sortiment zboží
neuvěřitelná neochota a místy až drzost a vulgarita úsekových pracovníků v Baumaxu Chomutov. Bohužel opakovaná negativní zkušenost.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
sortiment zboží
neuvěřitelná neochota a místy až drzost a vulgarita úsekových pracovníků v Baumaxu Chomutov. Bohužel opakovaná negativní zkušenost.
Zakoupena laminátová podlaha,letáková akce, jeli jsme se podívat na pobočku do Brna,kde však není sklad a zboží se musí objednat na přes e-shop. OK,zboží skladem,dodání 5 dnů,objednávám,platba pouze předem...Po 14 dnech stále nemám podlahu a posouvá se termín doručení.Mám tři malé děti,doma ale bez podlah a jen čekáme...Baumax už nikdy víc,pokud si chcete chránit zdraví,nic nekupujte.
objednávka zrušena, nevyzvednuta. Storno objednávky po nekomunikaci obchodu. po více jak týdnu není platba na účtě. telefon nikdo nezveda, na mail nikdo nereaguje.
Absolutně nezájem personálu na zboží čekáno 3 měsíce a ještě vám je řečeno že je to normální při podotknuti že ve smlouvě je napsáno dodání do 30dnu, že oni za to nemůžou žádná omluva nic a konečně při dodání zboží zničené mi paní řekne že si to mám nechat a že nám vrátí 10% ceny ale bez nároku reklamace mimochodem jedna se o dětskou postel
Rozvozce zboží (který, ale nemá s Baumaxem nic společného)
E-shop není schopný předat dopravci informace v poznámce objednávky (takže mi bylo zboží doručováno v termínu, kdy nikdo nebyl doma, ačkoliv jsem na to upozorňovala).
Zboží dodáno v dezolátním stavu (zohýbaná kovová konstrukce zahradního nábytku).
Na E-shop lince naprosto nekompetentní dámy, nepodají Vám žádnou jinou informaci než na reklamaci je 30 dní (zda se bude reklamovat celá sada, nebo jednotlivé kusy, takže "skáčeme" přes rozložené kusy nábytku a čekáme až se někdo uráčí situaci řešit.)
Dodací doba - to snad i zboží z Číny dorazí dříve.Tyden trvalo než zboží ktere je skladem je připraveno k odeslani a další 4 dny než doručovací služba doručí.Bohužel obrovské zklamání a za mě online obchod již nikdy více.
Doba dodání
Na prodejně jsme si vybrali sedačku. Byla ve slevě, jelikož měla jednu chromovou nohu uvolněnou. Tuto informaci jsme věděli a nevadilo nám to. Zaplatili jsme a za 2 dny nám dopravce sedačku přivezl. Ovšem sedačka měla ještě celkem 2 plastové nožičky a jedna byla úplně zničená. Nožičky jsme sundali a jeli na prodejnu ( bez nožičky sedačka nemohla být, jelikož by se vyklala). Na informacích nás odkázala do nábytku. Nikdo tam nebyl a vrátili jsme se na info, zda mohou někoho z nábytku zavolat. Arogantně mi bylo řečeno, že kolegyně je v patře nábytku a ať si tam jdu. Ovšem nikde nikdo nebyl. To jsem už byla dost vytočená. Asi jsem byla slyšet a přišla zastupující kolegyně. Vysvětlila jsem ji situaci a ta mi řekla, že náhradní nemají a že nebude řešit nožičku z jiné sedačky, abych já byla spokojená. A že mám doma manžela a může mi nožičku vyrobit. Upřímně si nekupujeme nábytek, abychom si ho dodělávali. A taky bylo řečeno, že jsme si to způsobili sami. Prý to kolegyně mohla zjistit až když to balila, na to jsem odvětila, že není nic jednoduššího než zvednout telefon a zeptat se, zda ji chceme i s touto vadou.Fotila jsem si důkaz když to vyndal dopravce. Bylo nám řečeno, že reklamace se na to nevztahuje a sedačku nemohu vrátit a peníze mi nevrátí. Když jsme se ptali, zda se u nich dá něco takového koupit, bylo nám řečeno, že ne. Poslala jsem je k šipku a jeli jsme ke konkurenci do OBI. Koupili jsme klouzak a namontovali na sedačku. Do Baumaxu nepůjdu už koupit ani šroubek
Neochota zaměstnanců při nákupu .Pobočka Ústí nad Labem.
Velký sortiment zboží k výběru
Zklamalo mě neochota personálu v Táboře i v Českých Budějovicích. Já osobně s tímhle přístupem na počet zaměstnaných lidí kteří se zašívají, neseženete v odděleních nikoho kdo by Vám poradil. Já bych si nevydělal ani korunu. Byl jsem hodné zklamán a myslím si, že skoro každý zákazník. Mají lehce vydělané peníze, vlastně za nic.
Reklamace zbozi v záruční době bez šance.
Četla jsem recenze až ve chvíli, kdy už jsem měla objednáno, zaplaceno. Polilo mě až horko. Ale musím říct, že jsem spokojená. Objednávala jsem zboží, které na eshopu nebylo skladem. I tak vše došlo v pořádku do 20 dní. Jednalo se o nábytek do dětského pokoje. Na jejich infolince (volala jsem dvakrát) vždy v pohodě.
Všechno co se dá
Kvalita zahradního domku Zahradní domek 398x298
Kód: 8054686
Kvalita je naprosto otřesná. Pokroucené desky, které bez dalšího spojovacího materiálu a ztužidel nezasunete do sebe. Štít byl špatně sestavený už z výroby. Musel jsem ho rozebrat a opravit. Dveře jsou pokroucené atd. Pokud někdo neumí se dřevem, ať si tento výrobek nekupuje.
Za 20.000,- by tento výrobek možná odpovídal. Za víc určitě ne.
V e-shopů tex skladem do 2-5 dni. Po 14 dni od zaplacení na dotaz, kdy ještě šlo od smlouvy odstoupit “posíláme urgenci na přepravce” dalších 14 nic. Po 40 dnech přišel tento text “ Vážený zákazníku,
omlouváme se, ale pro momentální nedostupnost vámi vybraného produktu u výrobce, nejsme schopni vykrýt vaší objednávku.
Prosím o zaslání čísla účtu pro vrácení platby.
Děkuji ”
No comment…. Nikdy více
V Ul Baumax fyzicky drzite zbozi, na pokladne ho ale nejde zaplatit rekne pokladni kdyz tahate penize, jedine kartou pres E-shop. Tak ok, udelate to na miste i s platbou protoze jinak to proste nejde, jen date osobni vyzvednuti. A hele, zbozi ktere jste drzeli par minut pred nakupem pres E -shop vam ale nevydaji, uz cekam 5 dni.. a asi si jeste pockam.. Baumax uz nikdy vice!!!!
Recenze nikdy nepíšu, ale teď musím.
Skříň objednaná 11.04.22 dodání do 10ti pracovních dní.
Když byl 10 den a stále žádný email, psala jsem email kde mi napsali že zboží je na objednávku a že to trvá déle, ok..
Po delší době jsem zase psala email odpověď že budou urgovat na dodavatele, a hned jak odepiše tak mi napíšou, uběhl týden a žádná zprava, tak jsem volala na infolinku, dovolala jsem se po 20ti minutách kde mi zas jen řekli že objednávku budou urgovat.
17.5.22 skříň konečně dorazila na prodejnu kde jsme si ji ráno vyzvedli, večer jsme ji vybalily z ne poškozených krabic a hned v první krabici zlomená deska, v další jaksi naborenej další kus desky, další desky také s viditelnymi nedokonalostmi..
Zkrátka eshop Baumax už nikdy víc.
Predsinova stena objednana 7/4, na webu psali, ze do 10 dni dodani. Dnes je 13/5, stenu nemame. Za to ale mame maily s oddalovanim data dodani. Jdu psat odstoupení od smlouvy, na toto nemam nervy.
Všechno!!! Mělo to být do 10dnu. Po 10 dnech za týden. Potom zase něco... A po 3 týdnech sme si pro sedačku zajeli sami do Olomouce kde nakonec byla naskladnena... A dovolání na e-shop? Katastrofa
Neustále slibovali dodání zboží, které mělo být doručeno 8.4.2022. Následně slíbeno dodání vždy o týden později. Zaručeně mělo být dodáno v 17. kalendářním týdnu, další informace byla, že údajně v 18. týdnu. Dosud nedodáno, jen sliby a nepravdivá tvrzení, například že naskladňují i o víkendu, což je lež.
E-shop úplně na nic. Doporučuji vůbec nic neobjednavat. Objednané zboží mělo být dodáno do 5 pracovních dnů. Dnes je to 9 týden a komunikace žádná. Stále stejná odpověď budeme to řešit s konkrétním prodejcem a jeho nadřízeným. Paní na infolince samozřejmě arogantní. Hlavně že lze platit pouze převodem. Dávám ještě týden a pak odstupuji od smlouvy