Obchod Baumax vůbec nekomunikuje. Zboží objednáno, zaplaceno a po 14 kdy jim člověk napíše email, že by zboží potřeboval. Tak mu nejsou schopni ani odpovědět. Nejhorší obchod na který jsem na internetu narazil. Nikdy víc. I z Aliexpressu to přijde dřív jak z tohoto hnusu.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vše přijelo v naprostém pořádku, nic nechybělo.
Čekali jsme o týden déle
Zboží objednáno 20.8., doručení do 10dnů. Dnes je 30.8. a přišla pouze smska, že zboží naskladnili. Normální výsměch. Platba ihned, ale zboží nikde.
Objednávka učiněna 6.8.2023, s dodáním 2-5 pracovních dnů, po tel. rozhovoru a výmluvách, mně emailem 15.8. informovali, že objednávka bude do 14 dnů. A copak se stalo po 14 dnech? Opět odložení o 14 dnů, a to ještě prý není jisté, že je to konečná. A až to budou mít skladem, tak to případně předají prodejci. Samozřejmě zboží uhrazené při objednávce. Takže nedoporučuji!!!
mají drzost fungovat
je to k pláči tento obchod,vůbec nic se nedočkáte pokud je neurgujete,vietnamská tržnice je hotový ráj než tento obchod a to ještě to vypisování jako když jdete do banky pro úvěr...a platba předem...neváží jsi zákazníků a kvalita je opravdu žalostná co se týče nábytku , je dobrý akorát do krbu nebo kotle
Nikdy víc , já jsem vyškolený.
N.E.D.O.P.O.R.U.Č.U.J.I.!!
KATASTROFA.
Na začátku Července jsem objednala zboží, hned jsem ho zaplatila protože možnost platby na dobírku obchod nemá. Je půlka Srpna a zboží nemám.
Tedy už se mi ho pokusili doručit, ale zrovna ten jeden den v týdnu jsme byla v práci a to byl obrovský problém od té doby žádné další doručení a argument paní na telefonu je ten, že do Prahy tak často nejezdí protože by se jim to nevyplatilo. COŽE?!!!
Takže já zboží musím zaplatit hned, ale Baumax si zboží doručí až někdy náhodou pojedou do Prahy?
Tady už nikdy nic neobjednám. Radši si někde jinde připlatit než tohle řešit!!!!!!!!
Horší kvalitu nábytku jsem ještě neviděl
Nic nesedí , nábytek domláceny jak jak kdyby si s deskami házeli.
Nedoporučuji zde vůbec nic kupovat
Absolutně nedoporučuji!
Konec července jsme si objednali skříně a botník s tím, že do 21 pracovních dní nám přijdou. Začátkem srpna jsme volali na zákaznickou linku a tam nám sdělili, že do týdne budeme mít objednávku doma. Týden uběhl a skříně nikde. Opět jsme volali na zákaznickou linku s tím, že nám bylo sděleno, že se omlouvají, ale za týden budeme mít objednávku doma. Světe div se, ale uběhl další týden a mě už došla trpělivost a dojeli jsme se zeptat do místního Baumaxu v Českých Budějovicích, kde teda máme skříně?! Bylo nám sděleno, že vše mají na skladě, jen jedna skříň (samozřejmě ta největší) není ještě vůbec vyrobená a budeme čekat další 4 týdny….To jako předtím nevěděli, že ta skříň není, takže jí během měsíce a půl nezačali vyrábět, jako ostatní kusy z objednávky?! Nechápu to :-D Nemám slov, tohle byla poslední objednávka, co jsme v Baumaxu udělali, jsme opravdu dost naštvaní….
nejsné podmínky pro domain E-shop objednavky
Takovou jadnaní jsem v ČR ještě nezažil !!! Objednávka je uhrazena od 23.7.2023, tvrdili jste, že zboží dodáte po zaplacení za 2-5 pracovních dnů....
už je to více než 20 dní a nic....
Volám na telefon +420 222 250 166 nikdo nezvedá
Musel jsem kvůli tuto objedanavce zrušit dovolenou. okamžite odpovězte na můj dotaz kde je muj objednavka nebo budu muset kontaktovat policii ČR pro podvod....
Docela přijatelné ceny
Neskutečně katastrofální personál nevyhoví zákazníkovi nijak , ale co čekat když závelí vedoucí UK.
..docela dobre ceny
...hruza a des. Nekompetentni zamestnanci,vse jim trva neskutecne dlouho v nicem se nevyznaji a porad je jen hledate po obchode.
S objednávkou mají problém od samého začátku. I přes to, že objednané zboží bylo skladem, posunuli termín vydání o týden (a to bylo potřeba jim opakovaně volat a nakonec požádat o částečné vydání objednávky- ani to se nepovedlo v termínu). Po "předání dopravci" nastal další problém, prý i u nás jsou problémy s dopravcem, takže jejich termín dodání také neplatí. Na lince sdělí, že oni s tím nemůžou nic dělat, na e-mailové adrese pro stížnosti nikdo neodpovídá druhý týden. Jejich vize řešení je, dojet si do centra Prahy a (i přes objednanou dopravu), zboží si vyzvednout a dovézt po vlastní ose.
Jakákoliv zodpovědnost, nebo snaha řešit vzniklou situaci z jejich strany neexistuje.
nedodržení lhůty dodání objednávky z e-shopu, kdy namísto max. 5 dnů již čekáme 20. den na doručení a na zákaznické lince se pořád omlouvají s tím, že je to na dopravci, kterého urgují a prý mimořádná situace. Už nikdy více baumax
BauMax taková velká značka, ten kdo to vede, by měl udělat pořádek, divým se ,že ještě vůbec funguje, dělá ostudu sám sobě, samé sliby ohledně dodání zboží, nejlepší na tom je, že prý údajně to vázne na dopravě, to mají jedno auto? určitě by se těm co tam pracují, taky nelíbilo , kdyby se k nim tak někdo choval, a měli strach o své peníze i zboží, za mě palec dolů, nikdy si tam už nic neobjednám!!!!!
Levné zbozi
Chování paní Moniky v Brně u Avionu na informacích arogance a nezájem a při placeni objednaného zboží na závěr konstatovala “ no takový zabit” už nikdy tam nejdu.
Už 5týdnů mi drží 6000kč za zboží, které nebyli schopni přes urgence dopravit. Po zrušení obj.prý do 14dnů měli vrátit peníze na účet, do dnešního dne tak neučinili. Paní na lince je vlídná, chápe a udájně denně urguje mou žádost, tak jako před tím přepravce. Buďte obezřetní a nic neplaťte předem. Na netu se ozvalo víc lidí s podobným problémem. Prý zvažují společnou stížnost. Přidám se.
Paní, které jsem volala přes eshop, byla hodná. Snažila se dohledat mail, který jsem tam psala
V obchodě FM mají hezké květiny haha
Email se jim záhadně ztratil, takže mi nemohli odpovědět.
Jela jsem do Frýdku pro police artisan. Pán, který mi police bral ze skladu, se tvářil „opravdu ochotně", že pro ně musí jít. Navíc vypadal jako před smrtí. Přinesl mi jednu poličku špatnou míru, tak tam šel znovu. No, ty kroky navíc ho asi stály veškeré úsilí.
Pak mi donesl hmoždinky, co hmoždinky ani nebyly, tak jsem mu je vrátila.
Artisan ani nevypadal jako artisan.
No skvělá zkušenost. Má věta: „co by se dalo zkazit na koupě poličky" už nikdy neřeknu.
Nejhorší zkušenost v životě.
Kuchyň přišla v krabicích bez výplní tudíž oštípané rohy dvířek,popraskané desky apod....
Objednávka dvou skříní-údajně dodání 5dní. Po měsíci stále nic,každý víkend volám a dozvídám se pokaždé jiné lži! Vážně k pláči je když vám paní na lince řekne „vážně nevím kde kolegyně tyhle informace vzala když my je k dispozici nemáme„. Dobře došli mi nervy a jel jsem na prodejnu, dostal jsem se k vedoucímu který mi dával velice arogantně najevo kdo je on a kdo já. Po půl hodině dohadování a vnucování mi že jsem volal na centrálu do Prahy kde cituji „ty ženský co tam sedí nic nevědí„ moje vsuvka při každém mém hovoru se v telefonu ozvalo „Baumax Pardubice„ pochopil že neuspěje a souhlasil se zrušením objednávky. Měsíc pryč a peníze stále nepřišli!!! V telefonu řečeno „nezlobte se ale byli svátky„
Moje hodnocení-zaměstnanci Baumaxu Pardubice nepříjemní,neochotní,vědí půl věcí o nabízeném zboží,přehazují si zákazníka jako horký brambor.
Pokud můžu poradit co se týče nábytku, nenakupujte zde!
Nic pozitivniho
Neochotny personál a líný....manažer tohoto obchodu vy měl být okamžitě vyhozen. Je to ostuda všem lidem kteří sem kdy přijdou!!!
Od května mám objednaný zahradní altán, 14.6. 23 mne byla zaslána SMS, že zboží čeká na vyzvednutí kurýrem a do 5 dnu bude zboží doručeno. Je polovina července a zboží stále nikde. Na zákaznické lince opakují stále dokola, že kontaktují dopravce a dají vědět. Baumax nikdy více.
