Hlavička stránky
Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

639 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Tereza Hasovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Objednána postel POSTEL S ÚLOŽNÝM PROSTOREM, 180/200 cm, barvy buku a to dne 16.3. Dodací lhůta měla být 3-6 týdnů. Postel dorazila 12.8. Takže dodací lhůta katastrofa. A teď ke kvalitě, dřevo vypadá dobře a bytelně ale šrouby šmejdy. Část je na imbus a do toho tvrdého dřeva prostě nejdou zašroubovat protože se drolí a prokluzují. Po půl dni máme sešroubovaný leda tak čelo. Budeme ho muset vrtat nebo jít sehnat pevnější šrouby. Jako fakt jsem naštvaná a v Lutzu už nikdy nic nekoupím.

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, rádi bychom se podívali na váš konkrétní případ blíže, ale pod Vaším jménem jsme nenašli žádnou kupní smlouvu. Věříme, že ža na konec vše dobře dopadlo a že se znovu stanete naším věrným zákazníkem. Za případné vzniklé komplikace se omlouváme, Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Patrik Ciknerpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Příjemní skladníci

Vše ostatní od samotných produktu, po reklamace. Nedoporučuji!

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Určitě bychom rádi věděli, kde jste měli největší problémy, abychom je mohli odstranit a zlepšit naše služby pro zákazníky. Věřím tomu, že pokud jste narazili na příjemné skladníky, i ostatní služby bychom zlepšili, pokud byste se skontakovali s ředitelem obchodního domu a dali mu konkrétní zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace. Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Aisharpřed rokem
Nedoporučuji obchod

žadný nejsou

Nedoporučuji! Čekám na skříň týden a přijde totálně rozbitá zabalení žádný jenom prkna na sobě. Rohy pomlácené další prkna rozbitá na půl. Na reklamaci čekáme už tři týdny, komunikace na bodu mrazu. Kde mám mít asi věci? Neobjednám tu ani za nic už nikdy nic a pokud nám skříň přijde po reklamaci a nebude mít díry tam kde má mít a nepůjde složit jak jsem četla v jiných hodnoceních tak se už z toho fakt pojebu!!!!!!!!!

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, mrzí nás vaše negativní zkušenost. Z Vaší reakce soudíme, že jste nakupovali v e-shopu, pr který zboží vozí externí dopravce a pravděpodobně bohužel po cestě zboží poškodil. Ne vinou prodejce XXXLutz vznikl problém, ale rozumíme tomu, že vás podráždil daný problém. Pokud by vám více vyhovovalo objednání zboží na prodejně a osobní odběr, umíme zákazníkům nabídnout dodávku, kterou si sami mohou zboží odvést domů bez jediného poškození. Přejeme pohodový den, Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrejka 1810před rokem
Doporučuji obchod

Koupila jsem si rohovou sedačku a vše proběhlo bez problémů. Sedačka bez poškození, vše v pořádku. Čekací doba 10 týdnů, což je napsané i ve smlouvě.

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste si na sedačku, kterou jste si vysnili déle počkali. Věříme, že i další designovní kousky nábytku, případně doplňků budou dál zkrášlovat Váš domov. Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

žádné jsem nezaznamenal

Jejich strategie ? Levně koupit, draze prodat a zákaznický servis 0. Reklamace neuznávají, vinu rozlámaného produktu hodí na uživatele a dál se nezajímají. Čas řešení reklamace 3 měsíce žádný problém. Radši přestanou komunikovat úplně, když se něco děje.

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, rádi bychom se blíže podívali na Váš problém, ale bohužel neuvádíte ani kde jste si zboží zakoupili, ani své jméno nebo číslo objednávky, abychom mohli situaci prověřit. Každá reklamace se na základě všech podkladů posuzuje a následně zákazník dostává vyrozumění. S pozdravem, Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Gabriela Treterovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji ! objednávka 1.6., zboží řidič nepřevzal,bylo poškozené, dispečer komunikoval až za 2dny, objednávku jsem tedy zrušila a nábytek objednala znovu, s tím, že bude doručeno dle dispečera za 2-3tydny, doteď nábytek nemám, e-shop nekomunikuje a dle čísla objednávky na stránkách e-shopu má být doručeno až 2.-4.9.aniž by mě o změně termínu někdo informoval, nepřišel ani potvrzovací e-mail o nové objednávce.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Člověk si objedná skříň za 12 000 a čeká, že vše bude ok :) Po několika hodinách kompletace však zjistí, že jsou špatně předvrtané díry a že skříň není možné složit..... Dále skříň absolutně neodpovídá ceně, totální papír... Reklamace se táhne už měsíc a půl... NEDOPORUČUJI !!!!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Sedačku jsme objednali 20.5. S tím že jsme počítali s měsíční lhůtou dodání po 3 telefonech jestli mi mohou zjistit jak to vypadá tak sem se dozvěděla že přijel kamion ale ona do něj přece nevidí! Následně že už je u dopravce a že mě do dvou dnů bude někdo kontaktovat. Opět nic !! Dnes rozhovor kdy řešíte tedy storno protože už potřetí upozorňujete že ji potřebujete do konce měsíce mít a paní na telefonní lince důležitá jak kdyby dělala v národním a vysmívá se vám že vám laskavě pošlou peníze až bude sedačka zpět na jejich skladě. Takže si vlastně novou stejně nekoupíte dokud vám nepošlou peníze . Obchod absolutně nedoporučuji jednání že by se člověk pozvracel. Lžou vám do telefonu. Tohle by měla řešit nějaká obchodní inspekce!

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Protože jste recenzi psal jako anonym, nevíme bohužel prověřit, o jaký konkrétní případ šlo. Každopádně jsou v našem e-shopu možnosti platby na dobírku, případně si vykomunikovat vyzvednutí na prodejně. Mrzí nás vaše negativní zkušenost, věříme, že se podařilo vyřešit váš problém ke spokojenosti. S pozdravem, Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Moravcova Zuzkapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné klady tento prodejce snad nemá

Šílené dodací lhůty, 25.03.2024 první montáž kuchyně a na základě reklamcí mám další termín 09.07.2024, už tam v životě nejdu

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, je nám líto, že máte negativní zkušenosti s montáží a reklamací. Posílili jsme náš tým, abychom mohli zákazníkům poskytovat služby na výborné úrovni. Ne vždy je však vina na straně prodejce, snažíme se ale zákazníkům vyřešit problém v co nejkratší době v závislosti na dodání od dodavatelů. Děkujeme za trpělivost a prosíme o přijetí omluvy za komplikace. Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
D Petrapřed rokem
Nedoporučuji obchod

- sedací souprava přišla 2x levá (namísto pravého + levého dílu), nelze složit - montéři odmítli odvézt špatný díl, zůstal nám tady, musíme ho vrátit až po dořešení reklamace (termín neznáme) - špatná komunikace s reklamačním oddělením - dlouhá čekací doba Obchod NEDOPORUČUJI. Už zde nikdy nenakoupíme! Je mi líto, že jsem si tyto recenze nepřečetla dříve, ani bych zde nenakoupila.

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace s reklamací. Výjimečně se může stát, že zboží už výroby nepřijde ve stavu, v jakém mělo přijít, naši zaměstnanci se ale snaží vyřešit situaci v co nejkratší době, aby zákazníci mohli co nejrychleji užívat zakoupené zboží. Za komplikace se omlouváme a věříme, že na konec byla reklamace vyřešena k Vaší spokojenosti. Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Kopeckápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlá doprava (objednáno spedicí - výnos do patra byl součástí což bylo víc než přijemné) Dobrá komunikace Gauč Xora dorazil nepoškozený Vysoká kvalita Postel CarryHome dorazila, trochu poškozená/poškrábaná ale nic co nejde přehlédnout Objednali jsme gauč který jsme našli ve fyzické prodejně ve slevě, po dohledání recenzí na obchod jsme se trochu vyděsili ale nakonec nebylo proč, vše šlo dle dohody a bez problémů. Nevím zda recenze píší jen lidé s negativní zkušeností protože mají potřebu si stěžovat ale dle nás se není čeho bát.

Zboží je dražší Původní cena x sleva je pravděpodobně velmi nafouknutá Postel CarryHome je naprostá tragédie pokud jde o montáž - je krásná a má hodně úložného prostoru, doporučuji si ale objednat montáž, od nedovrtaných dír ve více jak polovině všech desek kam mají přijít neřezné šrouby, lepení desek až po nekvalitní a nepřehledný návod, to ovšem není chyba XXXLutz .

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, děkujeme za zprostředkování Vaší zkušenosti s nákupem zboží v naší společnosti. Věříme, že je mnohem více spokojených zákazníků, kteří z časového hlediska neměli prostor pozitivně ohodnotit svůj nákup. Jak píšete, některé nedostatky nejsou přímo spojeny se samotným výběrem, nákupem, nebo prodejcem. Někdy je z důvodu komplikovanější montáže možné si na našich prodejnách objednat montáž. Montáž však aktuálně v našem e-shopu neposkytujeme. Věříme ale, že jste byl přes to všechno tak šikovný a smontoval jste si nábytek sám, že si ho o to víc užíváte:-) Přejeme spokojené nákupy i do budoucna, Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzka Lambertpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zaplacena objednávka 19.4.. Dnes je 6.6.a nemam peníze ani zboží! Balík nenalezen kolotoč na zákaznické lince atd. Nedoporučuji!

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, mrzí nás vaše negativní zkušenost. Dopravce v e-shopu je externí firma, která denně přepravuje tisíce balíků a bohužel se může stát, že výjimečně nastane proces, který popisujete. Každopádně se náš tým snaží co nejrychleji takové situace vyřešit ve prospěch zákazníka. Omlouváme se za externího dopravce a věříme, že celá situace dopadla na konec ve Vás prospěch. Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Louisiana Catahoulapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Termín dodání z 6-8 týdnů - 15 týdnů, totální tragédie

XXXLutz.czZobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pro zákazníky máme na výběr mezonet zboží, nebo zboží, na které se déle čeká, protože často jde o zboží na objednávku u dodavatele a často na míru. Věříme, že zákazník, který si své vysněné zboží objedná, bude ochoten počkat na dodání, případně si vybere mezonet zboží, které si může ihned odvést domů. Tým XXXLutz, Petra

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Hoffmannpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nakonec komoda vypadá dobře

Komoda objednaná 06.01.2024. Dorazila až 24.04.2024 a jako kompenzaci jsem dostal slevu na další nákup 10%, přitom v emailu paní psala, že se kompenzace vypočítá... NEDOPORUČUJI!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eliška Doubravovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Možná jedná, máte v reklamě aspoň Romana Stasu.

Nejhorší obchod, přes který sem něco objednávala. Komoda byla ve slevě a na skladě tak sem ji objednala, no nakonec byla druhý den ještě levnější, a prý nebyla na skladě. Doručovací lhůta byla 2-3 týdny. Poprvé mi přišel email že to o měsíc prodlouži, říkám si stane ne. No ale pak každý měsíc se to oddalovalo, že za to může dodavatel, který jim to dodává. Takže komoda objednaná 16.2. a pár dnů zpátky mi psali že teprve jim na prodejnu to přijde v červenci. Dala sem storno objednávky tak uvidíme.No hnus. To i Wish a Aliexpress je lepší

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Denidorazilovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

1. U komody byla lživá reklama že ji musíte objednat ten den aby byla že slevou a přitom ta reklama byla u komody měsíce...2.u komody byla dodací lhůta 2 tydny, a byla mi dodávána 3mesice... Bez omluvy. Omluva v podobě 10%na další nákup přišla až po tom co jsem si po 2 měsících zavolala a stěžovala si... Bez toho by se mi ani nikdo neomluvil. Z důvodu lživé reklamy se vzalo tolik objednávek že jste nebyly schopni je ani doručit... 10% slevy nikdy nevyužiju protože bych si u vás v životě už neobjednala a svůj příběh sem řekla každému koho znám a ani ti si u vás už v životě nic neobjednaji. Doslova jste tímhle ojebavali lidi. Nesnáším lháře. Po tom co mi komoda měla být konečně dodána, byla založena už poškozená... Tudíž se vrátila zpět na sklad... Po pár dnech mi konečně někdo od vás napsal s otázkou jak to vyřešíme... Po tom co jsem volala s paní od vás a jasně jsem řekla že chci poslat komodu ke mě.. a ona řekla že si to jasně zapisuje... Mi po pár dnech přišlo že na MŮJ příkaz se mi vrací peníze... Potom mi bylo řečeno že je to omyl a že je pošlu zpět podle emailů co mi bude hned zaslany... Nebyl... Pak sem se snažila 2 dny dovolat aby mi byl poslaný. Když my byl poslaný a já peníze zase poslala zpět, nikdo se mi ani neozval s obdrženou platbou a když jsem kvůli tomu volala tak na mě byla nějaká paní nepříjemná s tím že je to predce jasný ne? Když to utrpení s vaší firmou ukončilo a komoda přišla, nebyl obal porušen tak jako na fotkách. Jediné pozitivum. Samozřejmě mi od vás ani nikdo nedal vědět že by jste mi poslali jiné kusy... Nechci vědět ani kde je ta rozbitá... Jestli ji dostane jiný nebožák nebo jestli si ji vezme někdo ze zaměstnanců... :) Doufám že se už takto k lidem nebudete chovat... Dekuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Čekám x týdnů na reklamaci zboží, co přišlo rozbité. Už nikdy, jeden nákup stačil a to jsme od nich chtěli nábytek. No vůbec.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Silvie Kotkovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zásilka doručena silně poškozena. Dělají si srandu? To mám převzít? 15000,- v zadní části těla, telefon neberou, prý zaneprázdněni

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivo Trojanpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nepatrné

Katastrofální jednání se zákazníky, popíšu několik svých zkušeností: Kuchyň byla dodána 14.2.2024 bez varné desky. Varná deska byla vašimi zaměstnanci na místě shledána jako naprosto nepoužitelná, byla rozlomená.Když jsem do 17.3. 2024 nedostal vůbec žádnou odpověď, napsal jsem 17.3. 2024 další mail. Když nikdo nereagoval, psal jsem 18.3. znovu na nejrůznější adresy, které mě jen přišly pod ruku v naději, že snad někdo zareaguje.19.3. přišel automatický dopis podobného znění a že prý mohu tým telefonicky kontaktovat. Od té doby je ticho a nikdo mě neinformuje. Protože reklamace varné desky je druhou velmi zlou zkušeností s obchodním domem XXXLutz, popíšu zde ještě první reklamaci. Protože ve vaší pobočce ve Stodůlkách měli v sortimentu koupelnové zrcadlo, které mělo podsvícení, rozhodl jsem se pro jeho nákup. Reklamaci jsem podával 18.1. Reklamaci jste 18.1.přijali a začali jste ji řešit. Dne 22.1. jste se rozhodli, že zrcadlo má vadný transformátor, aniž se na něj přišel kdokoliv podívat. A že prý bude dodán ve 4. týdnu. Dne 8.2.mi ale najednou přišla informace, že transformátor bude naskladněn až v 7. týdnu. Nic se nedělo, žádná informace, tak jsem 18.2., tedy na konci 7. týdne, žádal o informace - viz příloha. Na to mi pracovnice reklamačního oddělení oznámila, že v právě začínajícím týdnu (tedy 8.týdnu) budou mít zboží na skladu - viz příloha. Odpovídal jsem jí tentýž den - viz příloha. Pak mi pracovník reklamačního oddělení odpověděl 20.2. po telefonickém jednání že mám nárok na odstoupení smlouvy. V naději, že transformátor ten týden již přijde, jsem od smlouvy odstupovat nechtěl. Dne 26.2. pracovnice reklamačního oddělení napsala, že zboží je již od 13.2. (týden 7) na skladě (!!!) a že kolegové se mnou budou řešit termín dodání. Do 2.3. se nikdo neozval... Tak jsem znovu psal. Konečně 4.3. jsem dostal termín návštěvy. Viz příloha. Dojednal jsem s nimi 13.3.2024.Skutečně přišli, vyměnili transformátor a zjistili, že vada není v transformátoru, ale někde v LED světelném pásku. A vypsali se mnou reklamaci novou.... Takže 14.3. jste potvrdili přijetí další reklamace. Dne 15.3. jste mi oznámili, že reklamace bude řešena výměnou dotykového systému, který prý bude dodán do vašeho skladu ve 12. kalendářním týdnu. Kalendářní týden 12 skončil 24.3.2024, dnes je 9.4. a já nemám ani funkční zrcadlo ani informace. Jak jsem psal již v mém předchozím dopise, ani osobní jednání s ředitelkou obchodního domu dne 8.3.2024 v té věci nezafungovalo.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
JAKUB KRISTEKpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

28.12. objednán přes e-shop dřevěný pojízdný stoleček. Dodán se značným zpožděním až 5.3. Otvory ve stolku předvrtané zcela náhodně, neumožňovaly řádné sestavení. Tentýž den jsem ohledně reklamace volal na infolinka, kde jsem byl vyzván ať pošlu e-mail s fotografiemi, po jejich odeslání s požadavkem jsem obdržel pouze automatickou odpověď. K dnešnímu dni, tj. 8.4. žádná reakce. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přepravaZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje