Hlavička stránky
Logo obchodu XXXLutz.cz

XXXLutz.cz

639 hodnocení

15 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Janka Horvathovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Plánovaná kuchyň na míru.... paní na pobočce velice ochotná a milá... Dodání a montáž přesně podle termínu. Kuchyň parádní.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
tina fligielovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Komodu jsem objednala 7.11. a do teď není … paní na zákaznické lince před 2 týdny se zaručovala že 100% už je tohle opravdu termín dodání .. že předtím byly Vánoce a bla bla bla … včera přijde e-mail že zboží přijde začátkem března. Absolutně strašné jednání. Ruším objednávku a doufám že na peníze zpět nebudu čekat tak dlouho jako na komodu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Martyčákpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Stale prodluzujici se dodani.... uz 2mesice

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jarda 11 Jarda 11před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Lákavé ceny

U zboží je lživé dodání . Nedoporučuji obchod

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mara Sladekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Sortiment a lákavé ceny

24.10.2023 jsem si objednal komodu, s tím, že do Vánoc bude doma pěkně smontovaná, termín dodání 3 až 5 týdnů. Dnes, tedy 25.01.2024 nejen že nemám komodu, ale slavnostně mi bylo oznámeno, že super, komoda by mohla být k 01.03.2024. Přitom jí stále nabízí s dodáním do čtyř týdnů. Co si o tom myslet?

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivahajnovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně žádné

Už nikdy více a varuji ostatní, až budou pořizovat kuchyn, tak těm s tou ,,Červenou židlí” se vyhněte obloukem!!!Nebo přijdete o nervy, jako my.30.7.2023 uzavřena smlouva na kuchyň, dodnes ji nemáme celou.Chybí lednice a jedna deska.Urgujeme, ale výsledek nula.Nikoho nezajímá,jak fungujete půl roku vč.vánoc .Mělo být hotovo 7. 12,včera přišel mail,že chybějící díl bude 6 týden2024 naskladněn.Snad.Takže vařit a péct střídavě u sousedky, nebo rodičů, nejméně do konce února.Mýt nádobí v koupelně je taky bomba!Jen se všichni tomu smějou.A designérka I.M.z Plzně?Ta ať si jde radši hledat jinou práci.Na tohle fakt nemá.Tak uvidíme jak se vytáhnou se slíbenou kompenzací.Tohle fakt nemá obdoby!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji, píší dodání za 2 až 3 týdny. Ze dvou týdnů jsou dva měsíce a pořád oddaluji termin dodání. Hrůza !!! Nikdy více!!!! RUŠÍM OBJEDNÁVKU!!! RADĚJI SI PŘIPLATIT JINDE!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Linhovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Příjemný personál na pobočce.

Nevyhovující kvalita zboží. Chybějící součástky. Zdlouhavá reklamace. Objednávali jsme 2x, bohužel už objednávat nebudeme, to mohu raději vyhodit peníze z okna.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Příjemný personal na pobočce v ČB Přes negativní recenze jsme se rozhodli kuchyň zakoupit v Xxxlutz. Zpoždění kuchyně bylo ale nic co by nás ovlivnilo. Montážníci profici, šlo jim to od ruky, za den kuchyň komplet hotová. Postavili nám jí i přes to že jeden regál byl prasklí, za měsíc přijeli a regál nám vyměnili. Dostali jsme kompenzaci za krátké zpoždění a prasklý regál. Byla jsem spokojená od schůzky,až do konce. Chtěla bych vyzdvihnout kvalitu kuchyně. V poslední řadě děkuji za trpělivost a ochotu kuchyňské designerky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
P.S.před 2 lety
Nedoporučuji obchod

rychlé doručení pár dnů po objednání z online obchodu lepší je prohlédnout si zboží přímo na prodejně

První zkušenost s tímto obchodem, police došla lehce nalomená bohužel zjištěno až při sestavování, stála 2000, bohužel reálná cena podle kvality materiálu tak 500 či méně, nejlevnější dřevotříska, olámané hrany, jednotlivé díly vůbec nebylo možné spojit - utahovací spojky ve 4 případech vůbec nešly přitáhnout a volně se protáčely, chyběly 2 milimetry!!! Sešroubováno raději vlastními šrouby. Úplně nejhorší kvalita co jsem kdy viděl, naprosto předražený šunt. Vyrobeno v Německu. Druhá zkušenost výrazně lepší - komoda, přišla v balíku s velkým označením Křehké, vyšší kvalita dřevotřísky, vše šlo krásně smontovat, díly lícovaly, pevné spoje, zde dle očekávání lepší kvalita nábytku za rozumnou cenu, drobné chyby v návodě. Made in Poland. Resumé - rozhodně nekupujte Online a jděte raději na pobočku a pořádně si prohlédněte výrobek ať víte za co platíte.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivonka před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 13.11.2023 jsem vrátila zakoupené zboží přímo ve výdejně, z důvodu nevhodné barvy. Jsou to už 2 měsíce a pořád mi nevrátili peníze za vrácené zboží. Několikrát jsem urgovala písemně i telefonicky. Myslím, že je to už na trestní oznámení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iveta Kedroňovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zbozi doručeno nekompletní! Po neustálém volání na zákaznickou linku a vypisování e-mailu domluveno vraceni nekompletního zbozi s tim ze si zadaji svazové vyzvednuti baliku. Misto toho mi po tydnu prisel balik s novym výrobkem- tentokrat kompletní baleni, ale zbozi poškozeno! Takze dalsi kolotoč volání a psani mailu. Kazda operátorka neskutecne arogantni, neochotna, dokonce mi opakovane zavesovaly telefon v pulce rozhovoru. Neuveritelne jednani! Zadne uznání chyby, omluva ani zadne reseni. Po měsíci dohadování teda balik vrácen, potvrzeno převzetí, penize mely byt vráceny do 14 dnu a ani po 3tydnech nevratili! Opakovane urguju, jedine co jsou schopni odpovedet, ze platba byla zadana, ale zadne potvrzeni o odeslání ci doložení na jaky ucet zaslali nejsou schopni poslat! Naprostá hruza! Budu celou vec předávat na ČOI, tohle jednani a porušení vsech obchodních podmínek i zákonu je neskutecne!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Katastrofa je slabé slovo Již nikdy jsi v xxlutz nic neobjednam

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sruzkovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

ochotný personál

úplně nespolehlivé dodací lhůta. Zboží objednané na začátku prosince, dodací lhůta 2-3 týdny, času dost, do Vánoc. A pak vám přijde email, že dodavatel změnil termín a zboží bude až v polovině ledna. Můžeme objednávku stornovat, to si pomůžeme...Ježíšku, přijdeš až v lednu. Děkuji vám pěkně.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Titěrapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Peníze za stornovanou objednávku jsem dostal po 32 dnech a čtyřech voláních na zákaznickou podporu, styďte se! Již nikdy více. S tímto obchodem jsem skončil.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavel Tpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nedodrželi termín dodání nejen že maj extrémě dlouhý termín dodání, např 2 měsíce ale ani ten nedodrží. Je to jak obědnat si nábytek který budete chtít až za rok.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kamilafominapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme si postel, která měla být dodána do tří týdnů. Ihned po zaplacení nám bylo divné, že nepřišel žádný e-mail s potvrzením objednávky. Řekli jsme si, že tomu dáme čas. Obchodník se však vůbec neozval, a tak jsme byli donuceni se ozvat my. Bylo nám řečeno, že kvůli chybě v systému se jim nespárovala platba s objednávkou, že nám do 3 dnů vrátí peníze. Je to už 14 dnů a nemáme ani objednávku, ani peníze. Arogance a neochota lidí v callcentru je neuvěřitelná. Přehazují si nás jak horký brambor a vždycky slíbí, že se ozvou, ale nikdo se nikdy neozve a my jsme nuceni to kvůli jejich chybě řešit znovu a znovu. Absolutně si neváží zákazníků, chovají se k Vám jakobyste je obtěžovali.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Florete 1před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Problém s objednávkou řeším již šest měsíců. Objednal jsem si postel a 2 stoly. Stoly byly dodány ihned, postel později. Jenže... 1 stůl byl poškozený, rozbitý a speciálně zamazaný, aby to nebylo vidět. Ale všiml jsem si a chtěl to vyměnit. To mi odmítli a chtěli vrátit peníze, ale samozřejmě jen za 1 stůl. Potřeboval jsem ale 2 kusy a byla to sada do postele. Na což mě odmítli s tím, že je poškozená pouze jedna věc. Výsledkem bylo, že mi mohou vyměnit stůl, ale budu muset čekat 3,5 měsíce. Souhlasil jsem, protože už jsem měl postel a 1 stůl. Nový stůl dostal po 3,5 měsíce, ale zaplatil jsem ho znovu, ale starý stůl (poškozený) nevzali, chtějí, abych ho poslal poštou sám na vlastní náklady. Shrnutí: NAPOČÁTKU PŘIVEZLI POŠKOZENÝ STŮL, NEZKONTROLOVALI, ŽE JE ŠPATNÝ A CELOU DOBU JSEM JEJICH PROBLÉMY ŘEŠÍM. A KDYŽ JSEM ZBOŽÍ OBDRŽEL, HNED TEN DEN JSEM O TOM HLÁSIL. Druhý problém je, že nový stůl barevně neodpovídá, zřejmě první stůl byl z jiného materiálu nebo byla jiná barva dřevěné desky. Už to není vtipné. Třetí problém je, že jsme nakoupili 2x za 30-40 000 a nikdy nedostali voucher, ačkoliv bylo slíbeno zaslání poštou. Čtvrtý problém, sedačku jsme kupovali před 1,5 rokem za 45 000 Kč, nakonec je potřeba sepsat reklamaci, prostě selhala. V rodině jsou pouze 2 lidé s nízkou hmotností. Jak je to možné, kvalita je prostě hrozná.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Evcalhpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Výběr v showroomu

- komunikace s oddělením při potřebě upravit objednávku - NULA - musela jsem řešit přes infolinku - doprava - ačkoli jsem vybrala zboží, které bylo skladem, je to již měsíc a ještě nedorazilo. - drzost lidí na callcentru a absulutně nulová snaha vyřešit problém s dopravou

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ota Matrospřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

vše jeden velký bordel,neodpovídá se na emaily,při stornování objednáky tvrdili že peníze budou na účtu do 14 dní ani omylem,údajně že odeslali peníze 21,11,2023 ty se jim však vrátily,že by se tomu někdo věnoval-proč,už nikdy více !!!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přepravaZásilkovna (na adresu)Balíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje