Hlavička stránky
Logo obchodu Mirjan24.cz

Mirjan24.cz

278 hodnocení

57 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupili jsme obývací stěnu. To co následovalo byla hrůza. Poničené balíky, uražené rohy ,nic nesedělo, něco chybělo, něco bylo 2x,neseděla ani barva .Stěnu jsme vrátili. Reklamace trvala 2 měsíce. Peníze nakonec vrátili. Zde už nic nekoupím. Tento e- shop vůbec nedoporučuji.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, neuvádíte číslo objednávky a tedy nemůžeme prověřit relevantnost Vašeho hodnocení. Upřímně se omlouváme pokud došlo ke komplikacím a nábytek nepřišel v pořádku a byl poškozený. Veškeré stížnosti se zákazníky řešíme a zajisté jsme Vás nechtěli jakkoliv poškodit. I u nás dochází k poškození nebo případnému prodloužení reklamace, ovšem zdaleka nejde o každou objednávku. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rozkládací pohovka určená k dennímu spaní, jak uvádějí na jejich stránkách, konkrétně loft 3... k dennímu spaní bych ji rozhodně nepřál ani největšímu nepříteli. Nedá se na tom krámu ani sedět, natož spát... Kdybych si hodil koberec na podlahu, tak se vyspím líp. Jednotlivé části jsou navíc různě tuhé a to dokonce i jedna část na více místech má pokaždé jinou tuhost. Kdyby si někdo chtěl zničit záda, tak rozhodně doporučuju!!! Ani asi nebude potřeba denní spaní k tomu kýženému výsledku. Když jsem vybíral pohovku, tak jsem chodil po obchodech, zkoušel jejich pohodlnost, tak jsem si říkal, že některé jsou více, některé méně pohodlné, tak když objednám tuhle, která mi vyhovovalo nejvíc proporčně, tak snad se to přece musí vejít do těchto mezí... Vůbec, tahle pohovka fakt trhá rekordy v nepohodlnosti, horší jsem vážně nikde nenašel. Gratululu, prodáváte největší šunty. A to je jen jeden z několika problémů, které s pohovkou byly. Další, který určitě stojí za zmínku je, že přišla naprosto křivě sešroubovaná... Rozdíl ve vzdálenosti od opěradla k okraji se na jednotlivých stranách lišil o pět centimetrů... Moc hezky to vypadalo a fungovalo :), škoda že sem nejdou přiložit fotky... No a kdybyste náhodou měli nezničitelná záda a chtěli pohovku využívat ke spaní, tak při pomalu každém pohybu vydávala nepěkné zvuky a to byla nová... Zajímalo by mě, co by byla po čase... To že byla podstatně více šedá než světle béžová, jak je na fotkách a že byla místy trochu podřená už ani neřeším. Je to prostě polskej šmejd s nejnižšíma výrobníma nákladama a zas tak levný to pro zákazníky teda není. Poměr cena výkon v záporu. No a vrácení zboží, to je taky kapitola... Taky jsem bohužel zde nečetl předtím recenze a nevěděl, že pokud ten krám budu chtít vrátit, tak to bude stát přes 3 tisíce. Ještě když se chvástají vlastní dopravou, tak jsem si říkal, že to při nejhorším snad nějak půjde domluvit... Vůbec, přiveze to normálně TOPTRANS a nazdar. Vyjádření od obchodu ke stavu pohovky bylo, že můžu odstoupit od smlouvy a uhradit si náklad nebo to reklamovat... Takže jsem radši vyhodil 3 tisíce než kolem toho krámu pak každý den chodit a být akorát naštvaný, jak mě vojeli. Závěr... Ačkoliv nabízí nábytek, který proporčně jsem nikde jinde nenašel, absolutně nestojí za to a radši si z prken na molitanu můžete doma stlouct vlastní na míru, vyjde to levněji a horší to nebude. Ne fakt, vyhýbejte se jim obloukem, jsou to jen překupníci polského šmejdu.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, hodnocení jenž uvádíte nás velmi mrzí. Z Vašeho jména a popisu se domníváme, že šlo objednávku č. 357206, byť jste konkrétně neuvedl číslo objednávky nebo jiné informace, abychom ji mohli prověřit. U konkrétní objednávky klient reklamoval nepohodlnost pohovky a zmíněné vady u konstrukce, kdy jsme jako řešení navrhli opravu nábytku a uvedení zboží do bez závadného stavu. S tímto ovšem zákazník nesouhlasil a požadoval odstoupení od smlouvy, což jsme akceptovali. V takovém případě, tedy klient vrací zboží na vlastní náklady. Uvedený problém jsme chtěli vyřešit, ale tuto možnost klient zásadně odmítal. Informace ohledně nákupu jsou dostupné v obchodních podmínkách. Peníze se vrací do 14 dnů od naskladnění. Reklamační oddělení opravdu primárně odpovídá písemně, neboť je nutné doložit potřebné dokumenty jako fotografie nebo videa. Z naší strany na emaily odpovídáme bez zbytečné prodlevy. Co se týče kvality produktu jako takové. Nábytek patří mezi velmi oblíbené a máme mnoho spokojených klientů, jenž si jej chválí a to jak kvalitu provedení tak pohodlnost. Nepopíráme, že nábytek mohl být ve Vašem případě vadný, ale možnost řešení reklamace jste nám neumožnil. Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
mirkazbinovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Kvalita zboží, domluva s eshopem, doprava.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Zbinová, těší nás Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste byly spokojeni s nábytkem i službami našeho e-shopu. Budeme se na Vás opět těšit. S pozdravem a přáním krásného dne Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace v pořádku,zboží dorazilo tak jak jsem byl informován

Objednal jsem tv stolek a při jeho montovani mi v balení chyběl jeden celý pant a 2 šroubky,vše jsem vyřešil ale jen chci poukázat na co si dát příště pozor,díky

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace a omlouváme se na ně. Pokud máte uvedený problém kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo emailem, abychom problém mohli dořešit. Zároveň Vám děkujeme že jste ohodnotil pozitivní komunikaci s námi a termín dodání. Děkuji za pochopení. S pozdravem Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Po přečtení několika recenzí, jsem měla strach zda jsem neobjednala ve špatném e-shopu. Ale všechno dorazilo v pořádku a v termínu. Může tento e-shop směle doporučit.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste jak s nábytkem tak s našimi službami spokojená. Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu. S pozdravem a přáním krásného dne Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Roman Svozílekpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Tento obchod jsem vůbec neznal, ale velice mě zaujaly jejich čalouněné panely. Výběrem velikostí, barev i cenou. Risknul jsem to a koupil 3 ks. S ohledem na nízkou cenu jsem nečekal kdoví co, ale když dorazily, byl jsem naprosto nadšen jejich vzhledem i kvalitou. Rozhodně mohu doporučit. Vypadají ještě líp, než na fotkách u nich na webu.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Svozílek, děkuji ze Vaši zpětnou vazbu a že jste si udělal čas nás ohodnotit. Těší nás, že ačkoliv jste si nebyl jistý nakonec jste objednal a byl spokojený. Budeme se na Vás těšit opět při dalším nákupu. S pozdravem Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Libor Loskotpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr

Zakoupil jsem sedací soupravu cca za 30 tis která byla skaldem. Zboží přišlo zabalené, žádné viditelné poškození., tak jsem zboží převzal. Doprava místo vlastní byla od TopTrans, zboží po rozbalení bylo poškozené na více místech. Reklamaci jsem podal ještě ten den skrze eshop. Obchod reaguje pouze emailem tak 2x za den a jediné co je pro ně přípustnou variantou je reklamace. takže budeme bez peněz a sedačky měsíc. Mirjan CZ není výrobce jsem se dozvěděl až z emailu. Jsou to podvodníci

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Loskote, Vaše kritika nás velmi mrzí, neboť uvedený problém týkající se sedací soupravy, která přišla poškozená jsme se s Vámi snažili operativně a v co nejkratším termínu vyřešit. V rámci poskytnutých informaci jste trval na výměně zboží, což jsme bohužel k charakteru poškození nemohli zajistit a jako návrh řešení uvedli opravu. Doručujeme jak vlastní přepravou tak i využíváme přepravní společnosti. Tyto informace zákazníkům netajíme. Mirjan24 je výrobce a vyrábí převážně čalouněný nábytek, ovšem i některou část zboží má od dodavatelů. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Niklová Horynovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Zakoupila jsem police Cygni - krásné, designové. Pozitivně hodnotím ochranu zboží a zabalení - i přesto, že dopravce do balíku svou nešetrnou manipulací udělal díru, na zboží to nemělo vliv. Montáž jednoduchá, vše potřebné k montáži a pověšení bylo součástí balení, nic nechybělo, vše popsáno. Super!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Horynová, děkujeme Vaše hodnocení a těší nás, že jste si na ni udělala čas a hodnotila jak produkt tak i poskytnuté služby. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
petr schonfeldpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Paní se se mnou spojila dopředu a řekla, kdy přibližně doručí skříň. Top trans zavolal včas dopředu (několikrát). Přijeli dva pánové, vše složili na místo, které jsem určil. Vše bez problémů.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Schonfelde, jsme rádi, že jste si našel čas a ohodnotil nás. Těšíme se na Váš další nákup :) Děkujeme S pozdravem Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jarkanesnidalova 1966před 3 lety
Doporučuji obchod

Skoro vše

Paní při objednávce,byla neprofesionál...řekla mi,kolik jste teda dat za sedačku..a já prosím...sedačka byla o 15OO Kč levnější v nabidce

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Nesnídalová, děkujeme za zpětnou vazbu, a že jste si udělala čas napsat uvedenou recenzi. Při potvrzování objednávek jsme zjistili technickou chybu na e-shopu a nábytek se nám ukazoval na e-shopu za cenu, jenž byla nižší, než je nákupní cena. Vzhledem k tomuto problému jsme byly nuceni klienty oslovit a omluvit se. Nabídly jsme Vám cenu, která byla bez naší marže a jelikož jste s cenou původně nesouhlasila, paní na zákaznické lince se s Vámi domluvila na ceně, kterou jste uvedla a byla pro Vás akceptovatelná. Za tuto cenu Vám byl nábytek doručený. Samozřejmě rozumíme, že jste měla zájem o nábytek za původní cenu, ovšem nebylo to možné. Z naší strany nešlo o žádný záměr poškodit jakéhokoliv klienta. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

- Obchod stále existuje, považuji to za neuvěřitelný úspěch

- Objednáno a zaplaceno s výnosem (nenechte se zmýlit "vlastní dopravní službou zdarma", zdarma opravdu není). Výnos neproběhl, kvůli špatné dostupnosti. - Druhý pokus neproběhl, neboť si společnost chtěla naúčtovat další částku za výnos (nehledě na prodlení 10 dnů, kdy nás měl dopravce kontaktovat). - Sečteno podtrženo: po měsíci jsme byli stále bez gauče, za doručení chtěli v součtu 25% ceny produktu (bylo by hezké na to zákazníka upozornit) a při nespokojenosti se službou a požadavku produkt vrátit si naúčtovali dalších 60% ceny. Udělejte sami sobě laskavost a kupte si nábytek v lokálním obchodě. Ušetříte si peníze a šediny.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, Vaše hodnocení a vyjádření nás neskutečně mrzí. Vlastní dopravu máme, ovšem je v tuto chvílí více vytížena na Slovensku a tedy využíváme přepravní společnosti. Ačkoliv jste neuvedl číslo objednávky domníváme se, že jde o objednávku č. 348048 a rádi bychom situaci objasnili. Klientovi byla objednávka potvrzena a při telefonickém potvrzeni uvedl, že si přeje výnos do patra. Služba výnosu je zpoplatněna a dopravné tedy zůstalo zdarma. Při doručení ovšem řidiči zjistili, že místo pro průchod má špatnou dostupnost a je menší v kombinaci s točitým schodištěm. Z tohoto důvodu měli obavu o poškození a sdělili, že nemohou výnos v tento moment zajistit. Odvezli nábytek zpět na depo. Klient nás informoval že si přeje objednávku z tohoto důvodu zrušit nebo to nějak vyřešit. Proto jsme ověřovali další řešení. Přepravce nás upozornil, že musí využít více řidičů a jiný materiál pro výnos a tedy cena za službu se navýšila. S tímto řešením klient již nesouhlasil požadoval storno a vrácení peněz. Ze strany klienta jde o porušení potvrzení smlouvy a obchodních podmínek a z tohoto důvodu klientovi bylo z vrácené částky odečtena původní částka za službu, nikoliv navýšená, a také dopravné jenž jsou prokazatelně vzniklé náklady. Veškeré tyto náklady jsou podloženy doklady od přepravců. Výše ponížení z původní ceny nebyla 60% jak klient uvádí. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Kraumanpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Komunikace , dodání tak jak bylo psáno, doprava v pořádku, ochotný řidič

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Krauman, děkujeme za zpětnou vazbu a že jste spokojen s nábytkem i službami. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Novákovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Lidé asi mají tendence psát negativní komentáře, já jsem byla spokojená s Mirjan24. Komunikace byla rychlá a efektivní (i přes chat), také informace v emailu. Zboží odpovídá popisu a obrázku. Doručení bylo psáno 2-4 týdny - gauč mi byl doručen včera, tedy za 3 týdny, takže v pořádku.

Velké mínus u přepravy - TOP Trans. Přišla mi sms kolem 10h, že doručí dnes. Nebyl ani čas. Nevadí. Nicméně řidič byla žena, musela jsem jí pomoct s vytáhnutím gauče z auta a pak mě nechala stát se 70 kg gaučem před domem, odjela. Bylo psáno, že budu kontaktována, zdali chci i vynesení - nic. Asi moje chyba, ale nebyl to příjemný zážitek. Po hodině a půl jsem sehnala někoho, kdo mi pomohl vynést nábytek.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Nováková, těší nás Vaše zpětná vazba. Děkujeme za slova chvály na náš e-shop a služby ohledně dodání. Mrzí nás nepříjemnosti s přepravou. Ohled výnosu musím informovat, že tato služba automaticky není součástí doručení. V případě, že o něj máte zájem je možné uvést poznámku do objednávky nebo vložit přímo produkt na e-shopu. Případně nás můžete kdykoliv v průběhu informovat, že o službu máte zájem. Služba je totiž zpoplatněná a je nutné ji přepravci před doručením nahlásit. Za komplikace se omlouváme a věříme, že tato zkušenost Vás neodradí od případného příštího nákupu. S pozdravem a přáním krásného dne Tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michalpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Jsem s nákupem v tomto e-shopu spokojen.Sedacku kterou jsem objednal přišla v pořádku.Sice trošku později o pár dní ale jsou i horší věci na světě,byl jsem ale upozorněn že se zboží z důvodu přepravy opozdí,takže za mě v pořádku.Potom v novém termínu zboží přišlo jak mělo,buhužel e-shop neví co se kde v přepravní službě může stát a opozdit,což chápu a respektuji.Špatné recenze by pak měli být na přepravní službu a ne tento e-shop.Komunikace byla dobrá a snaha najít pro mě správný produkt byla hodně vidět.Operatorky byli velice příjemné.Četl jsem si recenze a přesto jsem vložil tuto důvěru právě jim,protože na každém jiném e-shopu to bylo úplně stejné,špatné o dobré recenze tak jak si potom chcete vybrat.Technicka chyba se může stát komukoli,člověk je tvor omylný.Pokud bude vše napraveno,tak je to v pořádku.Urcite bych si v tomto e-shopu objednal zboží znovu,třeba jsem měl štěstí,to nevím ale jsem spokojen.Mají moji plnou důvěru.

Nejvíce přepravní služba Top Trans,prostě jedním slovem katastrofa od A do Z.To jsem klidný člověk ale tohle je dílo jehovovo :-D V pátek mi mají doručovat zboží,napíši v ten den že přijedou,ano čekám na ně celý týden doma až se uráči napsat :-D volal jsem s panem řidičem a domluvili jsme se na odpoledne,až budu doma, že bude ve Znojmě.Volam jsem mu v době domluveného prijezdu a zjistím že je v Jihlavě,žádná omluva,nic.Kdybych nezavolal,tak by se ani neozval!Dovezeme to v pondělí.V pondělí volám že manželka čeká doma,kdy přijedou.Bylo mi sděleno že dnes k nám nemají cestu :-D to bylo něco pro mě :-D ten chlap ode mě dostal takovou čočku že ještě v pondělí byl u nás :-D kdyby to vyřizoval někdo klidnější povahy tak ty lidi půjde vyliskat :-D nechápu jak jim to tak může fungovat,arogance a domluva pro ně nic neznamená,slibem nezarmoutíš.Top Trans každopádně doporučuji pokud se neradi nudíte :-D

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Michale, děkujeme za zpětnou vazbu a že jste si udělal čas napsat uvedenou recenzi. Těší nás, že jste s nábytkem spokojený, ačkoliv i my jsme měli chyby v podobě zpoždění. Jednání přepravce nás samozřejmě velmi mrzí a musíme se za něj omluvit, určitě by s Vámi neměli jednat arogantně, ale domluvit se. A pokud slíbí termín tak buď přijet nebo se minimálně ozvat, že nepřijedou. Byly bychom velmi rádi, kdybyste nám i do emailu uvedl tento problém, aby nám situaci přepravce osvětlil a především, aby se podobná situace neopakovala jinému klientovi. Velmi děkuji za zpětnou vazbu. S přáním krásného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Klucinek 001před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Lžou! Cena za kterou zboží nabízení je chybna. Po zaplacení a potvrzení tvrdí ze se stala chyba a ze jej dodají,ale za podstatně višší cenu. Žadna ochota. Chtějí si namastit kapsy. Pozorně si přečtěte smluvni podmínky!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane jak uvádíte zjistili jsme technickou chybu na e-shopu a nábytek se nám ukazoval na e-shopu za cenu, jen byla nižší než je nákupní cena. Vzhledem k tomuto problému jsme byli nuceni klienty oslovit a omluvit se. Nabídly jsme Vám cenu, jenž byla bez naší marže, ovšem neměl jste již zájem. Samozřejmě rozumíme, že jste měl zájem o nábytek za původní cenu, ovšem nebylo to možné. Z naší strany nešlo o žádný záměr poškodil jakéhokoliv klienta. Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mar Adamkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávku jsem udělala 22.11., vše mi potvrdili i písemně - nábytek za cenu 6800 Kč, tak jak měli na internetu. 28.11. mi zavolali, že cena je špatně a že tento nábytek mají za 11000 Kč. Takže opravdu jednání bych řekla jeden velký podvod. Určitě již neobjednám!!!! NEDOPORUČUJI!!!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Adamková, jak uvádíte zjistili jsme technickou chybu na e-shopu a nábytek se nám ukazoval na e-shopu za cenu, jen byla nižší než je nákupní cena nábytku. Vzhledem k tomuto problému jsme byly nuceni klienty oslovit a omluvit se. Nabídly jsme Vám cenu, jenž byla bez naší marže, ovšem neměla jste již zájem. Samozřejmě rozumíme, že jste měla zájem o nábytek za původní cenu. Z naší strany nešlo o žádný záměr a nejde tedy z naší strany o podvod na žádného ze zákazníků. Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hana Kubisovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zásilka byla doručena včas a v nepoškozeném obalu, ale zboží bylo zabaleno poškozené, zhruba polovina poliček měla poškozené, potlučené rohy a vše bylo neuvěřitelně špinavé. Chápu, že za 1000 Kč nemohu očekávat žádný zázrak, ale i z hlediska funkčnosti, je tato polička víceméně nepoužitelná. Vzhledem k velkému množství špatných recenzí jen doufám, že alespoň reklamace proběhne v pořádku.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Kubisová, mrzí nás, že bylo zboží doručeno poškozené. Vidíme, že jste se rozhodli nakonec zboží vrátit ve lhůtě 14 dnů. Pevně věříme, že i přes tuto negativní zkušenost u nás příště zakoupíte třeba něco jiného. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Vegnerpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Psali, že mají zboží skladem, ale pak jsme na něj čekali skoro o 14 dní déle. Spousta chybějících šroubků a dílků, Části nábytku odřený. Kus prasklého prkna na vnitřní straně. Prostě jeden velký problém. Za cenu 4 tisíc jsem nečekal zázraky, ale tohle je na mě moc. Udělal jsem velkou chybu, že jsem se nepodíval na recenze.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Vegner, mrzí nás vzniklé komplikace a poškození nábytku. Kontaktoval jste nás se vzniklými problémy a doporučili jsme Vám další postup, abychom mohli reklamaci vyřešit. Reklamaci jsme od Vás ovšem neobdrželi, abychom problém mohli vyřešit. Kontaktujte nás, abychom mohli problém vyřešit. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Pařenicovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Čtu hodně negativních recenzi, ale já mám velice dobré zkušenosti :) Nábytek který jsem objednala je krásný, přesně podle fotky. Veškeré šroubky, plánky byli v pořádku a já mam radost, že jsem koupila levně a vypadá luxusně :) Doporučuji a objednám určitě znovu !

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Pařenicová, jsme rádi, že jste si našla čas a ohodnotila nás. Těšíme se na Váš další nákup :) Děkujeme S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Machovdapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jednání obchodu - neinformovanost Přepravní společnost, která s firmou Mirjan24.cz spolupracuje je naprosto neprofesionální, postel byla během přepravy poškozena dokonce 2krát.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den paní Máchová, Vaše zklamání z objednávky nás mrzí. U Vaší objednávky skutečně došlo k poškození od přepravce a když jsme se domluvili znovu na dodání s výhradou tak opět nedoručili. Tento problém s nimi řešíme a samozřejmě žádáme, aby se již neopakoval, nešlo totiž o běžný případ. Rozumíme, že jste již nechtěla čekat, než bychom nábytek dodali nový, ale hodnocení nás mrzí, neboť se nejednalo o chybu našeho e-shopu. Věříme, že se k nám opět vrátíte a zakoupíte. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje