Ceny
Doručování jedné objednávky na etapy ( jeden den jeden balíček, druhý den další atd. ) Zbylé dvě položky doručují tentýž den, ale různými dopravci..zrovna není nikdo doma, takže pak musí člověk do jedné výdejny, pak do druhé...
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ceny
Doručování jedné objednávky na etapy ( jeden den jeden balíček, druhý den další atd. ) Zbylé dvě položky doručují tentýž den, ale různými dopravci..zrovna není nikdo doma, takže pak musí člověk do jedné výdejny, pak do druhé...
Reklamace tisknutí formulářů a další vyplňování formuláře na webu nikdy více
Byl jsem stálý zákazník, podotýkám, že byl.
Podvod na zákazníky a opakovaně, Lidl již nikdy více!!! Leták 11. 5. 2023, v nabídce robotická sekačka, pouze jedena a u té stál prodavač s tím, že je zamluvena pro určitého zákazníka!!! Prodejna HK, Na Důchodě. Již nehodlám tyhle podvody tolerovat. Několikrát jsem se setkal s tím, že zboží je rozebráno dříve než se prodejna otevře. Hnus!!!
kvalita zboží, na to se nedá nic říct
komunikace nulová, po dvou dnech se nedočkáte odpovědi, úplně vás jako zákazníka ignorují, nelze vybrat možnost doručení, prostě čekáte na štěstí v podobě PPL, v mém případě bohužel skoro pořád Česká Pošta, takže čekáte týden.
velký sortiment, rozumné ceny
při objednávce 4 věcí (všechny skladem), byla objednávka rozdělena do 3 zásílek, přičemž jedna má dodací termín 7 dní, podotýkám skladová položka.
Pestrost sortimentu
Celkem přehledné rozdělení do kategorií
Nedostatečná variabilita doručení
Popisky u produktů jsou nekompletní.
Komunikace obchodu je velmi špatná.
Technická podpora nefunguje a na dotazy nereaguje!
Nedoporučuji, zboží z jedné objednávky chodi i natřikrát, a ještě vám přijde rozbalené a špinavé nebo jinak poškozené zboží, které evidentně někdo vrátil. Bohužel se nám stalo opakovaně. Pak měsíc čekáte na peníze za vrácené zboží.
rychlost dodání
přesně to co už tady někdo napsal "Dlouhá doba vyplacení peněz za vrácené zboží , nemožnost objednání jiného výrobku za vrácený s výrobní vadou aniž by ho člověk musel znovu zaplatit a pak dlouze čekat na vrácení peněz za ten původní již vrácený." trvá to už týden a stále nemám peníze za poškozený výrobek zpět a prý mají ještě 8 dní a to už týden čekám ....
Rychlé doručení
Zboží z jedné objednávky zasláno ve více balíkách. V jednom balíku zboží rozbité. Po předchozí zkušenosti s doručením rozbitého zboží (během 2 měsíců jsem objednala 2x zboží, vzdy přišlo rozbité!!!) jsem už věděla, jak zkostnatěle reklamace probíhá. Díky tomu už v tomto eshopu nakupovat nebudu.
Nedoporučuji!!! Zakoupena komoda, rozdělena do dvou balíků, z toho v první zásilce přišli dvě stejné bedny, provedena reklamace, s balíkem se musíte táhnout do PPL parcel shopu a oni mají tu drzost, že Vám tu samou bednu pošlou i po druhé po reklamaci. Přitom si ten druhý komponent musíte zaplatit znovu. Komodu vracím a v životě už od nich nic neobjednam. Lháři a podvodníci.
Lži s falesnymi akcemi a prodej odpadu z EU
Strašná domluva - i přes zaplacenou dopravu to hodí na parcel shop což není jejich vina ale odmítají to řešit. Prostě to přehazují na zákazníka. Objednávku přitom rozdělí na 6 balíčku a doručují postupně běhěm dvou týdnů. Podpora je arogantní.
Neochota stornovani zakazky. Musite zbozi prijnout a pak znovu odeslat zpet...
Komunikace s infolinkou V aplikacích Lidlu nikdy neukládejte platební údaje. Jejich web je naprosto nezajištěn. A pokud to chcete vyřešit tak narazíte do zdi. Naprosto nedoporučuji
Před týdnem jsem zakoupil na shopu elektrický rotavátor PGK 1500 A1 za 2.999,-Kč. Lídl-výhradní dodavatel Parkside. Teď ten stejný rotavátor nově nabízí Kaufland o 500,-Kč levněji. Kdybych to věděl, počkal bych. Příště budu čekat co nabídne od Parkside Kaufland. A to jsem si myslel, že na netu je to levnější. U Kauflandu toto ale neplatí.
Krom rychlosti dodání vůbec nic.
Ze 3 objednávek jen 2 správně. 3. byla něco jiného (nesprávné parametry) Telefonická reklamace mně stála 147 kč
Nic. Podal jsem stížnost iv na centrále v Německu.
1. neprve mi nechtěli vydat doklad o zaplacení a ten jsem dostal až po urgenci. Prý mi nemusí nic vystavovat. Tohle budu hlásit na obchodní inspekci.
2. zboží které jsem objednal přišlo rozbité
3. nikdo to neřeší a nechtějí poslat náhradu za rozbité kusy anu náhradu v podobě peněz, na vše mají nějaké nesmyslné výmluvy a zákazník je nezajímá
Dorazilo v pořádku
Jedna objednávka, 4 věci a každá dojde jednotlivě, takže čtyři balíky. Neuvěřitelné je třeba si vzít na týden dovolenou na převzetí balíků od kurýrů anebo to zadat na vyzvednutí na pracovišti a pak se nechat vyhodit z práce. To totiž, žádný majitel firmy nemůže pochopit. Kdyby to, že to dojde takto bylo napsáno při objednání tak bych to asi neobjednal.
Zajímavé ceny v akcich i vcelku dobrá kvalita výrobků a rychlost doručení.
Dlouhá doba vyplacení peněz za vrácené zboží , nemožnost objednání jiného výrobku za vrácený s výrobní vadou aniž by ho člověk musel znovu zaplatit a pak dlouze čekat na vrácení peněz za ten původní již vrácení.
zboží bylo nedostatečně zabaleno a dorazilo rozbité