ceny
dorazil nefunkční produkt , ještě týž den vrácen na reklamaci, je to již 30 dní a nikdo se neozval , na telefonu nepříjemná paní ať si prý vyplním formulář .... rozhodne zde již nikdy nenakoupím a rovnou podávám podnět na ČOI
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
ceny
dorazil nefunkční produkt , ještě týž den vrácen na reklamaci, je to již 30 dní a nikdo se neozval , na telefonu nepříjemná paní ať si prý vyplním formulář .... rozhodne zde již nikdy nenakoupím a rovnou podávám podnět na ČOI
Vůbec nic. Od komunikace po odeslání zboží to je otresna zkušenost.
Všechno!!! Zboží které si objednáte a zaplatíte, tak neposlou. Hl že posíláte faktury a informace o odeslání zboží! Realita je úplně jiná. Telefon na linku je totálně zbytečný! Lidi co tam sedí nic neví, s ničím vám nepomohou a čtou vám akorát nacvicene slogany z papíru! Po odeslání reklamace uběhl už měsíc a půl a stále žádné vyjádření! S tímhle přístupem běžte do prd ele! Diky teto zkušenosti jsem prestal v celém lidlu nakupovat....určitě nikomu nedoporučuji nakupovat u této otřesné společnosti !
soudruzi v Moskvě by se zaradovali kdyby viděli jak funguje pokrokově demokratický eshop :)
Výběr zboží
E-shop, už dvakrát přišla informace, že kvůli velkému množství objednávek nejsou schopni dodat objednávku.. Zboží jsem měl vybrané jako dárky k narozeninám , v předstihu. Dva dny před narozeninám jsem radši objednal u konkurence a bylo mi dodáno následující den. Naštěstí jsem zboží z Lidlu neplatil předem, ale na dobírku a do zásilkovny, takže ho nevyzvednu.
Pro jistotu, aby nebyla cenzura, jsem zaslal e-mail i na vlasrníka Lidlu.
Zboží je od začátku akce již nedostupné. To stejné kamenné prodejny např. Boskovice. Akční zboží je skladem max. první den ato ne celý. Absolutní klamání zákazníků.
Pardubice S.K.Neumana- paní,jestli se to tak dá nazvat....prostě security, absolutní nehorazne chování o dodržování pravidel...atd.... arogantní, hnusná, sprostá ženská... Jinak na eshopu taky nemám kladné recenze,objednala jsem skříňku které mi přišla poškozená, uštípnuty roh....kdyz jsem psala mail....co a tím tak žádná odpověď ani po urgenci, nevím..... Lidl vůbec....ani kamenný obchod a po zkušenosti ani e-shop....
Všechno špatně
S dopravcem PPL špatná zkušenost, informují o zásilce, až v den dodání, když nejste doma, znovu nepřijedou a dávají do vzdáleného místa Parcel boxu a na infolince Lidlu arogantní chování slečny. Jakého chcete dopravce si zvolit nemůžete, tak mi bylo řečeno.
Objednala jsem si zehlici prkno objednavka byla zabala a čekala na expedici po týdnu furt nic tak jsme volali a tam nám řekli ať počkáme že se na to podívají voláme druhý den a řekli že na tom pracuji a stále nic voláme další den zvedla ti jiná paní a ta nám řekla že když zboží nepřijde do 5 dní je považováno za ztracene a že si máme vytvořit novou objednávku jak ale když už je nedostupné a víc se s námi nikdo nebavil takže za nás velké zklamání
Jednoznačné plus si saslouží nabízené zboží.
Ve vlašimské prodejně budete hodně rádi když koupíte zboží "v akci" a ještě raději budete, když Vám nákup zprávně namarkují.
Odeslal jsem elektrické nářadí v záruce na opravu.
Vyjádření jejich servisu neopravitelné-vrátit peníze.
Okamžité odeslání výsledku opravy na zákaznickou linku.
Po 20 dnech ani peníze, ani vyjádření co bude dál..
Docela sprosté...
V balíčku chybělo zboží, hned jsem urgovala v kontaktním formuláři, následně ještě 4x emailem a nic. Myslím, že by se na tuto "parodii na eshop" měla zaměřit Česká obchodní inspekce!!!
Rychlost dodani
Příšerná zákaznická linka, která neni schopna vyřešit, když přijde zboží pro deti, které není kompletní. Kvalita výrobku je navíc hodne špatná. Po stranách lepidlo atd... Nikdy už v tomto e-shopu nic nekoupim.
Bordel v krámech,nedostatek lidí na práci a když se ucházím s vysokými znalostmi + vzdělání,praxe. K čertu s Vámi,jednou si udělám čas a bude kontrola....
Absolutně nic. Hrůza !
Parodie na eshop + ukázka, jak se on-line absolutně nemá dělat. Tragédie, kde nic nefunguje, podpora žádná, neochota ... a jako bonus ještě schovali infolinku, aby je zákazníci "neobtěžovali. TADY NENAKUPOVAT, ZADARMO DRAHÉ !!!
Rychlost dodání zboží.
Již dva měsíce mi nikdo jak z infolinky tak z emailové komunikace není schopen sdělit kam zaslat vadný vysavač Xiaomi. Třikrát voláno na infolinku (prý vyčkejte oni se ozvou) třikrát urgence emailem (bez odpovědi). Horší zkušenost s reklamací než tuto nemám. Absolutně nedoporučuji
Zajímalo by mě proč je objednávka, obsahující tři položky, vytvořena v jeden den a v jeden čas rozdělena na dva balíky a každý je přes jiného dopravce??!! To trošku postrádá logiku. Absolutně nevyhovující pro zákazníka! Za přepravu platím a tohle bych v životě nezvolila! Kdybych chtěla 10 balíků přes tři různé dopravce tak si to tak objednám. Navíc mi do emailu chodí x zpráv, absolutně nepřehledné informace o stavu a detailech objednávky. A to nemluvím o jejich lžích typu “dodáme do 3 pracovních dnů”. Na objednávku čekám už týden. Nic horšího jsem v životě neviděla.
Nakupuji docela dost nářadí a jsem celkově spokojen.
Lidl mi zatím kladně vyřídil všechny reklamace, které se vyskytly.
Dřív to fungovalo lépe a rychleji.
Hlavně při koupi přes E shop je to docela zdlouhavé (reklamace.)
Ale asi nejvíc mě zvedlo ze židle, když jsem zjistil, že si na E shopu cenzurují recenza zákazníků a ty špatné (i když poctivé a pravdivé ) nezobrazí....koupil jsem brusku a jelikož jsem měl již v užívání předchozí model, zjistil jsem že nový nefunguje správně (problém s otáčkami motoru) ok. vyreklamovali, ale má recenze se pod výrobkem neobjevila, koupil jsem násleně dvě další...stejná vada...ani druhá recenze neprošla, koupil jsem čtvrtou a vrátil...stejná vada...celá série nejspíš, a kdo to nezná, vesele koupí...protože ono to nějak brousí, jen 5 x pomaleji....
Nice
Lidl ???? Ostuda a za mě velký mínus. Nabízí v prodejnách akce a když dorazíte už v první den a zboží tam není tak nikdo neodpoví jestli vůbec přišlo. A na info línce ???? To chování operátorů se ani komentovat nedá!!!! Tak že za mě Lidl už nikdy !!!!!