ceny
Objednal jsem 5 zboží, vše skladem. Jedno dorazilo jen částečně, jedno vůbec. Vyplnil jsem složitý kontaktní formulář a dodnes (4dny) žádná odpověď. Než takto dělat eshop, tak ho raději nedělat vůbec . Spousta ztraceného času.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
ceny
Objednal jsem 5 zboží, vše skladem. Jedno dorazilo jen částečně, jedno vůbec. Vyplnil jsem složitý kontaktní formulář a dodnes (4dny) žádná odpověď. Než takto dělat eshop, tak ho raději nedělat vůbec . Spousta ztraceného času.
1.6. jsem objednala zahradní stůl s tím, že bude doručen do 10 dní. 9.6. byl doručen. Po rozbalení jsme zjistila, že je sražená hrana stolu v délce cca 15cm. ihned jsem reklamovala na PPL ( byl poškozen i obal) a 14.6. v lidlu. S paní jsem se domluvila, že jim pošlu zpět stůl a oni mi pošlou stůl nový. 15.6. si pro něj bez ohlášení dojelo PPL. Měla jsem mailem poslat fotky a popis jak bylo zboží zabaleno. Když se týden nic nedělo volala jsem znova na linku kde mi bylo sděleno, že žádný můj mail neevidují, stůl přijali zpět a vrátí mi peníze, že nelze poslat nový. Což byla úplně jiná informace než o týden dříve. Objednala jsem nový stůl, opět čekala 10 dní na doručení. Došel 27.6. a opět poškozený, tentokrát méně, ale přece. Tentokrát musel být poškozen už před balením, protože krabice poškozena nebyla. Ihned jsem volala na linku, kde si zase vyžádaly fotky a popis toho jak to mají špatně zabalené ( ochrana jen rohů a né celé hrany a ani bublinková folie) a znova objednali vyzvednutí PPL. Týden se nic nedělo, takže znova hovor na liku, kde se omlouvali za komplikace a nebyli mi schopní říci kde se stala chyba. Hovor ukončen tím, že do konce týdne určitě PPL přijede. Nepřijelo. Další týden 14.7. další hovor, kde mi řekli, že zpětnou zásilku neevidují a že mají nějaký problém se softwarem, a že se jim objednávka PPL ztratila. PPL dojelo 20.7. a stůl odvezlo. Dnes je 26.7. a já nemám stůl ani peníze a z hovoru na lince se vždy jen dozvím, že na tom pracují a že se omlouvají za komplikace. Otřesná komunikace s obchodem a ještě horší řešení problémů. Špatně zabalené zboží u kterého pak dochází k poškození.
Nedodani zboží v daný termín. Neochota na infolince. Už nikdy nezaplatim nic předem v Lidlu
Zakoupila jsem Gril, došel mi úplně jiný než jsem si objednala, poté paní na infolince mi objednala znova ten stejný, a po druhé došel jiný gril. Druhý gril jsem platila na dobírku, je to už přes týden, a stále mě nekontaktovali s žádostí o bankovní spojení. Když jsem dnes zavolala na infolinku, paní mi sdělila, že zboží evidují, ale nemají ho v systému. K tomu se mi ještě smála do telefonu. Strašná komunikace!
Komunikace, spolehlivost, přístup k zákazníkovi, řešení problémů.
- objednal a zaplatil jsem si stan. Mimo jiné u něho uváděli informaci "doručen do 3 dnů" . Ani po 12-ti dnech jsem ho neviděl. Vysvětlení - chyba na straně dopravce - logistika. Ha ha ha - obvyklé, mi nic to ti druzí. Paní na lince měla hned tendenci se hádat. A to jsem byl slušný a jenom zvedl hlas. Její řešení - předám to dál, někdo se mi ozve. Neví kdy, ale oni se ozvou.:-) a řeknou mi, zda zboží dostanu či nikoliv. Asi si dělají ze mě pr..l !!!
doba dodání několik týdnů, to je fakt šílený v dnešní době. Nejhorší e-shop ever
Nelze pochválit vůbec nic!
Nejhorší internetový eshop všech dob! Nejenže pošlou poškozené zboží, ještě se snaží člověku vnutit směšnou slevu na toto zboží, které ani nemůžete používat. Reklamace jim trvá x dnů, ani nedodrží na čem se s Vámi domluví! Za mě jednoznačně NIKDY VÍCE!
Přehlednost stránek
Vše od doby dodání a neprofesionální chování na info lince
způsob reklamace
kvalitní zboží, dobrá obsluha
zavedl bych nějaké lepší opatření proti koronaviru
Doba dodání tak dlouhá, že by člověk radši řekl, ať si to strčí do análního otvoru...
Zmensujete gramáž potravin za stejné ceny kolikrát vyšší
Doručení zboží, otřesná zkušenost se službami PPL. Důrazně nedoporučuji.
Jak si můžou stahnout z prodeje PARKSIDE Vysavač na mokré a suché vysávání PWD 30 A1 dělaji si p.r.. a kdyz člověk vola jestli bude tak že neví tak kdo jinej to ma vědět
Již 4 měsíce řeším náhradní díl k robotickému vysavači Silvercrest. Neochota ze strany Lidlu je dechberoucí. Stále mi na zákaznické lince říkají, že mě bude kontaktovat jejich oddělení, který má na starosti náhradní díly a tak to jde měsíc za měsícem. Vysavač nemám doma ani rok (tj. je v záruce) a už 4 měsíce mi tu leží bez využití. Nekupujte si nic od Silvercrest, spláčete nad výdělkem. Naprosté znechucení firmou Lidl a už nikdy si u nich nic nekoupím. Budu se modlit, aby se mi nic jiného od nich nerozbilo.
Široký sortiment
Doba dodání, nedodržení termínu, i po třech týdnech neschopnost informovat, kdy a zda zboží dorazí.
Rychlost dodání...
Produkt přišel poškozen, při reklamaci vám nabídnou, že máte zboží zabalit do původní krabice, tu odeslat zpět. Přijde vám okamžitě nové zboží, které ovšem musíte zaplatit a peníze za původní, které je již u nich, vám proti později... což jsou teď 3 týdny a stále nemám peníze zpet...
Tohle je síla! Přesně, jak hovoří články na webu - Lidl zkouší, co zákazník vydrží! Nejdřív salmonela v mletém mase, teď kauza, že jejich potraviny dle opakovaných inspekcí neobsahují reklamovanou gramáž a moje zkušenost? - naposledy jsem něco platila předem!!! Zboží mělo být odesláno před 2 týdny, dopravce však čeká na dodání doteď. Nezvedají telefony, nemají žádný mail, jen formulář, který háže error. Velice mne obtěžuje, myslet u takové firmy na to, že mi někde visí peníze ve vzduchu!!! Neobtěžují se zákazníka obeznámit, že došlo k plánovanému nebo nečekanému prodlení v dodání, prostě nic, ale influencery, na IG, to zvládají balíky s produkty zásobovat. Sebranka! Jak může obchodní inspekce dopustit, aby fungovaly na českém poli firmy, které neposkytují kontakty?! V dnešní době se zákazník jen okrádá. Vše zdražené a ještě lživé složení, gramáž, kvalita, životnost a nyní ještě, aby si člověk škrtal dny v kalendáři, zda zboží vůbec dojde! Kdyby ostatní četli ty recenze a nemávali nad vším vždy rukou, tak tyhle firmy dávno zkrachují.
Přišla mi bruska,a chyběl k klíč.Ctěla jsem ho poslat, jelikož nový přes internet byl docela drahý.E-shop nabídl slevu,nebo si nechat poslat novou na dobírku,pokud bude.Souhlasila jsem se slevou,ale žádné peníze nepřišli,ani se už nikdo neozval.
objednával jsem 7 kusů oblečení a bylo doručeno za necelá dva dny od objednání
u průmyslového zboží jsou ceny v eshopu vyšší než v kamenné prodejně (nechápu proč)