Hlavička stránky
Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

639 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

27.8. jsme v obchodním domě Černý Most koupili masivní dubový stůl. Nebyli jsme si jistí, jak se nám stylem i velikostí bude hodit do domu, takže jsem se šla informovat ohledně možnosti vrácení. Najít nějakého zaměstnance bylo náročné, na celé patro jen jeden schovaný za počítačem. Nakonec jsem našla a paní mi ochotně sdělila, že vrácení zboží není vůbec problém, pokud je zboží jen rozbalené, ale nesmontované. Pokud bude smontované, bude to horší, ale prý něco určitě vymyslíme. Jen musím počítat s tím, že mi peníze nevrátí v hotovosti, ale budu si muset vybrat jiné zboží. S tímto příslibem kupujeme stůl, vyzvedáváme v dost zoufalé výdejně zboží a jedeme domů. Doma opatrně rozbalujeme, zkoušíme jen desku, jak vypadá v prostoru a zase balíme zpět. Stůl nevypadá jako vystavený vzorek na prodejně. Deska je nepěkně opracovaná, plná suků a barevných skvrn a do prostoru se nám nehodí. Takže opatrně balíme zpět a po pár dnech vyrážíme znovu do prodejny vrátit nevyhovující zboží. Tentokrát už se se vstřícností nesetkáme. Naprosto stejná zaměstnankyně, která mě minule ujišťovala o bezproblémové možnosti vrácení mi hned na úvod vpálí: A víte že u nás od smlouvy odstoupit nejde! Máte to domluvené s ředitelem? Proč jste si stůl nepřeměřili?" Následuje volání jakémusi "řediteli", který podle vyjádření zaměstnankyně, vrácení stolu zakázal. Proč? Protože je krabice rozbalená a už to nikdo nekoupí, protože už to není originálně zabalené. Aha a on zákazník ví, jak ta lepenka na krabici byla původně od výrobce nalepená? No prostě to pan ředitel zakázal. Prodejte to na internetu, tam to určitě někdo rád koupí. Aha, děkuji za radu. Odcházím a už se nevrátím. Nesnáším, když mi někdo lže do očí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateřina Jindrová Zítkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Naprostá neschopnost. Dle objednávky mi měli doručit skříně za 4 dny. Ani po měsíci a půl skříně nemám, protože je již podruhé zničili během doručování. Komunikace s nimi příšerná! Peníze nechtějí hned vrátit, přitom je chyba na jejich straně! Naprostá nekompetentnost zákaznické podpory! Jsem tedy zvědavá, kdy a jestli vůbec mi peníze vrátí zpět. TADY ROZHODNĚ NIC NEKUPUJTE!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Tri mesice cekate na doruceni. Jeden vyrobek jiny nez objednany, dalsi rozbity. Nedoporucuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Terezapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si kuchyňskou linku v půlce června a stále ji nemám. Takové jednání ze strany prodávajícího jsem ještě nezažila. V momentě, kdy jsem zaplatila zálohu, přestala veškerá komunikace, termín dodání na smlouvě je jen orientační, když chcete informace nic se nedozvíte. Na email nikdo neodpoví, telefon zvednou jen občas. Po třech měsících jsem se dozvěděla, že kuchyň je již týden na skladě, ale není kompletní a kdy bude, to se neví. Bohužel jsem si nepřečetla recenze dříve než jsem udělala tu velikou chybu a objednala jsem u XXXLUTZ.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Simona Chrastnápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Super bezproblémový nákup i dovoz zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Rastislav Mackopřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Prijdete do obchodu s tym, ze si zbozi muzete ihned odvezt, zaplatite prevodem, ale platba trva nekolik dni pretoze to musi nekdo v Rakousku manualske schvalit (je tok 2023) a ani potom vam nedojde zadna informace ze si mate zbozi vyzvednout. Kdyz objednavate v eshop a u produktu je napsano vyzvednuti Ihned nebo stejny den. No to bohuzel je lez a ani po 3 dnoch zbozi neni k vyzvednuti. Zaspali dobu plus velmi zly zakaznicky servis Katastrofalny obchod a jednani se zakaznikami. Prvy a posledny nakup

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prodávají aušus a reklamace zamítají a to uplně u všeho,podal jsem stížnost na ČOI a soudnímu znalci,nic tady nekupujte!!!!! Až budete reklamovat tak zapláčete,jsou to prasata zlodějský...Hlavně bacha na XXXŠmejd ostrava...to jsou pořádní hajz...Nechápu proč jim ten krám čoika nezavře nadobro...Tomuhle obchodu se vyhněte obloukem,fakt to za to nestojjí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Deepřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Naprostá neschopnost! Nedoporučuji nic objednávat přes e-shop. Nejprve nedodrželi termín dodání (v objednávce uvedeno 5 dní), poté, po dlouhé čekací době doručili 2 stejné díly skříně, ze kterých skříň nesložíte. Následovalo několikaměsíční handrkování, které bych nikomu nepřála. Nebyli schopní zboží dodat správně, ani vrátit peníze. Objednali jsme zboží, poté 2 měsíce řešili výměnu, která nakonec ze strany obchodu nebyla možná (najednou tvrdili, že správné díly vlastně nemají, protože jsou rozbité) a nakonec jsme na vlastní náklady jeli skříň odvézt na pobočku. Až po více než 2 měsících!!! po mnoha a mnoha urgencích mi přišla informace, že mi konečně posílají peníze zpět. Již jsem se chtěla obrátit na ČOI, protože to vypadalo, že peníze už z nich nikdy nedostanu. Ušetřete si nervy i peníze a vyhněte se XXX Lutz obloukem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem botník který mi byl doručován třikrát a pokaždé před dodáním volala přepravní společnost, že je poškozený. Katastrofa!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Malíkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

zboží došlo po 8 týdnech, nicméně došla jen půlka stolu. Další komunikace velmi obtížná. Zboží nebylo nejlevnější, dodání trvalo dlouho a ještě došla půlka, nevím jak dlouho budeme čekat na další část, jsem zklamaná z tohoto servisu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nedodržení termínu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Mpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Hodnotím prodejnu v Brně. Vstřícný personál, zboží došlo plus minus na den v termínu, nechyběl žádný díl.

Návod na montáž šatní skříně má chybu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Denisa Tarasovpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto šílený obchod! KATASTROFA!!! Potřebovali jsme zařídit dětský pokoj tak jsme objednali komodu a skříň. Objednávali jsme v listopadu s tím, že nábytek dojde v dubnu. Přišla jen komoda. Na konci dubna nám volá paní, že skříň dojde až v červnu jestli chceme čekat. Tak samozřejmě, že ano… komoda přišla naprasklá. V krabici bordel, jak kdyby to řezali přímo v ní. Dnes přišla skříň. Ok opět bordel v krabicích, prasklá police, viditelné části jako dveře byly uštíplé, odřené tak to jen zalakovali. Skříň totálně opatlaná lepidlem na všech částech, kapky laku taky všude, rohy obité… člověk už to nechce ani reklamovat, aby nečekal na skříň zas rok. A s jejich přístupem, kdo ví jestli by reklamaci vůbec přijali. Kdyby aspoň omluvně zaslali nějaký poukaz.. ale ne. UŽ NIKDY VÍC! Nejhorší obchod!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renik 46před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Když maji něco reklamovat. Nelibi se jim to, a nevyměni, budou tvrdit že chyba je na naši straně! Klady pro nich, že si tam lidi něco koupi

Přišla sedacka šeda, skoro v bílé barvě, my chtěli tmavě šedou skoro černou. My si i za prešiti sedacky do tmavě šedé latky připlatili. A nakonec nám řekli, že jedině soudní spor ! Doma mame světle šedou až bilou. Xxxlutz at se stydí. Pochybili a nepřizna to vyrizoval to p. Chlan absolutně tam je zbytečný!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Simona před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme si postel, obdržel jsme úplně jinou (zjištěno samozřejmě až po vynesení do 2 patra). 1. Totální bordel ve skladovém systému - Druhý den jsme jeli postel na vlasntí náklady vrátit na nejbližší pobočku a udělali objednávku na chtěnou postel. Původně nám řekli, že na další budeme čekat 6 týdnů, že postel nemají na skladě, najednou po týdnu telefon, že postel přivezou druhý den. 2. Otřesná zkušenost s reklamací - na vrácení peněz za původně špatně zaslanou postel čekáme již 3 měsíce. Cca každý týden telefonicky urgujeme eshop. Pokaždé dostaneme informaci, že se problém řeší, že musí slečny na callcentru řešit problém s nadřízenou. 2x nám bylo řečeno, že již byly peníze odeslány a po dalších telefonických urgencích se opět stav změnil. Doufáme, že peníze za špatně zaslané zboží ještě někdy uvidíme. Obchod má pěkné věci, ale po zkušenosti se zákaznickou podporou a řešením reklamace už raději NENAKOUPÍME. Velké zklamání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Franta z Brnapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Tož, kupil jsem si stolek pod Televizu (tuto tento kod to mělo: 002737040701) a Emailu byl tochu chos. Že prej je skaldem, pak že ne a nejdou mi řve telefon, zvednu to a pani povidá že za 2 dny mi dojede nábytek. Ma moj dotaz že mail mi psal že je u Hemlmuta v německu regovala že o tom nic neví... Divny. Optala se na patro, znova adresu, kdy to zhuba dovezů a že prej kolik minut dopředu ma řidič volat. Za 2 dny se mi v onen čas roztancoval telefon že si to borci kláti po ulic a za 15 min (jak jsem se dohodli) tam budu. Dorazili na čas, vyskákali borcí jak s playboja pro hnusne baby a bez dechu to hodini do vytýtahu a potem až ku ma. Paradička. Krabice byli tři. Návod samozdřejmě v poslední. Návod je potřeba zkoumat do každeho detailu. Toto neni jak lego nebo ikea, žadne aniti blbečkovské barvičky a podobně... zrcadlově otočiš kus v prostřed a muže to letět z vokna. - návod psal že za 45 min je to poskladné, když su na to dvaja čičmundi. My byli dvaja a stejně jsme to davali do kupy 2 hodiny (nemít aku-vrtku a všechno tlačit ručně, tak možna i 3) - Kvalita je dobra. Šuplo maju dojezdy (jako že to nebechne když to zvřeš jako prasa) dvířka od skřiněk se daju polohova (ne jak tvoje stará...) ale je to pokus omly tam a zpatky šrubovat (jak tvoje stará...) dokud to nevypada "lepe". - Šecko je to dřevotřiská s laminem nebo dyhu a kovaní je ten nejdražší šmejt z polska. Za ty prachy nemužete ani chtět větší kuzla. - Nabytek neni (na rozdil od vlaštovek) stěhovavy, pokud měniš byty jak trencle, tak ti vydrží 4 tejdny (ty čuně).

Podle recenzi co tu ostatní bečej na všechny strany jsem pochopil že reklamace aj komunikace stojej za pekelnou roladu kterou najdete v ToiToice na festivalu fazolové pasty... tož, tak ten nabyket nevracete no.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Schmiedpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno špatně. Na chybějící díl jsme čekali 3 měsíce, ale stejně nedorazil. Na slevě za jinou skříň jsme se nedohodli. Nejhorší zkušenost. Nikdy více.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Anna Kratochvílovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace, nekvalitní zboží, ochota. Pokud nakoupíte, věřte, že budete reklamovat a to nechcete. Jejich reklamační oddělení naprosto neschopné v řešení problému, neodepisují, když už odepíše, tak nějaký negramot bez diakritiky, takže to musíte číst 10x než pochopíte co vlastně chtěli říct, absolutní neochota. V životě už nenakoupím a nedoporučuji nikomu z Vás. Ušetřete si nervy.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží objednané 10.3., mělo být dodané za 6 týdnů, potom v polovině května a nyní vidím ve sledování začátek června, aniž bych o opět zpožděném dodání byla informována. Ustřižení a zapošití dvou kusů závěsů trvá 3 měsíce? Chápu, že se vymluví na dodavatele, ale není potom na místě s takovým dodavatelem nespolupracovat a nenabízet jeho zboží? Nebo na rovinu oznámit zákazníkovi, že nevědí, kdy objednávku doručí?

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutní absence zákaznické podpory Nulová komunikace mezi zákazníkem a obchodem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přepravaZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje