Hlavička stránky
Logo obchodu zoohit.cz

zoohit.cz

471 hodnocení

68 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Thsoukuppřed dnem
Nedoporučuji obchod

Nereaguji na dotaz ani ze chci dodavky rusit a odeslou

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Fejtovápřed 9 dny
Nedoporučuji obchod

Objednávka byla rozdělaná na 2 části. Zboží z druhé části nedorazilo. Balík po týdnu ještě nebyl ani odeslán podle PPL Zákaznická telefonní linka neexistuje Na email odepsal jen automat

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás potíže s dodáním Vaší zásilky a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Vidíme, že Vám dnes byla vytvořena náhradní objednávka na nedodané zboží. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici ve všední dny od 8:00 do 18:00 na telefonu: 225 379 489. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Pituchapřed 9 dny
Nedoporučuji obchod

Nevrací peníze za vracené zboží!!! 13.11.2025 mě přišel email s potvrzením že vrácení částky za vrácené zboží bylo potvrzeno a platba byla odeslána na účet s tím že dorazí do 5-7 pracovních dní. Dnes je 13 pracovních dnů a celkem 18 dnů a peníze mi stále nepřišly. Po každé mé stížnosti přijde jen email že prozkoumávají informace aby situaci vyřešili. Prostě podvodníci a zloději. Už nikdy více.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění zpětné platby a za způsobené nepříjemnosti. V tuto chvíli prověřujeme, proč jste částku dosud neobdržel. Jakmile budeme mít veškeré potřebné informace, ozveme se Vám přímo na Váš email. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marcela Borikovápřed 11 dny
Nedoporučuji obchod

nechali si zaplatit za objednávku a pak objednávku zrušili peníze si nechali a a napsali abych objednávku opakovala a opět zaplatila tak že jsou podvodníci už nikdy bych si u nich nic neobjednala cena přes tisíc korun tak že žádná malá částka .Opravdu nedoporučuji u nich nic kupovat

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše původní objednávka musela být z důvodu neplatné doručovací adresy zrušena. Následně Vám byla vytvořena náhradní objednávka, ke které jsme přiřadili původní platbu. V e-mailové komunikaci, jsme Vás prosili, abyste ignorovali požadavek na zaplacení faktury, který byl automaticky odeslán na Váš email. V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: service@zoohit.cz S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 dny
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem zboží, které jsem potřebovala vrátit, a proto jsem kontaktovala obchod telefonicky. Pán, který hovor zvedl, mi nabídl dvě možnosti vrácení – buď zaslání QR kódu pro nejrychlejší a nejpohodlnější odeslání, nebo vyzvednutí zásilky společností PPL. Zvolila jsem možnost s QR kódem, který mi měl být obratem zaslán e-mailem. Bohužel mi místo QR kódu do e-mailu přišel štítek, který je nutné vytisknout a přilepit na balík – což byla varianta, které jsem se chtěla vyhnout, protože tuto možnost nemám. Tudíž jsem obratem volala znovu s cílem domluvit zaslání slíbeného QR kódu. Hovor však zvedla kolegyně, a zde nastal skutečný problém. Paní byla od začátku nepříjemná, zmatená, a ani se nepředstavila. Začala mi tvrdit, že vrácení balíku není jejich povinnost a ať se spokojím s tím, co mi poslal kolega. Snažila jsem se jí vysvětlit, že možnost vrácení s QR kódem mi sami nabídli, ale nakonec neposlali, tak že žádám, aby tuto chybu opravili, bohužel neúspěšně a paní toto řešit vůbec nechtěla. Vzhledem k jejímu neprofesionálnímu a nevhodnému tónu jsem se nechtěla hádat a nadále ji vysvětlovat, co udělali špatně, protože to stejně k ničemu nevedlo a hovor jsem tedy ukončila. Takto neprofesionální jednání jsem u žádné společnosti ještě nezažila. Dále jsem tedy zkontaktovala původního pána e-mailem. Nejenže se za vzniklou situaci neomluvil, ale pouze mi znovu poslal tentýž chybný štítek. Tudíž jsem zažádala o jiné varianty vrácení a stále čekám na odezvu. Zkušenost s vrácením zásilky v minulosti s jinou paní - ochotnou a milou, byla bezproblémová (QR kód poslala ihned a já jsem i ihned vrátila). Tentokrát jsem bohužel narazila na extrémně špatný a neochotný personál. Z jednání jsem maximálně zklamaná. U tohoto obchodu již nebudu nakupovat a raději zvolím jinou, spolehlivější společnost. Nákup zde rozhodně NEDOPORUČUJU!

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážená zákaznice, děkujeme, že jste nám poskytla konkrétní zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí komplikace, které jste zažila při procesu vrácení zboží, a především neprofesionální přístup, který popisujete. To rozhodně neodpovídá našim standardům péče o zákazníky. Situaci jsme prověřili a okamžitě jsme vám zaslali správný QR kód, jak bylo původně domluveno. Omlouváme se za předchozí nedorozumění a za to, že jsme Vám způsobili zbytečné potíže. Vaši zkušenost bereme velmi vážně – provedeme interní kontrolu, aby se podobná situace neopakovala. Pokud budete potřebovat jakoukoli další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme vše pro to, abychom ji obnovili. Děkujeme za Vaši trpělivost a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 28 dny
Nedoporučuji obchod

Nákup se ani neuskutečnil. Co to je za prodejce? Napíše zaplať, zaplatím, pak mi potvrdí platbu a následně mi zruší objednávku.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že byla Vaše objednávka zrušena a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Abychom mohli zajistit vrácení peněz nebo zaslání náhradní objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na: service@zoohit.cz S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
F Mikspřed měsícem
Doporučuji obchod

Jsem s obchodem velice spokojen. Nabízí bezkonkurenční cenu. Na telefonu mě vždy vyhověli. Doporučuji. Granule pro psy už nekupuji nikde jinde.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tom Jirsapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost doručení - čt ráno objednáno, pátek v boxu Ekologické balení zásilek

Příliš ekologické balení - objednal jsem dva rozprašovače, a krabice neměla žádnou výplň, tudíž plast na střičce praskl, ale naštěstí to nevadí používání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Snitlikpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji vracel jsem část objednávky a dva měsíce mi nebyli schopni vrátit peníze ,přitom jsem splnil všechny jejich podmínky . Jsou to zloději

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zdržení zpětné platby. Abychom mohli zajistit co nejrychlejší vrácení peněz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel.: +420 225 379 489 (po-pá 8:00-18:00). S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bonusové věrnostní body

Rozdělení zásilky na 4 různé dodací místa. Nejhůř (ne)vymyšlená logistika co jsem kdy zažil a to se to stalo 2x po sobě. Už zde nenakoupím.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že všechny zásilky z Vaší objednávky nebyly doručeny na stejné dodací místo. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Abychom mohli prověřit, jak k této situaci došlo, a také zajistit bezproblémové dodání Vašich případných budoucích objednávek, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na: service@zoohit.cz. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Ovpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Tragické UX platby, nechci zadávat údaje o kartě mimo oficiální platební brány nebo Google/Apple Pay. Pro platbu převodem se údaje nezobrazují u objednávky ani není k dispozici QR kód.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Vaši zpětnou vazbu předáváme našim kolegům, kteří mají platby na starosti. Mezitím můžete využít platbu přes Apple Pay, PayPal nebo na dobírku. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Krátkápřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rozhodně nedoporučuji. Objednávka byla zrušena bez upozornění. Kvůli slevovému kupónu jsem si stáhla aplikaci, kupon použila a nyní si mám prý objednávku vytvořit znovu již bez té slevy. A to se vyplatí.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše objednávka nebyla zrušena, ale došlo k poškození zásilky při přepravě a dopravce nám ji z tohoto důvodu vrátil jako nedoručitelnou. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a také za nedorozumění ohledně slevového kupónu. Náhradní kupón Vám zasíláme na e-mail. V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: service@zoohit.cz S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monika Petrželkovápřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Pokud nakupujete malé nákupy, je to v pořádku.

Po opakovaných reklamacích balíku s konzervami a stelivem odcházím jinam. Balíky chodí opakovaně roztrhané, vysypané, komunikace s podporou na telefonní lince je otřes. Například poslední incident. Poslou mi balík pošta ho označuje za poškozený a chce ať si ho vyzvednu na pobočce (kdybych se chtěla se stelivem tahat pres půl města nakupují v kamenném obchodě, navíc odmítám přebírat poškozený balík) a tak mi je slibeno že mi pošlou balík pres PPL protože jsou přesvědčeni že to dělá pošta. Slíbí mi že balík si s poštou dořešit a já nemám nic řešit. Nový balík mi přichází opět českou poštou...o dva dny později mi přichází faktura na zboží které mam dávno zaplacené a hadejte kde po týdnu je pořád původní rozbitý balík ano pořád na mě čeká na poště .. takže ne ne a ne. Tohle je situace co se opakuje po několikáté behem půl roku, takže nedoporučuji.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že došlo k poškození Vaší zásilky. Vždy se snažíme odeslat zásilku prostřednictvím Vámi zvoleného doručovatele. Vzhledem k okolnostem, které nemůžeme ovlivnit, to však není vždy možné, a v takových případech musíme vybrat alternativu. Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Faktury jsou odesílány automaticky. Pokud jste danou zásilku nepřevzali, můžete ji samozřejmě ignorovat. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dominika Knaiflovapřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Obdržela jsem pelíšek (kulatý pelech Flocke, vločka) který vůbec neodpovídá kvalitě pelíšku, který jsme měli předtím (dle webu a ceny se jedná o stejný produkt) nedá se srovnat s kvalitou, která byla u prvního pelíšku, výplň vůbec nedrží tvar a nevrací se do původní polohy a pro velkého psa není ideální, když je považovaný za ortopedický pelíšek. Při rozbalení šlo hned poznat, že se jedná o jiný materiál, počítala jsem s materiálem, který však byl v prvním pelíšku. Dodržela jsem instrukce a nechala ho po rozbalení několik dní, aby se sám rozložil, ale po pár dnech užívání, je tam viditelná prohlubeň a materiál se nevrací. NEDOPORUČUJI

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že nejste s kvalitou pelíšku spokojeni. Pro vyřízení reklamace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na: service@zoohit.cz nebo na tel.: +420 225 379 489 (po-pá 8:00-18:00). Děkujeme. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Bezprizorni kockypřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dodani rychle.

V baliku, kde bylo krmeni pro kocky bylo hrudkujici stelivo cele vysypane a zamichane s celou objednavkou. Sypalo se z poškozené krabice do auta na sedacku. Takze sedacka od steliva. Narodil od jinych prodejcu krmiv, nemaji zajistenou bublinkovou folii objednavku pro pripad poniceni. Vice objednavat nebudu. Reklamacni fotmular nesel odeslat. NEDOPORUCUJI.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za dodání poškozeného steliva a za způsobené nepříjemnosti. Pro vyřízení reklamace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na: service@zoohit.cz nebo na tel.: +420 225 379 489 (po-pá 8:00-18:00). Uděláme maximum, abychom naši chybu napravili k Vaší spokojenosti. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dalibor Vomáčkapřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Obchod doporučuji. Nejnižší cena, rychlost dodání - v pátek jsem zboží objednala a v pondělí přilo.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Romanapřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

+ kvalita zboží + široký výběr sortimentu + příjemné ceny + rychlost doručení Objednala jsem v úterý v 16:30 a ve středu ve 12:00 zásilka dorazila Nakupuji většinou jednou za půl roku kvůli granulím a vrátím se zas, naprostá SPOKOJENOST! :)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dasenkapřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Kočičce moc chutná jedna značka ,kterou bohužel jinde neseženu ,vše docela funguje až na slavný Autobalik.

Autobalik bohužel nefunguje a nejde ani otevřít ,ikdyz sem obchodu psala ,tak mi bylo odepsáno ,abych upřesnila svůj požadavek. Čekám na nově vytvořenou obj.ktera je zaplacena a nic se neděje .

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že máte potíže s Autobalíkem. Abychom Vám mohli pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na: service@zoohit.cz nebo na +420 225 379 489 (po-pá 8:00-18:00). Děkujeme. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Zboží z jiné objednávky super

Objednávka byla stornována ze strany obchodu a žádný informační email mi nepřišel, peníze byly strženy a kdybych sama obchod nekontaktovala nic bych se nedověděla. Jestliže nejde zásilka do určitého místa poslat mělo by to být k zjištění ihned.

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že byla Vaše objednávka zrušena a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Zapracujeme na tom, aby bylo k dispozici více informací o objednávce. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Obvykle rychlé dodání.

Vzhledem k tomu, že jsem neobdržel informaci v jakém stavu je objednávka a trvala její dodávka již dlouho. Snažil jsem se vyhledat tel. číslo, což bylo složité a navíc dovolání taktéž. Velmi neprofesionální přístup na zákaznické lince (neochota cokoli vyhledat a pomoci zákazníkovi.na zákaznické lince).

zoohit.czZobrazit reakci obchodu zoohit.cz

Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, pokud nebyla reakce našeho zákaznického servisu optimální a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud jste zásilku stále neobdrželi, kontaktujte nás prosím na e-mailu: service@zoohit.cz Děkujeme. S pozdravem tým zoohit

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal)Platba kartou (Master Card, VISA)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

ZásilkovnaAlzaBox

Kontaktní údaje