Objednávaly jsme si přes E-shop rozkládací gauč/postel na začátku října 2024. Ta sice dorazila, avšak bez dost podstatných součástek takže se to nedalo poskládat. Tak jsme volali a paní nám řekla že se nám nové kusy dovezou do konce měsíce/ začátek listopadu, že máme poslat mail.
Řekly jsme ok, počkáme to vydržíme, mail jsme poslaly, přišel nam automaticky vygenerovaný email že je to v procesu.
Začátek listopadu a nikde nic.
Znovu jsme volali, prý to bude mít zpoždění.
Když jsme volali po 3 někdy na začátku PROSINCE 2024 tak nám paní řekla že nám to hodí úplně do reklamace, protože součástky dorazí až v únoru 2025.
Domluvil se svoz, postel jsme celou vrátily a paní řekla že peníze se nám vrátí do 2 týdnů. Svoz proběhl 27. Prosince 2024. Tak jsme očekávaly že peníze budeme mít na účtu během prvního týdne v Lednu 2025.
Nic. 10 000 Kč stále nikde.
Tak jsme tam volali a paní oznámila že postel nedorazila :) COŽ BYLA TA NEJVĚTŠÍ KRAVINA CO JSEM KDY SLYŠELA, chtěla po nás potvrzení o předání.
Nakonec napsala mail ze chyba byla na straně skladu a ze už to vygenerovaly ze peníze přijdou do 2 týdnů.
Hádejte co, dnes je 23.1.2025 a peníze stále nedorazily :)))))
Paní psala že účetní na to zapomněla a že peníze přijdou DO DVOU TÝDNŮ!!!
Lutz stihl porušit své VLASTNÍ PSANÉ PODMÍNKY NĚKOLIKRÁT V KUSE.
Doufám že celá tato firma schoří v pekle, koukejte mi vrátit mé peníze vy zloději!!!
Absolutně tady už nikdy! Takovýhle problém jsem ještě nikde nikdy nezažila. Fakt humus.
Zobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz