Hlavička stránky
Logo obchodu lidl.cz

lidl.cz

1 104 hodnocení

36 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Lucie K.před 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Pokud se mám vyjádřit k poslední objednávce, tak nic

13.12 objednáno a jak píší ostatní, doteď zboží nebylo předáno dopravci. Několikrát denně koukám na email doufám, že dnes se zadaří. Hlavně že bylo napsáno že 20.12 potvrdili odeslání zásilky. Pro srovnání. . Jsem ve skupině shein, paní psala, že zboží objednala 15. a 20. už jej měla doma. Tak přeji všem, aby zboží dorazilo.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Elninonpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednáno a zaplaceno 11.12. zboží skladem. K 21.12. nebylo předáno ještě ani přepravci. Zákazníka mají u prd...!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Klára Hlaváčová před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Výběr zboží a hlavně dětských hraček. Kvalita za rozumnou cenu.

Bohužel se hraček dítě nejspíš nedočká. Objednávka z 10.12.neni zatím doručená. Pozdější objednávky jsou již k vyzvednutí, bohužel to nejdůležitější, dárek k Vánocům, v té jedné chybí. Ikdyž v době objednávky bylo zboží skladem a je stále. Asi by to chtělo si udělat pořádek v personálu! V minulých letech jsem se s tím nesetkala. Proto jsem o to víc zklamaná.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dášapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Týden mám objednané zboží, které má být skladem, objednávka mě byla potvrzena, ale to je tak všechno. Dárek na Vánoce v nedohlednu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto nedostatečná komunikace ze strany prodejce ohledně doručení zásilky. Čekám už 12 dnů na balíček, doručení mělo proběhnout do pár dnů. Za mě je to velké selhání a svědčí to o vašem naprostém podcenění vánočních objednávek. jinak si neumím představit, kde nastala chyba. Zásilky z jiných společností přišly max do 7 dnů. A to s omluvou a slevou na příští nákup jako kompenzace za opožděnou zásilku. Vaše zprávy typu ,,Také z toho nemáme radost a velice se Vám za vzniklou situaci omlouváme.” v dnešní době opravdu nestačí. Když už něco pohnojíte kor o Vánocích, tak aspoň zákazníka vykompenzujte a nechlácholte prázdnými větami jak vás to mrzí. Doteď nemám zásilku (vánoční dárek), v sobotu jsou Vánoce a já budu pravděpodobně shánět v pátek v plném nákupním centru náhradu. Ač mám lidl jako obchod ráda, o Vánocích už nikdy nic neobjednám. Za mě velice nespolehlivý obchod v době Vánoc.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hanapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic.

14.prosince jsem objednala 3 produkty z lidlu s tím že tam mají doručení do cca 5ti dnů. 19.12 mi dojde email že zásilku budou rozdělovat na 2 balíky a zatím první z nich je připraven na předání dopravci... Teď 20.12 což je 6 dnů od objednání (všechno bylo skladem, a pořád skladem na stránkách je..) ještě nepředali ani 1 balík dopravci. Naposledy toto..

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

komunikace, termín dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
D Korinekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Maruskaadapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

zboží není v e velikostech-pošta mi nic nedodala, musela jsem se rozčílit na poště nikdo mi balíček nedovezl,žádejte vrácení za poštovné-pošta nepracuje

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Je mi líto, že jsem si recenze na obchod nevyhledala již dříve. I já jsem učinila objednávku na eshopu před Vánoci s důvěrou, že vše dorazí ve slibovaném "předpokládaném termínu doručení". Chytře je zde zřejmě uveden termín "předpokládaný", protože tak, jako u ostatních zákazníků samozřejmě zboží nebylo dodáno s tím, že informují emailem o zpoždění - a ano, za mě v pořádku i to, je před Vánoci, objednává si jistě mnoho lidí, ale nikde není uvedené alespoň orientační (náhradní) datum, kdy tedy zboží, a zda vůbec dorazí. Věci jsem vesměs objednávala jako Vánoční dárek - dala jsem si dokonce "tu práci" a počkala 15 minut na zákaznické lince pro to, abych nadiktovala všechny potřebné údaje a paní na druhém konci mi sdělila, že "udělají vše pro to, aby zboží do Vánoc doručili, ale nic mi nezaručuje". No bezva, to mě musím říci vážně ohromně uspokojilo! Žádné náhradní řešení, jako vrácení peněz a storno objednávky se nekoná... Nemálo sprostých slov by padlo na cizí hlavu, telefon jsem raději zavěsila... Musím říci, že v minulosti jsem s nákupem nikdy neměla problém, vše mi bylo doručeno tak, jak e-shop uváděl, o to více mě tato negativní zkušenost mrzí, objednávat již více nehodlám.!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Konic 40před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Na emaily nereagují, když se po hodině dovoláte na infolinku, tak vám sdělí, že jim máte poslat email. Na ten samozřejmě nereagují. Management bezpečně schovaný, aby nemusel řešit stížnosti zákazníků.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
josef simandlpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic vyjímečného

Objednal jsem jednou objednávkou tři provázané druhy zboží. První dva přišly (samozřejmě v různé dny), na třetí čekám již tři týdny po dohodnutém termínu dodání. Ani na jednu ze dvou urgencí jsem nedostal odpověď. Již nikdy LIDL eshop.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pepa Moravčíkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Strašný, strašný a ještě jednou strašný!!! Zboží jsem objednal 9.12.2022, abych vše stihl mít doma do Vánoc. Dne 15.12.2022 mi dorazil e-mail, že ani jeden z mých objednaných produktů (celkem 5) nestihnou doručit v termínu. Kontaktoval jsem tedy Lidl přes e-mail - marně, telefon buď obsazen nebo ho nikdo nezvedal, rozhodl jsem se tedy reagovat tak, že jim nápisu na Messenger. Nevím kdo mi odepisoval, nikdo se nepředstavil, ale tá komunikace stála za to, dotyčný či dotyčná mě slušně poslali do…. Chtěl jsem vrátit peníze a obj. stornovat, na to mi bylo řečeno, že neexistuje, že nemám zboží přebírat - až dorazí třeba po Vánocích (třeba). Řekl jsem jim, že to jen tak nenechám, že nemám ani zboží ani peníze a na to mi jen bylo odpovězeno: přečtěte si naše obchodní podmínky. Toto chování je absolutně neslušné a hrozné, jako může se kdekoli stát, že vám zboží nedodají, ale nepřiznat si chybu a ještě udělat v*la z vás? Otevřeně říkám, že jsem podal podnět na ČOI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Otřesná služba. Při potvrzení objednávky mi přišlo předpokládané datum doručení. To dodrženo nebylo a objednávka evidentně ještě vůbec nebyla expedována. Na emaily nereagují, dozvědět se, kdy a jestli vůbec přijde je nemožné. Je to jako čekat na Godota, od Lidlu bych takto neprofesionální přístup nečekala. Ostuda!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nejde jen tak zadat místo vyzvednutí. Když zadám svoje jméno, nemám nic na výběr. Tohle jsem řešila pokaždé, co objednávám. Jinak zboží je skvělé, super kvalita. Ale tohle mě fakt vytáčí. Bylo by super, kdyby jste to napravili

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Rado Saelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic. Za posledních cca 5 let se zásadně změnil. Že sortimentem a kvalitou zboží totálně propadl. Už to není ten Lidl před deseti lety.

Výběr zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Lukes 593před 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

U zboží nezveřejní zápornou recenzi

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renčapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zbozi objednano 30.11. a ihned zaplaceno kartou. Zatim nedodano a uz si z karty blokli znovu stejnou castku. Pred Vanocemi fakt super. Uz to resim a castka zatim nevracena a zbozi taky nikde.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alexpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kvalitu zbozi

Jejich dlouhá čekací doba. Napisou objednavka přijata,ale to je vše,a neni to poprve cekat na zbozi 14 dni mi prijde dlouhe,jeste kdyz je zbozi skladem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Bud Janapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si koupelnový nábytek. Vysoká skříňka i skříňka pod umyvadlo byly nemálo poškozené, prosklená skříňka nad umyvadlo mi přišla jiná.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Kontaktní údaje