Poškozená police
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nemam co chvalit
Objednavala jsem 12.12., potvrzeni objednavky 9:57, psali dodani do 5-ti pracovnich dni, coz melo byt nejpozdeji 16.12., zbozi prislo 23.12., v kombinaci s Ceskou postou "k nezaplaceni", komunikace pres jejich telefonni linku naprosto priserna, vc. slecny, ktera se sice nekolikrat omluvila, ale rekla, ze pro rychlejsi poslani zbozi nemuze nic udelat, ac bylo zbozi skladem, tak jim trvalo 6 prac.dni, nez zbozi odeslali, zde uz neobjednam
Co je výhodné jsou ceny, většina zboží je slušné kvality vůči ceně a možnost reklamace v prodejně.
Skoro vše, je to jeden z nejhorších e-shopů vůbec. Komunikace příšerná odpovědi nechodí nebo příliš pozdě, odborné dotazy nezodpoví, nebo je odpověď obecná a nic neříkající, když požádám o zaslání dostupnosti zboží přijde odpověď tak pozdě, že už není relevantní, zboží už mám tramo koupeno bezmála měsíc, není možnost upravit objednávku či přidat zboží ani v den vytvoření. Dostupnost náhradních dílu mizivá. Neustálé zasílání dotazníků spokojenosti, náprava se ovšem žádná nekoná.
Poslali mi poškozené zboží, objednala jsem zahradní lehátko které přišlo celé poškrabané a jedna noha byla o 5 cm kratší. Před 14 dny pro zboží přijel kurýr a od té doby nikdo nereaguje. Zákaznická linka vás pošle slušně do háje a na email nikdo neodepisuje. Čekám stále až mi zašlou na účet 1500 Kč pokud se jich dočkám! Tímto před nákupem z jejich eshopu varuji.
Jak umí mlčet.......
Že mlčí a neumí přiznat chybu.....
Zboží jsem objednal 18.12.,bylo ale předáno až 22.12 tudíž kdy už nebylo možné doručení.
Od té doby ani slůvko vysvětlení či omluvy.
Nevím kdo je za E-shop odpovědný ale de to tam od deseti k pěti!!!!!
Rozhodně neobjednávat. Zboží objednáno na začátku prosince, týden před Vánoci ujišťování, že zboží určitě přijde. Dárek samozřejmě nepřišel, týden po Vánocích email, že zboží s velkou pravděpodobností nepřijde, zásilka ztracená. Poté nekomunikace, zda mám tedy objednávat znova. Zbytečná ztráta času, nedoporučuji.
Slibované dodání na stránkách skladem a přitom to nemají…
Komunikace
Zbozi objednano 12.12.2022,datum vystaveni faktury 15.12.2022.Dodnes zbozi nedodano,pres dve telefonicke urgence.Dnesni operatorka jen sdelila,ze zbozi nebude a zavesila.Je to druha negativni zkusenost,kvalita jde dolu.
Zboží
Dodání
Objednané zboží dorazilo až teď a objednávala jsem na začátku měsíce … mělo to dorazit dnes kolem 13-15h a dorazilo již před 10 minutami
V dětské kuchyňce chybí metličky a ledy. Nejsou schopni doposlat položky. Chtějí poslat celou kuchyňku i po několika e-mailech. Nic horšího sem nezažil. Díky Lidl! Německá s....a
Slušná operátorka na zákaznické lince
Zboží objednané 17.12.22. nedorazí do konce roku, přestože mají na skladě 800 kusů. Absolutně nespolehlivý e-shop. Logistický nezvládané. Nikdy více .
Objednal jsem si akumulátor s nářadím a poslaly mi 20 kusů sletovaných článků . Třeba pošlou i obal s návodem .(kompletuj si sám)takže nářadí ani nevím jestli funguje.to bude další překvapení.
Zboží v eshopu
Dodací lhůta
Dobrý výběr za příznivé ceny
9.12. jsem objednával s tím, že budou dárky pod stromeček - psali že do 16. zboží dojde. Nedošlo, navíc na mou komunikaci nikdo dodnes neodpověděl a zboží taky nemám. Tento obchod rozhodně NEDOPORUČUJI. Pokud ale chcete být Vy a Vaši blízcí zklamáni, v tom případě tento obchod rozhodně využijte!
Tak dnes asi nevím?
Je bezva prodávat filet z lososa, který má šupiny. Na cedulce stojí s kůží nikoli s kůží včetně šupin. Tak člověk zbavuje 30minut filet šupin a následně 3 hodiny pucuje linku, bezva.
Naprosto tragická doba dodání, jestli mi zboží přijde za 14 dní po objednání (ještě ho nemám doma), tak budu jásat. Do mailu hodí "předáno dopravci", ale na stránkách pošty visí "Obdrženy údaje k dosud nepodané zásilce." Už dlouho si tam nic zase neobjednám. Ve srovnání s rychlostí jiných e-shopů je to tragedie...
Nespolehlivost v termínu dodání.
Na eshopu objednávám už pár let a nikdy problém nebyl. U poslední objednávky jsem vracela část zásilky zpět. Po týdnu od doručení balíku zpět jsem poptávala dotaz, proč nemám info o přijetí ani peníze zpět. Po dvou týdnech se dovolávala na infolinku, kde je problém. Peníze jsem dostala zpět po 25 dnech a ani omluva za to, že porušili své obchodní podmínky.
Zboží přislo rozbité dárek k Vánocům a rozsekaný už po druhé... Nejdřív skleničky a teď lucernička sklo rozbite a figurka v něm se tam bincala vážně paráda... Už nikdy víc si od nich nic neobjednam a když tak něco se nedá přepravou rozbít
Všechno ŠPATNĚ, objednala jsem si 6 věcí, přišel mail, že bude rozděleno do několika objednávek. Dvě už mám doma, ovšem zboží v obou případech otevřené použité. Takže nelze použít jako vánoční dárky. Chtít za své peníze, nepoužité a zabalené zboží u Lidlu asi nelze. Bohužel, opakovaná zkušenost. A ještě pošlou několik objednávek, místo jedné? Už se děsím, co mě čeká v dalším balíku. Cca před rokem mi nedodali v objednávce zboží, ale bylo uhrazeno. Už před nějakou dobou jsem opakovaně posílala číslo učtu, aby mi byla vrácena částka za nedodané zboží a dodnes mi nic vráceno nebylo. LIDL, UŽ NIKDY VÍC. KATASTROFA, V ŽÁDNÉ PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI!!!
