Hlavička stránky
Logo obchodu zoohit.cz

zoohit.cz

471 hodnocení

68 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

ANYS Vodákovápřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nakupuji často a jsem spokojená.

Vadí mi, že když jsem udělala špatnou objednávku a ihned jsem ji chrěla stornovat, tak už to nešlo. Nešlo se ani zkontaktovat, ani dovolat. Jediné doporučení - zásilku nepřevzít. Což mi přijde nelogické. Proč to posílat, když se tomu dá předejít.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Objednávky s jiným způsobem platby než je bankovní převod jsou po ověření platby téměř okamžitě předány ke zpracování do našeho skladu. Z tohoto důvodu bohužel nebylo zrušení objednávky možné. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavla Odstrčilíkovápřed rokem
Doporučuji obchod

Obchod s naprosto profesionálním přístupem. Nikdy žádný problém, rychlost objednávek, super věrnostní program. Zboží opravdu hodně na výběr.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ajda Pekkanpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Rychlé doručení

Časté pokusy o podvody zákazníka!! Infolinka nedostupná, na mail nikdo neodpovídá

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, omlouváme se, že jste museli čekat na naši reakci. Potýkali jsme se se zvýšeným počtem dotazů, a tak bohužel nebylo možné odpovědět obratem. Abychom Vám mohli pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: service@zoohit.cz S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Šefrnovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Komunikace nula. System negeneruje zapomenute heslo. Ozvat se neumi. Nakup tedy nelze realizovat. Servis katastrofa.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, mrzí nás, že jste měli potíže s vygenerováním nového hesla. Doporučujeme Vám zkontrolovat hromadnou poštu a spamovou schránku, protože obnova hesla často skončí v těchto složkách. Nebo se můžete obrátit na náš zákaznický servis: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
0 Navratilpřed rokem
Nedoporučuji obchod

objednáváme pouze granule , rychlé dodání .

Po vrácení zboží do 14 dní , čekáme na vrácení peněz více jak 45dní a jen píšou email že se omlouvají že se vrácení nepovedlo a pořád dokola i když voláme stejné výmluvy !!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, velmi se omlouváme za prodlení s vrácením peněz a za způsobené nepříjemnosti! Prosíme Vás o kontaktování zákaznického servisu na service@zoohit.cz nebo na +420 225 379 489 (po-pá 8:00-18:00), abychom mohli prověřit stav refundace a kompenzovat Vám čekání. Děkujeme! S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nejde.ilnejsi system objednavky, ani napodruhe se mi nepodarilo objednavku dotahnout do konce. V roce 2024 neco naprosto neskutecneho!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, velmi nás mrzí, že jste měli potíže s vytvořením objednávky. Abychom Vám mohli pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pajdakorinkova 1před rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nakupují zde dlouhá léta a vždy vše v pořádku

Poslední objednávka teda pěknej hnus, v celé krabici lezli červy, které byli z poškozených konzerv. Ve skladu toto museli vidět a přesto to poslali! Škoda že nejde nahrát fotografie. Fuj

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc se omlouváme za dodání poškozených konzerv a za způsobené nepříjemnosti. Abychom Vám mohli navrhnout odpovídající kompenzaci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alice Buchtovápřed rokem
Doporučuji obchod

Nakupuji zde jiz deset let. Jediná reklamace a rychle a profesionálně vyrešena k mé spokojenosti. Cena, kvalita a přístup k zákazníkovi je 100% . Vzdy velmi vstřícné jednání. Děkuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jitka borovanskapřed rokem
Doporučuji obchod

Nejlepší obchod pro domácí mazlíčky,reklamace vyřízená úplně bez problémů,jste nejlepší,už u nich nakupuji přez 10 let

Nahlásit
Nahlásit recenzi
katka benackovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Box pro křečka krásný ,prostorný .

Bohužel špatné balení a přišel dnes s naštípnutým a prasklý rohem ,těšili jsme se a jsme zklamaný . Na zákaznickou linku se nedá dovolat .

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám velmi líto, že Vám box pro křečka přišel poškozený. Reklamaci můžete provést na lince zákaznického servisu ve všední dny od 8:00 do 18:00 na telefonu: 225 379 489. Nebo můžete vyplnit kontaktní formulář: Uděláme vše pro to, abychom tuto situaci napravili k Vaší spokojenosti. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Górasovápřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Pěkné zboží, rychlost dodání

Nesmyslné zabalení balíků, poslední objednávka zaslána ve dvou balících z toho jeden skoro prázdný a krabice velká jak na pračku celková hmotnost obou balíků cca 8,5 kg. Nechápu to balení

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. K nerovnoměrnému rozložení zboží v zásilkách může dojít, když musíme expedovat produkty z jedné objednávky z různých skladů. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radka Rokosovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Hrůza, nikdy více. Zboží nebylo ani odesláno ale prý ho ztratil přepravce. Obchod nedoporučuji !!!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, moc nás mrzí, že byla Vaše zásilka ztracena a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Abychom Vám mohli zaslat náhradní objednávku nebo vrátit peníze, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Benedikt Stahlpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlé dodání Pěkně zabaleno, převázáno stužkou Na lince poradili se vším Zboží přišlo v pořádku a hezčí než na obrázku Lidové ceny

Balík šel hůře rozbalit, ale to je je detail a je to asi dobře, aby se nerozpadnul

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Krupkovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Několikrát už se mi stalo, že samovolně změnili dopravce, kterého jsem si vybrala, takže vyzvednutí balíku pak bylo pro mě poměrně obtížné a občas i nemožné

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Zásilku se vždy snažíme odeslat prostřednictvím Vámi zvoleného doručovatele. Vzhledem k okolnostem, které nemůžeme ovlivnit, to však není vždy možné, a v takových případech musíme vybrat alternativu. Přijměte prosím naši omluvu za způsobené komplikace. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ekoreditelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednano vice baliku a v kazdem dodanem zbozi bylo v baliku poškozene. Rozbity kočiči zachod ,poškozene promačkle konzervy,pamlsky v kelimkach poskozene a otevrene a vysypane po cele krabici. Ani neuznaji poškozeni kdyby se to stalo jednou tak nereknu . Ale v kazde objednavce nejmin pres 10 objednavek vzdy bylo neco poškozeno. Protoze je to věčne jen v krabici nahazene a ne srovnane .Uz mi došla trpelivost a objednavat nebudu.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, je nám líto, že Vám přišlo poškozené zboží a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Abychom Vám mohli navrhnout odpovídající kompenzaci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Novakpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Dobrý obchodník se pozná podle toho, jak přistupuje k zákazníkovi ve chvíli, kdy něco neklape. Zde musím skutečně vyzvednout naprosto nadstandardní zákaznický servis v zoohitu. Nakupuji zde pravidelně a mohu jenom doporučit.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Jako zatím nejrychlejší doručení z internetu co znám, fakt super (PPL). Vždy hezky zabalené. Neměl jsem nikdy problém, za mně 100% a díky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Švejdapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem stále nedostal. Při upozornění na tuto skutečnost se obchod bránil tím, že dopravce balík "ztratil". To by mě zajímalo jak se může ztratit několik balení 12kg granulí. Asi se zakutálelo někam, že? Z historie objednávky je ale zřejmé, že k dopravci se balíček ani nedostal. Slib obchodu, že to rychle napraví se projevila jako lež, neboť po pár dnech objednávka stále není doručena. (ani nebyla podána k dopravci)

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, je nám líto, že byla Vaše zásilka ztracena a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud jste 3 pracovní dny po vytvoření náhradní objednávky zásilku stále neobdrželi, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis: Balík lze sledovat až od okamžiku, kdy ho dopravce naskenuje na území České republiky. Pokud byla objednávka odeslána z našeho zahraničního skladu, ke ztrátě mohlo dojít ještě před tím, než dopravce balík naskenoval. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Bohuslav Turekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Přes dost časté nákupy granulí, nejsou schopni zajistit granule pro psa. Ty co nabízeli, jsem zaplatil a pak mi sdělili, že je nemají. Na další urgenci odpověděli, že po kontrole skladu jsou na skladě a že je posílají. To asi ten pes pojde dřív hlady, ještě že mám zásobu po předešlém pejskovi ( celý pytel ), ale asi nestačí. Čekám na granule již měsíc. Hrozný přístup k letitým odběratelům !!!!!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, velice se omlouváme za potíže s dodáním Vaší objednávky a za zopůsobené nepříjemnosti. Budeme Vás kontaktovat s návrhem kompenzace. Uděláme vše pro to, abychom tuto situaci napravili k Vaší spokojenosti. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nedorazilo ani po týdnu vlastně nevím ani kde objednávka je. Musela jsem koupit granule v kamenném obchodě, protože stále čekám na zboží. Už nikdy více zde nenakoupím!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, je nám velmi líto, že jste dosud neobdrželi Vaši objednávku. Abychom Vám mohli pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: Uděláme vše pro to, abychom tuto situaci napravili k Vaší spokojenosti. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal)Platba kartou (Master Card, VISA)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

ZásilkovnaAlzaBox

Kontaktní údaje