zoohit.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jako zatím nejrychlejší doručení z internetu co znám, fakt super (PPL). Vždy hezky zabalené. Neměl jsem nikdy problém, za mně 100% a díky.
Zboží jsem stále nedostal. Při upozornění na tuto skutečnost se obchod bránil tím, že dopravce balík "ztratil". To by mě zajímalo jak se může ztratit několik balení 12kg granulí. Asi se zakutálelo někam, že? Z historie objednávky je ale zřejmé, že k dopravci se balíček ani nedostal. Slib obchodu, že to rychle napraví se projevila jako lež, neboť po pár dnech objednávka stále není doručena. (ani nebyla podána k dopravci)
Přes dost časté nákupy granulí, nejsou schopni zajistit granule pro psa. Ty co nabízeli, jsem zaplatil a pak mi sdělili, že je nemají. Na další urgenci odpověděli, že po kontrole skladu jsou na skladě a že je posílají. To asi ten pes pojde dřív hlady, ještě že mám zásobu po předešlém pejskovi ( celý pytel ), ale asi nestačí. Čekám na granule již měsíc. Hrozný přístup k letitým odběratelům !!!!!
Zboží nedorazilo ani po týdnu vlastně nevím ani kde objednávka je. Musela jsem koupit granule v kamenném obchodě, protože stále čekám na zboží. Už nikdy více zde nenakoupím!
Rychle vyřízení po telefonu a doručení ,děkuji Balogová Hana
Peníze za nefunkční filtry catit údajně vrátí,zatím čekám,vše bylo vždy ok,obchod maximálně doporučuji,jen ne filtr catit
Žádné
Maximální spokojenost, nakupují pravidelně již druhým rokem a zatím vše v pořádku. Zboží dorazí rychle ( maximálně do dvou pracovních dnu ). Oceňuji také věrnostní program a dopravu zdarma při nákupu nad 800 Kč.
-
Dodání rychle Kvalitní výběr krmiv Systém bodů takže jednou za čas objednám i věci "zdarma" jako pamlsky nebo myšicky pro kočky
Není nic
těch je čím dál méně, snad jen cena, výběr. bonusy-po platbě předem čekáte déle, baleno vše v tenké krabici, občas poškozena, pravidelně je protrženo, rozsypáno steliv, často rozděleno do 2 balíků, každý jiným dopravcem nebo jiný den
A to nejhorší? Stornovala jsem předčasně odeslanou obj., což emailem potvrdili. Vytvořila jsem novou a zaplatila. Teprve poté jsem si všimla, že na účtu zablokovali obě částky-po dodání té správné objednávky však obě platby odešli! Na reklamaci a emaily nereagují, tel neberou. Takže jsem přišla skoro o 600 Kč. Pokud mi to nevrátí, tak to byl můj poslední nákup u nich- a to jsem pravidelně nakupovala roky za nemalé peníze. Vše můžu doložit, obj. 325964937-navíc mají tu drzost , že poslali email a chtěli hodnocení, na emailovou konverzaci s nějakou Danielou N.- ovšem NIKDO ZE ZOOHITU SE MNOU NIC NEŘEŠIL! Na dlouholeté zákazníky kašlou
Nejhorsi internetova stranka na nakup.Arogantni na servis lince ukáčko ktery neumi mluvit a nakonec polozi telefon.Svoloč zapraskana!
nedodávají objednané zboží, ale zaplatit jej musíte chybějící zboží nezašlou, prý mohou vrátit peníze na peníze se čeká min. 14 dní
Po doručení kočičí uzavíratelné toalety chyběly dvířka a vrchní úchyt. Věc,která se skládala ze čtyř částí mi byla doručena jen ,,napůl" .NEDOPORUČUJI!
Problémy s dopravou, hlavně vše rychle vyřídit, uvedený čas neodpovídal doručení balíku, neochota platit hotově, a jak hned nevezmu telefon, šup s balíkem na výdejní místo. Klidně 6 km daleko. A cena za dopravu vysoká.
Nejsou
Komunikace se zákazníky, absolutní neochota. Kvalita a zoohit jdou si v protisměru. Bohužel dokážou zklamat i opakovaně. O co horší je ty jejich automatické odpovědi robotem na recenze.
Při řešení problému absolutně nesolidní jednání. Chybí mi položka i peníze. Obchod nereaguje a přesto na servis odkazuje.
Dobrý marketing a kvalitní produkty
Velké problémy při vrácení zboží. Tím, že nemají pobočku v Česku, řešíte vše zdlouhavě se zahraniční pobočkou. Také není možnost přidávat recenze na FB, či Google, což je zavádějící.
Udělají super cenu na wels chips 1l a pak zjistíte že nabízejí pouze 250ml už ani náhodou.
15 dnů žádné info o stavu objednávky. Na můj dotaz jen drzé info, že byla zrušena. Zda chci objednat znovu nebo peníze zpět. Peníze zpět - číslo účtu musí být v mezinárodním formátu (musím se přihlásit do bankovnictví, vyhledat). Jenom zdržování a problémy a ANI JEDNA OMLUVA po více, než dvou týdnech bez zboží (zaplacená objednávka). Nedoporučuji!!!
Místo krémového škrabadla dorazilo tmavě šedé :-(
Dobrý obchodník se pozná podle toho, jak přistupuje k zákazníkovi ve chvíli, kdy něco neklape. Zde musím skutečně vyzvednout naprosto nadstandardní zákaznický servis v zoohitu. Nakupuji zde pravidelně a mohu jenom doporučit.