Hlavička stránky
Logo obchodu zoohit.cz

zoohit.cz

471 hodnocení

68 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Proutěný tunel pro králíka byl plesnivý - neskutečné, už bych tam nikdy nenakoupila, hazardují se zdravím zvířat

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, moc nás mrzí, že Vám byl doručen plesnivý produkt. Omlouváme se za tuto nepříjemnost! Abychom Vám mohli nabídnout kompenzaci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: Uděláme maximum proto, abychom Vám pomohli. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží dorazilo s jiným produktem. Najít kontakt bylo dost složité, nakonec se podařilo. Paní na reklamacích byla vstřícná, obojek mi odečetla z další objednávky, dokonce jsem dostala kód na slevu na poštovné. Objednávka je samozřejmě nejmenší za 299, doobjednala jsem zboží a čekala na dodání. Po nějaké době, kdy se nic nedělo jsem volala na zákaznickou linku, jednání otřesné- přiznávám že i mě tekly nervy- nicméně jsem se dozvěděla, že jsem při reklamaci měla zaplatit zboží na účet. U objednávky jsem ovšem měla dobírku. Číslo účtu mi tedy zaslali až nyní, ale dělali jako by to byla moje chyba. Okamžitě jsem peníze poslala. Čekala jsem zase nějaký čas, kdy se nic nedělo. Opět volání na zák.centrum, velice nepříjemný pan mi udělil, že byla objednávka stornována. Peníze prý dorazily pozdě od objednání. Pozdě?? Podle jeho řeči v době, kdy jsem řešila, kam mám vlastně peníze poslat už bylo pozdě na to, abych je vůbec posílala. To ty paní o mi poslaly číslo účtu nevěděly?? Už nikdy nechci s touto firmou jednat. Chování otřesné, operátoři na lince vůbec neví co se děje a jak situaci řešit.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice se omlouváme za tuto situaci. Rádi bychom Vám nabídli kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. Můžete nás prosím kontaktovat na email: service@zoohit.cz? S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jirina Loderovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Neskutečná ochota, vstřícnost a rychlost vyřízení objednávky. Tohoto prodejce mohu všem doporučit!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrii Mykulinpřed 3 lety
Doporučuji obchod

velmi rychlé dodání. Výrobek kočičí dvířka Sure Flap connect mě těší, je propojen s aplikací v mobilu a mám přehled o pohybu kočiček. A hlavně zabrání vstupu nevitaným kocourkům

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ludmila Kacirkovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Pochválit mohu rychlost dodání, vyřízení reklamace i vrácení poštovného, které jsem zaplatila za vrácení vadného výrobku.Okamžitě mi bylo posláno bezvadné zboží i s omluvou.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ajda Pekkanpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ve srovnání s jinými eshopy příznivější ceny některého sortimentu. Relativně rychle dodání zboží

Poslední měsíc dva to jde se zbožím do kopru. Vše poházené, nezabalené. Spíš mi to připomíná jak zásilka která je určena na smetiště...a to nejsem žádná nanynka... No, myslím že pravidelná zásilka za 4900,- může vypadat i trochu k světu. A ne abych si to ještě třídila sama ... Největší strop byla ale taková ta " podestýlka" na jidlo která byla za poctive zoo body a byla PŘELOŽENA na půl a na tom 20 konzerv. To mě dostalo. Cotoje ? Jen proto že to je zdarma za body se budete k tomu chovat jak..... ? zmuchlovana letěla do koše. Děkuji pěkně. Ten kdo balí na zásilky nechť jde raději do Lidlu k chlaďáku!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že zboží ve Vaší zásilce nebylo řádně zabaleno a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Vážíme si toho, že jste si našli čas a podělili se s námi o své zkušenosti. Vaši zpětnou vazbu předáme našemu logistickému oddělení. Abychom Vám mohli nabídnout kompenzaci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lkjh dfgpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

dle stranek maji zbozi skladem objednano zaplaceno a po tydnu prijde , ze stornujou , protoze neni zbozi skladem o penezich ani slovo

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, mrzí nás, že Vaše objednávka musela být stornována a omlouváme se za tuto nepříjemnost. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli zařídit vrácení peněz: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Janottapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Když jsme se ženou hodnotili negativně prémiový produkt, u kterého se výrazně zhoršila kvalita, obchod 2x toto hodnocení cenzuroval a u tohoto produktu negativní hodnocení vůbec nezveřejnil. Hodnocení produktů je tedy nedůvěryhodné.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Aby mohlo být hodnocení produktu zveřejněno, musí splňovat podmínky účasti: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
petraulmanpřed 3 lety
Doporučuji obchod

objednávám pravidelně už asi 3 roky a jsem velmi spokojená. Vždy mají to, co hledám. Navíc bodový systém odměn je pro mě velké plus.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Yveta Novákovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nejde mi se přihlásit,vše zadám správně a stejně mi to píše neplatné přihlášení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jastanapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Všechno bylo dobře. Rychlost dodání, stav objednávky. Mám s tímto obchodem dlouhé zkušenosti a vždycky pozitivní. A výborná kvalita sortimentu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Ppřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Špatný objednávkový systém!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronikaapaulpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Asi všetko, komunikácia 0 bodov, vždy ked som objednala tak som čakala na zboží přes týžden. V stejnú dobu som objednávala s iného eshopu i s platbou a do 2och dní som mala zboží doma. Zoohit? za 4dni mi teprv potvrdil objednávku. A to sa nestalo poprvé ale vždy ked som objednávala. Neni možné tá pomalost. NEDOPORUČUJEM! Radšej bežte do kamenného obchodu než Zoohit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sara Schieferpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé doručení

Krabice ve které mi zboží přišlo byla celá poškozená, argument slečny z PPL byl, že už to takhle dostali a že jestli v tom není nic křehkého, tak nevidí důvod, proč bych si to nemohla vzít. Zásilku jsem tedy převzala. Krabice s kapsičkami byli otevřené, kapsičky rozlítané po celé krabici. Kapsičky mi přisli jiné, než jsem si objednala, ale po přečtení recenzí, kde jsem se dočetla, že komunikace s obchodem a rešení reklamací vázne, rozhodla jsem se to radši neřešit. Rozhodně tento obchod nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
miroslava tuhackovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem žrádlo pro psa. Zaplatila převodem na účet. Po 3 dnech, kdy jsem nic neobdržela jsem volala na Zoohit, kde mi bylo sděleno, že zboží není na skladě. Objednávku jsem tedy zrušila. Pro vrácení peněz mi sděleno, že musí znát číslo účtu v mezinárodním formátu. Oni neumí vrátit peníze na účet, z kterého platba přišla. Neskutečný. Přišlo mi pouze oznámení, že platba bude převedena do 7 dnů. Rychlost opravdu na úrovni.Vícekrát si nic neobjednávat. Špatná zkušenost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
František Žmolilpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Lze nakupovat až od 299 Kč

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dominika Markovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Velký výběr, kvalita, výhodné ceny oproti veřejně dostupným produktům

Rozdělování objednávek (nyní 5x balení kočkolitu, rozdělených do 3.balíků do třech různých dnů od dvou přepravních společností), ale řeší uhlíkovou stopu, možná by to chtělo lepší logistiku. A již podruhé roztržený pytel kočkolitu, takže hned po vyndání jsem musela přesypávat jinam a uklízet. V jedné z předchozích objednávek, která vyšla na pár tisíc mi zapomněli dodat jedno zboží (klec na kočku), musela jsem objednat znovu a znovu zaplatit za dopravu na své náklady.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Johanaklementovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

3.7. jsem si objednala granule pro kočky-garantujete 2-3 dny na doručení. Ani týden by mi ještě nevadil, ale že je nemám bez jakékoliv informace ani 21.7. to už je vážně špatné. Psala jsem vám a nejste schopni ani odpovědět, což můj zážitek ještě zhoršuje. Stát se může cokoliv, ale pokud nekomunikujete, tak to je vážně špatné. Během čekání mi dokonce přišel email, že se zboží vrátilo a další den, že bylo znovu odesláno. Přičemž v aplikaci pošty je stále na stejném místě. Nikdo nic neřeší. No asi si to strčte kam chcete...Přijde mi tristní, že jsou na internetu stejná hodnocení z minulého roku a vypadá to, že jste nic nezměnili..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Olda Zalskapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé vyřízení objednávky Velký výběr zboží

Pokud zasílate zákazníkům slevové bonusy, jako milou pozornost, doporučuji zkontrolovat čitelnost kódu. Jinak nepotěší, ale naštve

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sandra Valníčkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dnes mě má přijít balík který má být zdarma, ale jelikož to je víc než 30 kg dali mi to do dvou a hned poplatek aniž by mě informovali.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal)Platba kartou (Master Card, VISA)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

ZásilkovnaAlzaBox

Kontaktní údaje