Všem, nekupujte Ovesné vločky jsou plné Mollu jen se to hemží datum spotřeby do 7.11.2023.hnus dvě balení jsem vyhodila
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Chyba v software registrace mi přikládá staré a již neplatné telefonní číslo i přesto, že již bylo nahrazeno a v profilu se zobrazuje správné. Dopravní služba logicky pak napíše, že zboží nebylo možné doručit. Lídl na korespondenci nereaguje . Logické posouzení požadavku je mimo program robota a mimo pravomoci telefonních operátorů...
Sice to neni z lidl shop.cz ale chci rict ze jsem si koupila kavu a nejak nove vymysleli otvirani kavy a uplne debilne se to otvira takze prosim vas nevim kdo to vymyslel ale musel byt deb1l :p
Objednal jsem si Zundapp Horské kolo Blue 5.0 s vybavením Shimano dle uvedeného textu i fotek, dorazilo ale s komponenty SunRun. Dle vyjádření Lidl eshopu je vše v pořádku, neboť pod popisem je uvedená nenápadná větička:
Vzhledem k současné špatné dostupnosti jednotlivých komponent si výrobce vyhrazuje právo nahradit a nainstalovat určité komponenty alternativními komponenty stejné hodnoty.
To je zřejmě velmi složité přidat alternativní popis a fotku, nejsou zde ani recenze, to bude jistě náhoda.
Hodnota samozřejmě není stejná a kdyby korektně bylo popsáno/nafoceno co zákazník skutečně dostane, byly by prodeje jistě jinde...
Na tuto odpověď ale marně čekáte, nejprve se dozvíte na zákaznické lince že se věc bude řešit s výrobcem a nákupním odd, po měsíci vám dojde že se nic neřeší, jen se vám nakonec vysmějí s větičkou výše. Jistě složité právní kroky ke spravedlnosti v ČR, nikoli v Německu kam evidentně dodávají správné zboží dle popisu-fotek.
Taktika hrnec šmejdů.
Lidl eshop nikdy více!!!!!
Díky za možnost této recenze zde, kde i z dalších je vše o lidl eshopu jasné. Naopak evidentní roboti na heureka.cz jedou...Lidl zupr-čupr 100%.
Zaslání zboží co nelze zničit je od nich OK
Křehké věci si od nich nenechte posílat !
Dobrý den, posílám foto jak byla Vaše zásilka doručena.
V igelitovem obalu úplně rozmočená a chybějící části.
Láhev s detengertem prasklý víčko a bez obsahu.
Nasavací přípravek bez hadičky
Úplně rozmočený obal a návod - v igelitovém obalu to bylo vše papírové sračce, jak bylo vše rozmočeno.
Nevím který Váš zaměstnanec jsi toto dovolit takto rozmočené zabalit a odeslat zákazníkovi..
Takže jsem Lidl eshop skončil a budu fotky zvěřejnovat na Googlu, aby bylo vidět jaké zmetky posíláte zákazníkům.
Lávička
Přišlo jiné zboží než bylo objednáno. Komunikace s podporou otřesná. Na infolinku téměř nemožné se dovolat. Znovu bych z tohoto e-shopu neobjednala.
Zboží bylo údajně skladem s doručením do pěti pracovních dnů.
Realita byla taková, že ve výsledku trvalo pět dní odeslání zboží. Když sem druhý den při potvrzení objednávky z jejich strany vyplnil ticket na zákaznickém servisu (bohužel nebyla jiná možnost kontaktu) aby mi zboží doručili na jinou adresu, jelikož v jimi odeslaném termínu budu na druhé straně došlo, tak mi došlo předání požadavku na určené oddělení.
Tři dny po celém tomhle fiasku mi došlo potvrzení od České pošty, že převzali můj balík, který míří tam kde jaksi v daný termín nebudu.
Jako by to nebylo málo když sem chtěl objednávku uhradit on-line kartou jak už bývá v civilizovaném moderním světě možné, tak mi to napsalo, že nefunguje platební brána a musím to nechat doručit s dobírkou, samozřejmě +29 Kč.
Ve výsledku, pokud jim doručení nevyjde, a nepodaří se mi to u české pošty změnit tak je dobře, že zatím ode mne žádnou platbu nedostali.
Víckrát nikdy i kdyby konkurence chtěla za stejný tovar jednou tolik.
Už po druhé vracím hoblovka ten jejich slavný Parkside už 14 dní nikdo nekomunikuje prostě katastrofa nikam se člověk nedovolá už nikdy nic od nich ať celý Lidl s hoří v pekle
Prišla jsem se sem podívat, protože už druhá objednávka, co jsem v poslední době vyřizovala, se asi někde ztratila. Vůbec mi nepřišel mail o přijmutí objednávky a na vyplněný formulář nikdo nereaguje. Koukam, že problemy maji posledni dobou všichni. Už zde asi nenakoupím.
Po roce jednání s Lidlem nám s přítelem nebyla uznána reklamace na Paddleboard, který jsem využila jednu hodinu na vodě a už tam začal unikat vzduch a rozlepovat se, mohu být ráda, že jsem nebyla daleko od břehu. A na Windsurfing kterému se stalo totéž cca po 5 -tem použití -rozlepil se Nebyla to levná záležitost, nemůžeme používat prkna ani nemáme peníze. Špatná zkušenost, už nikdy více.
Porad chybi nabizene zbozi z akce
Mimo možnosti objednat a rychle zaplatit, tak žádná
Objednané zboží, nedošlo v termínu.
Komunikace žalostná, pouze s umělou inteligencí, která je zcela tupá a jen opakuje nesmysly dokola, nelze se nikam dovolat. Absolutně zkažená dovolená díky Lidlu
vaše reklamace která nefunguje a nedá se vám nikam dovolat
Absolutní nespokojenost. Chápu že se může stát že přijde jiný balíček než objednaný ale, jestliže se není schopen dohodnout robot na Infolince která je absolutně otřesná, kde se nemáte šanci spojit s nikým, a osoba která reaguje na reklamační e-maily tak to už je problém. Dnes sem strávila dvě hodiny řešením vrácení peněz. Infolinka: přijde vám e-mail ohledně údajů vaší banky na vrácení peněz. E-mail: posíláme vám dobropis aby jste dostali peníze zpět. To ale že tento "dobropis" je vám absolutně k ničemu už nikdo neřeší. Z výdejní kde sem vyzvedla i vracela zásilku mě poslali na poštu, na poště nespolupracují z PPL přes kterou jsem zásilku vracela, a když přijdu na Lidl prodejnu tak zjistím že Lidl a Lidl Shop spolu vlastně ani nesouvisí?
Jsem velmi frustrovaná a v mínusu o ne zrovna malou částku. Rozhodně už nikdy si radši přes Lidl Shop nic nekoupím.
Zakaznicky servis, neexistuje, robot co jede ve smycce a nikam se nepohnete. Na strance pisi, ze pokud je zbozi vetsi 100cm na PPL vam to nevemou a musite si objednat kyryra, ale jak kdyz se neda dovolat ... Mel prijit mail se stitkem pro poslani a odstoupenim od smlouvy, prisla jen smlouva a stitek nikde. Nemluvim ani o tom suntu co dorazil, opravud priplatit a kupovat jinde, strasne jsem zklaman. PS: na mail jiz tyden neodpovezeno.
Rychlé dodání
Pokud potřebujete reklamaci, děs, formulář háže error,zákaznický servis automat opakující dvě věty, ze zoufalství jsem volal na recepci Lidlu, jestli třeba neví mejl ,kde zaslat reklamaci, milá paní, myšleno ironicky, mi to prostě zavěsila dne 22.6.26 cca kolem 8.40, měli by ji poučit o slušném chování
bohužel nic
nekvalitní produkty
řešit reklamaci je za trest, delší dobu nikdo neodpoví, poté odepíší nesmysl, vykrucují se
příště raději připlatím za kvalitnější produkt a vyhnu se této ztrátě času, totéž doporučuji ostatním
Dobrá aplikace kde vydíte kolik v lídlu utratíte
Bohužel musí člověk u každého slevového kuponu pročítat podmínky u každého kuponu jsou jiné, nenechte se oblbnout modrou cedulkou "Výrobky PIKOK 40 % sleva najdete v aplikaci" další podmínka je ,že musí být nákup nejméně za 300,-Kč na modré cedulce u zboží nic není v aplikaci v podrobnostech je.. Podle aplikace utratím v Lidlu ca 10.000,-měsíc došla mi trpělivost utratím je jinde, že to hraničí s klamáním spotřebitele je jasné nebudu to řešit, nakupovat budu z principu jinde..
Vrátila jsem robotickou sekačku. Mám velký problém s vrácením peněz od Lidlu, který mně odkazuje na banku a banka zase na Lidl. Nelze se vůbec dovolat,na mejly reagují občas.
