Rychlost
Zboží jsem musel vrátit Nespokojenost
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost
Zboží jsem musel vrátit Nespokojenost
Rychlost dodaní
No kamarád mi objednal zboží a jelikož to objednal na sebe tak to musí řešit on. Na reklamačním je nepříjemná Slovenka které se nedá rozumět a ta požaduje informace které nemám bo po internetu moc nefunguji ale s touhle recenzí jsem si práci dal, nebo%t si myslím že zboží s fakturou můžu vrátit a je jedno jestli to vrací Karel nebo Pepa. Kdyby blízký umřel tak asi zboží nejde reklamovat. No hnus co už se tady děje v téhle banánové republice
někdy dobré nabídky
Vadí mi, že prodávají zboží, dám příklad filtrační konvice Philips, na kterou pak nenabízí na e shopu náhradní patrony.. A shánějte si je ,kde chcete.
Skoro všechno
Nevedou cigarety heets sienny
Pani prodavacka v Kladne na autobusovem nadrazi kdyz se chovala jako krava i kdyz by mela jit prikladem mladsi generaci DIK MOC
v minulosti jsem nakupoval opakovaně bez problému. Vyhovoval mi způsob vrácení zboží přes parcel shop.
Po poslední vratce jsem neobdržel zpět zaplacenou částku. Nemám tak ani zboží ani peníze. Zákonná lhůta je 14 dnů, čekám už přes 2 měsíce. Obchod nekomunikuje!
Reklamoval jsem bourací kladivo, po měsíci se rozpadlo. Reklamace vyřízena, tím že kladivo mám zaslat přes PPL a pošlou peníze. Je to již 3 měsíce peníze neposlali a nikdo nekomunikuje. Levný šmejd. Radši si připlatit za kvalitu. Lidl šmejdy nebrat.
Platbu předem mi zablokovali dvakrát, takže jsem se dostala až do mínusu. Telefonická linka Vás poučí o všem možném, dvacet minut posloucháte kraviny a když už se konečně dovoláte, tak Vám frajer na druhé straně řekne, že máte být v klidu, že Vám peníze z blokace přijdou zpět tak za 7 dní, závisí na bance. Jak můžou, když ve fakturách garantují, že Vám znovu částku nestrhnou, jí přeci jen nakonec strhnout? Zboží, které bylo skladem celou dobu, mi přišlo na 2x úplně zbytečně a pokaždé od jiné dovážkové služby. Tohle je naposledy, co jsem přes lidl něco kupovala a platila předem.
Zboží jsem vrátila ve 14 denní zákonné lhůtě 22.2. Do dnešního dne mi nevrátili peníze. Napsali pouze dva e-maily, kam mají poslat peníze, ty jsme vždy vyplnila a tím to skončilo. Nikdo semnou to nechce řešit
Jedna objednávka mi dorazila ve 4 různých balících. Skříň, kterou jsem si objednala mi dorazila s ulomenými rohy a celá poslepovaná!!!
Rychlost dodání zboží
NIKDY UZ U NICH NEPLATIM KARTOU, JEDINE DOBÍRKOU. Platbu mám zablokovanou dvakrát. Kdybych si zaplatila zboží za 10.000. Tak mám 10.000Kc v blokaci a 10.000 si strhnout = 20.000kc se kterými nemohu pocitat, ne jen tech 10.000 za zboží. Blokace se zruší až po 7 dnech. Strašný. Ještě jsem se s tím nesetkala a mají štěstí, že jsem ty peníze zrovna nepotřebovala. Byt mamka samozivitelka a počítat každou korunu tak děti nemají co jíst. Tohle mi hlo žluči. Telata bez mozku, fakt....
- neschopní zaměstnanci, jak ve skladu tak na zákaznickém servisu. Rozhodně nedoporučuji.
Vše. V posledním měsíci jsem objednal 3 pracovní nástroje, všechny tři již předtím rozbalené a podle očekávání všechny s defektem!!! Pouze přebaluji zboží a nefunkční posílají dál!!! Chtěl jsem tento problém řešit s vedením, údajně nesmí přepojovat....
Jak můžeme poslat ČOI na tuto firmu? To co dělají je nezákonné, je nás tu dost se stejnym problémem, kdo jde do toho se mnou? Email: wencahappy@seznam.cz
Bohužel už vůbec nic. Jak prodejny (Osová například) tak už i e-shop stojí za ....
Zboží dorazilo použité. Nechápu!
Byli lepší
Dnes dorazil produkt použit (objednán byl nový)
Většina zboží,které nabízí není skladem
Objednane zbozi
Placeno prevodem, castka byla 2 × spolecnosti Lidl blokovana, komunikace a naprava priserna. Jiz treti den se domaham o zruseni blokace.
náhradní díly a komunikace s info linkou
Přijatá reklamace ze zboží, ale na vrácení finančních prostředků čekám pres měsíc. Na dotazy nereagují.
Měla jsem objednávku na 6 druhů zboží. Zboží přišlo každé jiný den a od 3různých dopravců,takže jsem musela být 6x doma abych je mohla převzít. Každý balík jsem platila zvlášť,a konečná suma se neshodovala s celkovou sumou objednávky,třeba dobírku si započítali hned dvakrát a kdybych ji nezaplatila tak mě zboží nedají. Jsem z tohoto dodavatele totálně znechucená. Dáša