Učinil jsem několik nákupu přes eshop i na prodejně. Nikdy, opravdu nikdy nebylo co chválit. Doprava, která je vrcholně chaotická a nikdy nešlo předem domluvit dodání, abych byl doma přítomen. Volání řidiče 20 minut předem, když dodací adresa byla 1 hod jízdy autem se nikdy nedala stihnout. Zboží z 50% k reklamaci. Když jsem nakonec souhlasil, že si z pobočky v HK odvezu zboží, tak jsem cestou se zbožím zjistil, že nenaložili vše. Následně při montáži jsem zjistil, že chybí šrouby do černé konstrukce. Opět další reklamace. Za týden dodali šrouby, ale stříbrné. A to stále čekám na vyřízení další reklamace od 18.5.,kdy dodali již smontovaný nábytek ve stavu, jako by to někomu spadlo na bok. A o kvalitě nátěru ani nemluvím. To, že přijde email o informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí znamená, že vám ho při vyzvednutí začnou shánět po krámu a ve skladu, někde něco leží. Vůbec nebyla kompletace dodávky zboží připraveno jak email avizoval. Asi by stálo za zvážení budoucích klientů zvážit, kolik času a trpělivosti hodlají investovat do nákupu nábytku
Roman Benák, Pardubice
Zobrazit reakci obchodu XXXLutz.cz