Hlavička stránky
Logo obchodu Mirjan24.cz

Mirjan24.cz

279 hodnocení

57 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Eva Srourovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nakupovala jsem u vás zhruba před 5 lety sedací soupravu a konferenční stolek.Sedačka přišla poškozená na spodní straně-po přečtení všech recenzí jsem radši nereklamovala, místo poškození naštěstí nebylo vidět.Sedačka na pohled hezká,horší bylo,že kvalita byla příšerná.Koženka na opěradlech a částečně koženkových polštářích ( na zadní straně) se začala drolit,takže jsme měli permanentně v celém obýváku černé drolky.Molitan v polštářích byl nekvalitní,takže za chvíli byla z polštářů jen taková placka.Sedací část se za chvíli proseděla,opět mizerný molitan,až se utvořily v místech sezení ďůlky .Po cca 2 letech používání! Vydrželi jsme to další 2 roky,pak jsme sedačku vyhodili.No,domnívám se,že by měl výrobek mít delší životnost.Teď máme 1 rok jinou,zakoupenou v kamenném obchodě a jsme moc spokojeni. A konf.stolek?Ten jsem ještě nevyhodila,i když mám rovněž koupený nový. Odlupuje se z něj dýha,viklá se,i když šrouby už nejdou víc utáhnout,kvalita zkrátka špatná. Tady už nikdy v životě nic nekoupím . S řidičem se nedalo mluvit,uměl jenom polsky. Rozhodně tento obchod nedoporučuji!!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s výrobkem. Bohužel v souvislosti se změnou majitelů firmy již nemůžeme na Vaši recenzi reagovat a prověřit Vaši objednávku. Pokud byl jakýkoliv problém s nábytkem mohla jste nás informovat a reklamovat a to jak včetně prvotních vad, tak také včetně problémů s molitanem a konferenčním stolkem. Naši řidiči dříve byly polští, ale v tuto chvílí již doručují čeští řidiči. Mrzí nás, že hodnotíte takto záporně, ačkoliv jste nám nedala možnost problém vyřešit. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eliska ..před 4 lety
Nedoporučuji obchod

číslo objednávky 52730

Nejhorší jednání jaký nás kdy potkalo! Objednali jsme si sedačku s dodáním do 5 pracovních dnů, po 5 pracovních dnech přišla informace že je jedna část pohovky poškozená a že máme počkat. Po dalších 5 pracovních dnech nám bylo sdělena ta samá informace a že nám tu poškozenou pohovku opraví a že na novou sedačkou nárok nemáme pouze na tu opravovanou! Objednali jsme si a zaplatili za novou neopravovanou věc! Vrchol všeho nastal když jsme zažádali o storno objednávky a vrácení peněz a do e-mailu jsme dostali mail který nepatřil nám ve kterým jsme byli uráženi.Dále klamou reklamou. Nejsou výrobci a v mém případě neměli ani vlastní dopravu!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Pohovka nám na sklad bohužel přišla od výrobce se zpožděním a při kontrole jsme zjistili poškození ve spodní časti. V souvislosti s charakterem poškození jsme Vám navrhovali slevu za poškození nebo že dáme nábytek do původního stavu a dodáme v pořádku. Ovšem čekalo by se na doručení. Obě možnosti jste zamítli a proto jste tedy stornovali. Email nám mrzí, neboť došlo k pochybení z naší strany. Společnost Mirjan24 je výrobcem nábytku, tudíž nejde o klamavou reklamu. Doručujeme jak vlastní přepravou tak také přes přepravce a tím je společnost Toptrans. Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kalinovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme si postel č.o. 50555, přišla v pořádku.

U dopravy není uvedeno, že se jedná o společnost Toptrans, se kterou už jsem v minulosti měla špatné zkušenosti. Zboží zadržovala týden, protože nebylo uloženo na paletě a bylo to 11 balíků, žádný to nechtěl vzít. Pán, který jezdí naši trasu měl prý dovolenou. Měli jsme včas zrušený výnos za 1580 kč, ale stejně nám jej zaúčtovali a dosud nevrátili, prý to Mirjan24 musí reklamovat u dopravce.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás špatné zkušenosti s přepravcem. Doručujeme jak vlastní přepravou tak také přes přepravce a tím je společnost Toptrans. Ačkoliv jsme upravovali zrušení výnosu, bohužel jej tam měli ponechaný. Peníze za neuskutečněný výnos Vám byly vraceny zpět na účet. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marek Kudrik 15před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Má někdo zkušenosti sedací souprava omega ?

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás, že dáváte nízké hodnocení ačkoliv se dotazujete na zkušenosti se sedací soupravou. S pozdravem Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ilona Pauzova 007před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nehorázně špatně zabaleno, už při předání koukaly poličky z krabice, zabaleno do dvou těžkých kusů, ani řidič to neunesl, takže z auta to vyšoupal na čelo a z něj to zlomil ať si to vezmeme. Po otevření jedné části skříň obouchaná, oštípané rohy a zrcadlo, na které byly hozené poličky, na tisíc kousků. Druhou část jsme radši neotevřeli. Reklamní formulář kde musíte obsat kódy dílů, bez nich to prý nejde. A na tohle vše mi 3x prodloužili termín dodání… Přitom psáno byla garance 5 do pěti dnů. Přišla po 13 dnech. Určitě nedoporučuji tento E-shop.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, v recenzi neuvádíte číslo objednávky, z toho důvodu se Vám neumíme prověřit relevanci Vaší recenze. Proto bohužel nemůžeme adekvátně odpovědět o jaký problém se jednalo. Poprosím Vás abyste nás kontaktovali a mohli problém co nejdříve vyřešit. Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. S pozdravem Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tibor Paulišinecpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Termín dodávky zboží dodržen. Profesionální přístup dodávkové služby včetně výnosů zboží nemá chybu. Jen tak dál.

Žádné zklamání se nekoná.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jsme velmi rádi že jste spokojení s nábytkem a službami. Těšíme se, že u nás opět nakoupíte. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Caskovi DRpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Objednali jsme si sedací soupravu a jsme moc spokojeni jak s komunikací, s dodáním tak i se samotným výrobkem, který přesně odpovídá fotografii i popisu.

Báli jsme se kvůli některým špatným recenzím, ale musíme napsat, že nás nic nezklamalo.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jsme velmi rádi že jste s nákupem spokojeni. Děkujeme za Vaši recenzi a budeme se těšit na Váš další nákup. :-) S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michalnekonecny 1188před 4 lety
Doporučuji obchod

dodací doba, komunikace s operátory, kvalita zboží

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jsme velmi rádi že jste s nákupem spokojen. Děkujeme za Vaši recenzi a budeme se těšit na Váš další nákup. :-) S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Horčičkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Alespoň komunikují, ale směrem do ztracena s cílem zákazníka definitivně otrávit...

Nejhorší eshop na který jsem za celé ty roky objednávání zboží přes internet narazil. Naprosto STRAŠIDELNÝ!!! Objednaná sedací souprava dorazila dne 30.7.2021, vcelku v termínu, ale poškozená (proražený spodní kryt i s obalem, ve kterém byla sedačka zabalena), poškozený látkový potah (dle tvaru poškození zcela zjevně od vidlice vysokozdvižného vozíku nebo rudlu), díra v potahu (to už má původ zřejmě ve výrobě - polská firma), nekompletní dodávka (chybí nohy na kterých má sedačka stát) !!! Po telefonické konzultaci s operátorem tohoto "shopu" jsem zboží převzal s výhradou. Na můj dotaz, jaký bude další postup při uplatnění reklamace, mi operátor sdělil, ať vyplním reklamační formulář na webové stránce "shopu" a že mě budou pracovníci obchodu kontaktovat, přijedou se podívat a následně se zvolí reklamační postup. A skutečnost? Reklamační formulář se nepodařilo ani po dvou pokusech odeslat (nikdo mi nebyl schopen říct, proč reklamaci touto formou neobdrželi), den nato jsem musel odeslat reklamační oznámení pomocí emailu. Podrobnou fotodokumentaci jsem přiložil. Samozřejmě nikdo nepřišel, ale hned následující den přišla nabídka na "vyřešení" reklamace: sleva 900 Kč (celková cena je přes 26000 Kč), tedy 3% !!! za to, že zboží je poškozené. A nohy že mi prý pošlou, ať si je osadíme doma sami!!! Neskutečné!!! Asi jako kdybych si koupil auto bez kol a prodejce mi je poslal poštou, ať si je namontuji sám... Na Mirjan24 budu podávat žalobu a stížnost na příslušný živnostenský odbor, o dalším vývoji zde budu informovat. Tomuto "obchodu" by měla být zrušena na území ČR živnost, s něčím takovým jsem se ještě opravdu nesetkal. NEDOPORUČUJI ANI SVÉMU NEJVĚTŠÍMU NEPŘÍTELI !!!! P.S. Omlouvám se tímto všem českým nábytkářům a truhlářům. Od teď nakupuji pouze u vás...

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den pane Hořčička, mrzí nás Vaše zklamání a omlouváme se za vzniklé komplikace. V rámci Vaší objednávky bylo doporučeno abyste převzal s výhradou a poté vyplnil reklamační formulář. Reklamační formulář pravděpodobně nepřišel v souvislosti s vyšším počtem fotografií nebo vysokou velikosti. Na tomto problému pracuje naše IT oddělení. Proto jakmile jste nás kontaktoval prosili jsme Vás abyste uvedl veškeré údaje na email. Na základě vad, které jsou u produktu jsme Vám navrhli slevu a doručení nohou. S tímto návrhem nesouhlasíte a proto Vám navrhujeme reklamaci formou opravy. Ačkoliv s Vámi aktivně komunikujeme a reklamaci chceme vyřešit bohužel již v prvních emailech uvádíte, že nás budete žalovat. Doufáme, že dojdeme k smírnému řešení a reklamace bude vyřešena k Vaší spokojenosti. S pozdravem a přáním krásného tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Chanzaapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Zakoupila jsem si sedací soupravu Alvin bis, čekala jsem 4 týdny ale oplatilo se čekat. Přišla mnohem hezčí než na fotkách a materiál je wow.

Čekací doba není tak krátká jak by si člověk představoval.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jsme velmi rádi že jste s nákupem spokojen. Děkujeme za Vaši recenzi a budeme se těšit na Váš další nákup. :-) S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nekompletni dodavka Sidlo spolecnosti neni v CR Pri nedodrzeni vlastnich obchodnich podminek nuti zakaznika poslat zbozi zpet na vlastni naklady po 5ti mesicich od objednavky neni zbozi kompletni a prodejce odmita vratit penize a odvezt si vyrobek Otresna zakaznicka podpora Dne 2.3.2021 byl objednan stul. Delsi doba dodani nez byla uvedena, ale chapu ze je korona. Dne 31.5. jsem reklamoval ze u dovezeneho stolu chybi veskery spojovaci material a stul nelze sestavit. Po 2 mesicich (jiz nedodrzeli reklamacni lhutu) firma Mirjan poslala 12ks sroubku (tedy asi 1/10 chybejicicho spojovaciho materialu). Po otevreni balicku jsem opet musel psat a telefonovat, a doted (26.7.2021) nemam po temer 5ti mesisich ani pouzitelny stul, ani penize zpet. Spolecnost nuti zakaznika posilat zbozi na jeho naklady zpet (Coz je samo o sobe v rozporu s platnymi obchodnimy zakony v CR). Nedodrzuje obchodni podminky. Odmita reklamacni lhutu (Zacala si pocitat novy termin i kdyz vubec nevyresila reklamaci nekompletniho dodani) Asi nejhorsi zkusenost v mem zivote, zakaznicka podpora otres. DURAZNE ESHOP MIRJAN24 NEDOPORUCUJI

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, tyto komplikace nás velmi mrzí. Nekompletnost montážního materiálu jsme reklamovali u výrobce a bohužel je výrobce zaslal opět nekompletní. Na nové díly čekáme a jakmile je pro Vás budeme mít k dispozici obratem Vám je zašleme. S Vámi jako zákazníkem komunikujeme, taktéž se několikrát omluvili a nabízeli slevu za zpoždění. Jakmile bude pro Vás reklamace připravena obratem Vám díly budou zaslané. Mrzí nás Vaše nízké hodnocení. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Baumannovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Po mé zkušenosti s nákupem postele na Mirjan24 už nikdy více. Na postel byla dlouhá čekací doba. Výrobek přišel naprosto nekvalitní a nemožný složit. Jednotlivé díly do sebe nezapadaly a při montáži docházelo k porušení samotného výrobku. O tomto faktu jsme ihned informovali e-shop. Reklamace byla zdlouhavá. Neustále si nás předhazovali z reklamačního oddělení. Dožadovali se fotodokumentace, kterou jsme odesílali několikrát. Spolu s tím se dožadovali o podrobný popis závad a to opět několikrát. Urgovali jsme společnost a dožadovali jsme se vyřízení. Neustále nám bylo vtloukáno, že toho mají hodně a že se určitě někdo ozve. To se nestalo. Proto jsme se rozhodli o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Nastal nový boj o vyplnění neskutečného počtu dotazníků atd. Bylo nám řečeno, že musíme výrobek na vlastní náklady zaslat zpět a ještě si to vše pojistit, aby nedošlo k porušení výrobku. Tuto skutečnost mají v obchodních podmínkách. Jejich obchodní podmínky jsou v rozporu se zákonem. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí výrobku a tím mu vzniká nárok i na zajištění dopravy prodávajícím zvláště pak jedná-li se o výrobek větších rozměrů. Vše projednáno na ČOI. Rozhodně nebudeme trpět takové jednání a hodláme se obrátit na soud. Tímto žádám další nespokojené zákazníky, ať se mi ozvou na mail veronika.baumannova@seznam.cz. Děkuji.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace. Rádi bychom potenciálním zákazníkům vysvětlili o co se jednalo. Reklamovali jste postel a špatně dodané šrouby, které následkem montáže poškodili časti nábytku. Prosili jsme Vás o doplnění o jaké díly přesně se jedná a z Vaší strany jste nám sdělili, že si přejete odstoupit od smlouvy. Problém jsme chtěli vyřešit formou reklamace, ale v případě, že nám neposkytnete konkrétní informace pro výrobce nemůžeme problém adekvátně vyřešit. Tím, že neuplynula ještě lhůta 14 dnů od dodání jste mohli odstoupit a vracíte na vlastní náklady. Vás jako zákazníka jsme prosili o vyplnění formuláře o reklamaci a o odstoupení. Mrzí nás Vaše nízké hodnocení a stále doufáme, že se nám ohledně uvedených komplikací ozvete. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Prodamauto 009999před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Tento obchod rozhodne nedoporucuji! Po dodani zbozi 3 krabic (skrin) jsme zjistili podkozeni diku uvnitr jedne krabice. Po nafoceni a vyreklamovani nam po 3tydnech prisly nove dily a starou krabici, ktera vazi 40kg si nikdo neodvezl i presto, ze v telefonickem hovoru jsem se na toto dotazoval operatora! Rozhodne nedoporucuji nic objednavat, pokud nechcete mit doma skladiste poskozenych dilu.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace, opravdu došlo k poškození nábytku a v rámci reklamace jsme již původní poškozené díly nepožadovali zpět. Odvoz poškozeného zboží od zákazníka již není naší povinností, ovšem pokud by si díly zákazník přál odebrat jsme povinni mu proplatit náklady spojené s jeho likvidací. Rádi bychom Vám náklady proplatili, bohužel jsme neobdrželi z Vaší strany žádný požadavek ani doklad tohoto typu. Mrzí nás Vaše hodnocení a toto nízké hodnocení a doufám, že se nám ohledně uvedených komplikací ozvete. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monika K. před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno špatně. Objednala jsem si postel v modré barvě vel. 180 x 200; po asi 3 týdnech dorazila postel béžová vel. 160 x 200. Přirozeně jsme reklamovali - chtěli po nás nafotit zboží - nafoceno, následně chtěli nafotit štítky z krabic - nafotili jsme, následně chtěli nafotit jiné štítky z krabic (je jich tam kupa). Po focení a posílání fotek štítků měsíc reklamaci řešili... Následně si špatnou postel odvedli a přivezli novou. Bočnice byly naprosto křivé, tak jsme je opět reklamovali. Fotky totálně křivých bočnic nestačily, chtěli fotku manuálu se znázorněním, která bočnice je špatně.... Nakonec mi došly nervy a prkno jsme si spravili a postel nainstalovali, vrže jako postel stará 15 let... Jako zaručeně nejhorší e-shop, na který jsem za poslední dobu narazila, rozhodně nelze doporučit vůbec nic. Už nikdy víc.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás tyto komplikace. První reklamace byla špatně dodaná postel u které jsme potřebovali štítky z krabic. U druhé reklamace přišel díl poškozen a potřebovali jsme jej označit. Rozhodla jste se ale reklamaci vyřešit sama ačkoliv jsme ještě neměli možnost vyřešit s výrobcem. Stále s Vámi reklamaci řešíme a doufáme, že bude dořešena k Vaší spokojenosti. Mrzí nás Vaše hodnocení a toto nízké hodnocení a doufám, že se nám ohledně uvedených komplikací ozvete. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem skříňku u které bylo uvedeno, že je skladem a do 5 dnů je doručení. Následně mi volala paní, s tím, že ji nemají a musí se vyrobit. Musela bych čekat 12t. Tak mi obj. zrušila. Po několika dnech jsem Koukala na nabídku s tím, že skříňka byla skladem. Tudíž jsem udělala obj. znovu. Zase telefonát a tentokrát se mi ozvala velmi arogantní slečna s tím, že vzhledem předešlému stornu bude chtít 30% zálohu. Načež jsem vetovala, že byla chyba u nich a tudíž nechápu proč mám něco hradit. Ještě stihla dodat, že skříněk mají dost na skladě. Asi mají v Polsku super linku..... Tak jsem odmítla s tím, že to není nikde v podmínkách uvedeno. Rozloučila jsem se s ní... Ta arogance a ještě klamné praktiky ... takže u nich v životě nic. Vše jsem napsala na ČOI, protože to zavání podvodem

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace, ovšem abychom se vyjádřili k Vaší situaci. Paní si u nás zakoupila nábytek s rychlou dobou dodání a poté stornovala z důvodu zpoždění. Zboží již bylo na cestě k nám a zpoždění bylo několik dnů. To Vám ale nevyhovovalo a tak jste objednávku zrušila. Při druhé objednávce jsme ji upozornili na variantu, že může dojít ke stejné situaci a jsme nuceni požadovat zálohu. S tou jste souhlasila. Ačkoliv jsme se velmi snažili tak bohužel došlo k opětovnému zpoždění a znovu jste si přala stornovat v momentě, kdy již bylo na skladě. Nové zboží nemělo dobu dodání 12 týdnů, ovšem byl k dispozici původní nábytek a po domluvě s Vámi byl znovu zaslán a to včetně slevy za komplikace. Z naši strany jsme Vás žádným způsobem nechtěli oklamat a na vše Vás s předstihem upozornili. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iveta Maderovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

VazneVůbec nic. Jsem neskutečně sklamana. Už nikdy si zde nic neobjednam.V. Nedoporučuji nikomu. Budete zklamaný. Jsem velmi naštvaná.

Můj manžel objednaval+koupelnový set,tkzv.polici nad wc a zasupovaci dveře se zrcadlemNa objednávku už čekáme přes 3 měsíce a objednávka do dnes neprisla.Objednali se 3 věci, které byli skladem. Ale pres opětovně volání nám pokaždé říkají, že objednávka nen staleí na skladě.A to už přes 3 měsíce.Penize chtějí hned ale na zboží čekáme tak dlouho. Porušují podmínky. Jsem dost naštvaná, přímo nasr....Hlavne píši rychle dodání.Ze se nestydí.Lidicky nic si od nich neobjednavejte.Budete sklamanyJsou neochotně,nespolehlivy.Chystam si na ně stěžovat za nedodržení smlouvy a jejich neochotu.Pozenu to vejš už jsem strašně znechucena.To už vážně není možné tak dlouho abych čekala na zboží. Je to hnus,měli by se stydět.Zda to čte ředitelství tohoto podniku tak žádám spetnou vazbu.Jinak to vážně budu řešit i přes soud

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, Vaše nespokojenost nás mrzí. Objednali jste zboží, které mělo dobu dodání do 14 týdnů, ovšem jak uvádíte došlo ke zpoždění, za což jsme se Vám omluvili a nabídli slevu. S touto slevou jste nesouhlasili. Po navýšení slevy jste souhlasili s tím že počkáte. Zboží máme již od výrobce na cestě k nám a jakmile jej naskladníme budeme Vás obratem informovat. Zpoždění je aktuálně cca 2 týdny. Vaše vyjádření nás mrzí, neboť každou Vaši stížnost nebo telefonát jsme řešili a termín 14 týdnů byl telefonicky potvrzen. Doufáme, že ostatní potencionální zákaznici si tedy naše vyjádření taktéž přečtou. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
HAKOVA MARTINApřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit tuto firmu vůbec nejde

Komunikace na bodu mrazu paní na telefonu nepříjemná dokonce po mě do telefonu křičela doba dodání nedodrzena a ani nám nikdo nebyl schopen říct kdy bude zboží dodané objednávku sme stornovali a tuto firmu nikomu nedoporučuji nevhodné a nekorektní jednání

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu k objednávce. Ovšem nás mrzí Vaše vyjádření a hodnocení. Objednali jste si u nás zboží s krátkou dobou dodání. Poté jste nás kontaktovala ohledně informaci skrz doručení. Bohužel jsme ještě neměli přesnější informace a čekali na naskladnění od dodavatele. Již v tento moment jste nám uvedla, že problém budete řešit přes ČOI a svého právního zástupce, ačkoliv termín nebyl z naší strany porušen. Poté jsme Vás informovali, že bohužel dojde ke zpoždění několik dní. V rámci komplikací jsme navrhli slevu, ale tu jste odmítla a přála si zrušit. Ohledně Vaší objednávky jsme s Vámi jednali profesionálně, ovšem mrzí nás, že došlo ke zpoždění. Děkuji za pochopení. S pozdravem Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabina M.před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace pred odesláním objednavky

Minuly tyden mi z tohoto eshopu dorazila nastenna skrinka. Bohuzel s poškozenou predni stranou. Predni strana je ve vysokém lesku a byly na ni rýhy. Jedna byla videt i pres ochrannou fólii. I presto jsme ale skrinku složili s tim, ze to treba nepujde na stene videt. No, bohuzel jsme meli v planu skrinku pověsit primo pod okna a rýhy byly o to vic videt. Hned jsem tedy zacala resit reklamaci. Poslala jsem foto skříňky, kdy si pani pres mail vyžádala dalsi foto, ostřejší. Poslala jsem tedy dalsi foto. Byly mi nabídnuty dve možnosti reseni- odstoupeni od smlouvy do 14 dnu nebo reklamace s tim, ze zbozi zašlu na vlastni náklady zpet. Protoze jsem se na strankach docetla, ze pri odstoupeni od smlouvy do 14 dnu se zákazníkovi vraci o 30% z castky zbozi méně, pokud bylo zbozi již sestaveno, rozhodla jsem se pro reklamaci, nebot to, ze zbozi prislo poškozené nebyla nase vina, proto jsem nevidela duvod, proc bychom meli volit tento způsob, kde bychom prisli o náklady za dopravu zpet a jeste o 30% castky zbozi. Odpovedela jsem tedy na mail, ze bych rada zbozi poslala zpet pres reklamaci. A protoze nikdo pres email od vcerejska nereagoval, poslala jsem dnes pres stránky formular s reklamaci (na strankach je uvedeno, ze bez tohoto formulare nelze reklamaci zahájit), bohuzel mi ani o doručení tohoto formulare neprislo zadne potvrzeni (poslala jsem 2x). Dnes mi prisel email o odeslani dalsi objednávky, kterou jsem mela objednanou. A protoze jsem se po předešlých zkušenostech (minuly rok jsem z tohoto eshopu objednavala postel za cca 14tis, ktera prisla poškozena v uloznem prostoru, za coz mi byla nabídnuta sleva ve směšné vysi, cca 600Kc, letos zmíněnou nástěnnou skrinku, ktera prisla poškozena ryhou na predni strane) bala převzít dalsi objednavku, i kdyz jsme na ni cekali, nez ji naskladni, zavolala jsem na linku, abych se zeptala ohledne reklamace, abych se nemusela bat převzít dalsi zásilku. Slecna/ pani, ktera linku obsluhuje, nevidela slusne chovani ani z rychlíku! Arogantní, az to hezke neni! Obvinila me, ze obchod osočuji. Ze mi nikdo nenutí si od nich objednavat. A at si nevymyslim, ze mi nikdo nereaguje na emaily, kdyz mi posledni email od eshopu prisel pred 23 hodinami. Po přečtení recenzi na tento obchod jsem ale zjistila, ze nejsem ani z daleka jedina, kdo ma spatne zkusenosti a to predevsim s poškozeným zbožím a touto pani na lince. Dalsi objednavku pani s radosti na mou zadost stornovala a storno potvrdila tónem, jakoby vyhrála válku. Sama pracuji s lidmi a jsem rada, ze v nasi firme plati pravidlo a vsichni jej s úctou k zákazníkovi dodrzujeme: Nas zákazník, nas pan. Jednim slovem KATASTROFA!!!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše rozhořčení, několikrát jsme se Vám omluvili. Abych ostatních potenciálním zákazníkům nastínila situaci, měla jste u nás několik objednávek. První byla na postel, kterou jsme si chtěli telefonicky potvrdit, ale bohužel jste nereagovala, takže jsme ji zrušili. U další objednávky na postel opravdu došlo ke poškození a nabízeli jsme slevu za poškození a s tímto řešením jste bez jakýchkoliv problému souhlasila. V případě závěsné skříňky jste nás informovala až když byl nábytek složený, že si jej přejete vrátit. Uvedený problém bylo možné řešit odstoupením nebo reklamaci. Pokud odstupujete od smlouvy, tak nábytek by neměl být složený nebo použitý. Při reklamaci také nevzniká automatický nárok na odstoupení od smlouvy. Navrhovali jsme tedy dodání nového dílu, což jste razantně odmítala. Poslední objednávku jste stornovala v souvislosti s vzniklými komplikacemi u ostatních objednávek. S každým zákazníkem jednáme slušně a s úctou a velmi nás mrzí, že zde uvádíte, že nekomunikuje, když jsme se s Vámi během jednoho dne vyměnili několik emailů a snažili se dojít ke kompromisu. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Olaf kyspřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nábytek přišel v pořádku,tam není co vytknout.

Hrubé až posmněšné jednání jejich zástupce. Ta pani u telefonu svým jednáním poškozuje jméno firmy,kvůli tomu již nikdy více.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše recenze, neboť se všemi zákazníky jednáme na profesionální úrovni. V rámci Vaší objednávky jsme jednali pouze ohledně objednávky a doručování. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Štefanovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Prvotní komunikace super. Tím to ale skončilo.

5 týdnů čekání na zboží, které přišlo poškozené. Dalších 30 dní tudíž čekání na vyřízení reklamace, poté přišlo zboží nové, opět poškozené. Při komunikaci dlouhé několikadenní čekání na odpověď. Po požadavku o vrácení peněz se mi několik dní nikdo neozýval, poté přišel email, že vrácení platby není možné. Byla mi nabídnuta sleva.... Rovných 145Kč.....vau! Má objednávka měla hodnotu 2 500Kč.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání z objednávky. Při doručování došlo k poškození a problém se řešil formou reklamace a dodáním nového dílu. Při dodání reklamace došlo opět k poškozeni ze strany přepravy a tak jsme Vám navrhli slevu, kterou jste odmítla, tak jsme navrhli nové díly to jste také odmítla. Dle rozhodnutí reklamačního oddělení Vám ovšem nevzniká automatický nárok na odstoupení od smlouvy nebo vracení peněz. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje