Nenajdu nic co bych mohla pochválit
Špatná komunikacre, arogance ze strany prodývajícího
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nenajdu nic co bych mohla pochválit
Špatná komunikacre, arogance ze strany prodývajícího
Objednané 4 skříně 27.2. Dodání do 10 pracovních dní. Po 10 dnech jsem volala na e-shop,tam mi nebyla schopná říct,kde moje objednávka je, ten den mi přišel e-mail že se zdrží dalších 14 dní. Po 14 dnech,kdy to konečně mělo dojít mi opět napsali že se to zdrží. Takže jsme poslali formulář na odstoupení od kupní smlouvy, dnes 12.4. je to týden a nemám žádnou zpětnou vazbu ani peníze.
Lituji,že jsem si nepřečetla recenze dříve.
Personál prodejna Ústí nad Labem
Koupě lustru. 3599,-
Nic, dle recenzí zde, jsem se bála objednat lustr na e-shopu. Objednala jsem tedy přímo u prodavačky na prodejně, ta mě upozornila na objednací dobu 30-ti dnů. Souhlasila jsem a zaplatila zálohu raději jen 50%. V pondělí jsem objednala a v pátek mi paní volala, že lustr již dorazil. Když jsem si ho šla vyzvednout, tak paní prodavačka předemnou zkontrolovala skla, aby jsem viděla, že nejsou rozbitá, i když to prý kontrolovali, než mi volali. A ještě se mě zeptala, zda mám žárovky, na které by jsem já zapomněla.
29.3. Provedena objednávka. Dodací lhůta cca 5 dni. 10 den volám na prodejnu…paní tvrdí, že zboží mělo být doručeno tento týden a ze teda zjisti kde se zboží nachází. Jedna skrin má zpoždění,takže doručení posunuli po 20. Dubnu… kdyby mě aspoň někdo kontaktoval. Samozřejmě zboží mají zaplaceno, takže snaha žádná…už nikdy víc!
Ochotný prodejce.
Objednal jsem si kuchyň měli ji dodat do určitého datumu.Už na skladě ji mají 3 dní co vym od prodejce a stéle ji nemají připravenou k výdeji.Tak čekám zatim už 5 den od termínu na faktuře a nic se neděje a nejsou schopni mi říct kdy.Naprosto nezájem to vyřešit.jak mám dítěti uvařit jídlo.Po 2 Špáta skušenost a naposled tam něco kupují!!
Jednání zaměstanců
Vystavenou poslední zahradní houpačku nám odmítli nachystat k prodeji, podle jejich slov si ji máme rozebrat sami.
Pobočka v Ostravě
Zaměstnanci, příjemní
Zboží (komoda) objednané a zaplacené na prodejně.
Po dvou týdnech bylo k vyzvednutí, bohužel hned na prodejně zjištěné poškození.
Reklamace by trvala 30dní, a vrácení peněz na místě nebylo možné, jelikož bylo zboží zaplacené předem.
Domluvili jsme se na reklamaci a vrácení částky s ceny.... Neprošlo to..Nekvalitní materiál,nedoporučuji nábytek vůbec kupovat.
Ochotu prodavačů
Přístup k reklamaci.Nezájem skrývaný za vyjádření výrobce.
4 měsíce od koupě se na materiálu výrobku vyskytla závažná vada.Neuznáno.Podle výrobce si závadu způsobil sám zákazník,což je vzhledem k povaze vady nesmysl.
Nekvalitní materiály,nedoporučuji nábytek vůbec kupovat.Snad jen v případě,že se jej nechystáte používat.
Objednal jsem kuchyň přes e-shop s požadavkem na vyříznutí pracovní desky pro dřez. Hned mi volali zpět a potvrdili, že to je možné, domluvili jsme se na montáži a ceně s tím že mám počkat až zboží dorazí na prodejnu , že se mi ozvou a domluvíme montáž. Zboží dorazilo na prodejnu a když jsem volal já jim že se nikdo neozývá, tak mi bylo řečeno že montáž není možná, výřezy že nedělají a že si mám zboží vyzvednout na prodejně, když se snažím domluvit alespoň dopravu zboží na adresu, tak mi je řečeno že to nejde protože dopravu můžu mít jen pro zboží koupené v prodejně a ne na eshopu a na eshopu mi řeknou že to bylo objednané na prodejnu a dopravu nemůžu teď doobjednat.
široký výběr
kvalita výrobků
lhůta dodání
komunikace
Naprosto šílené jednání.Na rošt jsme čekali tři týdny ,nakonec dorazil v úplně jiných rozměrech.S reklamaci totálně neschopní poradit.Uz nikdy více ..V žádném případě nedoporučuji tento obchod
28.1. 2022 jsem objednal zboží s dodací lhůtou cca 14 pracovních dnů. Aktuálně probíhá 37 pracovní den od odeslání a zaplacení objednávky a stále poslouchám na lince, že dodání urgují, ale nemají žádnou odpověď. Nejhorší eshop, se kterým jsem se kdy setkal. Aktuálně po téměř 2 měsících to dokonce vypadá, jakoby zboží už ani neměli. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI.
Prodlužování doby dodání skříně, nakonec dodání poškozeného zboží a pak táhlé řešení reklamace, které bylo stejně nakonec zamítnuto... přitom skříň by byla jinak super, ale očividně si ty problémy dělá obchod sám, nechápu. Velké zklamání. Baumax už nikdy!
S komodou nejsem vůbec spokojená, kupovali jsme komodu do dětského pokoje, jeden šuplík na rohu protlačený, boky komody odřené a když jsme komodu postavili tak šuplíky jdou opravdu z těžka otevírat a kolejnice budeme nejspíše kupovat nové, protože nám příjde že k tomu nesedí(nehledě na to že chybělo pár součástek, takže přítel musel použít svoje)
Bohužel uděluji negativní hodnocení a už nic podobného zde nekoupíme.
Město Chomutov
objednala jsem a zaplatila 24.1.22 postel a do dnešního dne zboží nedorazilo,jen omluvný email jako každý týden, že se to posouvá,ted uz to je na 9 týden v kalendářním měsíci, katastrofa a když zavoláte na e-shop tak vám řeknou jen že to je v logistickém řízení, opravdu si rozmyslete neco u nich objednávat, nejhorší eshop
Dostupnost zboží nejsou schopni sdělit, dokud si ho neobjednáte a nezaplatíte. Pokaždé vás ujišťují, že
Hrozné jednání, objednal jsem zboží s tím ze ho mají skladem a ze bude ještě ten den z vyzvednutí, musel jsem ho zaplatit ihned a stále žádná sms k vyzvednutí nic, potom jsem tam volal a bylo mi řečeno ze je to v realizaci ze to mám očekávat až tak za 3 neděle, nejhorší prodejce nábytku co jsem kdy zažil
Celkové jednání. Na prodejně jsme si kupovali postel, rošt a 2 noční stolky. Pani která nám to objednávala, tak nám objednala velikost postele 180x200.. přičemž mi jsme chtěli 160x200, tak jak nám byl správně dodán i rošt. Jelikož na prodejně má nabytek sice štítky s jejich kody, ale bez udání rozměru postele ( pouze u roštu byl napsán rozměr), tak jsme předpokládali, že když tam je rošt 160 tak i postel je 160.. Každopádně, pani jsme řekli že chceme 160.. Nemáme.. Byli jsme tam, poslali nás pryč, jelikož nemáme původní obal zboží, bylo to víc jak měsíc a zboří máme z části smontované. Jinak to zjistit ani nešlo. Na účtence také není vidět rozměr postele. Po radě s právníkem jsme zjistili, že nároz na reklamaci je ze zákona 24M ne jeden měsíc jak si určují, a dále že zákon neklade na spotřebitele žádný požadavek na předložení zboží k reklamaci v původním či neporušeném obalu. Takže pokud nevyhoví, budou to řešit s právníkem. Takové jednání je nepřípustné.
Baumax Příbram má velmi příjemné prodavačky v nábytku, které vám umějí poradit, objednávka nám dorazila o den dříve, musím pochválit i pokladní,byla jsem mile překvapená.
Nemůžu pochválit nejhorší e schop
Někomunikuji neodpovídají na email operátorka nic neví jen slibuje a nikde nic
Prostě zlý sen