Doprava českou poštou. Napřed oznámí, že zásilka přijde 4.4.a dovezou až o den později. Již podruhé takto doprava zklamala, proto si na Lidl již neobjednam. Škoda, mají dobre zboží, ale nejhoršího dopravce...
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Před rokem 2020 jsem měl Lidl oblíbený
- zboží je předražené, dá se koupit jinde levněji a v lepší kvalitě
- potraviny v obchodě mají jen ty svoje "kvalitní" výrobky Pilos atp
- ceny v Německu a v ČR se liší i o 30%
- pečivo je opravdu zoufalé a druhý den se nedá jíst
+ zkusil jsem nakupovat u nás u řezníka a v Coopu a ceny jsou podobné, jenže kvalita úplně jinde.
+ nářadí Parkside má už i Kaufland a levněji.
Lidl jako supermarket je v mnoha produktech predrazeny a lidl-shop snad ve vsem premrstene ceny i po jejich radoby sleve.Zkusil jste nekdo z vas jejich vyrobky najit jinde?Ano i jine eshopy je prodavaji a bez slevy mnohem levneji jen hledat…kdysi meli ceny ok ale po covidu se majitele rozhodli byt asi jeste vice nenazrani.Tento obchod uz podporovat nehodlam.
Zboží sice přišlo rozbité ,ale komunikace s e-shopem byla suprova . Balíček jsem vrátila a poslali mi jiné zboží . Navíc jsem dostala poukaz na nákup .
Zdravím od pondělí reklamaujete kachnu za 86.90 když jsem přijela do obchodu ve 14.00 nebyla ani jedna hlavně že je nato taková reklama
V případě reklamace zboží je to hrůza nechápu proč nelze zanést zboží na nejbližší prodejnu.
Věčně chybějící velikosti. Nezáleží jim na zákaznících, jinak by se furt nevymlouvali, že je vysoký zájem, proto chybí velikosti, ale ty velikosti by radši doplnili.
Jejich reklamace přes eshop se mi vůbec nelíbí. Nevím proč to nemůžu donést na prodejnu, ať se těmi papíry proklikávají oni.
Najít na prodejně bezlaktózové potraviny je umění. V jiných řetězcích to mají pod ,,zdravá výživa,, , tak bohužel, kompletní nákup udělám tam.
Problémy s platbou. Nefunkčnost kontaktního čísla,už z internetu od Lídlu nic nechci.
Do dnes jsem si myslel, že nákup na on-line shopu bude bezproblémový, mají široký sortiment......ale......
Ve chvíli kdy se vám výrobek zakoupený na e-shopu Lidlu porouchá tak vás podpora přesměruje ať si to reklamujete v Německu což se mi zdá poněkud podivné a nedůvěryhodné.
Dodávají zboží které je nekompletní a nefunkční tento obchod nedoporučuji !!!!
Už žádné
Pokladní okradou při každém markování naprosto spolehlivě. Letos 3x Újezd nad Lesy a dnes odpoledne Nehvizdy. Víckrát jsem tam letos nebyla a už mě tam nikdo neuvidí. Navíc bez omluvy a přetočené panenky...jsem ta špatná, co se ozvala a chce své peníze vrátit, jak drzost z mé strany, patrně. Poprvé 2 balení masa a měla jsem jedno, takže o nějakých 140,- navíc namarkováno, podruhé markováno dražší sladké pečivo místo v akci pizza kapsy...fakt vzhledově zcela jiné, potřetí jsem měla jen 4 druhy zboží, 2x velká zakys. smetana namarkována 3x, takže o 29,90 navíc...pokladní dlouho kontrolovala ve vozíku zda mezi jedním malým bílým jogurtem, 3 koblihami, 1 tvarohem a 2 zakys. smetanami nenajde tu třetí...trvalo jí to dobře tři čtyři minuty, než taky usoudila, že se nedopočte, sdělila mi, že jsem nepříjemná a zhnuseně mi těch 30,- vrátila. Takže pozor na Újezd, kradou zcela bez zábran a studu. Tak jsem dnes jela raději dál do Nehvizd. A pokladní natipovala 6 korunních v akci ručně jako 6 o dost dražších magnesií, neprojela čárový kód, byť jely minerálky na páse před ní. Opět zhnuseně s očima v sloup mi vrátila přes 30,- Kč s výrazem, že ji otravuji. Začínáme mít pocit, že to dostaly pokladní do popisu práce, jak si mají přivydělat. Každopádně si tyto opakované situace a navíc děsivý přístup bez omluvy nebudeme nechávat pro sebe. I tak je to už děs, skladiště, prázdné vozíky v cestě, ceny prekryte lístečky, zavádějící "slevy", chudáci starší občané, okradení na každém kroku nejasných informacemi, pokladní už nashledanou a hezký den nepřejí nikomu...se zbožím u pokladny vyloženě mrskají. Jó, kde jsou staré časy dobrého Lidlu. Měli by je všechny zrušit, je to hnus tam zanloudit. Zvlášť Újezd a Nehvizdy...že se nestydí, okrádat slušné lidi. Fuj.
Když neumíte v 21. století doručit zásilku na vybranou výdejnu, tak online retail nedělejte, tak jednoduché to je.
Nabízené slevy jsou jenom slibem , žádnou slevu jsem nedostal i když jsem splňoval všechny podmínky. Dnes 14.2.2024 nejde nic nakoupit přes e-schop.
Tato firma chce soutěžit o obchod roku , to je je ale hovadina . Souhlasil bych kdyby se soutěžilo o nejhorší e.shop roku
Matrace 90*200
Rozhodně nedoporučuji kupovat .Velikost neodpovídá .A měkkost také ne.
Já jsem s nákupem v Lidlu skončila , obrovské zklamání
jako bída byly jsme na 7 prodejen a neměli tam to o bylo v letáčku hlavně že tam mají samoobslužné pokladny
Opakovaná bezproblémová zkušenost;
Doprava zdarma nad určitou částku;
Vrácení zboží zdarma bez nutnosti tisku dokumentů; Vrácení peněz za 6 dnů;
Někdy rozdělí objednávku na více zásilek (ve výsledku třeba dojdou ve stejný čas);
1.2. Aku příklepová vrtačka 359 peněz,od 7.00 hod.v regálu nic nic nic,dělají si z nás akorád p...l.V životě mě tam nikdo neuvidí.Jak tato hrůza může na něco aspirovat,stydět by se měly.
Objednávala jsem porcelánové zapékací misky. Byly zabalené jen v papíře, tak že při přepravě nevydržely. Při reklamaci po mě chtějí poslat střepy zpět, aby mi mohli poslat nové zboží nebo vrátit peníze. Neuvěřitelný přístup. Ještě nikdy sem nezažila, jakékoliv potíže u reklamace, jako mám teď u Lidlshopu. Určitě tu už nikdy nenakoupím.
rychlost dodání
Dostali jsme nekompletní a ještě nefunkční výrobek, zřejmě ho někdo vrátil, když si odebral, co se mu hodilo a nám ho obratem odeslali.
