Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 104 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Hana Knezovapřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Absolutni katastrofa !!!! Zadrželi si peníze za vrácené zboží a až po mém vymáhání !!!!! mě suše napsali ,nemám číslo vašeho účtu !!!! Takže měsíc moje peníze tajně bez infa u nich. Napsali do emailu posíláme vám peníze a já po mesici zjistím ,že nic neposlali!!!!! Pak roboti nachatu,ničemu ,pak fráze na WhatsApp taky k ničemu .pak slečna na tlf že není kompetentní to řešit !!!!! Jako takový zákaznický servis totální nic nic nic. Naposled lidl!!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Danaxpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedodržení termínu dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Kabel u parního* Mop Silvercrest sdm 1500 d4* je velmi dobrý Je odnímatelné a skladný.

Mop na max. pouští páru, ale téměř na sucho! Desinfikuje, ale ne čistí! Postup:vyluxovat, pak desinfikovat a na závěr umýt podlahu hadrem=Mop+vysavač velká spotřeba elektriky a času +voda Mop a kýbl. Mop je snimatelny, zpětně se špatně nasazuje a nedá se zbytek vody úplně vyprázdnit !? I za tu nízkou cenu hodně drahý. Není divu, že cena je nyní snížená. Na tento Mop musíte mít hodně peněz, čas a hlavně nervy. Velké Lidl zklamání. Příště investuji do jiné Firmy a víc peněz. FG

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Zboží vždy do týdne dodáno-reklamace nikdy žádný problém

Nahlásit
Nahlásit recenzi
marian.michalek25před 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Hnus Ppl přivezl povlečení s dírou následně napsana reklamace na Lidl shop neobtěžovali se odpovědět hlavně od těch šmejdů jíz nic neobjednat.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ludek.ransdorfpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zakoupil jsem motorovou pilu. Reklamoval jsem jí v záruční době na pobočce Kladno. - do 30-ti dnů se nikdo neozval, nepřišla žádná SMS - 31-ní den jsem přišel na prodejnu a vrátili mně neopravený výrobek s tím, že se na vadu napínáku řetězu záruka nevztahuje - nesouhlasil jsem a nechal si zavolat manažera prodejny. Přišel takový namistrovaný mladík a říkal, že ho to nezajímá a že uživatelský návod nezná a odmítl společnou exkurzi do obsahu uživatelského manuálu. - Pak mě "odpinknul" na e-shop. Když jsem mu říkal, že jsou jedna firma s jedním IČO tak o tom nechtěl ani slyšet. - Ve finále jsem mu sdělil, že se obrátím na ČOI a bude se jim z toho pořádně "točit rádiovka". Odešel jsem. Pak mně cca za 10 minut přišla SMS s tím, že přehodnotili reklamaci a vrátí peníze. No takové služby již nikdy více........

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Dodávka od 1dne do cca týdne. Je na ně spoleh. dobře zabalené. Popis zboží odpovídá. Ve srovnání s jinými nejmenovanými obchody - nikdy jsem nebyl překvapen co mi došlo.

Když je zboží nedostupné, nelze se nechat upozornit na jeho dostupnost emailem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Xs 47 Xfvn 2 Mpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží chodí poškozené, nekupovat. Dva produkty mi prišli zničené. Starosti s řešením problému a vracením...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jitka Tajovskapřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dlouha doba dodani Nelze zdarma vyzvednout na prodejne

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markéta Řípovápřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zajímavý výběr zboží

Od 30.5.2025 řeším duplicitní platbu na objednávku, která se, podle Lidl infolinky nevygenerovala, ačkoli jsem měla platební údaje vč. VS. Nová objednávka i platba sice proběhla OK, ale první platba nebyla dosud vrácena! Na infolince mi na dotaz "jak dlouhou dobu mají na vyřízení" bylo řečeno, že je to na finančním oddělení a délka řešení každého případu je individuální a je to interní informace, kterou mi nemůžou dát. Na infolinku jsem volala již nesčetněkrát a stále stejná odpověď. Mám prý mít trpělivost! Tu myslím od 30.5.2025 mám dost velkou na to, že jsem Lidlu uhradila 2800,- CZK 2x! Z mé strany Lidl e-shop NIKDY VÍC! Zklamání a nekorektnost! Řípová

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Svobodovápřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Velký výběr, snadný nákup

Objednala jsem dva ventilátory a tři pyžama velikosti M. Přišel balík s jedním ventilátorem a tři pyžama velikosti L. Dlouhá diskuse s nějakou AI. Nebudu nic vracet, škoda energie. Druhý balík dorazil hned po víkendu. Proč rozdělují zásilky do dvou, nechápu. Dvě cesty náklaďákem, dvě moje cesty na výdejní místo Neumí zkompletovat jeden jediný balík. Nikdy víc. Lidl se obecně pokazil, tohle by si v Německu nejspíš nedovolili.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

- zajímavé ceny

- naprosto strašná doprava ze strany Balikovny: do vlastních rukou nedoruceno bez omluvy nebo aviza, za 3 dny ulozeno v depu na poste 10km daleko, přesměrování do balikovny v sousedství, další den doručeno do depa balikovny 25km od mista kam to meli dodat. Přesměrování už není možné, balik je k vyzvednutí tam, po dojetí na depo mi oznamili, ze zde balík není, že ho nemůžou najít!? Čekám tady 15minut oni hledaji.. Nikdo neví kde je...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
před 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Povleceni píšou saten. Přišel umělý materiál možná z pet lahví. Materiál katastrofa

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petronelapřed 6 měsíci
Doporučuji obchod

Koupila jsem přes e-shop tepovač.Bohužel jsem ho musela reklamovat. Výborná komunikace, překvapivě mi přišel úplně nový tepovač a to vše trvalo týden. Za mě velká spokojenost. Děkuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
R Kpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem si objednal na výdejní místo. V den předpokládaného doručení zboží nedorazilo a místo toho se automaticky označilo jako na vrácení? To nemyslíte vážně?

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Josef PAVLICEKpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nákup zboží 2.5.2025, zboží vráceno, vrácení potvrzeno, vystaven dobropis 19.5.2025, do dnešního dne 3x dotaz na help bez konkrétní informace, co s penězi je a zda budou vráceny, možnost komunikace s někým, kdo má tuto záležitost na starosti žádná, nicméně dobrou zprávou je informace o tom, že nastalá situace "je velmi mrzí"... ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Daniel Schubertpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Co si dovolí tady, by si v Německu nedovolili ani náhodou. Koupil jsem rychlovarnou konvici Silvercrest v prosinci 2024. Vadná, nesvítilo podsvícení ,vráceno ve 30 denní lhůtě. Koupena další konvice Silvercrest po 5 měsících nešlo otevírání pro doliti vody. Reklamace zamítnuta. Písemné zdůvodnění neposílají. Prý na prodejně. Proč bych si vyzvedával v obchodě vadnou konvici, která je mi k ničemu? Neřeší, nezajímá je to. Asi oškubavaji české zákazníky málo a potřebovali vydělat těch mých cca 700 Kč za konvici. Budiž. Já to unesu, ale jedno je jisté už bych nikdy u nich nekoupil žádný spotřebič.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nikola Kolmanovápřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

kvalitní super oblečení, pokud Vám balíček dorazí a nechcete něco vrátit

před měsícem jsem objednávala a bohužel ani po 14ti dnech balíček nedorazil, po urgování mi bylo řečeno, že můj balíček byl ztracen a zasílají mi nový ovšem v novém balíčku chyběly některé, objednané položky. Dále jsem vracela jednu položku a ani po měsíci a co týdenním urgování nemám své peníze. Nejdříve mi slečna na zákaznické lince řekla, že peníze přijdou na složenku abych urgovala poštu a po dalším telefonátu a dalším týdnu peníze přijdou na účet. Momentálně je to měsíc, na zákaznickou linku jsem volala již 4x a stále peníze nikde!!! NEDOPORUČUJI V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pincova Lidlpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Po 16-cti dnech od zaplacení sekačky za 6800Kč mi byla vrácena částka na účet s tím že 42kg sekačka se ztratila (byla za zvýhodněnou cenu a druhý den po vrácení peněz již byla za 8500Kč

Nahlásit
Nahlásit recenzi
bla blapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Pro ceny musíte hlídat neustále akce a čekat. Za plnou cenu ty poruchové krámy nemaj smysl. Eshop je chaotický. Reklamace vždy byli v pohodě, akorát teď dvakrát za sebou po mě chtěli abych reklamaci uplatnil přes email u zahraničních servisních partnerů. První se po ozval po 14 dnech, že vrátí peníze ať pošlu číslo. Poslal jsem číslo a dalších 14 dní se nic nedělo. Po následném dohadování vrátli peníze sám lidl. Celé to tvralo asi dva měsíce. Teď řeším reklamaci u druhého zahraničního dodavatele. Pozítří to bude měsíc a ještě se nikdo ani nenamáhal odpovědět. Pro všechny co budou řešit reklamaci s lidlem, doporučuju trvat na svých právech, že budete reklamaci řešit s prodejcem, nikoliv s nějakým externím dodavatelem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje