Zboží skladem s obvyklou dobou přípravy 1 den.. v potvrzovacím emailu už psali za 4 dny ale zároveň se omlouvali předem že zboží může dojít později. Ocenit musím pouze důvtip. Napsal že mám zboží skladem ale zákazníkovi sdělit že ho mají skladem na skladě někoho jiného je celkem sranda. Nikdy víc a zrušit objednávku
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vůbec nedoporučuji, několikrát odložené Datum dodání.....nakonec o skoro tři měsíce. Komoda ani peníze nikde. Doručení v nedohlednu, objednávku ruším.
Jídelní stůl Mid.You černá, barvy dubu je zatím nejkrásnější stůl co jsme kdy měli. Jsme nadšení. Také jsme byli moc spokojeni s přepravní společností Gebruder Weiss. Určitě zde nakoupíme znovu.
Sedačka je nádherná,komunikace z obchodem za 1,rychle doručení ,komunikace z GW Team skvělá ,kluci které doručili sedačku byli velmi ochotní .Moc děkujeme .Určitě nejsme zklamáni ,ještě si objednáme,a určitě XXXLutz doporučujeme .Kutovi
Zboží bylo velmi rychle k dispozici,
Cena,
Vzhled dětského pokoje,
Komunikace s obchodem dobrá,
Pro zboží jsme si radši je-li vzhledem k recenzi, a zkušenosti, jak se zbožím zachází dopravci.
U dětské skříně menší chyba z výroby odřené dveře naštěstí z druhé strany,
Chyběli dva šrouby,
vše, objednáno zboží z e shopu, objednat jde pouze online, dodání zdarma. do dvou týdnů, po měsíci jsem se začala shánět ,kde tedy zboží je, u mé objednávky nešlo zobrazit, kde je v tuto chvíli a po vyplnění formuláře na stránkách e shopu, mi bylo sděleno, že zboží leží dva týdny na poště, bylo mi zasláno číslo zásilky a váha 19 kg....pošta mě také nekontaktovala a než přebírat poškozené zboží, které se dva týdny přehazuje někde ve skladu pošty, následně složitě vracet, tak jsem objednávku zrušila. nespokojenost . nikdo mě nekontaktoval ohledně toho, kde zboží je a dodání "zdarma" s Českou poštou beru jako za trest, nespokojená jsem naprosto se vším. Vrácení peněz do dvou týdnů, tak uvidím.
Zboží objednáno na začátku srpna, došlo ke konci září - jeden kus jiný než v objednávce, druhy poškozený. Reklamace řešena tak, že odepisují po týdnu, lžou o doručení, odkazují na dopravce, kteří nemají žádné informace. Výmluvy na 30denní reklamační lhůtu, kterou stejně propásli. Zboží po nedodržení lhůty vraceno, peníze nikde. Volání na zákaznickou linku, ze peníze už posílají, o dva dny později, že jsme v poradí a není nic v řešení. Od objednávky 9. srpna jsme v půlce listopadu a stále nevyresená celá situace.
Nedoporučuji nikomu. Podvodníci, lháři!
Obchod technologicky zaseknutý tak někde na přelomu tisíciletí. Za poslední tři dny jsem v xxxlutz utratil 15 000 Kč. Pro xxxlutz je to zřejmě málo a zřejmě jsem neudělal dostatečně velký nákup, aby mi pomohli s problémem načtení objednávky na kartičku. Dodám, že se nejedná o kritiku této kamenné pobočky (zde jsem jen přebíral), ale o e-shop, a jak už bylo řečeno v recenzích níže, jejich naprosto katastrofální komunikaci a neochotu pomoct.
Je pravda ze když jsem četl recenze tak jsem se bál a nechtělo se nám jit do kuchyně od XXX LUTZ,teď jsme rádi že jsme to riskli kuchyň už máme namontovanou skvělým a zkušeným profikem a co se tyče dodání naprosto vše v pořádku a dokonce nám volali už 2 týdny dopředu zatím nemůžu soudit kvalitu jelikož máme kuchyň krátce,ale zatím spokojenost vše funguje jak má a těšíme se z ní při plánování sme natrafili na skvělou paní která má kuchyně na starost a bylo vidět ze opravdu tomu rozumí moc nám poradila cokoli jsme v průběhu rekonstrukce změnili ve všem nám poradila co a jak a proč takhle ne tak že za nás naprostá spokojenost jinak byli jsme se koukat ve všech podobných domech s nábytkem a za nás jednoznačně co se tyče kuchyň jenom XXX LUTZ. Doufám že jsem aspoň trošku tímhle zdlouhavým hodnocením někomu pomohl s výběrem kdo ještě váha přeji krásný den.
dodáno zboží, které jsem si objednala, skvělý servis a montáž, S firmou vč. služeb jsem spokojena.
Zakupila som si obycajnu skrinku do kupelne s dodacou lehotou 1 tyzden. Po uplynuti takmer 3 tyzdnov som volala do firmy, kde mi povedali, ze lehota sa predlzuje na 3 tyzdne. O 2 dni uplynie 4. tyzden a tovar nemam. Bol to prvy aj posledny nakup v XXXLutz. Nikdy viac.
Nedodali zboží včas. Nekomunikují.
TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!!!
Kupovala jsem sedačku na prodejně a už nikdy více. Problémy od nákupu až po odvoz.
Neochotný a útočný zaměstnanci.
Na moji otázku mi odpověděli tři zaměstnanci a každý jinak/ zajištění odvozu sedačky .
Korunu tomu při odvozu nasadil skladník ,kdy trval na tom, že pokud si sedačku sami nezabalíme a to tak, aby on byl spokojen tak nám ji neodveze do skladu pro výdej.
Pan sladník pronesl, že bere 23tisic hrubého a proto je mu vše jedno a vyjít vstříc se snažit nebude.
Prý mají stížností
hodně, ale obrat velký ,tak to nikdo neřeší.
Vlastně, ani tohle není chyba zaměstnanců , ale vedení , které nechápu za co berou plat, když neumí pohlídat přístup zaměstnanců k zákazníkům.
Reklamovat znamená obrnit se, pri dokončení montáže chybí dva díly, jeden chtějí posílat fotky, myslím, že dílů se stejně nedočkáme po přečtení jiných recenzí
Žádné nedoporučuji!!!
Na dodání jsem čekala 3 měsíce
Zboží bylo poškozeno!
Komunikace minimální
Za mě obchod nedoporučuji!!!
Nedoporučujem !!! Dodanie, ktoré malo trvať tri týždne, trvalo 2 mesiace a aj to nám poslali úplne iný produkt a druhý zničený. Chceli sme to všetko vrátiť a rozlúčiť sa, ale to bohužiaľ vraj nejde, že na výmenu majp ďalších 30 dní. Na reklamačné emaily odpovedajú po týždni s otázkou na ktorú majú odpoveď priamo v prvom maily a keď im to znovu napíšete, trvá opäť týždeň kým sa dočkáte odpovede. Ďakujem za skúsenosť, ale tento obchod skutočne nedoporučujem.
Skříň objednaná i s dopravou. Dva dny před volá dopravce že ji veze. Při předání zjistíte, že je poškozená a dopravce to ví, přesto ji veze. Lutz ji pošle ač ví, že je poškozená a čeká na reakci nebo blbost kupujícího? To trochu nechápu. Docela nás to naštvalo, vše připravíte, potřebujete mít nábytek doma a oni..... Nedoporučuji a již nikdy nenakoupím.
ochota personálu
Asi mám štěstí, ale objednání, storno jedné položky i vracení peněz proběhlo v pořádku.
Paní co nám vytvářela kuchyň
V květnu mi byla namontovaná kuchyň, kterou jsme s pan na prodejně daly společně dohromady.
V na konci května mi přestala mýt myčka, podala jsem žádost na servis a po 14 dnech přijel technik. Myčka týden fungovala, ale po týdnu jsem podávala žádost na servis znovu. Pán přijel po 2 týdnech s tím, že už je vše v pořádku. Opět myčka přestala po týdnu mýt. Volala jsem si na prodejnu, kde si mě, jak už je obvyklé přehazovali jako horký brambor. Podotýkám, že tak to bylo pokaždé když jsem na prodejnu volala. Na kuchyň mám prodlouženou záruku 25 let. Doufám, že se do té doby nové myčky dočkám. V této firmě už nic, děkuji.
