Zaměstnance
Postel kterou jsme zakoupili tak se furt propadá rošt, strašně vrže nikdy bych v obchodě už znova nekoupil postel!
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zaměstnance
Postel kterou jsme zakoupili tak se furt propadá rošt, strašně vrže nikdy bych v obchodě už znova nekoupil postel!
Neskutečně pomalá obsluha!!! Informace reklamace totální laxní přístup. Chaos v cenách! Děs
Reklamace zahradniho altanku.po mesici prohle tycky od strechy a to jen prselo.upozornuji,ze je to altanek 3*4m.tak snad nikdo neocekava,ze ho pri kazdem desti budeme behat sklizet.
Reklamace byla rychla.Po tydnu prislo vyjadreni:baumax nenese zodpovednost za povetrnostni vlivy.Reklamace neuznana.
Snad jedině in teriér obchodu
U značné části zaměstnanců neochota a nezájem o zákazníka. Nejhorší je ale kvalita prodávaného zboží. Vloni v říjnu jsme zakoupili vanu. Po instalaci jsme zjistili, že ve smaltu je poškození, pro jakousi kamufláž zatřené vodou rozpustnou (!) barvou, což se objevilo na již instalované vaně po opláchnutí.. Po zkušenostech jsme se o reklamaci ani nepokoušeli. Nebo jiný případ - objednané zahradní židle. Po měsíci nám bylo sděleno, že židle prostě nejsou (jiné e-shopy je naštěstí měly). Takže - BAUMAX nikdy více!
Objednali jsme šatní skřín, doručení proběhlo teprve za 2 měsíce! peníze jim, šly samozřejmě ihned. Již při doručení zjištěna velká vada - jeden roh naprosto rozmlácený. Teď se snažíme o reklamaci - doufám, že to bude vůbec možné... po přečetní osatních recenzí se toho značně děsím... Rozhodně nedoporučuji nic přes e-shop!!!
Zboží u kterého je dodací lhůta 2-5 dnů zaplacené, ale stále nedodané, komunikace na zákaznické lince katastrofální. Operátora prý zjistí, kde je chyba a zavolá, ale neví kdy. (pravděpodobně nikdy) V e-shopu Baumaxu bych už nikdy nenakoupila, bohužel jsem si recenze přečetla pozdě.
Dodání zboží,které bylo skladem dodáno po téměř měsíci. Rozbité!! Práce obchodu a dopravce Geis. Veškerou vinu hodili na nás se zbožím se vůbec nehlo! Výrobce vinu odmítá a reklamace podruhé zamítnuta. Zboží za 20 000,- Při nákupu jiného zboží na pobočce v Českých Budějovicích hulvátské chování prodejců. Kde je krédo: Náš zákazník, náš pán? Baumax už nikdy více!!
Lidi, vyhněte se tomuto eshopu obloukem. Mám za sebou další hovor na infolinku s další totálně neschopnou nánou, která neví vůbec nic. Mají moje peníze a zboží nikde, pořád jen naučený kecy a dozvíte se jen, že máte čekat. Všude jinde zboží do dvou dnů a ještě Vám poděkují, tady ani omylem, nikdy víc.
po 3 měsících a zboží ještě nemám ale 24 tis. vzali hned. Zaměstnanci jsou chudáci to vedení je arogantní a podvodníci kteří okrádají lidi. cca dodání je v překladu nemáme a nesnažíme sehnat zboží které nabízejí
Zatim asi nic.
Komunikace se zákazníkem, odpovědi typu: "Nevím, Nemůžu, Nesmím" rozhodně nejsou na místě, když je zákazník vystresovaný, že dokázali ztratit 2 tuny dlažby. A s tímto spojená i extrémně dlouhá čekací doba na dodání zásilky.
Vyberou peníze zboží nedodají zboží bylo objednáno 8.6.2021 tak nevím
když mají zboží skladem kde udělali soudruzi chybu.
Délka dodání zboží, trvalo přes 2 měsíce, zboží mělo být skladem, přístup pracovníků, kteří mi neuměli odpovědět na otázky, kompenzace žádná
V oddělení sanity se tvářili nasrane ze chci poradit ostrava fifejdy tragedie. Nikdy více.
katastrofální jakákoliv následná komunikace s eshopem, nereagují na maily ani po několika urgencích a vrcholem je, když Vám vrátí nižší částku než jste skutečně zaplatili, no a následuje další bombardování eshopu a dožadování se vysvětlení proč. V žádném případě nedoporučuji, horší jednání jsem snad nikdy nezažila.
NEDOPORUČUJI nakupování v prodejně v PRAZE MICHLI. Nejsou schopni obsloužit ZÁKAZNÍKA.
Nechali nás tam čekat přes hodinu s malým dítětem v kočárku.
Neochota zaměstnanců oddělení zahrady obsloužit nás. Neochota paní vedoucí,, neochota paní sedící na informacích. Po hodině marného čekání a slibů paní vedoucí, jsme odešli s prázdnou. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!
Z eshopu vůbec nic. Bohužel. Žádná kominukace, složité kontaktování a neodborne odpovědi. Neví nic, co člověk potřebuje vědět. Zapla ene zboží s dodáním do 9bchodu klidně i týden. Ať si vezmou příklad z Datartu.
Nejhorší eshop současnosti. Q
Nevrácení peněz za nerozbalené zboží, bylo mi řečeno, že si musím vzít jiné zboží v této cenové relaci ač jsem nic již od nich nechtěl, takže jsem silně nespokojen. V tomto marketu už nekoupim už ani hřebík.
nejhorší zákaznický servis, co jsem zažila. Objednávka přes eshop (dveře), rovnou zaplacená (veliká chyba), dveře nemám, totální neochota cokoli řešit, odstoupení od smlouvy musím sama sepsat, přestože je chyba vyloženě na straně Baumaxu. Po 14ti dnech, co mají moje peníze jdu sepsat odstoupení od smlouvy, fakt nemám vůbec nic, co bych považovala za kladné.
Objednal sem si židli, ta dorazila v demontovaném stavu. Chyběl návod k montáží, přestože to ukládá zákon. Snažil jsem se židli smontovat svépomoci, neúspěšně. Po telefonátu na klientskou linku mi bylo sděleno, že si to mám postavit podle obrázku z internetu. Po opakovaném telefonátu a urgenci mi byl nakonec návod zaslán po 14 dnech, v polštině. Dle návodu jsem tedy zjistil, že v objednávce chybí matky (tak jak jsem tušil), montáž je tedy nemožná. V e-mailu s fakturou bylo uvedeno telefonní číslo na reklamační oddělení, kde to ale opakovaně nikdo nezvedá. Součástí faktury byl i reklamační formulář, v PDF. Bylo tedy nutné jej vytisknout, ručně vyplnit a nafotit a odeslat e-mailem Zboží bylo objednané přes e-shop, jsem zvědaví, jak to firma bude řešit, zda si pro výrobek sama přijede, či doveze chybějící součástky. Zvažuji oznámení na obchodní inspekci.
zatím nevím zboží ještě nepřišlo