden úplně chyběl. Absolutní nezájem jakkoliv zákazníkovi pomoct po chybě obchodu i přes prosby a urgence, slíbeno vyřešení do týdne a ani to nebylo dodrženo. Pouze mi bylo dvakrát sděleno že mají na vyřešení 30 dní. Uz nikdy vic

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s průběhem reklamace. Rádi bychom si celý případ prověřili. Mohla byste mi, prosím, zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky, případně číslo reklamace, na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme moci situaci dohledat a prověřit. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
rostik rostikpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Výdej v pohodě, obchodu nechci nic vytknout.Recenze se týká kvality komody Komet 4+2

Zakoupili jsme komodu Komet 4+2 bílá. Objednavali jsme přes internet a dopravu si zajistili soukromě ,tak že jsme komodu fyzicky viděli až doma.Nyni ke kvalitě nábytku. Desky jsou na několika místech oštipané bohužel venkovní strany. Největší problém je v sestavení nábytku, kusy nejsou polepene žádným označením ,tak že nevíte podle obrázku jaký díl si máte připravit Největší katastrofa je ,že celá komoda se musí lepit a kolikovat, není použito, žádné klasické kování které se používá u takového nábytku,které si montujete doma.Lepidlo tuhne rychle a když si potřebujete ještě skříň rovnat do pravého úhlu a sololit na zada a dno šuflat je křivě uříznuto,tak máte co dělat, aby jste to stihl srovnat.Tak ,že příště pouze nákup ve Sconto tak,že je potřeba si nábytek prohlédnout na místě.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl s montáží a kvalitou komody spokojen. Spolupracujeme s velkým množstvím dodavatelů a každý z nich má u svých produktů vlastní způsob konstrukce a montáže. Z tohoto důvodu se mohou návody i použité montážní systémy lišit. U všech produktů je však na našem e-shopu před nákupem k dispozici montážní návod k nahlédnutí, aby si každý zákazník mohl předem ověřit, zda si přeje zboží montovat svépomocí, nebo využít službu odborné montáže, kterou také nabízíme. Děkujeme, že jste se s námi podělil o zkušenost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Ptákpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Obchod zajímavý, ceny přijatelné a zboží zajímavý.

Na výdej si vzít celodenní volno !

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s výdejem zboží. Rádi bychom si výdej Vašeho zboží prověřili v rámci naší snahy o zlepšování služeb a zjistili, kde došlo ke zdržení. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme moci výdej dohledat a vyhodnotit. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukilukpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jako že čekat na výdej šesti židli 35 minut? To jako fakt? Tady jsme byli naposledy....

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renakovarovapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Dobrý den chtěla bych poděkovat všem pracovníkům Sconta kteří mi pomohli vyřešit mnou zaviněnou chybou ohledně nákupu.Nakupuji často a ráda,jelikož je na tento obchod opravdu spolehnutí a ted i vím,že pomohou vyřešit chybu z mé strany, ikdyž vůbec nemuseli,ještě jednou děkuji.Kovářová

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme Vám za milou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že se situaci podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti a věříme, že se Vám u nás bude dobře nakupovat i nadále.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Novakhapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Dcera si koncem července objednala u společnosti Sconto šatní skříň v hodnotě 23.000 Kč. Nejenže na dodání čekala déle, než bylo slíbeno, ale skříň dorazila až o 14 dní po původním termínu. Při opakovaných telefonátech do prodejny jsme se setkali s neochotou a nepochopením – pracovníci se divili, co po nich vlastně chceme. Skříň měla být doručena v polovině září, nikoli až v říjnu. Po jejím složení jsme byli velmi zklamaní – kvalita rozhodně neodpovídá ceně. Skříň působí dojmem, že má hodnotu maximálně 10.000 Kč. Navíc jsou dvě vnitřní police naštíplé, což svědčí o vadě materiálu nebo špatném zacházení při přepravě. Z této zkušenosti plyne jasné ponaučení: už nikdy více Sconto a rozhodně ne platba předem v hotovosti.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí, že došlo ke zpoždění při dodání objednané skříně. Rádi bychom situaci prověřili, abychom zjistili, proč ke zdržení došlo. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme moci dohledat všechny podrobnosti. Mrzí nás také, že nejste spokojeni s kvalitou dodaného zboží. Pokud jsou některé části poškozené, prosím, obraťte se na naše reklamační oddělení, které vše posoudí a pokusí se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michi Hromekpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Koupil jsem si tv stolek. Na jedné příčce nesedí předvrtané díry tudíž se to bez nějakého zásahu nesloží. Jsem z toho docela zklamaný.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste obdržel nekvalitně vyrobený kus. Prosím, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení. Kolegové se budou Vaším případem zabývat a udělají maximum pro to, aby vše bylo co nejrychleji vyřešeno k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jay Kockapřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednaný výnos do bytu se nám do celkové ceny nezapočítal. Moje chyba měl jsem si to ověřit. když přivezli nábytek mojí těhotné ženě s tím že to nemáme zaplacené (já byl v práci) řekli pánové že by to musela doplatit na místě s to částkou 2000,- i přesto že s objednávkou to bylo za 500,- neváhala a nabídla jim ty 2 tisíce. Poslali ji někam a odjeli. Naštěstí ve stejnou chvíli nám přivezli kuchyň z jednoho nejmenovaného obchodu (ikea) a pomohli to vše vynosit do bytu. Pánové dostáli aspoň na pivo. Big up IKEA

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom si celou situaci podrobněji prověřili. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme moci vše dohledat a situaci prověřit. Děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Gadasovapřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Na objednané zboží čekáme už měsíc, mělo být naskladněno do 10 dní, při urgenci na mail nereagují a jinak se není kam dovolat...

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí zdržení při dodání Vaší objednávky. Chápeme, že delší čekání je nepříjemné. Zákaznický servis Vás již informoval o aktuálním termínu doručení. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za trpělivost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Henrieta Hodslavskapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Mají neustále slevy, zboží většinou kvalitní

Strášně dlouhé čekací doby od objednání, čekali jsme měsíc na dětskou postel po několika urgencích. Po měsíci zboží dorazilo chyběly šroubky, které jsou samozřejmě atypické takže musíte koupit jiné v požadované velikosti a to je velký kumšt sehnat. Obchod by si měl daného prodejce zkontrolovat jinak to lidi od dalších nákupů akorát odradí a koupí jinde. V dnešní době jsme zvyklí na rychlé doručení se vším.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, omlouváme se za zdržení při dodání dětské postele. Došlo ke zpoždění při převozu zboží mezi našimi sklady, což bohužel ovlivnilo termín doručení. Mrzí nás také, že jste obdržela nekompletní zboží. Daný artikl jsme si zkontrolovali a podobné problémy u něj neevidujeme, proto nás o to víc mrzí, že se to stalo právě Vám. Prosím, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení. Kolegové se budou snažit vše co nejrychleji vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marie Malápřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zklamání z nedodání a neprofesionálního přístupu. Objednaná postel nebyla ve slíbeném termínu připravena a personál situaci nijak neřešil. Takový přístup ve mně vzbuzuje nedůvěru a zvažuji, zda u této firmy ještě někdy nakoupím.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, omlouváme se, že došlo k posunutí termínu doručení Vaší objednávky. Zdržení vzniklo při převozu zboží mezi našimi sklady, což bohužel ovlivnilo plánovaný termín dodání. Mrzí nás, že jste měla z celé situace negativní dojem. Věříme však, že pokud nám dáte ještě šanci, tak budete s příštím nákupem již plně spokojená. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Gebauerova Martinapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Velmi příjemní, skvělý výdej zboží, ochotní, vše v naprostém pořádku, při koupi postele, potom botníku a komody. Jsem velice spokojená. Sconto Ostrava

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, moc děkujeme za Vaši milou recenzi. Jsme rádi, že jste byla spokojená s nákupem i s prací našich kolegů na obchodním domě v Ostravě. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alexc 26před 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží objednané 5.8 2025 do dnes nedošlo vše bylo zaplaceno už je to dva měsíce.když sem opakovaně volal na zákaznické centrum vždy mě řekli že se zboží převáží z jiného obchodu.za dva měsíce bych jim to tam přenes pěšky . Už nikdy

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, omlouváme se za zdržení a komplikace spojené s dodáním Vaší objednávky. Rádi bychom si vše prověřili a zjistili, kde došlo ke zdržení, abychom mohli podobným problémům předcházet. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo objednávky nebo kupní smlouvy na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme schopni celou záležitost dohledat. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Honzatkova Alenapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Místo čtyř skříněk byla pouze jedna a zbytek byly jakési dvě desky a madla chybí zboží za 7200kc.Jsem zklamaná

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste obdržela nekompletní zboží. Prosíme, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení, které s Vámi situaci vyřeší k Vaší spokojenosti. Reklamaci lze uplatnit na kterékoliv z našich prodejen nebo prostřednictvím online formuláře na našich webových stránkách. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a věříme, že se podaří situaci rychle napravit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jitka Tašlmarovápřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednali a zaplatili jsme si skříň plus cca 900,- za dopravu. Dodání ve středu - muž si vzal home office a ejhle - nedbude vám zboží dodáno, nevešlo se do auta. Brrrr... tak v pátek - my ano,ale po 16 hodine. Ok.V pátek zpráva, že zboží dovezou v 16,39. Jupiiiii...Ve 14 hodin - jsme tady....Já v práci, muž také. Přijeďte později - to né. No po stížnosti na prodejně nám skříň dovezli a co se nestalo - rozbité sklo. Budeme to samozřejmě reklamovat. Takže za nás ve Scontu" možná" max.s vlastní dopravou. Shrnuto - nedoporučujeme.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás nepříjemnosti, které potkaly. Rádi bychom si celou situaci podrobně prověřili, abychom zajistili nápravu a předešli podobným problémům do budoucna. Můžete mi prosím na e-mail jan.bures2@sconto.cz zaslat číslo Vaší objednávky nebo kupní smlouvy? Díky tomu budeme schopni vše dohledat a dále řešit. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Válenda Aleš - nekupovat!!! Nejprve reklamováno, následně jsme měsíc čekali měsíc na jedno prkýnko. Další reklamaci jsme si rozmysleli a pozvali si specializovanou firmu na montáže nábytku ze Sconta. Montáž u které nám v prodejně řekli, že bude velmi snadná a potrvá chvilku trvala dvěma odborníkům přes 5 hodin a nakonec upřímně řekli, že postel je velmi nekvalitní. Montáž postel prodražila na dvojnásobek původní ceny. Do SCONTA už NIKDY.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Zajíčekpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Prodejna Brno Čekání hodinu na jeden malý botník. Botník je i na prodejně, ale těžko vás někdo nasměruje kde.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste musel při výdeji zboží čekat delší dobu. V čase Vaší návštěvy se bohužel sešlo více zakázek k výdeji najednou, což způsobilo zdržení. Omlouváme se Vám za komplikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje