Většinou všechno možné na skladě
Mnoho věci u konkurence podstatně kvalitnějši i levnější,očekával bych třeba jako stálý zákaznik s registraci třeba při větši utratě dopravu zdarma....radši jsem nakoupil po druhé jinde
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Většinou všechno možné na skladě
Mnoho věci u konkurence podstatně kvalitnějši i levnější,očekával bych třeba jako stálý zákaznik s registraci třeba při větši utratě dopravu zdarma....radši jsem nakoupil po druhé jinde
Obsluha,hodně zboží na jednom místě.
Předražené,nekvalitní zboží ve dřevě.A pozor jediná prodejna v Řepích má velký problém s cenovou zárukou kterou sami propagují.Chápu že zaměstnanci plní pouze příkazy vedení,takže pane řediteli blahopřeji odehnal jste zákazníka!!!!
Velký výběr různého zboží za celkem přijatelné ceny.
Dobrý den vážený managemente,
nejprve bych rád uvedl na pravou míru, že jsem jedním z Vašich větších zákazníků, jelikož vlastním několik nemovitostí. To, co se dnes stalo, bych však od Hornbachu neočekával. Zaměstnanci sanity jsou absolutně nekompetentní, totéž platí o zaměstnancích na infolince.
Zakoupil jsem u Vás bojler na teplou vodu a několik dní čekal na příjezd technika z firmy na odborné zapojení. Po nasazení a zapojení do zásuvky elektřina bouchla a vyfotilo nás to, takže máme skvělou společnou fotku s technikem. Nicméně problém není na mé straně, jelikož byl přívodní kabel odzkoušený, proměřený a vše bylo v pořádku. Každý jiný spotřebič funguje bez problému, ale dle odborníka se bojler zkratuje a vyhazuje jističe. Jedná se tedy o vadu výrobku. Kvůli této chybě se měsíc nevykoupu v teplé vodě.
Jako zákazník bych alespoň očekával slušný přístup ze strany Vašich zaměstnanců, jelikož – když se nad tím zamyslíme – není možné, aby mi na infolince před sundáním spotřebiče sdělili, že pokud potřebuji teplou vodu rychle, mám přijet do nejbližší prodejny Řepy se sundaným prázdným bojlerem a tam mi jej vymění. A následně mi na prodejně sdělí, že to možné není a že jsem ho měl „nechat viset“. Tak jako tak jsem kvůli Vaší chybě bez teplé vody a navíc zaměstnanci na prodejně působili naprosto nekompetentně a neuměli se zákazníkem jednat. Musím říct, že se mému problému a faktu, že jsem kvůli vadnému výrobku měsíc bez teplé vody, v podstatě vysmívali a byli nepříjemní.
Ještě mi stihli při svém nevhodném jednání dávat najevo, že je vlastně můj problém, že nemám ihned razítko od firmy, která je příslušná k zapojení – přestože byl svátek, a v kanceláři nikdo nebyl. Razítko samozřejmě na záručním listu doložím hned zítra. Nicméně kvůli této situaci jsem musel jet ze Stochova do Prahy a zpět. Zítra pojedu znovu pro razítko, a výsledkem je, že ani nevím, zda dostanu vůbec peníze za vadný bojler a co potom se dvěma bojlery když mi stačí jeden. Chtěl jsem si u Vás ihned zakoupit nov protoze to brutálně spěchá , a finance by se pak dořešili, ale skladem nebyl žádný vhodný, který by pasoval na stávající přípravu na chemické kotvy — vše bych musel znovu předělávat. Vzhledem k přístupu Vašich pracovníků jsem nakonec zvolil jiného dodavatele. Zároveň chci poukázat na to, že nyní řeším, co budu dělat se dvěma bojlery, když je z 200 % jisté, že chyba není na naší straně.
Takže jsem bez teplé vody kvůli Vaší chybě, byl jsem vystaven velice nepříjemnému a ponižujícímu jednání přibližně 4 zaměstnanců z prodejny a další náklady nesu já. Hlavně že z toho měli srandu a dělali ze mě blbce.
Po čtyřech týdnech čekání na baterii jsem dostala zprávu, že má objednávka byla zrušena, bez omluvy. Hodnotím internetový obchod, jako nejhorší!!!
Nechvalitni obchod , s ještě horší dopravou .
Nedoporučuji.
Ta divadelní reklama je fakt šílená. Už tam nejdu
Dobrý den,hodnotím vaše reklamní oddělení,prosím o předání.zrejme ho řídí nějaký sadistický úchyl.reklama s motýlem mi několikrát zvedla žaludek, nynější reklama mi vyděsila vnoučka, že se boji chodit kolem televize. Mě okolí má stejný názor.dekuji za pochopení,je to děs
Nejhorší zkušenost, co jsem kdy měl. Firma uvádí doručení vyrobených dveří do 6 týdnů. Po 6 týdnech ticho, nikde nikdo. Člověk musí sám zavolat, aby zjistil, kde je objednávka. A samozřejmě nikdo nic neví, snad 10x musím být přepojen na někoho jiného, abych se konečně dozvěděl, že dodavatelská firma měla 3 týdny dovolenou a objednávka je opožděna. Žádný email, žádný telefonát, žádná omluva za zpoždění, prostě nic. Když poté konečně dokázali specifikovat přesné datum dodání, tak to taky nesplnili. Běží 10. týden a objednávka pořád nikde. Měl jsem naplánované dělníky, ale co s tím, když Hornbach ani nedokáže garantovat datum dodání nebo se aspoň ozvat. Opravdu nejhorší zákaznický servis, co jsem kdy zažil. Jejich služby nedoporučuji a nikdy se taky už neobjednám.
Co se týká internetového obchodu, žádné
Zboží nedodáno v termínu, žádné avizo proč. Když jsem zjišťoval proč, tak nevěděli. Po třech dnech zjistili, že u dlažby kterou jsem objednal je jedna deska poškozená. Po dalším telefonování a dohodě, že zboží převezmu, tak jak je, tak stále nic. Jeden operátor neví co před ním vyřídil ten druhý. Vše řeší přes maily i když by to vyřešili dva telefony.
Do Hornbachu jezdím ráda, ceny vyšší, ale taky jak v čem. Za mě spokojenost.
Při objednání víc pytlů steliva se doprava sčítá. Takže za 5 pytlů steliva, chtěli skoro 600 korun dopravné. To jsem jako nezažila nikde. Buď je při větším objemu dokonce doprava zdarma nebo je nějaký poplatek, ale tohle????? Asi s každým pytlem jede specialni auto.... Takže shop nic moc...
Dobrý den jsem velmi spokojen s prodavačem v oddělení dřeva a dveří panem Audym v Brně. Byl jsem se tam podívat na sortiment dveří jaké jsou varianty dekory atd. Prodavač se mě ujmul po mých dotazech na dveře a obložkové zárubně mi vše dopodrobna vysvětlil ukázal nabídl mi i montáž. Byl jsem rád že jsem narazil na člověka co tomu rozumí a vy i čem mluví. Škoda že takových prodavačů není víc. Za sebe mohu říct že když to půjde rád se na něj obrátím.
Zatím sem žádné nenašel.
Objednávka 3 exteriérových dveří s madlem, které měly být do 4-5 týdnů. Po uplynutí doby mi bylo řečeno, že jsou na prodejně jedny a jestli chci - můžu si je odvést. A daší dvoje? Prý asi už nepříjdou a nebo že bude muset zakázku zadat znovu s dalši čekací dobou. Nakonec jsem se rozhodla ještě 14 dní počkat s tím, že mi volali, že asi příjdou. Uplynuly skoro 2 měsíce a nic. Proběhlo odstoupení od smouvy. Když to píšu, jsem vytočená ještě teď.
Jen lži a natahování termínů. Již nikdy víc!
Naprosto nespolehlivý e-shop – zásilka týdny „na cestě“ a stále nikde
Objednávka z e-shopu Hornbach byla vytvořena 28. 6. 2025 s uvedenou dodací lhůtou 4–5 pracovních dní. Dnes je 7. 7., zboží jsem stále neobdržel a podle sledování zásilky u dopravce Raben se balík „zasekl“ na inventuře v Praze 4. 7. v 11:02. Od té doby – ticho.
Před tím zásilka putovala z Německa přes Neutraubling, Vilshofen, Rokycany až do Prahy, kde se vše zadrhlo na interní inventuře dopravce. Proč Hornbach doručuje zboží přes půl Evropy, když je evidentně skladem v ČR? Odpověď jsem nedostal – zákaznický servis jen alibisticky odpověděl, že "zásilka dorazí v nejbližších dnech" a že je to běžný proces.
Zákazník je pro ně očividně jen statistika. Pokud se něco zadrhne, nemají zájem problém skutečně vyřešit.
Zboží, které bych si mohl osobně vyzvednout za pár minut na prodejně, ke mně jede už více než týden, překládá se přes několik skladů a končí na „inventuře“.
Totální selhání logistiky, nefunkční zákaznický servis a neúcta k zákazníkovi.
Ze všech těch hobbymarketů je hornbach nejlepší
Zápory nevím
široký sortiment, dobré ceny, když tam není narváno. tak pohoda
Lidský faktor...vím, že prodavači asi nepatří ke špičce ve výši mezd, ale u některých je jejich otrávenost tak velká, že se přenese i na vás
Místo vrácení částky za nedodané zboží strženo ještě jednou, to nechceš. Paní na telefonu e-shopu velmi nepříjemná, asi jen operátorka.
Omylem jsem zadal na e shopu jinou prodejnu obratem jsem kontaktoval e shop s prosbou o zmenu odpověď nejde to jediné storno za hodinu přišel e mail že zboží dorazí za 7 dní takže nechápu možná balík šel pěšky
Dobrý den, dnes jsme navštívili Hornbach, abychom se podívali na moderní řešení omítek, zaujal nás benátský štuk, to už jsme byli rozhodnutí, ale velmi milé nás překvapila paní Čajková, která vše skvěle vysvětlila, ukázala a co je nejlepší z vlastní zkušenosti nám poradila jak na to, ale hlavně na co si dávat pozor a vyhnout se zbytečným chybám....to už mluví o přístupu k tomu, že ta práce ji naplňuje a je člověk má správním místě.Jeste jednou děkujeme moc moc byla jste skvělá a hlavně všem ostatním doporučuji, pokud potřebují poradit a pro ostatní paní pracuje na četným mostě...
Šla jsem si do prodejny na Řepích pro těsnění ke dveřím sprchového koutu které mají v nabídce stále vystavené.Nejprve se mi snažil prodavač vnutit těsnění které vůbec neodpovídalo tloušťce skla, poté co jsem ho na to upozornila povídá..no tak asi nemáme...a? Můžete zkusit jinou prodejnu.Tak se ptám zda se mi podívá, prý to v pc nevidí a když ho tam mít nebudou mám zavolat a objednání mi ho na prodejnu.Vytiskl mi číslo produktu.Na infolince mi řekly že to lze objednat pouze telefonicky nebo na pobočce ale že musím být registrovaná.. během registrace jsem musela vytvořit objednávku a rovnou těsnění zaplatit s tím že do týdne bude na pobočce... už je to tři týdny a stav objednávky je stále... zpracovává se. Katastrofa.
Dnes jsem nakupoval v akvaristice rybicky a rostliny byl jsem spokojený s obsluhou panem Prikrylem který poradil a vše vysvětlil je to člověk na správném místě což se v dnešní době málo kdy stává je smutný že vedeni si takovych lidi neváží velice dekuji manželé Petyrek