Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 109 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

emil hvezdapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem úhlovou brusku. Sice přišla ale viditelně už použitá, v rozřezané krabici a nefunkční .V bazáru bych koupil lépe.Komunikace s info linkou příšerná. Emailová taktéž. Doufám že alespon peníze odešlou zpět,protože jak čtu hodnocení tak i s tím má Lidl problém

Nahlásit
Nahlásit recenzi
nella palkovskapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nejhorší zákaznický a reklamační servis, jaký jsem kdy zažila. Nejdříve naposílájí několik emailů, kdy se stále ptají na stejné informace, které mají uvedené na objednávce a faktuře a nakonec napíšou, že je předají dál a zase někdo jiný nás bude kontaktovat. Na infolince říkají,ať reklamaci vyřídí člověk online, že je to efektivnější. Tak to opravdu není!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Roman před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace poškozeného zboží je zážitek.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic! Nejsem žádný stěžovatel ale než se vůbec po dvou měsících dostanete k reklamaci a vrácení výrobku, tak jste vzteky bez sebe.

Komunikace, přístup...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Lenkopřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Koupil jsem svitilnu v Brne. Druhy den jsem zjistil, ze neni funkcni. Byl jsem zrovna v Jihlave, tak jsem to tam na prodejne reklamoval. Meli se do mesice ozvat. Po 1,5 mesici nic, tak jsem napsal na lidl.cz, ze se nikdo neozval. Druhy den prislo vyjadreni, ze “pokud se nikdo neozval, zastavte se v prodejne, kde jste reklamoval”. Ale ja bydlim ve Stc kraji! Proc bych mel jezdit do Jihlavy? Komunikace na stránkach Lidlu jen pres umelou inteligenci, ziveho cloveka nesezenete. Strasny obchod. Nikdy vice!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Cihankovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost kvalita cena super

Nahlásit
Nahlásit recenzi
feda fedapřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dříve bez problémů, poslední dobou dvě podivné reklamace. Z odpovědi na jednu z nich, na tu již uzavřenou, vyjímám jeden můj e-mail (3.10.2023), ze kterého čtenář pochopí o co jde ...

Dobrý den. Týká se PARKSIDE Digitální pistole na huštění pneumatik PDLD 10 A1. Vážení, ale po zkušenostech i s jinou reklamací, již ne tak milí "lídláci". Všimněte si laskavě, že mi sice vracíte peníze, ale já chtěl zboží, a proto jsem si jej i jaksi objednal, že ... Nemohu za to, že jste mi ve správné krabici dodali špatný obsah, přesněji namísto digitální pistole s příslušenstvím, pistoli "analogovou" a bez příslušenství. To je čistě selhání tam někde u vás. Vracíte mi 311 Kč (nota bene na účtu ještě nejsou), ale mnou zakoupené zboží za 311,- Kč (se slevou) je nyní v e-shopu bez slevy (379,- Kč) a za dopravu navíc. Já měl slevu a dopravu zdarma. Z toho plyne, že jste mi měli zaslat to, co jsem si původně objednal ... Vaše politika je v tomto prostě minimálně podivná a jsem přesvědčen, že v SRN byste takto se zákazníkem nejednali ... Pokud jste peníze ještě nezaslali, zašlete mi správné to původně objednané, tedy digitální pistoli na huštění pneumatik. Pokud jste mi peníze již zaslali, já už je u vás neutratím ... Nehodlám se totiž eventuálně znovu účastnit reklamační šarády bez toho, abych obdržel, co jsem chtěl ...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karolinkamarkovapřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalitní produkty

Zpoždění objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

objednala jsem si zrcátko, které je opravdu kvalitní a pěkné

z jedné strany přišlo vypadlé a nešlo moc dobře nasadit , jelikož je dost pevné

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marina Hofmanpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Lidl už nikdy víc!!! Zásilku jsem objednala 11.9. pro tatínka na jeho adresu, jako překvapení a dárek k narozeninám. Objednávku v hodnotě 3 147 Kč jsem zaplatila ihned předem. Byla rozdělena na dvě části. První část přišla, ale druhá nikoliv. Dne 15.9. přišel od Lidlu email s názvem ,,Zpoždění objednávky'', kde stálo: ,,Velmi se omlouváme, ale zásilka č. 3261753541 nebyla doposud předána přepravní společnosti PPL. Momentálně pracujeme na tom, aby byla zásilka co nejdř,íve odeslána. Pokud neobdržíte během následujících 3 dnů žádnou informaci o doručení zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis: lidl.cz/kontakt''. Počkala jsem čtyři dny a stále nic. Napsala jsem tedy na zákaznický servis, načež mi bylo sděleno, že mi žádné informace neposkytnou zdůvodu ochrany osob. údajů. I přes to, že jsem do zprávy napsala čislo objednávky, č. zákazníka a podrobné informace o zboží i dnu vytvoření objednávky. Napsala jsem tedy znova, kde jsem vysvětlila, že je to dárek pro tatínka (napsala i jeho údaje), že jsem to objednala a platila já a že tatínek ani nemá email a neumí s internetem a počítačem zacházet. Nic, Lidl se mi ani po dvou dnech neuráčil ozvat... Zkoušela jsem se tedy dovolat na jejich zákaznickou linku. Bez úspěchu, NEMOŽNÉ... Napsala jsme tedy na zákaznický servis potřetí, tentokrát s tatínkem (takže bylo po překvapení...). Další den se tedy konečně uráčili nám odepsat s tím, že nám s lítostí oznamují, že došlo ke ztrátě zásilky, vrátí částku na účet (stále nepřišli) a pošlou novou zásilku. Od objednávky je to 11 dní a stále nepřišla. Jsem velice naštvaná a zklamaná. Z Lidlu už NIKDY nic neobjednám já, ani má rodina a rozhodně se o svou zkušenost podělím dál...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Slobodníkpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávku 2 matrací rozdělili mezi dva dopravce.PPL dovezla v pátek,nespolehlivá Česká pošta možná příští týden.To že jsem matrace objednal naráz znamená že jsem na ně chtěl čekat jeden den a ne dva a nakonec ještě letět na poštu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vít Rouspřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Do dnešního dne mi dluží za rozbité zboží a nepřišla mi částka na účet 999 Kč Už si tam nic nekoupím! Podvodníci!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Majkaromanovapřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

29 8 objednano zboži 1x set na benbinton 1 x aku nužky na travu 1 x tlakova myčka . jako prvni přišel benbinton a v patek 1.9. přišlo misto obědnaneho zboži panev a pracovni kratasi.jak se toto muže podařit neni mi jasne----já myslel že to budou jen ty nužky a ono tohle,,,,,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vyplnění objednávky

Na objednávku z 20.8. Přišel email o zrušení objednání, objednáno znovu, dodnes ani obraz ani zvuk. Člověk aby se dovolal na zákaznickou linku, se musí obrnit trpělivostí, a když už se teda dovolá, tak vám oznámí, že objednávka je přerušena, a že to máme objednat po třetí. Komunikace s tímto prodejcem je prostě hrozná.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
..před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Za mě už nikdy více . Objednaná kuchyňka za 3500,- . Došla matrace . po volání a reklamaci nic . Druhý den už nasrana volám a že teda pošlou ppl pro vyzvednutí matrace a já musím sehnat ian z matrace to číslo a vyfotit a poslat, pak až jim matrace přijde zpět tak posoudí jestli jsem to nerozbalila a je vše ok a pošlou dobropis . Dobropis přišel a peníze nikde . 8mý den už nasrana opět volam kde jsou moje peníze že na ně pošlu ČOI že se mi to nelíbí , nemám ani kuchyňku ani matrací a ani peníze . Tak po tom když jsem byla sprostá mi druhý den přišly peníze zpět ale můžu Vám říct byli to hodiny na zákaznické lince . A to mě ještě měly vytvořit náhradní objednávku a ani tu neudělaly . Furt mi jen říkaly mi Vám pošleme jako omluvu kód na 100,- . Říkám to si strčte do prd*le to nechci . Fakt zkušenost hrozná a už nikdy více

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Snad jen vyplnění objednávky

Zboží objednáno 18.8.2023, faktura a informace o odeslání přišly 19.8.2023. Na sledování balíku u PPL ještě ani dnes večer /22.8.2023/ nebylo potvrzení o převzetí. V objednávce bylo dodání do 3 dnů. 2x jsem již objednávala zboží a vždy bylo do 2 dnů u nás. Nyní po přečtení posledních recenzí na obchod se začínám obávat, zda vůbec přijde. V kontaktním formuláři nefunguje potvrzení e-mailu /nebere @/ a tak jej nelze odeslat. Jsem zklamaná a už zde nic neobjednám. Do prodejny jsem už přestala chodit dávno.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

některé nekvalitní, smradlavé, potraviny

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Poděkovani za ochotu a velkou vstřícnost prodavačce Kateřině v prodejně Lidl v Holešově. Jednala s klidem a úsměvem ke spokojenosti zákazníka.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlá doba doručení, bezproblémové zboží.. Zboží objednáno 10.8.2023 a 14.8.2023 už doma.. naprostá spokojenost už po několikáté.. Min. rok před Vánoci též zboží naprosto v pořádku během 4dní doma což jsem ani nečekala.. určitě budu objednávat dál.. :) Nechápu ty co si pořád stěžují :O

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Roman Pokludapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Lidl shop se chová jako.... Zkoušejí, kdo si co nechá líbit. Při objednání a doručení ventilátoru jsem zjistil že ventilátor již byl někým užíván, byl poškozený, chyběl mu podstavec a šroubky k namontovani. Šlo to již poznat na obalové krabici, že byl již někdy vybalován. Při dohodnuti výměny zboží se zdůrazněním, že požaduji zaslat zcela nový, nepoužívaný a nepoškozený výrobek, jsem obdržel ventilátor v krabici, na které byly opět známky vybalení, roh krabice byl poškozen a přelepený lepící páskou apod. Již poštovní doručovatel si toho všiml, proto počkal až moje žena zkontroluje obsah krabice. Zkontrovala tělo ventilátoru a podstavec, vypadalo vše v pořádku, proto ho hned neposlala zpět . Když jsem ale večer ventilátor smontoval, tak nefunguje natáčení do stran a pro změnu chybí dálkový ovladač. Takže opět poslali již někým vráceny výrobek, opět poškozený a nekompletní. Co to zkoušejí na lidi?

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShopAlzaBox

Kontaktní údaje