Dvakrát objednané stejné zboží s tím že první bylo poškozené tak jsem jej vrátila a znovu objednala stejné bohužel přišlo ještě horší byla to sada hrnců. Sada kuchyňských hrnců Profi Black Star,
Číslo výrobku: 100250152 u výrobku byl hodně poškozený smalt u obou stejných objednávek.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobrý sortiment zboží za přijatelné ceny.
Příšerná komunikace, nezájem na infolince, dne 5.11. v 11:22 Pan dokonce položil telefon, ač je hovor hrazený zákazníkem.
Vrácení peněz
Platba odečtena, ale zásilka nedodána.
Žádná zpětná vazba.
Objednávka na 5 věcí - každé zasíláno zvlášť s odůvodněním, že jde z růžných skladů bez možnosti sloučení, což je velmi obtěžující.Přepravní společnost navíc nelze zvolit a komunikace se zákaznickým servisem je mizerná, telefonostka arogantní beze snahy jakkoliv pomoci. Navíc kontakt na zákaznický servis je na stránkách záměrně hodně utajený a zpoplatněný hovor se prodlužuje nutností mnoha odpovědí, než se (pokud vůbec) na operátora probojujete., což nakonec stejně k ničemu není.
Nic, úpadek společnosti
Prázdné regály, když už něco vyberete tak vám to u kasy rozmačká pokladní, dnes mi pokladní schodila chleba a rohlíky, víno a rozbila vejce. Chvátala a byla to dle cedulky vedoucí směny. Po upozornění, že když si už něco koupím tak si to chci odnést a ne jít domů s prázdnou jen zaplatit. Tak mi bylo sděleno, že to je nová politika Lidlu. Už mě tam nikdo neuvidí
v současné době nic
Koupil jsem si skořepinový kufr prodávaný jen v Lidlu a při prvním letu letadlem přišel o kolečko. Opakovaně jsem prosil Lidl, aby mi sdělil,kde je možné kufr opravit a nebo koupit kolečko, ale jaksi se mnou nemluví.
Komunikace, jednoduchost, rychlost vyřízení
Dárek pro dítko pod stromeček přišel polepený přepravní nálepkou přímo na krabici. Nikdo se neobtěžoval jej obalit aspoň fólií. Takže se válel při přepravě všude možně ve špíně, nálepka nalepena samozřejmě tak, že zakrývá obrázek překvapení, sundat jej nelze. Reklamace není možná, ptž tento důvod reklamace nelze uznat. Slečnou na lince mi bylo doporučeno přebalit do jiné krabice nebo zkusit zboží vrátit a objednat znovu, kdy zaplatíte náklady na dopravu znovu a ještě mi nezaručí, že nepřijde opět stejně zabalená.
Poměrně kvalitní zboží ku jeho ceně
Doprava - objednáno celkově asi 8 položek u kterých bylo psáno "dodání do 3 pracovních dnů", nějaké dny navíc by člověk toleroval, ale balíčky mi chodily stylem, že celá objednávka se nějak rozkouskovala a celková doba, než se mi doma seskupilo všechno, byla měsíc a půl, což je opravdu nepřijatelné. Bez jakéhokoli avizu, že by někde vznikly komplikace atd.
V životě jsem neměla s žádným eshopem takovou zkušenost.
Pokud byste chtěli odtud něco objednat, tak to musí být něco, po čem opravdu toužíte a nepocitate s tím, že to chcete do týdne doma, v opačném případě se nákup zde, stran dopravy, nevyplatí
Naprosto nedoporučuji. Vybrala jsem si zboží v e-shopu, zaplatila 6.11. 22 předem kartou 1799 Kč. Přišla mi potvrzující faktura. Přijel kurýr se zásilkou a požadavkem na zaplacení dobírky 1999Kč. Dnes 23.11.22 i přes opakované reklamace e-maily i telefonáty, mi Lidl oznámil, že jsem zboží vrátila a že mi pošlou zpět peníze. Naprostá ignorace něčeho, jako je smlouva a veřejný příslib služby. Já žádné zboží dle smlouvy, kterou se mnou Lidl uzavřel neobdržela. Opakovaně Lidl žádám o zaslání zaplaceného zboží na adresu. A opakovaně už od začátku incidentu písemně oznamuji, že nehodlám od smlouvy odstoupit. Toto jednání hraničí s vydíráním. Buď převezmete zásilku, zaplatíte peníze znova a dokonce vyšší částku nebo vám zboží odmítnou předat. Nehoráznost. A celé to trvá již 17 dní. Již nikdy nic na eshopu neobjednám. Jsem také rozhodnuta přestat Lidl navštěvovat.
I absolutely do not recommend it. I chose the goods in the e-shop, paid on November 6. 22 in advance by card 1799 CZK. I received a confirmation invoice. A courier arrived with a package and a demand for cash on delivery payment of CZK 1,999. Today, 23/11/22, despite repeated complaints by e-mails and phone calls, Lidl informed me that I had returned the goods and that they would send me the money back. Total disregard for something like a contract and a public promise of service. I did not receive any goods according to the contract that Lidl concluded with me. I repeatedly ask Lidl to send the paid goods to the address. And I have repeatedly announced in writing since the beginning of the incident that I do not intend to withdraw from the contract. This behavior borders on extortion. You either accept the package, pay the money again and even a higher amount, or they refuse to hand over the goods to you. Insolence. And the whole thing has been going on for 17 days. I will never order anything from the e-shop again. I have also decided to stop shopping at Lidl.
Kvalitu zboží
Dodání šílenství... Jedna objednávka = dva balíky českou poštou, jeden balík PPL. Ten mám kdesi na výdejním místě. Absolutně nechápu, který trouba rozesílá takhle zboží, však se to nemůže absolutně vyplatit ani vám ani nikomu dalšímu.
Některé zboží...
Dodání. Tentokrát musím vyjádřit nespokojenost. Dneska jsem obdržela jedno zboží z objednávky. Zažila jsem celkem šok. To opravdu už hodláte posílat zboží bez zabalení??? Dárek na vánoce, na jehož obal jen přilípnete štítek s doručovacími údaji??? Že taky dopravou může přijít k úrazu asi neřešíte.....jsem zvědavá na další objednané zboží, v jakém stavu přijde....ale tenhle přístup je nepochopitelný. Navíc kdokoli z krabice může cokoli vytáhnout - žádné zabezpečení....prostě nepochopitelné!!!
Asi chcete, aby Vám zákazníci zboží zase vraceli.
Rychle dodani
Formulář na vrácení vpode ale štítek na nalepení bez toho se nedá zboží vrátit z nikým se nedomluvite ani písemné ani telefonem tam to nikdo nebere
Katastrofální obchod . Objednávka dorazila nekompletní , ze 4 položek jen jedna .Dopravu jsem měla mít zdarma vzhledem k výši ceny objednávky . Ale dorazily pouze punčochy prodražené nakonec o dopravu , která vůbec neměla být . Žádný omluvný e-mail , upozornění před odesláním na nekompletní objednávku taky ne .Na můj dotaz , jak se to bude řešit dál ani přes kontaktní formulář žádná odpověď . Ráda pochválím když je co . Ale tohle je obyčejné klamání zákazníka a o spokojenosti nemůže být po takovém jednání řeč. Poprvé a naposledy . Špatný provoz e-shopu , horší zkušenost s nákupem on-line nemám .
Obchod NEDOPORUČUJI!!!! Jsou mnohem lepší obchody a to jak kvalitou zboží, tak hlavně jednání. Obchod s oblečením a nenabízí tabulku velikostí, jen jakýsi dotazník na vaše míry? Když jsem psala na "podporu", jestli někde mají velikostní tabulku, tak mi nikdo za dva měsíce nebyl schopen odepsat.
Objednala jsem zboží, jelikož nesedělo a kvalita šílená, vrátila jsem zboží. Při vracení peněz mi vrátil obchod o 29 Kč méně, za prý neuhrazenou dobírku. Podotýkám, že objednávka byla rozdělena do dvou balíků, kdy jsem za ten jeden dobírku zaplatila, za druhý nikoliv, a tak mi to při vracení strhli z vrácených peněz, aniž by napsali mail, že si budou něco strhávat z vrácené částky. Další, když chcete vytvořit vratku, tak to nejde, páč to hlásí chybu. Manžel si zde objednal brusku od jejich slavný značky, to na jedno použití, bruska fungovala jeden den. Takže Lidl shop nikdy víc, ať už jde o kvalitu nebo jednání, můžu snad za to, že zde mají bordel a nefungující systém.
Psací stůl přišel se šuplíkem kde obě strany byli pravé, tudíž nešlo zkompletovat! Při reklamaci se ani neomluvili a chtěli poslat celý stůl zpátky, že pošlou peníze. Nevím jak se představují zase demontovat stůl a shánění krabice do který se to vejde! + ten čas strávený nad tím vším!
Moje 70ti letá máma při placení použila bankovku hodnoty 2000 a bylo jí vráceno na 1000, když se to snažila reklamovat tak slečna pokladní šla zvážit pokladnu (jak se to dělá?) samozřejmě s negativním výsledkem
logistika
Velka nabídka
Nulové řešení reklamací. Letos 2 podané reklamace, ani jedna není ani po 4 měsících dořešena. X-krát zaurgováno a nic se neděje. Rozhodně zde nenakuovat elektroniku a nic dražšího. Konkrétně reklamujeme misky a paddleboard. Tedy věc za x-tisíc Kč. Fungoval měsíc a pak se lepení ventilu rozlepilo. Věc nikdo neřeší. Strašný přístup.
Nekalé prodejní praktiky, kdy je prodán set více výrobků (např. vrtačka, nabíječka a akumulátor) za jednu cenu, přičemž je následně vystavena faktura na tři samostatné výrobky s rozpadem do položkových cen. V případě reklamace je pak vnucována cesta odstoupení od smlouvy, což vede na vrácení obnosu, který nestačí na pořízení porouchaného prvku setu. Katastrofální backoffice a procesy u reklamace, porušování zákona. Nedodržení zákonné lhůty 30 dní. A opět řešení cestou vrácení fiktivní ceny místo nahrazení porouchaného výrobku novým.
