Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 104 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jmeno Příjmenípřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace u dodavatele zboží. Něco, kdybychom převzal zboží a placení řešte prosím s mém zaměstnavatelem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
FRANTISEK CERMANpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Někdy dobrý poměr ceny výkon

Nefunguje reklamační protokol, stále píše chyba systému. když chtěji prodat, vše funguje skvěle. Pokud reklamujete - problém.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Pokud nemáte problém, vše jakž takž funguje.

Naúčtivali mi o 200 Kč dražší objednávku, než jsem si udělala. Chtěla jsem uplatnit slevový kupón, hlídala jsem si ho, zadala, zkontrolovala a byl mi odečten z objednávky. Kvůli němu jsem svou původní objednávku zvětšila, abych jej mohla uplatnit. Však to je přece fajn, mít nějakou slevičku, říkala jsem si. Bohužel nastala nějaká chyba na jejich straně, kdy mi po dokončení objednávky nebyl uplatněn. Přesměrovalo mě to na online platbu a až při zaplacení jsem si všimla, že částka vůbec nesedí. Kupon se prostě nenačetl, i když jsem ho tam vypsala a zaklikla. Obrátila jsem se tedy poprvé po 8 letech, co v tomto eshopu pravidelně nakupuji, na zákaznickou linku. A to jsem opravdu narazila. Na email mi přišla úplně jiná odpověď, než jaký jsem zadávala dotaz. Poté jsem zkusila volat na zákaznickou linku a paní Malá mě obvinila, že si vymýšlím a že si takhle vymýšlet může úplně každý. Proč bych si vymýšlela, když ví přesně, kdy jsem objednávku udělala a že v té době ta slevová akce opravdu běžela? Dobře, paní Malá je arogantní a určitě to takto nefunguje, zkusím zavolat jinému operátorovi.. Přístup byk sice už fajn, ale pokud nemám důkaz ve formě screenu, neuznají mi to. Takže to se musí při nákupech dělat screen? Výborně. Za mě to byl jasný podvod, jak vylákat ze zákazníků větší objednávku. NEDOPORUČUJI. Když nakupujete bez problémů, je vše ok. Pokud máte problém, jako zákazník pro ně nejste důležití. Protože jsem přesvědčená, že se jednalo o chybu nebo klamání spotřebitele z jejich strany, obrátím se na ČOI. Nejde o 200 Kč, ale o princip, že se tohle nedělá.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ludmila Vpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

V případě reklamace skoro nemožné, nikomu se nedovolal, na prodejnach nejsou ochotni a schopni toto řešit. Rozhodně nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
m.mosnickapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoručili na adresu, která byla v objednávce.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alexandra Jungpřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlé objednání

jste li nespokojeni, máte smůlu, nikdo se s vámi nebaví, položí vám telefon a na maily reagují milionkrát opakovanými makry, že máte smůlu. Nadřízeného se nedovoláte, řadoví pracovníci problémy neřeší.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé objednání, ale tím to končí

Zboží mi doručovali 14 dní. Po několika urgencích Lidlu, České pošty, zase Lidlu jsem konečně obdržela zprávu, že mám balík uložený na poště. Dokonce mi v pátek volala paní z pošty. V pondělí jsem si tedy po 14 dnech neustálého přesvědčování, že dnes už OPRAVDU námi dostanu, disky na poštu a ejhle. Lidl si balík vyžádal zpět a ani se mi to neobtěžoval sdělit. Teprve až po napsání stížnosti na vedení nabraly věci spád a do druhého dne mi vrátili peníze. Lidl by měl změnit doručovací službě a hlavně by měl vysvětlit svým zaměstnancům na infikuje a WhatsApp chatu, že, když mají pracovní dobu do 18 hodin, tak dotaz zasláný v 16 hodin by měli ještě vyřídit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukáš Vlkpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

na shopu vše ok, to, co potřebuji, mají, s reklamacemi není problém

tragicky katastrofální doručení Českou poštou...balík opět nedorazil ani po šesti (!) dnech po převzetí do přepravy. Je mi líto, ale raději si připlatím jinde, kde zboží dostanu včas.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr .před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží většinou kvalitní, výborný poměr cena/výkon

Doprava Českou poštou bez možnosti volby je katastrofa. Místo pokusu o dodání do bydliště nebo převozu do zvolené Balíkovny pošta klasicky nechává balíky na poště "z provozních důvodů". Toto už nebudu příště podstupovat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Roman Jiříkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Tyjo, docela se divím při čtení těch recenzí. V Lidlshopu jsem objednával víckrát a vždy zboží dorazilo a bylo v pořádku. I vrácení nevyhovujícího proběhlo s bezplatným odesláním a peníze mi připsali zpět na účet. Za mě dobrá zkušenost. Recenze zde očividně dávají blbové nikloliv na samotný e-shop, ale na kamenné prodejny. Ano, ty jsou horší, ale zde je hodnocení e-shopu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nikolka Lhotskápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

zboží objednané 15.4, dodají ho až 2.5 další objednávka to samé. 2x stačilo,nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Libor Polákpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Bývaly doby, kdy to fungovalo, ty už jsou bohužel pryč....

Česká pošta jako dopravce Lidlu bída a utrpení, v pondělí vyzvednou ve skladu v Plzni a od středy rána se zásilka připravuje na doručení v Praze. V sobotu ráno (kdy už je většina lidí někde pryč) mi volá pošťák jestli mi může zásilku hodit přes plot, to je jedno že je to věc za 1500,-... Další zážitek z tohoto týdne s reklamací, vyrobek fungoval asi 15min., dobře stane se, volám na reklamace, jestli mohu výrobek vrátit a jestli mi ho vymění za jiný. Odpověď - vrátíme vám peníze, protože mezitím už nestojí 600, ale 900, tak si ho pěkně kup za cenu o 50% vyšší... Jestli peníze dostanu zatím netusim..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Novymilantc Milanpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Už žádné, kdysi jediná výhoda je fuč. Doprava zdarma nad 1000 Kč, zrušena.

Reklamace aku přímočaré pily 6.2.2024 a do dnes absolutní ignorace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Novakovaamellpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

V jedné prodejně je automat na horké nápoje, koupila jsem si jeden ale byla to jenom voda, tak jsem vyhledala jednoho zaměstnance a seznámila ho se situací, ten teda nebyl vůbec příjemný což bylo vzhledem k situaci úžasné, zaměstnanec mi vrátil moje peníze a tak jsem si řekla že si nápoj zkusím koupit znovu. Jenže zase jsem dostala pouze vodu. Určitě se pokusím své problémy při nákupu vyřešit raději sama než aby na mě byl někdo zbytečně naštvaný a nápoj už si znovu nekoupím.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji klamou

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Třikrát objednané zboží, třikrát nefunkční, už ne. A reklama vždy čerstvé? Zelenina katastrofa. A pečivo z naší pekárny, tím si vylamete večer akorát zuby, všechno zamrazene polotovary, to sme to po te jakože sametové revoluci dopracovali...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Dvořákovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupená komoda s 4 šuplíky. Jeden balík přišel PPL druhý Česká pošta No budiž... Po převzetí kontrolován obsah počet sedí . Při sestavování poslední desky před přiděláním zad jsme zjistili že vrchní deska není dodělaná v čele nad šuplíkem tudíž se vše vyfotilo napsalo na lidl že prosím o zaslání náhradního dílu s tím že tento kus nemám problém zaslat zpět. Bylo mi podepsáno že mám zaslat celý balík zpět. Po odpovědi že skříň je sestavená a těžko ji budu zase rozebírat a určitě ji nebudu nosit na ppl parcelshop reklamační oddělení přestalo komunikovat a dělá mrtvého brouka.... Již nic nikdy neobjednam...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Tak něco šíleného jsem už dlouho neviděl. Zboží přišlo poškozené, evidentně použite. Zabalené provizórně, polepené páskou. Tohle se jen tak nevidí. Proces reklamace nefunkční, nikdo se s váma bavit nechce. Už nikdy více.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Robert Oripřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednané zboží nedorazilo na zadanou adresu,faktura vystavená na jinou osobu,než která zboží objednávala.Tudíž zpětná vazba obchodu stále stejná - nemůžeme s Vámi komunikovat - GDPR - ale kde teda vzali jinou emailovou adresu - bůh ví.Tragédie.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martina Centrumpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží dorazilo špinavé, zničené. Zákaznický servis 0 bodů. Nikdo se s vámi o tom ani nebaví.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje