Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

JAN HAVLÍKpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Termín dodání zbozi

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mojda 21před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přistup k zákazníkovi!!HROZNY.Čekam na svoje peníze co jsem zaplatil za komodu,už 20dni a pořad ta samá pisnička.Až dorazí zpět zboži na sklad.Tak jsem ponaučen,nikdy nebudu platit předem!! TENTO OBCHOD NEBRAT.A vidím že tento obchod piše do správy pořad každemu to samé.ŽE SE OMLOUVAJI,POŠLETE MI ZPĚT MOJE PENIZE ,ZAPLATIT CHCETE HNED,ALE Z VRACENIM VAM TO MOC NEJDE ,CO??

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci stornování objednávky. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavlína Bednářovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem s tím, že to bude druhý den na prodejně již čekám 4 den a stále nic.... U vás už nikdy nic neobjednám

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednala jsem si konferenční stolek 10.11. nyní je téměř konec roku a zboží stále nedorazilo…dodací lhůtu několikrát posunuli. Nechápu jak u zboží skladem, se tohle může stát.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí celá situace. Vždy se snažíme doručit veškeré objednávky každému klientovi včas. Hluboce se omlouváme za situaci, která vznikla vzhledem k aktuální světové situaci a vlivem nedostatku výrobních komponentů u dodavatelů. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Lalíkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Prodavači jsou slušní a snaží se vyhovět.

Objednala jsem matrace s dodací lhůtou 6 týdnů. Poslední den jsem dostala zprávu, že matrace vezou, ale nic přivezeno nebylo. V obchodě byli zmateni a nakonec nám řekli, že matrace jsou stále ještě někde ve skladu a nechápou proč jsme dostali zprávu. Objednávku jsem zrušila a nechala si vyplatit peníze. Matrace jsem objednala jinde a dostala je do 2 týdnů a levněji. Mají pěkné sedačky a uvažovala jsem o koupi, ale s tímto přístupem raději koupím jinde. Možná bych i uvažovala o koupi, ale po přečtení recenzí vím, že to nemá cenu. Prosím paní Lucii, aby neodpovídala, odpovědi jsou stále stejné a stále nic neřeší. Pár jsem si jich přečetla.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Navarapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Řešíme už tři týdny reklamaci na prodlouzenou zaruku . Bohužel rodiče jsou staří a naletěli na ten podvod. Údajně výměna do pěti dnů. Realita týden emaily telefonování. Po týdnu prevzal kurýr odvezl televizi bůhví kam a hotovo. Ve čtvrtek jsem volal do toho servisu ,ještě že nemazu výpis hovorů,takže jsem číslo dohledal. Paní řekla,že to zjistí,a obratem zavolá. Dodnes nezavolala. Kontaktoval jsem pojišťovnu, řekli zaurguji a pošlou email. Dodnes nic. Takže když spočítám benzín ke tchanum je to 50 km na otocku , čas strávený u počítače a telefonu ,nervy , tak se to fakt vyplatí,ALE PRO TY KTEŘÍ TO DAJI MLADÝM A REKNOU STAREJTE SE. Po Svatcich navstivim ČOI mám pocit že se to jmenuje Klamání spotřebitele. Navara

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Je nám velice líto vzniklá situace v rámci reklamace zboží v autorizovaném servise. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Krapa Josefpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nekomunikace - vypínají telefon, zakázka z 24.listopadu do štědrého dne nedoručena, nedodržení smlouvy e-shopu, termíny nedodržujíi

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci dodání zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavel Pomahacpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Koupili jsme si sušičku v krámě ve Strakonicích přesvědčovali nás jak je výhodné si k tomu pořídit prodlouženou záruku tak jsem na něj dal a Bohužel jsem naletěl ještě mi vysvětlovali že do pěti mi buď opraví a nebo dají novou tak jsem na to přistoupil Teď jsem objevila závada sušičku nemám je v opravě peníze nemám a už čekám měsíc tak pozor Nedávejte si nikdy prodlouženou záruku jsou to vyhozené peníze

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme. Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, který ovlivnil Vaše hodnocení. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jolanapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pozdni dodani zbozi. Spatna komunikace s obchodnim oddelenim. Uz druha objednavka ze sekce nabytku, kdy nebyla absolutne dodrzena dodaci lhuta. Neustale urgovani dodani zbozi. Uz nikdy!!! Nedoporucuji nakup z e-shopu. Takovych recenzi je hodne, nechapu, proc se obchod nepolepsi, nebo snad recenze nikdo necte?

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Václav Blahoutpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

velký výběr zboží

Doručení objednaného zboží mělo proběhnout 20.12. , od 16.12. stále připravují k expedici. Další věc co mě docela děsí je to že při objednávce jsem zadával kam má objednávka dojít a po registraci na jejich stránkách a kontrole v jakém stavu se objednávka nachází je adresa doručení jiná ... No jsem zvědavej kam mi to vůbec a kdy od vás přijde. Zatím pouze poslali sms s tím že bude zásilka opožděna, ale na kdy to už se člověk nedoví.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme. Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, který ovlivnil Vaše hodnocení. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Rauspřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno, objednáno 26.11 Odesláno "prej" 6.12 a od 15.12 to leží někde v meziskladu (dnes 21.12) hlavně že zaplatit to chcou hned , tady už si nekoupím ani tužkovou baterku. Kdybych si přečetl recenze než sem něco koupil, tak bych takovou chybu jako objednat něco tady neudělal!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nedoporučuji tohle Elektro předem zaplacené zboží 16. Stanoveny termín dnes je 20 a zboží nikde nedodržují stanoveny termín ani žádné informace o dodání vyhněte se tomuhle elektru!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tatianamichelikovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji nakupovat skrze OKAY.cz, nespolehlivý prodejce, zavádějící informace a pokus pozdržet Vám peníze i když zboží není dodáno. Přepravce s kterým firma spolupracuje totální katastrofa. Při dnešní konkurenci mít tento přístup je odvážní.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci dodání zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nikola Ondryášovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

To samé:NIKOMU nedoporučuji odtud objednávat nábytek apod.....

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci Vaší objednávky. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ondřej B. před 3 lety
Nedoporučuji obchod

OKAY.cz ? Ne, díky. Už NIKDY ! 8.12. vytvořená a zaplacená objednávka. Do dnešního dne nedorazila. NIKOMU nedoporučuji odtud objednávat nábytek apod. Bral jsem ji jako velkou a spolehlivou firmu, proto jsem se nedíval dopředu na recenze. Takhle firma nemůže fungovat...

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Katkav 001před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ochotu zaměstnanců na prodejně.

10.10 jsem zde koupila hodinky ty po měsíci odešly,tak proběhla reklamace a ta nebyla uznána prý je to opotřebením, tak jako hodinky jsem měla 1 mesic ,tak jsem je nechala poslal zpět na reklamaci..

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
M.M před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme skříň s dodaním do 5 dnu. Ale po 10dnech nic se ne děje. voláme tam každých dva dny, odpověď zni že urgentně bude posláno na osobní odběr ale po dalších deseti dnech nic. Tak že naprosto katastrofa n jedině co je tak to že tam se dovoláte, vám to slíbí že bude odesláno URGENTNĚ a pak nic. NE DOPORUČUJI

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zmudova Marcelapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naprostá katastrofa! Objednali jsme si 2 komody někdy v srpnu roku 2022. Platba samozřejmě předem. Po asi měsíci jsme se dočkali pouze jedné komody. Bude konec roku a druhou komodu stále nemáme.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí celá situace. Vždy se snažíme doručit veškeré objednávky každému klientovi včas. Hluboce se omlouváme za situaci, která vznikla dočasnou chybou v systému a opožděnou aktualizací reálného stavu dostupnosti na e-shopu. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naorosto každý nákup v těchto prodejnách je jedna velká katastrofa. Nikdy není v pořádku termín dodání a když už se po několika týdnech odhodlají dodat zaplacené zboží, není to ti, co si člověk objednal. Spousta výmluv a peníze vrácené až po lhůtě, taky je třeba uhánět. Když už si člověk objedná na prodejnu, stejne v krabici vydají špatně zboží. JEDNA VELKÁ KATASTROFA!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci vyzvednutí zboží a reklamace zboží v naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Becvarikovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno je na tomto obchodě špatně, objednávku jsem byla vytvořit na prodejně v Teplicích 10.11. 2022 platba samozřejmě předem. Objednávali jsem skříňku a toaletní stolek. Obojí skladem, první mi přišel e-mail s aktualizací termínu dodání u toaletního stolku, který měl být dodaný do 5.12. 2022 no přišel až 8.12. 2022 když jsem ho rozbalila, překvapení bylo jak je celý stolek zabalený, deska se zrcadlem ihned na vrchu balíku, a přikrytá pouze slabým papírem, dle očekávání bylo vše rozbité, zrcadlo prasklé, části stolku také popraskané. Skříňka, která byla doručena cca po týdnu od objednání byla také poškozená abych zaplatila za skříňku plnou cenu a potom zjistila, že zboží vypadá jak kdyby to bylo z druhé jakosti(tedy s vadami již prodávané) my nepřijde normální…toto jsem dále neřešila, jelikož komunikace s celým okay je pěkně na ho**o…s mamkou jsme zde udělali 4 nákupy a všechny byly katastrofální…UŽ NIKDY VÍC….

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozený. Omlouváme se za vzniklou situaci. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje