Hlavička stránky
Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

7 861 hodnocení

83 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Marcela Weinertovápřed 12 hodinami
Nedoporučuji obchod

Syn si zaplatil komodu a po 19 dnech nám byla stornována objednávka!!!! Protože nevzal ve své pracovní době telefon, když zavolal na číslo zpátky,tak mu bylo řečeno že je pozdě!!!!! Hrozný přístup a hrozné neprofesionální jednání!!!! Každá dopravní společnost se spojí se zákazníkem a domluví se na doručení,nebo sdělí který den a hodinu. Po dalším telefonu řekli, že dostaneme peníze až za dalších 10 dnů!!!! Strašný!!! Varují všechny před tímto neprofesionálním a hulváckým chováním!!! Jděte raději nakoupit k profesionálům.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sedo 70před 4 dny
Nedoporučuji obchod

Dnes 8.12. jsem navštívil prodejnu Sconto v Brně. Pokud chcete nábytek rozhodně sem nechoďte. Zde koupíte pouze objednávku a nábytek vám možná někdy dodají. Chtěl jsem šatní skříň Seba 3 bíla kterou na stránkách nabízí v akci s tím že jí mají skladem. Nejen že jí nemají to pochopím může být vyprodaná ale na dotaz kdy bude mi řekli že nevědí. Bavil jsem se s vedoucím. Možná bych zvládl i toto. Když jsme ale zjistili že na jiných prodejnách jí mají a za jak dlouho by mě jí mohli dodat opět slovo nevíme. Zálohu na zboží chtějí ale prodávají pouze slova někdy to možná dodáme. Rozhodně nechtějte s touto společností mít nic společného.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s komunikací na prodejně. Situaci jsme si prověřili a podle našich zjištění Vám prodejce sdělil, že danou skříň momentálně nemáme na brněnské pobočce skladem. Zároveň Vám nabídl možnost nechat ji převést z jiné prodejny, a to v odhadu do dvou týdnů. Tuto informaci Vám následně potvrdil i vedoucí prodejny na informacích. Mrzí nás, pokud vzniklo nedorozumění nebo informace nepůsobily dostatečně jasně. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jardas Jaroslavpřed 4 dny
Nedoporučuji obchod

obednavala jsem zidle 4kusy

zidle rozbalim a 2 zidle špinave

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás, že jste obdržela židle v nevyhovujícím stavu. Prosím, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení. Kolegové udělají vše pro to, aby byla situace co nejrychleji vyřešena k Vaší spokojenosti. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 dny
Doporučuji obchod, ale...

hezký, levný nábytek

Brno- strašný chaos na výdeji, polovina vydaných věcí rozbitá, nedodržení dodacích lhůt, dovolat se a domluvit se na podpoře.....Šílenost, slibované SMS po naskladnění produktů- samozřejmě nechodí

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom si vše prověřili. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo kupní smlouvy nebo objednávky, abychom mohli případ dohledat. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Anna Horákovápřed 9 dny
Nedoporučuji obchod

Dovoz zbozi.... botnik.... 3 tydny ! U zbozi skladem a pri zaplacene preprave mne prijde vazne neslušny... polepšete se!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s dodáním zboží. Rádi bychom prověřili, kde se stal problém a proč k prodlení došlo. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo kupní smlouvy nebo objednávky, abychom mohli případ dohledat. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radka Hrabakovapřed 15 dny
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji nedodržuji termín

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí, že u Vaší objednávky došlo k nedodržení termínu dodání. Rádi bychom si celou situaci prověřili a zjistili, z jakého důvodu ke zpoždění došlo. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo objednávky nebo kupní smlouvy, abychom mohli daný případ dohledat. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslav Trojánekpřed 16 dny
Nedoporučuji obchod

Udělal jsem u nich dvě objednávky. U první byla rozbitá hrana postele, takže jsem celou objednávku nechal odvézt zpět. U druhé mi přišla skříň ve 4 balících. Po rozbalení a vyhození krabic jsem začal stavět. Pak jsem zjistil, že mi některé díly chybí a některé mám dvakrát. Tak jsem mazal v dešti do popelnice a prohlédl čísla jednotlivých totálně mokrých obalů. Jeden byl dvakrát a jiný chyběl úplně. Teď čekám na vyřízení reklamace a výměnu za správné díly.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí všechny komplikace, které Vás potkaly. bychom Vás ujistili, že naše reklamační oddělení dělá vše pro to, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tereza Staňkovápřed 17 dny
Nedoporučuji obchod

Rychlejší dodání než bylo v plánu.

Osobně jsme převzali sedačku ve skladu prodejny Sconto Hradec Králové. Při rozbalení nepoškozených balíků jsme zjistili, že je jedna noha zlomená a byl prasklý úložný prostor sedačky. Po komunikaci s reklamačním oddělením, které bylo naprosto arogantní, jsem kontaktovala sklad v Hradci, kam jsme si dojeli pro novou nohu sedačky, aby jsme novou sedačku mohli skutečně využívat. Onen prasklý úložný prostor jsme reklamovali přes reklamační oddělení, po několika denním odepisování, nám byla zamítnutá reklamace a návrh na vrácení zboží v zákonné lhůtě dnů. Vzhledem k tomu, že zboží je poškozené by nám nebyla vrácená celá částka z námi koupené sedačky. Zamítnutí bylo z důvodu špatné manipulace se sedačkou. Vzhledem k tomu, že zboží přebíráte v obalu, nevidíte zda je zboží poškozené či nikoliv. Vzhledem k tomu, že reklamační oddělení bylo ihned informováno tuto informaci vyvracuji. Balík jsme přebrali nepoškozený, takže nešlo předpokládat, že dané zboží je poškozené a jde tedy o skrytou vadu, který já jako kupující nemohu předpokládat. Komunikace s reklamačním oddělením je jedna velká katastrofa. Za mě nákup něčeho ve scontu už nikdy. Koupíte si poškozenou sedačku a můžete si za to sami. Tento prodejce není vhodný a moc mě mrzí, že jsem si dané komentáře k této firmě přečetla až teď.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ds 091před 18 dny
Doporučuji obchod

Několikrát posunutý termín dodání a totální neochota Email co měl odejít jako urgence několikrát neodešel, měla jsme být v kopii nebyla jsem. Jen lhaní a posouvání a totální neochota všech. Již nikdy více Sconto!!!!!!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom si celou situaci prověřili. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo kupní smlouvy nebo objednávky, abychom mohli vše dohledat a zjistit, kde došlo k pochybení. Děkuji Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radka Březinovápřed 18 dny
Doporučuji obchod

Velice ochotná paní prodavačka, poradila nám velmi dobře, Ochotný pracovník při výdeji zboží, pomohl s naložením,

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, děkujeme Vám za skvělé hodnocení. Vaše spokojenost nás moc těší.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Chajne Cpřed 19 dny
Nedoporučuji obchod

Velká nespokojenost s tímto obchodem, Sconto Ostrava. Nekonečné čekání na dodání zboží, zmatky při výdeji a protahování termínu dodání. Po měsíci protahování termínu dodání jsme se dozvěděli, že zaplacený nábytek bude k dispozici až za další tři měsíce. Tuto informaci jsme dostali až po opakovaném volání na infolinku a zjišťování, kde zakoupena skříň momentálně je. V tomto obchodě už nakupovat nebudeme, nedoporučuji. Velké zklamání.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom si celou situaci podrobně prověřili, abychom zjistili, kde došlo k pochybení. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo kupní smlouvy nebo objednávky, abychom mohli vše dohledat. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 20 dny
Doporučuji obchod, ale...

slušný přístup na showroomu

Při výdeji jsem dostal zcela jinou komodu. Ač pořadové číslo bylo správné.Vydávající neuměl snad jediné slovo česky. Naštěstí jsem si omylu všiml a komodu dal slečně, která byla v řadě předemnou.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění, ke kterému došlo při výdeji zboží. Situaci bychom si rádi prověřili a přiřadili ji ke konkrétnímu skladu, abychom zajistili nápravu. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo kupní smlouvy nebo objednávky, případně alespoň informaci o pobočce, kde jste zboží vyzvedával. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 21 dny
Nedoporučuji obchod

My jsme si nechali od Sconto udělat kuchyň na míru. Co můžeme pochválit je přístup a komunikace se slečnou, která nám udělala návrh kuchyně. Byla upřímná, férová a hezky poradila. Nadále se nám líbili montážníci - fajn lidé, kteří si i všimli uštípnuté skřínky a opravili nám ji.

Co se nám ovšem nelíbilo byla jedna věta ve smlouvě, hned na konci. A to, že do sádrokartonu kuchyni montovat nebudou. Přesto nám vyšlo Sconto vstříc a my jsme se s panem Škaloupem domluvili, že nám do výšky závěsných skříněk nainstaluje OSB desky, aby to na ně mohli montážníci namontovat. Pan Škaloup si za dvě hodiny práce řekl docela vysokou částku a ještě k tomu nám kus OSB desky vykukuje zpoza skřínek. Měl přístup k montážnímu plánu, tudíž věděl, kde kuchyně začíná a přesto nám tam deska “vyčuhuje”. Ale největší zradou bylo, když montážníci přišli s tím, že jim z výroby poslaly špatné kusy pracovních desek (neměly zámky na správných místech). Což pro nás znamenalo vypracovat reklamaci a měsíc jsme čekali, než vyrobí nové pracovní desky. Plus jsme chtěli novou skříňku, když si montážníci všimli, že je uštíplá. Po měsíci čekání nám dodali pracovní desku a namontovali ji, ovšem skříňka nebyla na skladě. To bychom museli opět měsíc až dva čekat. A tak nám ji, naštěstí, montážníci trochu opravili. Nedoporučujeme nechávat si ve Scontu dělat kuchyni.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dadradpřed 24 dny
Nedoporučuji obchod

Matrace - po pár týdnech začala být proleželá. Pro reklamaci mám přiložit fotografii, na které mám na matraci přiložit tyč a pod ní změřit hloubku proleženiny - k tomu mi přišel obrázek, jak to mám udělat. Takže podle nich mám spát na stále víc proleželé matraci do doby, než proleženina bude tak velká, až se bude moct změřit centimetrem !!! Pokoušela jsem se vysvělit, že tenro požadavek je nesmyslný - marně, stále mi trvají na tomto nesmyslném požadavku. Vzhledem k tomu, že na reklamaci matracee mají připravený obrázek, rekklamací budou mít pradpodobně hodně. Takže na Scontu už nekupím nikdy nic.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 25 dny
Nedoporučuji obchod

Pohovku top-L colet jsme kupovali, protože jsme měli stejnou v předchozím bytě. Bohužel rozdíl pár let znamenal nekolikacentimetrové ztenčení molitanu na takovou úroveň, že prakticky sedíte na dřevě. Něco tak nepohodlného jsem nezažil. Navíc pohovka se po pár měsících v jednom místě propadla - utržené prkno a zlomená deska. Přesto že zboží bylo v záruce reklamace byla zamítnuta jako “mechanické poškození” (prkno bylo chycené asi půl centimetru od kraje) a nabídnuta maximálně oprava, pro kterou bychom museli sami sedačku odvézt a zase přivézt a mezi tím sedět na zemi. Ve Scontu už nikdy! Nová sedačka z Ikey pohodlná a hlavně robustní a ještě se zárukou 10 let které věřím.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 26 dny
Nedoporučuji obchod

Tento obchod rozhodně nedoporučuji! V září objednaná dvoudílná sedací souprava. Na jedné části chybí šrouby a díry na uchycení takže už skoro měsíc řešíme reklamaci. Musím říct, že horší reklamační oddělení jsem ještě nezažila! Každý týden po dobu 3 týdnů tam volám jak to s reklamací vypadá a vždy se jen dozvím že reklamaci řeší kolega který tam záhadným způsobem nikdy není a že to za něj nikdo jiný řešit nemůže. Vždy mi bylo zděleno, že mu předají info aby se mi ozval. Někdy vám řeknou že to bude ten den někdy druhý den ale závěr je pořád stejný. Nikdo vám zpět nezavolá! Opravdu katastrofa tohle jednání!!!! Reklamace samozřejmě ještě nedořešená. Mají na to ještě týden tak jsem opravdu zvědavá. Ale lhát o tom, že mi zavolají určitý den a nikdo se neozve tomu opravdu říkám důvěryhodný a profesionální obchod!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom celou situaci prověřili. Prosím, pošlete mi na e-mail jan.bures2@sconto.cz číslo kupní smlouvy, objednávky nebo reklamačního řízení. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Původně zboží přišlo o 2 týdny, než jsme počítali, což nás mile potěšilo. V průběhu reklamace jsem alespoň dostal část peněz ze skříně zpět.

Objednané jsme měli 4 věci a každá z nich měla diametrálně jiný návod, takže po složení jedné věci si to chtělo vyhradit dalších 5-10 minut na pochopení, co tím chtěl autor říci... Co mě ale dostalo, bylo vyřizování reklamace u skříně. Nejprve jsme si u vybalování všimli, že je prolomený strop - vyřízení této reklamace trvalo cca měsíc. Následně jsme mohli začít skříň skládat. Po složení jsme zjistili, že jsou výrazně prohnuté dveře - vyřízení této reklamace trvalo další měsíc. Na výměnu nám poslali montéra, který zjistil, že jsou prohnuté i druhé dveře, takže se k tomu přidal další měsíc k reklamaci... Co se týče reklamačního oddělení, tak jsem komunikoval s jistou Dianou P., se kterou byla domluva poměrně složitá a plná překážek. Při domluvení dopravy, montáže a následného odvozu poškozených dveří, muselo dojít k nějakému šumu, jelikož paní z dopravy původně neměla ponětí, že se má i něco montovat (což tedy později dohledala) a odvoz dveří jsem ji musel znovu domluvit sám... Nevěřil bych, že to někdy napíšu, ale zlatá IKEA!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom si celý případ prověřili. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo kupní smlouvy, objednávky nebo reklamačního řízení na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme moci vše dohledat a prověřit. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kiss 320před měsícem
Nedoporučuji obchod

Rad bych si stěžoval přímo na vedoucího skladu Davida jelikož jsem bývalí zaměstnanec tak moc dobře vím jak to funguje ve skladu a výdejích proto jsem volal dopředu aby mi vychlastal objednávku když jsem dorazil do sconta bylo mi řečeno že to ani vychytané není a on si odejde domu přijde vám tenhle přístup v pořádku mě moc tedy ne navíc balík byl celkem poškozený

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

NEDOPORUČUJI!!! Objednána sedačka, včetně dopravy a výnosu až do bytu (jen za dopravu cca 2.000 Kč, celkem dáte skoro 30 tisíc...). Termín dodání byl oznámen přesným datem za 4 týdny. Cca po 3 týdnech zavolala paní, že sedačku přivezou za 2 dny, což je masakr, máte naplánováno dle dodacího termínu, musíte se zbavit starého nábytku, samozřejmě vzít si dovolenou, kterou také musíte hlásit předem....navíc paní "zřejmě dispečerka z přepravy" nám sdělila, ať si připravíme dalších 350,- Kč pro řidiče, kdyby nemohli zaparkovat hned u domu!!!!!....což je tedy masakr, protože toto vy jako zákazník samozřejmě neovlivníte a proto si tedy platíte drahé dodání až do bytu, je to samozřejmě řidiči do kapsy, bez dokladu....nenašli jsme to nikde ani v podmínkách prodeje....no po 2 nepříjemných telefonátech s danou paní jsme si dohodli termín dodání jak byl stanovený původně a upozornili jsme ji, že nemají právo vymáhat další peníze a nic dalšího nad rámec ceny nezaplatíme. Sedačka přijela na čas, řidič a pomocník ochotní, donesli až do bytu, podepsat, odjet....pak začnete rozbalovat a zjistíte, že úplně chybí jedna noha sedačky "účkové", což je problém a bylo to tak i zabaleno ve fólii, noha nikde, takže evidentně o tom věděli tam, kde to balili....volali jsme řidiči, zda ji nemají v autě,....už nezájem, neochota, prý volat reklamace...V NEDĚLI, PARÁDA, 4 TÝDNY ČEKÁTE NA ZBOŽÍ a pak tohle...nemůžete sestavit a čekejte další týdny, než vám údajně pro vadný díl přijedou a vymění za jiný..........................No opravili jsme si sedačku svépomocně, nakonec jsme zjistili, že je to polské zboží od polského výrobce, takže slavné SCONTO jen přeprodává, příště raději rovnou nakoupíme u poláků nebo na Allegru, kde mají stejné zboží, ale 4x kratší dodací lhůtu a 4x levnější dopravu. SCONTO JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom si celý případ podrobně prověřili. Mohli byste mi, prosím, zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Díky tomu budeme moci vše dohledat a prověřit. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
xxxx xxxxpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Na výdeji v prostred pracovního dne jsem čekal 15 minut jen než se někdo uráčil vůbec přijít. Dalších 15 na výdej. Jedna komoda.

SCONTO NábytekZobrazit reakci obchodu SCONTO Nábytek

Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s výdejem zboží. Rádi bychom si celou situaci prověřili. Mohl byste mi, prosím, zaslat číslo kupní smlouvy nebo objednávky na e-mail jan.bures2@sconto.cz? Děkujeme za zpětnou vazbu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje