Rychlost kvalita cena super
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dříve bez problémů, poslední dobou dvě podivné reklamace.
Z odpovědi na jednu z nich, na tu již uzavřenou, vyjímám jeden můj e-mail (3.10.2023), ze kterého čtenář pochopí o co jde ...
Dobrý den.
Týká se
PARKSIDE Digitální pistole na huštění pneumatik PDLD 10 A1.
Vážení, ale po zkušenostech i s jinou reklamací, již ne tak milí "lídláci". Všimněte si laskavě, že mi sice vracíte peníze, ale já chtěl zboží, a proto jsem si jej i jaksi objednal, že ... Nemohu za to, že jste mi ve správné krabici dodali špatný obsah, přesněji namísto digitální pistole s příslušenstvím, pistoli "analogovou" a bez příslušenství. To je čistě selhání tam někde u vás. Vracíte mi 311 Kč (nota bene na účtu ještě nejsou), ale mnou zakoupené zboží za 311,- Kč (se slevou) je nyní v e-shopu bez slevy (379,- Kč) a za dopravu navíc. Já měl slevu a dopravu zdarma. Z toho plyne, že jste mi měli zaslat to, co jsem si původně objednal ... Vaše politika je v tomto prostě minimálně podivná a jsem přesvědčen, že v SRN byste takto se zákazníkem nejednali ...
Pokud jste peníze ještě nezaslali, zašlete mi správné to původně objednané, tedy digitální pistoli na huštění pneumatik. Pokud jste mi peníze již zaslali, já už je u vás neutratím ... Nehodlám se totiž eventuálně znovu účastnit reklamační šarády bez toho, abych obdržel, co jsem chtěl ...
Kvalitní produkty
Zpoždění objednávky
objednala jsem si zrcátko, které je opravdu kvalitní a pěkné
z jedné strany přišlo vypadlé a nešlo moc dobře nasadit , jelikož je dost pevné
Lidl už nikdy víc!!! Zásilku jsem objednala 11.9. pro tatínka na jeho adresu, jako překvapení a dárek k narozeninám. Objednávku v hodnotě
3 147 Kč jsem zaplatila ihned předem. Byla rozdělena na dvě části. První část přišla, ale druhá nikoliv. Dne 15.9. přišel od Lidlu email s názvem
,,Zpoždění objednávky'', kde stálo: ,,Velmi se omlouváme, ale zásilka č. 3261753541 nebyla doposud předána přepravní společnosti PPL. Momentálně pracujeme na tom, aby byla zásilka co nejdř,íve odeslána. Pokud neobdržíte během následujících 3 dnů žádnou informaci o doručení zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis: lidl.cz/kontakt''. Počkala jsem čtyři dny a stále nic. Napsala jsem tedy na zákaznický servis, načež mi bylo sděleno, že mi žádné informace neposkytnou zdůvodu ochrany osob. údajů. I přes to, že jsem do zprávy napsala čislo objednávky, č. zákazníka a podrobné informace o zboží i dnu vytvoření objednávky.
Napsala jsem tedy znova, kde jsem vysvětlila, že je to dárek pro tatínka (napsala i jeho údaje), že jsem to objednala a platila já a že tatínek ani nemá email a neumí s internetem a počítačem zacházet.
Nic, Lidl se mi ani po dvou dnech neuráčil ozvat... Zkoušela jsem se tedy dovolat na jejich zákaznickou linku. Bez úspěchu, NEMOŽNÉ... Napsala jsme tedy na zákaznický servis potřetí, tentokrát s tatínkem (takže bylo po překvapení...). Další den se tedy konečně uráčili nám odepsat s tím, že nám s lítostí oznamují, že došlo ke ztrátě zásilky, vrátí částku na účet (stále nepřišli) a pošlou novou zásilku. Od objednávky je to 11 dní a stále nepřišla. Jsem velice naštvaná a zklamaná. Z Lidlu už NIKDY nic neobjednám já, ani má rodina a rozhodně se o svou zkušenost podělím dál...
Objednávku 2 matrací rozdělili mezi dva dopravce.PPL dovezla v pátek,nespolehlivá Česká pošta možná příští týden.To že jsem matrace objednal naráz znamená že jsem na ně chtěl čekat jeden den a ne dva a nakonec ještě letět na poštu.
Do dnešního dne mi dluží za rozbité zboží a nepřišla mi částka na účet 999 Kč
Už si tam nic nekoupím!
Podvodníci!
29 8 objednano zboži 1x set na benbinton 1 x aku nužky na travu 1 x tlakova myčka . jako prvni přišel benbinton a v patek 1.9. přišlo misto obědnaneho zboži panev a pracovni kratasi.jak se toto muže podařit neni mi jasne----já myslel že to budou jen ty nužky a ono tohle,,,,,
Vyplnění objednávky
Na objednávku z 20.8. Přišel email o zrušení objednání, objednáno znovu, dodnes ani obraz ani zvuk. Člověk aby se dovolal na zákaznickou linku, se musí obrnit trpělivostí, a když už se teda dovolá, tak vám oznámí, že objednávka je přerušena, a že to máme objednat po třetí.
Komunikace s tímto prodejcem je prostě hrozná.
Za mě už nikdy více . Objednaná kuchyňka za 3500,- . Došla matrace . po volání a reklamaci nic . Druhý den už nasrana volám a že teda pošlou ppl pro vyzvednutí matrace a já musím sehnat ian z matrace to číslo a vyfotit a poslat, pak až jim matrace přijde zpět tak posoudí jestli jsem to nerozbalila a je vše ok a pošlou dobropis . Dobropis přišel a peníze nikde . 8mý den už nasrana opět volam kde jsou moje peníze že na ně pošlu ČOI že se mi to nelíbí , nemám ani kuchyňku ani matrací a ani peníze . Tak po tom když jsem byla sprostá mi druhý den přišly peníze zpět ale můžu Vám říct byli to hodiny na zákaznické lince .
A to mě ještě měly vytvořit náhradní objednávku a ani tu neudělaly . Furt mi jen říkaly mi Vám pošleme jako omluvu kód na 100,- . Říkám to si strčte do prd*le to nechci . Fakt zkušenost hrozná a už nikdy více
Snad jen vyplnění objednávky
Zboží objednáno 18.8.2023, faktura a informace o odeslání přišly 19.8.2023. Na sledování balíku u PPL ještě ani dnes večer /22.8.2023/ nebylo potvrzení o převzetí. V objednávce bylo dodání do 3 dnů. 2x jsem již objednávala zboží a vždy bylo do 2 dnů u nás. Nyní po přečtení posledních recenzí na obchod se začínám obávat, zda vůbec přijde. V kontaktním formuláři nefunguje potvrzení e-mailu /nebere @/ a tak jej nelze odeslat. Jsem zklamaná a už zde nic neobjednám. Do prodejny jsem už přestala chodit dávno.
některé nekvalitní, smradlavé, potraviny
Poděkovani za ochotu a velkou vstřícnost prodavačce Kateřině v prodejně Lidl v Holešově. Jednala s klidem a úsměvem ke spokojenosti zákazníka.
Rychlá doba doručení, bezproblémové zboží.. Zboží objednáno 10.8.2023 a 14.8.2023 už doma.. naprostá spokojenost už po několikáté.. Min. rok před Vánoci též zboží naprosto v pořádku během 4dní doma což jsem ani nečekala.. určitě budu objednávat dál.. :) Nechápu ty co si pořád stěžují :O
Lidl shop se chová jako.... Zkoušejí, kdo si co nechá líbit. Při objednání a doručení ventilátoru jsem zjistil že ventilátor již byl někým užíván, byl poškozený, chyběl mu podstavec a šroubky k namontovani. Šlo to již poznat na obalové krabici, že byl již někdy vybalován. Při dohodnuti výměny zboží se zdůrazněním, že požaduji zaslat zcela nový, nepoužívaný a nepoškozený výrobek, jsem obdržel ventilátor v krabici, na které byly opět známky vybalení, roh krabice byl poškozen a přelepený lepící páskou apod. Již poštovní doručovatel si toho všiml, proto počkal až moje žena zkontroluje obsah krabice. Zkontrovala tělo ventilátoru a podstavec, vypadalo vše v pořádku, proto ho hned neposlala zpět . Když jsem ale večer ventilátor smontoval, tak nefunguje natáčení do stran a pro změnu chybí dálkový ovladač. Takže opět poslali již někým vráceny výrobek, opět poškozený a nekompletní. Co to zkoušejí na lidi?
Mou zásilku “ztratili”, což věděli již v době, kdy jsem s nimi komunikovala, avšak mi sdělili, že neví, co se děje a že situaci prošetří. Dovolat se téměř není možné. Také mi nakonec nedobrovolně vytvořili novou objednávku, kterou mám na vlastní náklady opět uhradit. Strašné. Jiné e-shopy by se omluvily, na vlastní náklady poslaly nové zboží a nejlépe slevu/dárek, tady si musím zaplatit znovu, ačkoliv jsem ještě neobdržela nic.
Dne 30.7.2023 objednané zboží, dosud nedorazilo, 2 urgence s výsledkem, že za mne udělali novou objednávku na dobírku a chtějí zaplatit 2x za žádné zboží.
Něco si u vás koupím a pořád to nemáte na skladě náhradní díly k ruční Aku pile , buď to rozebere personál nebo nevím pořád není není není .Tohle udělat v Německu co u., už toho je dost chápete h...57
Na ceny zboží že je jenom na kupón mě nikdo u pokladny neupozornil a platil jsem plnou cenu na i když mám aplikaci. Nejhorší prodejna v Trutnově
Poslán vadný kus ,napsala jsem email 14dni bez odpovědí,jedna se o kuchyňskou baterii,která cela protika zničilo mi to linku řešení žqdné ,volala jsem na jejich servis tam je robot a nikdo mne nespojí s operátorem ..nejde se s nimi vůbec domluvit
Necham tu email pokud začnou řešit budu ráda nebyla to uplně ,tak levny
michaelavolna333@seznam.cz
