objednala a zaplatila jsem 15.11.2023 doposud ( 29.11.2023) čekám na balík. Komunikace hrozná na mé urgence nikdo nereaguje. Požádala jsem o vrácení peněz, je to tak na ČOI, velké zklamání
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednávku vůbec nedoručili. Po týdnu mi přišel email s informací o přijetí vratky, přitom balík vůbec neodeslali. Přišel email o odeslání a faktura, ale dle sledování zásilky balík přepravce neobdržel. Komunikace přes chatbota katastrofa. Stále čekám na vysvětlení a omluvu. Nemohu objednat znovu, zboží je vyprodáno. Vyřešení, komunikace přes emaily. Chyba lidského faktoru, místo odeslání naskenováno jako vrácení. Jako omluva sleva na příští nákup.
Vrtací kladivo vydrželo jenom 2 použití.
Špatná kvalita.
21.11.kure duo v akci, nekupujte, hned jsem dala do mrazáku, dnes vytazene, zčernalé a strašný zapach!!!!
Nic-poškozené obaly, roztrhlé a snad i použité
3x puzzle - u všech poškozený i roztrhlý obal jak kdyby to bylo již po několikáté prodávané a kupované.. Měly to být dárky..
Ocelový nůž papírový obal v pořádku, ale v něm ještě plastový obal-ten byl velmi poškozený, rozbitý, kousek i chybí jak kdyby to tam někdo vracel mini škvírou.. Do toho v zabaleném plastovém obalu ve kterém je nůž je voda??? Hlava mi to opravdu nebere. Zboží bylo v dostatečně velké krabici, vystlané hromadou papíru ale v příšerném stavu.. Chyba dopravce to rozhodně být nemohla a aby všechny 4 výrobky byli v špatném a poničeném obalu není možné.. Naposledy, je to naprosté zklamání!!!
V nabídce nebyly doporučeny k výrobku 2 baterie. Takže jsem objednávala ještě jednou. Též jsem objednala dárkové tašky. V originálním balení bylo správně 6 ks, v neoriginálm balení pouze 4 ks. Jsem zklamaná.
Bruska vydržela ca 20 min. čistého času chodu. Pro reklamaci pak musíte vyplnit 2x složitý reklamační formulář (po prvním vyplnění mi potvrzení nepřišlo), kde znova vyplňujete všechny údaje z faktury, takže ty, co už mají. Pak přijde mail, že chtějí poslat Vaše jméno a příjmení. Pak přijde dslší mail, kde chtějí poslat Váš telefon a adresu. Vše přitom mají. Pak chtějí udělit souhlas s předáním Vašich osobních údajů jejich dodavateli a ten, že to s Vámi bude řešit...Chtějí se reklamace zbavit. Nesouhlasil jsem, uvidím. Pokud mi ještě odpoví a jestli mi ještě ten krám Parkside PWS 230 2x pošlou, než vrátí peníze, tak si s nimi ještě užiji peklo.
S obchodem Lidl jsem spokojená. Nakupuji často i na e-shopu a vždy bez problémů. Reklamace přímo na prodejně a nebo přes e-shop naprosto v pořádku a rychle vyřízené. Mohu jedině chválit .
Na nic si nevzpomínám.
Bohužel doručení přes ČP takže katastrofa. Pokud budou i nadále doručovat tímto dopravcem, tak už nic neobjednal.
Reklamační oddělení bohužel vůbec nereaguje. Zboží (lustr Malý princ) se rozbilo a nesvítí ledky. Reklamační oddělení mi sice odpovědělo po 14 dnech, že mám zboží zaslat zpět pro vrácení peněz, ale už se s nimi nedá domluvit pouze na výměně zboží, jsem už třetí týden opět ignorovaná. Teď jen doufám, že mi zašlou reklamační štítek co nejdříve, zboží vrátím, vrátí mi co nejdříve peníze a znovu u nich už nenakoupím. Takový ignorování od firmy jsem zažila poprvé. Nejhorší je, že nemají ani žádnou možnost telefonu, reklamace lze pouze přes online formulář, takže opravdu jen čekáte až se vám někdo bude věnovat, jestli vůbec. Na první e-mail mi odepsali po 14 dnech, ale jen kvůli tomu, že jsme je hodně urgovali i přes online chat (kde s Vámi mimochodem komunikuje robot). Na odpověď druhého e-mail čekám do dnes. :-))
Snad cena ale vlastně ani to ne, protože jsou to vyhozené peníze minimálně za jejich techniku, doporučuji nic eleketrického a akumulátorového od nich nekupovat.
Nemožnost reklamace zboží, dostal jsem několik emailu se stejnými dotazy povídám si měsic s reklamačním odělením který mi tak jednou za týden odpoví s dalším dotazem a vadná bruska mi leží doma, stroj jsem si koupil abych ho mohl používat a né jako nástroj k dopisování si s Lídlem , jiný stroj si už od této společnosti nekoupím a mrzí mne že jich už mám docela velké množství tak se vlastně těším že snad přežijou záruku a pak je s radostí začnu vyhazovat až se začnou kazit.
Komunikace na lince pro reklamace, naprosto příšerná, chování naprosto hrozné, každých 14 dní jenom diktujete číslo objednávky, jméno zákazníka apod. Reklamovala jsem aku nůžky na živý plot v hodnotě 500 Kč, reklamace podána na prodejně v Turnově, do dnešního dne nemám ani reklamované zboží ani peníze. Nikdy více už nebudu nakupovat v Lidlu.
Vcelku rychlé dodání.
V poslední době se velmi snížila kvalita vyrobků musel jsem jich několik vrátit kvůli výrobním vadám a zákaznický servis běs a hrůza jestli budou takhle pokračovat tak se můžou jít vyfotit i s celým Arnoldem.
Pořád všechno vyprodané. Reklam mají všude plno, ale zboží žádné.. Na shopu pořád jen vyskakuje "omlouváme se, vyprodáno nebo nedostupné"..
Zákaznický servis pohroma. Dovolat se někam a vyřešit problém je fakt nad liské síly. Naposled byl nákup placen kartou, strhli si částku z účtu a ještě ji drželi skoro měsíc v blokacích. Po x telefonátech a několika týdnech se to teda vyřešilo.. jakože sorry za komplikace. Tohle fakt nefunguje.. ať už se pokoušejí o cokoliv..
Zákaznický servis - jedna velká katastrofa. Před rokem jsem kupoval v akci aku sekačku vč. dvou akumulátorů, na které je tříletá záruka. Letos v září jsem jeden akumulátor reklamoval pro nefunkčnost a v půli října jsem reklamaci musel urgovat, reklamace nevyřizují v zákonné lhůtě. I když mají skladem baterie se stejným označením a hodnotami, které jsou pro mou sekačku určeny, tak se liší v interním čísle LIDL. Tu s tím mým již nemají, tak mi odmítají aku vyměnit a vrací mi akční cenu, za kterou si už novou baterii nekoupím. Když jsem navrhoval jako kompenzaci slevový kód na novou baterii, tak ani náhodou. Musím doplatit za to, abych mohl používat něco, co má být ještě dva roky v záruce. Tak že vlastně akční cena je podvod, v případě poruchy v záruce máte smůlu a plaťte.
Objednal jsem úhlovou brusku. Sice přišla ale viditelně už použitá, v rozřezané krabici a nefunkční .V bazáru bych koupil lépe.Komunikace s info linkou příšerná. Emailová taktéž. Doufám že alespon peníze odešlou zpět,protože jak čtu hodnocení tak i s tím má Lidl problém
Nejhorší zákaznický a reklamační servis, jaký jsem kdy zažila. Nejdříve naposílájí několik emailů, kdy se stále ptají na stejné informace, které mají uvedené na objednávce a faktuře a nakonec napíšou, že je předají dál a zase někdo jiný nás bude kontaktovat. Na infolince říkají,ať reklamaci vyřídí člověk online, že je to efektivnější. Tak to opravdu není!!
Reklamace poškozeného zboží je zážitek.
Nic! Nejsem žádný stěžovatel ale než se vůbec po dvou měsících dostanete k reklamaci a vrácení výrobku, tak jste vzteky bez sebe.
Komunikace, přístup...
Koupil jsem svitilnu v Brne. Druhy den jsem zjistil, ze neni funkcni. Byl jsem zrovna v Jihlave, tak jsem to tam na prodejne reklamoval. Meli se do mesice ozvat. Po 1,5 mesici nic, tak jsem napsal na lidl.cz, ze se nikdo neozval. Druhy den prislo vyjadreni, ze “pokud se nikdo neozval, zastavte se v prodejne, kde jste reklamoval”. Ale ja bydlim ve Stc kraji! Proc bych mel jezdit do Jihlavy? Komunikace na stránkach Lidlu jen pres umelou inteligenci, ziveho cloveka nesezenete. Strasny obchod. Nikdy vice!
