Rychlost vyřízení objednávky
Po zaplacení zboží obchod absolutně nekomunikuje ,na e-maily nereaguje a zákazník již není pro tohoto prodejce atraktivní.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost vyřízení objednávky
Po zaplacení zboží obchod absolutně nekomunikuje ,na e-maily nereaguje a zákazník již není pro tohoto prodejce atraktivní.
Zboží je většinou odpovídající ceně.
E-shop je spíše tragický co do procesních úkonů, nepřehledný a jako takový již nepoplatný době. Většinou je značně netransparetní, objednáte-li zboží např. přes PPL-ku s doručením na PPL Parcel Shop, aby jste si mohli vyzvednout dle Vašich časových možností, tak vám jej pošlou poštou na adresu. Pokud to reklamujete, tak se vám pouze vysmějou, že to tak je. Většinou platím předem. Z tohoto pohledu, když k tomu tak lidl přistupuje, zda by nestálo za to u e-shopu objednávat na dobírku a poté se v klidu rozhodnout a při špatném doručení to prostě nevyzvednout, ať si s tím firma následně dělá co chce.
Rychlost
Když to přišlo z ČR, bylo to zabalené OK. Když jim to putovalo z ciziny (Rotterdam myslim), pokaždé nezabalené (jen originální krabice) a během dopravy poškozené (nejenom krabice). Výsledkem reklamace opět příchod poškozené krabice s poškozeným výrobkem. A to samozřejmě člověk netuší, když něco objednává, z jakého skladu to půjde, a může mu to být v normálně fungující firmě i buřt.
Takže suma sumárum, pár objednávek úplně v pohodě, ale z poslední doby tři, co šly z ciziny, a tam všechny s poškozenou krabicí, 2 s poškozeným obsahem, a jedna s jinou barvou výrobku, než bylo objednáno.
E-shop Lidl vřele nedoporučuji. Nejenže mi bylo doručeno nekompletní zboží, ale následný svoz (zdarma, bez placení poštovného, lze vrátit zboží pouze přes spol. PPL, jinak je zákazník nucen hradit poštovné sám) domluvený na zákaznické lince se neuskutečnil, protože operátorka do kolonky "Ulice" zadala mé příjmení (!), takže doručovatelé svoz zrušili. Při opětovném volání na zákaznickou linku byl problém staré informace dohledat, obávám se, že ani tentokrát se svoz nezdaří. Operátorky se mi jeví jako vyloženě neschopné, e-shop také. Nevermore.
kamenné prodejny jsou příjemné a není zde problém vrátit zboží. Eshop tragédie
Již poněkolikáté mi u Lídlu visí ve vzudchu nemalá částka za vrácené zboží a už mě to opravdu obtěžuje. Kromě toho, že dovolat se na infolinku je prakticky nemožné, tak na formulář také odpovídají cca 10-14 dní. Momentálně už poněkolikáté čekám 30dni od doručení dobropisu na vrácenou částku.. neuvěřitelné.. Až mi konečně dorazí peníze už zde na eshopu nic nekoupím.
Neschopný nefunkční eshop. Kdyz si zde nekdo neco objedna, tak malo kdo se toho dozije :D
Nejpomalejší eshop, co jsem kdy zažila. Dodání do 3 dnů píšou, ale spíš je to do 3 týdnů.
nikdy více, zboží stále nedorazilo po 14 dnech
Zboži, komunikace e-shopu, dodání
Ceny
Celkem slušný výběr
Komunikace obchodu vždy na bodu mrazu
Objednávka 8 položek = 6 samostatných balíků. To je na palici...
Rychlé dodání
Zaslali mi úplně něco jiného, než co jsem si objednala.
Objednal jsem brusku parkside měli mi dodat do 5 dnů ale už je to tři týdny a stále nic
Strašné!! V životě nikdy více. Doprava šílená i přesto že píšou dodání 3 pracovní dny. Tak to absolutně tak nebylo. Navíc přímo až v den dodání Vám pošlou email jak nestííhají a že toho majíí moooc. A že zboží bude dodáno v následujících dnech??!!!!! Když už tak čekáte dlouho a prostě s tím počítate? VRCHOL. tak ať si sakra pořídí více zaměstnanců nebo ať neslibují dodání do 3dnů!
Dodání zboží je hrozné, objednali jsme v e-shopu 21 věcí a vše posílají po jednom kusu...Taky napsali, že zboží obdržíme do tří dnů, ale už je to deset dnů a došlo nám (až v posledních třech dnech) jen osm věcí...Taky e-maily mají nepřehledné.
Když někdo někoho naláká na 200,- poukázku, pokud se zaregistruje, a po vygenerování kodu a jeho vložení před dokončením objednávky se zobrazí "kod byl již použit", tak to naštve. Na email mi ani nebylo odpovězeno, a na infolince člověku řeknou že bez screenu nemůžou nic dělat, tak to mají nařízeno od vedení. Takže vedení ví, že se to děje, když na toto mají interní postup, ale asi jim je to jedno. Poprvé(a to jsem ani nic neobjednal) a naposledy.
skvělý výběr zboží, dobre ceny. Nějak nechápu ty negativvní reakce tady.... Kupovala jsem pres tento e-schop kolem 15 věcí. Od oblečení, přes sekačku na trávu, matraci, tlakový čistič atd. Vždy naprosto bez problémů. PRI OBJEDNÁNÍ NĚKOLIKA RŮZNÝCH DRUHU ZBOŽÍ NĚKDY VE VÍCE DODÁVKÁCH. ALE TO MÁ PŘECE LOGIKU. TĚŽKO BUDU MÍT V JEDNOM SKLADU SEKAČKU A PÁNEV... Reklamovala jsem jen jednou a byla to reklamace velmi problematická z mé strany.... přístroj sem poškodila neodbornou manipulací. Reklamaci naprosto bez problémů uznali a přístroj mi vyměnili... ZA MNE TEDY NAPROSTÁ SPOKOJENOST.
jsem naprosto spokojena
Objednávka rozdělena na 10 položek a posílají jednu po druhé. Takže čekej kazdej den na ppl-ko, my Ti to doručíme během měsíce všechno. Když zavolám a zeptám se proč, tak mi položí telefon. Super. Asi se zbláznili. Neuvěřitelné.
drahotu.
Podvod na Vaše zákazníky. Akce máslo to je katastrofa. celý týden bez dodávky. Klamavá reklama. Na co tisknete drahé letáky, když potom marně čekáme na zboží. Taková firma no to je přece podvod!!!!!!!!!
Absolutně nemohu napsat nic pozitivního.
Přístup k zákazníkovi, chyba na jejich straně, ale nejsou schopní přijít s řešením. Pošlou vám jen polovinu objednávky a druhou zruší i když tvrdí, že ji mají skladem. Prostě ji nepošlou. Naprosto nedoporučuji, je to bordel na kolečkách.
Nic nemohu pochválit, vše je špatně!
Snad na té zákaznické lince dělají velmi slabá nejnižší třída operátorů bez vzdělání, takže chápavost nulová. Při reklamaci si vas lidl přehazuje se servisem jak horký brambor. V lidlu už nekoupím ani balenou vodu, pro mě tento obchod skončil.