Přístup a vstřícnost pracovníků
Nic8
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Přístup a vstřícnost pracovníků
Nic8
V aplikaci Lidl shop nabízí slevu 200,- při nákupu ale sleva nelze uplatnit !!!!
Jsem tak znechucena komunikaci zakaznickeho centra, ze spatne prevazuje dobre.
-Dorazilo mi rozbite zbozi
-Komunikace a postoj zakaznickeho centra je tristni. Komunikace je nekonecna, komunikuje s vami asi 5 lidi. To co si dohodnete je druhy den zase uplne jinak, jejich postoj je neadekvatni ke vznikle situaci, komunikuji s vami, jako kdyby jste si zbozi ponicili sami. Musela jsem se vylozene domahat nejake odpovedi. Opravdu toto jiz nikdy!! Mam bohatou zkusenost s nakupovanim v eshopech ale tato zkusenost je jiste nejhorsi! Absolutne si nevazi svych klientu a jejich komunikace je vazne k zamysleni! Radim nakoupit jinde!!
Už bohužel nic.
Zboží objednáno koncem ledna. 3.2. přišla faktura s tím, že je expedováno. 9.2. zatelefonováno na zákaznickou s dotazem, kde se zboží nachází. Za chvíli přišla odpověď mailem, že se zboží "ztratilo" a na skladě už není. V e-shopu ovšem pořád na skladě je...Jednalo se o židli do sprchy,kterou jsme rychle potřebovali. Už zde asi neobjednáme.
akce od 7.2.2022 na prodejnách na AKU úhlovou brusku za 799,- - Nebylo možné sehnat na žádné prodejně v ČB již první den (7.2.) dopoledne. Na prodejny buď vůbec zboží nedorazilo nebo jen 1-2 kusy. JE TO JEN TAHÁK NA LIDI, JAK JE PŘILÁKAT DO PRODEJNY!!!
Vracení peněz proběhlo v pořádku, i když v delší lhůtě (na platbu jsem čekala cca 1 měsíc).
Objednávala jsem si potahy do auta, avšak dorazila mi úplně jiná barva, než jsem si objednala. Možná by stálo za to podnítit personál e-shopu, aby si na takovéto věci dávali větší pozor.
Rychlost dodání zboží.
Nákup na lidl-shopu je ruská ruleta. Pokud zboží funguje, je to dobré. Pokud Vám dodají zmetek a chcete ho reklamovat, je to.prů .. tedy je to slušně řečeno špatné. Při reklamaci pásové pily na kov dodali použitý (to by mi ani tak nevadilo) ale nefunkční kus. Chtěl jsem výměnu za bezvadný kus, vrátili mi peníze abych si na shopu zakoupil novou pilu, kterou však zatím "zkvalitnili" o 500 Kč. Nyní jsem zakoupil kompresor PKO 24 B2. Po rozbalení jsem zjistil, že stroj je nefunkční, při spuštění se netočí, jen vrčí, rotor silně dře. Elektronická možnost reklamace byla totoálně nefunkční (ostatně jako více funkcí tohoto prodejce). Reklamaci jsem tedy podal telefonicky před čtrnácti dny, požadoval jsem nový nebo při nejhorším opravený kompresor. Operátorka na telefonu sice velmi chotná, ale kvalifikací spíše tisková mluvčí, než odbornice. Vysvětlit jí, že komkresor je zmetek od samého počátku a ne že závada vznikla až při používání, jak mi vnucovala, byla proto nad mé síly. Reklamaci bylo přiděleno číslo a tím to se strany shopu skončilo. Na včerejší telefonický dotaz na průběh vyřizování reklamace se operátorka dopátrala pouze toho, že to "reklamační oddělení řeší". Tak jsem zvědav zda opět čekají až kompresory na skladě doprodají a doporučí mi opět "inovozdražený " stroj, nebo si vymyslí něco jiného. Nebo možná touží po reklamě na Černých ovcích? Nevím, uvidíme. Rozhodně musím konstatovat, že po novém roce Lidl-shop učinil nikoli krok vpřed, ale šlápnutí do ... do zpátky.
Špatné zboží, dodáno úplně něco jiného. Po dvou měsících nemám zboží ani peníze. Hrozná komunikace, 1 hodinu čekáte na tel. spojení s kompetentní osobou. Komunikace přes Email katastrofa, nedodání všech podmínek jak vrátit zboží, nečtou celé zprávy dodatky a podobně, jednou to odsouhlasí pak zas zamítnou i když vše dodáte. Po uplynutí dvou předávám vše na Policii.
Na zboží zakoupené v Lidu, není možné po záruce koupit náhradní díly. Jedná se o nářadí Parkside. V záručním listu uvedený servis na dotaz na náhradní díl nereaguje.
Lidl e-shop je strašný. (1) Jejich telefonická linka podpory je vymyšlena tak, aby volající co nejdéle čekal. Automatický hlas má dlouhá poučení o všemožných koninách. Pak v rámci zaklikávání voleb se často dostanete do situace, kdy řekne automatická odpověď, že odpověď najdete tam a tam na internetových stránkách a hovor je automaticky ukončen. Proklikat se k živému pracovníkovi je na dlouho. (2) Objednal sjem zboží, nedorazilo, pak mi suše sdělili, že to zboží nemají a vrátí mi peníze. To je sice hezký, ale proč obchod přijímá objednávky, dkyž zboží nemají? Proč pak člověka nechávají dlouho čekat a člověk se musí sám pídit po tom, co je s jeho objednávkou, aby se dobral uvedeného výsledku "zboží není, vrátíme peníze". (3) Jednu objednávku si sami rozdělí a posílají různými krabicemi na x-krát. Není to moc ekologické a je to poněkud obtěžující. když mám jednu objednávku, chci jeden balík a ne 4 balíky. (4) I malé zboží posílají ve zbytečně velkých krabicích. (5) Když chce člověk vrátit zboží z objednávky, kterou si Lidl svévolně rozdělil na x -balíků, taky to musí vracet v X balících a nemůže vše dát do jedné krabice a nalepit tam vratkové čárové kódy. Opět je to neekologické a obtěžující.
Zklamalo mě snad vše! Objednala jsem si komody dvě přišli v pořádku třetí přišla tím stylem , že mi přišli dva balíky se šuplíky (stačily by jedny) a zbytek komody chyběl po několika urgencich emailem či jejich bozimi formuláři odpověď nulová.... řešeno po 3 týdnech se dovolání na infolinku ..... budu muset zboží vrátit jelikož zbytek nemají protože komody jsou vyprodané!!! NEDOPORUCUJI JEDNANI SPOLEČNOSTI KATASTROFA ZA JEJICH CHYBU MAM AKORAT STAROSTI !!! BEZ URGENCI KOMUNIKACE NULOVA !!!!!
NEREAGUJÍ!! Pojďme na lidl udělat hromadnou žalobu.
Jsem již 2.měsíce bez odpovědi (kterou jsem i 2x urgoval) vše mohu doložit fotodokumentací.
V případě, že má firma vrátit peníze za poškozené zboží, pouze slibuje a uvádí důvody, proč to nejde, nejčastější výmluva je covid, peníze však nevrací.Jelikož jsme ale nechtěli zklamat vnučku,ihned jsme objednali to stejné zboží a samozřejmě ho ihned zaplatili v domnění, že za poškozené zboží nám budou vráceny peníze.V případě nové objednávky byl Lidl rychlý jako blesk,v případě vrácení zboží stále poslouchám pouze výmluvy, proč to nejde.Celou situaci řeším již od 27.12.2021.Rozhodně nedoporučuji ,Lidl je ochotný pouze v případě nových objednávek.
Bohužel při reklamaci zboží, firma nekomunikuje takže nikdy více!
Teď už nic
Dodání zboží neúplné, arogance na infolince, Koupila jsem si dvě komody který jsem chtěla použít až za tři měsíce po zkušenostech Musím teď obě krabice rozebrat a zjistit zda mám veškerý materiál který k sestavení komod potřebuji. V případě že nebude vše jediná varianta Co je že to zabalím a pošlu zpátky prostě kvůli jednomu nebo dvou šroubků taková té peripetie nejhorší eshop co znám
Pozor při nákupech rozměrného a těžkého zboží, například nábytku, půl dne skládáte, pak zjistíte vadu, místo náhradního dílu chtějí ať zboží vrátíte. Takže můžete zase půl dne rozkládat, nacpat do krabice a objednat za své dodávku a zavést na nejbližší poštu nebo parcellshop. Paráda, určitě si pak objednáte další kus a zase to risknete????!!!!!
Bohužel se přidávám k přečteným negativním recenzim. Drive jsem nakupovala i vracela casto a spokojenost na 1. Dnes? Poslední objednavka dorazila velmi pozde, myslim dele jak za dva tydny. Pritom si myslim, ze zbozi v eshopu bylo oznaceno, ze dopraví za 3 dny. Nyni cekam na vraceni penez uz skoro mesic a na muj dotaz mi nikdo neodpověděl... Takže už nikdy vic!
Dodání zboží katastrofa! Pvní zásilka se ztratila, druhá mi dojde až po oslavě narozenin dcery (kterou jsem už jednou přesunula), takže dárky na které se těší nedostane včas. V dnešní době nebýt schopen dodat zboží skladem do TŘÍ týdnů?!? A ten přístup... Jsem vytočená. Ruším účet, u vás už neobjednávám.
Rozdeluji nesmyslne objednavku,prisel balik a druhy nikde.
Dodali mi jen část komody a dokonce 2x,musela jsem zabalit a poslat zpět.Jsem sama,takže to bylo fyzicky náročné.Špatná komunikace,nedodání peněz na účet,stále čekám,ačkoliv je to již 14 dní.Když se mi povede asi po šesté dovolat,tak mi řeknou,je to v řešení.Už mě to nebaví a jakmile se nic nebude dít,obrátím se jinam a budu to řešit.