Před rokem a půl jsem si v Lidl shopu zakoupil aku pilu Parkside, teď na jaře přestala fungovat., takže jsem vyplnil reklamační formulář Lidl shopu. Pak už šlo vše rychle. Formulář předali servisnímu týmu, ten se obratem se mnou domluvil na svozu zboží, které servis zajistil přes PPL. Během necelého týdne mi přišla pila zpět a to nová! Což jsem vůbec nečekal. Reklamace uznaná bez jakýchkoli připomínek, pokusů o házení viny na spotřebitele atd. Proste něco, co jsem dlouho nezažil. Za mě jedno z nejlepších jednání, které jsem kdy při reklamaci zažil. Děkuji Lidlu a Grizzly Service Team CZ za skvělý přístup k zákazníkovi a rychle řešení reklamace. Mám opět velmi oblíbenou aku pilu a snad bude sloužit déle než ta první. Byla to moje první reklamace na Lidl shopu a mohu dát jedině palec nahoru!
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
zboží nefunguje a zákaznický servis není po telefonu ani schopen poskytnout email na udělení souhlasu. Na zákaznickém servisu vypínají hovory po tom co se odvolávají na servisní partnery. NEJHORŠÍ podmínky pro reklamace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Absolutně arogantní a neschopní na zákaznickém servisu...už nikdy víc nenakupovat u Lidlu...
objednavka rozsekana na nesmyslny pocet baliku
jeden z baliku se tvari jako odeslany, ale nedali zadne cislo pro sledovani baliku a balik je nezvestny
zakaznicka podpora absolutne nereaguje
Dobré ceny, přiměřená kvalita za rozumnou cenu.
Zákaznický servis. Díky chybě v jejich systému bylo zboží odesláno na neexistující adresu, na jméno lklklklk a telefonní číslo 123456789. Já pak trávil celý týden komunikací s přepravními společnostmi, abych se dostal k zaplacenými zásilkám, poslaných nadvakrát. Ještě, že email byl v pořádku. Ze strany Lidlu, žádná sebereflexe. Taková ta komunikace a la blbý a blbější. Něco chcete řešit a ty slečny tam vám odpovídají na úplně něco jiného.
Doprava,všechno ve stavu skládanky,týden dovolené,než vám to na pětkrát pošlou.
Celkem rychlé vyřízení
Dobré ceny
Vadí mi neekologičnost - objednávku o pěti položkách klidně pošlou v pěti různých balících přes různé kurýrní firmy.
Objednané zboží mi nedorazilo, napsali, že už ho nemají. To se mi zatím nestalo a je to nepříjemné, protože logicky počítáte s tím, že dorazí.
Místo mikiny, jsem obdržel cukřenku s nálevkou na mléko. Jedna drobná objednávka rozdělena na 3 balíčky, vešlo by se to do jednoho balíku i do ppl boxu. Úplně zbytečný eshop, když není nic odvedeno řádně. Posledně popraskané plastové kufříky od šroubováků. Vážně lidi nemají čas a chuť řešit vaše školácké chyby v logistice.
Nevím co ...
V prosinci koupeno na Lidl-shop Vysokotlaký čistič PHDP 180 B2 ... přišel rozbitý, krabice byla už 2x balená, takže už to někdo před tím vrátil a pošlou to znovu do oběhu??? Teď jsem si ji zkusil koupit znovu... a opět to stejné.. 2x balená krabice, opět v tom někdo už byl. Zas poškozená a vrátil ji .... To tam máte b... na kontrole, když je zboží vráceno!!!!! Asi kontrola neprobíhá...??? Zas abych se s tím tahal na vrácení..... To se děláte p.... s lidí !!!
Katastrofa.
E-shop na dnešní poměry funguje katastrofálně.
Zakoupila jsem tepovac kobercu, jako prvni praskla hadice, po nejake dobe zacal extremne hucet a zapachat spaleninou, nejspis tam neco shorelo. Omylem jsem smazala fakturu, ale zakon nepodminuje mit k reklamaci doklad, da se dohledat. Pres tyden jsem si dopisovala se Zakaznickym servisem v Praze. Porad chteli nejake udaje, mail, telefon a kdyz jsem to poslala, za 2 dny to chteli zase a nazev vyrobku a pak znovu a znovu. Uz mi dosla trpelivost, veskere udaje meli nekolikrat zaslane a zadny zajem neco resit. Pak fakturu vyhledali, poslali a vzapeti mi napsali, at jim ji poslu. Kdyz uz jsem napsala hodne ostry mail, odkazali me na vyrobce, ktery mi napsal, at se obratim na Lidl. Nakonec to teda vypada, ze reklamaci vyresi vyrobce, co nebyva zvykem, za zbozi odpovida prodejce. Z e shopu Lidl nakupuji spoustu let, ale prisla prvni reklamace a tady se predvedli. Nic neresit, udelat blbce ze zakaznika a hodit to na vyrobce. Uz nikdy v zivote si u nich nic neobjednam po tom peklu a bezmoci. Uz jsem se chystala prizvat COI. Jestli muzu poradit, tak tento e shop urcite ne!!!
PARKSIDE PERFORMANCE Aku kombinované kladivo PKHAP 20-Li A1, 4 Ah
Mizerný výrobek.
Tento odpad vydržel 6 děr do ytongu a cca sekání 25m2 dlažby a obkladů.
Když to hodně přeženu tak 5 hodinprqce smutný.
Po reklamaci , která se táhne několik dní raději výrobek utáhli z prodeje , proč asi ?
S obchodem nemám žádný problém, ale.....
koupila jsem plyšové prostěradla které jsem zkritizovala a moje recenze byly obchodem smazány!!!! To se přece nedělá, nechávají jen pochvalné recenze. Obchodu to nedělá dobré jméno.
Přišlo totálně poškozené, rozbité zboží, ihned vráceno nazpět a je to více než 3 týdny a dodnes nemám peníze na účtu! Komunikace přes emaily v podstatě 0. Po tel. lince strojené odpovědi nebo zavěšení. Omluva nebo kompenzace žádná! Jsem velice zklamaná a zhnusená tímto přístupem Lidlu.
Já jsem teda už pěkně rozčilená. Objednala jsem si jenom rámečky na fotky, 24.1. mi posílali email, že mojí objednávku odeslali, ale do dnes tj. 30.1, to vůbec nepřebralo PPLko, takže to stále leží někde u nich ve skladu. Když jim chci někam napsat tak ani nemám kam. Na Facebooku mi to nejde a přes kontaktní formulář na webu to taky nejde, jelikož stále vyskakuje Error...
Vždycky jsem byla s Lidl shopem spokojená, ale tohle už mě vážně štve, celý den se snažím někam napsat a nic nefunguje !
pochválit nemohu vůbec nic
obědnaný produkt dorazil poprvé poškozený, na vrácení peněz čekám už dva týdny. A po obědnání podruhé ten stejný produkt přišel zase pokozený!!!
Je to naposledy co jsem v Lidl shopu něco koupil. Velice nedoporučuji.
Nakupuji zde opakovaně, zboží je kvalitní a za dobrou cenu. Dodání rychlé.
Po poslední zkušenosti není co chválit
Místo objednaného zboží přišlo jiné. To pochopím, stane se. Po emailovému dotazu, jak tedy postupovat, přišla odpověď rychle do druhého dne a zaměněné zboží jsem tedy 9.1. zaslal zpět k vrácení. Ani po 2 týdnech však nebyly peníze vráceny a emaily najednou zůstávají bez odpovědi. Takovéhle chování bych očekával od podvodníka na bazoši a ne od celorepublikově známého velkoobchodu.
Pěkné zboží,ale
Objednala jsem skleněné dózy na jídlo, střední velikost víčka bylo ulomené "křidýlko":((
Zboží ve skutečnosti vypadá opravdu tak, jak vypadá na fotkách. Pokud ale přijde to správné.
Objednávka více kusů zboží, které je odesláno ze stejného místa (dokonce ve stejný den) je odeslána v několika balících. Proč? Naprosté plýtvání obalovým materiálem. Část zásilky ještě stále nedorazila, i když je už po předpokládaném termínu doručení. A ta část, která dorazila, je ve špatné velikosti a barvě. Mezitím se ale zboží na e-shopu vyprodalo, i když paní na infolince, velice nepříjemná, to nevěděla jistě a nebyla schopná mi sdělit, zda jsou tedy zásoby opravdu vyprodané a zda je možná výměna. Na e-mail reakce žádná. To, že si člověk nemůže zvolit dopravce a o stavu objednávky nemá absolutně žádné informace, to už raději ani nekomentuji.. Škoda toho, LIDL má fajn zboží, ale ten e-shop, to je katastrofa.
Není co chválit
Zboží přišlo poškozené vráceno ze strany Lidlu žádná komunikace nakonec veacene zboží někde proj...tak znova kolečko o odeslání a po 30 dnech od reklamace stále nevrácené peníze no e shop hnus!
