Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Mirek Klímapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupil jsem kuchyňskou linku která dorazila s jiným dílem, po reklamaci ,Specialista na reklamace poslal jinou ale v jiném rozměru, když chcete něco reklamovat tak se s Vámi nikdo nebude bavit! Oni peníze dostali a už je nezajímáte. Dva měsíce čekat na skřínku je nehoráznost!! Za mě , z Okay už vůbec nic.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdenekwesipřed 3 lety
Doporučuji obchod

Dosel balicek s nabytkem bohuzel nic nepopsane.... Ochota 0 odkazuji nas jeden na druheho takze se vyvarujte

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zdeněk Adlerpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Po čtyřech měsících (!) od zaplacení plné ceny zboží mi byl dodán naprosto jiný stůl, než objednaný. Na výdejním místě OKAY mi bylo sděleno, že i tak si jej musím vyzvednout, odvézt a následně reklamovat. Přes to, že bylo zcela zjevné, že se jedná o jiný stůl (160cm desku do krabice, která má 150 cm opravdu nedostanete), bylo pro uznání reklamace nezbytné, abych jej kompletně vybalil a jakožto důkaz nafotil jinou barvu desky (která byla pochopitelně až na dně krabice pod záplavou ostatních dílů). Řešení reklamace také vtipné : dodání požadovaného nábytku prý není možné a proto mi bylo nabídnuto ponechání stolu který nechci s vyrovnáním cenového rozdílu, nebo odstoupení od smlouvy. Pokud tedy chcete firmě OKAY nábytek poskytnout bezúročnou půjčku, promarnit půlden času a mít zbytečné výdaje na přepravu zboží, které jste si neobjednali, pak máte jedinečnou šanci.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Bohdalpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rád bych pochválil přístup všech zaměstnanců, vč. vedoucího pobočky v Českých Budějovicích, Suchomelská ulice, kteří se dnes věnovali mojí reklamaci. Opravdu příkladný, pozitivní přístup s proaktivní protinabídkou. Koneckonců s touto pobočkou mám jen ty nejlepší zkušenosti opakovaně.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Poradbloklejpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Garantováno doručení do druhého dne do 16:00 . Teď mám 60kg masa na vyhození. Bohužel sem zaplatil předem. Kdybych to věděl koupím jinde!!!!!! U vás už ani baterií do hodinek!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, hluboce se Vám omlouváme za opoždění doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Pravděpodobně došlo k technické chybě systému, v rámci které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mmichaellapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží objednáváno přes kamenný obchod. V den doručení info mail o porušeném obalu a dodání zboží o 48 hodin déle. 14 dní nic. Po x telefonátech (kamenná prodejna, eshop atd...) mám konečně info - Obj musí být zrušena, peníze poslány zpět a až poté nutné vytvoření nové objednávky a znovu odeslání peněz. Tento process trval více jak měsíc, stál mě několik mailů a telefonátů pokaždé s někým jiným. A vždy z vlastní iniciativy - nic bych se jinak nedozvěděla. Nejsou komplexně informovaní, hrozný nepořádek. Nakonec jsem musela ještě posílat potvzení o druhém zaplacení, přestože mi přišly už dva potvrzovací maily o platbě přímo od Okay. Po potvrzení objednávky dalších 14 dní nic, žádný mail, hovor. Opět volám - prý zboží dorazí během příštího měsíce! Dnes konečně přišlo, opět DÍRA v obalu. Už jsem převzala, nemám na to znovu nervy. Tolik hodně zkráceně. Obchod nedoporučuji.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá situace. Hluboce se omlouváme za komplikace. V rámci Vaší objednávky došlo pravděpodobně k poškození zboží při přepravě. V takových případech přepravní společnost automaticky zásilky vrací zpět na náš centrální sklad a objednávky jsou stornovány. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozené. Daná situace nás opravdu mrzí. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
k deepřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

doba zpracování odstoupení od kupní smlouvy, neskutečný nepořádek při zpracování požadavku a arogance na zákaznické lince: svojí chybou odeslali na prodejnu zboží ze zrušené objednávky, a teď už měsíc čekám, až mi vrátí peníze, protože to prý je možné až po vrácení zboží zpět na sklad, ačkoliv to trvá už měsíc (obsluha prodejny zapomněla zboží odeslat zpět, takže to nijak neovlivníte, přesto vám platbu nevrátí).

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí celá situace. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci zrušení Vaší objednávky. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mavi 2009před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 15.2. objednána sedací souprava, která byla skladem + služba odvoz a likvidace staré sedací soupravy, Sedací souprava dodána 28.2. BOHUŽEL PŮVODNÍ SEDACÍCÍ SOUPRAVA JE STÁLE V BYTÉ I PO NĚKOLIKA URGENCÍCH!!!!! Přesně tak si představuji pohodlí, bez starostí...... a nevím co všechno ještě tento e-shop nabízí. Příště si starý nábytek zlikviduji sama. Za mě, rozhodně nedoporučuji

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá situace v rámci likvidace staré sedačky. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vrácení platby v případě storna objednávky trvá už měsíc a platbu stále nemám. Pracovník zákaznické linky jen slibuje a slibuje.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci komunikace na naší infolince a vrácení platby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Prvotní komunikace

Zboží, které přišlo poškozené Po každé návštěvě jiná verze postupu

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozené. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
vihnarivopřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

po 3 měsících se pokazil mobil uvnitř prý něco odešlo oprava by stála 3 tisíce neopravili peníze nevrátili prý zoxidoval asi na lodi u číňanů

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí celá situace. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Zboží kolegové z prodejny převezmou a předají na posouzení do servisu. Po posouzení servisu bude rozhodnuto, zda reklamace bude uznána, nebo zamítnuta. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karipopřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem pračku s doplatkem za dopravu, vynášku a odběr staré pračky. U zaměstnankyně infolinky jsem předem ověřila, zda vynáška je až do bytu ve 4. patře bez výtahu, bylo mi jí potvrzeno, že ano. Bohužel v den dovozu pračky ji řidič, který byl sám, odmítl pračku vynést, že si musím někoho sehnat. Opět jsem volala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že na to řidič, přepravní společnost, nemá nárok, že tato služba je zaplacena, ať zboží odmítnu, že mi zajistí dovoz zboží v náhradním termínu s vynáškou až do bytu. Jaké bylo mé překvapení, když na druhý den mi do mailu přišel opravný doklad, na základě kterého mi zaplacenou částku vrací na účet. Opět jsem volala na infolinku, co to má znamenat a bylo mi řečeno, již jinou zaměstnankyní, že neví, co se stalo, že tam má napsáno doručení v náhradním termínu. Tak jsem řekla, ať si už tu pračku nechají, vrátí mi peníze na účet a já si pračku koupím jinde u spolehlivějších prodejců.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci výnosu Vámi objednaného zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavel Z.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel v podstatě nic.

Dlouhý termín dodání. Následně dodané vadné zboží, čekání týden na informaci o tom, že zboží je v podstatě na výměnu. Následně zboží vozíte z jednoho kontatního místa na druhé, kde vám sdělí že výměna za stejné zboží není možná.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi včas a nepoškozené. Omlouváme se za vzniklou situaci. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Šimkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednán gramofon,

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, který ovlivnil Vaše hodnocení. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
J.Kaprl12před 3 lety
Doporučuji obchod

Vyzvednutí zboží na skladě U Letiště v Brně. Naprostá spokojenost s pánem na výdejním místě. Objednávka kuchyně a dřezu. Dřez byl k vyzvednutí dříve než kuchyně to nás celkem překvapilo. Když nám mladý pán na výdejním místě řekl že je tam jen část objednávky ( dřez) tak jsem už začal na místě šílet, ale pán mě velmi klidě situaci vysvětlil a tím úplně odzbrojil. Vše mě vysvětlil jak chodí objednávky od různých dodavatelů. A že nám ještě přijde další sms ohledně Vyzvednutí další části objednávky. Opravdu se tak stalo následující den, kdy přímo ze skladu, telefonního čísla který nám pán předal došla sms kde nás informoval o vyzvednutí zboží. Perfektní komunikace a přístup pána na výdeji opravdu stojí za to sem dát kladnou recenzi.

Objednávka nechodí kompletní. Ale když se o to postarají ti správní lidé dá se to překousnout.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si ho vážíme. V případě, že si zákazník objedná v rámci objednávky více produktů, je každý produkt odesílán v jednotlivých zásilkách. Tato informace o rozděleném doručení zboží obdrží, obdrží zákazník také v e-mailu s potvrzením o přijetí objednávky, kde je uvedeno: "Pokud objednávka obsahuje více druhů zboží, budeme zasílat každou položku samostatně." V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

POZOR - objednala jsem si telefon za 26.000,- s dárkem a sluchátky zdarma s vyzvednutím na prodejně. Při vyzvednutí jsem na sluchátka zapomněla a když jsem je chtěla zpětně, tak mi bylo řečeno, že na ně nemám nárok, že dárky a další akce platí pouze na zboží, které si objednáte z eshopu domu. Takže bacha na to. S takovým jednáním jsem se v životě nesetkala a vzhledem k tomu, že v Okay už nikdy nic nekoupím, tak se snad už nesetkám!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci vyzvednutí zboží v naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mmonika Kučerová před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupili jsme zde kuchyňskou linku Mindy..ne že hrany nebyli dolepene ale i ostipane,špatně olepene a aby toho nebylo málo tak pracovní deska je o 10.cm menší!!!děláme s manzelem ve výrobě koupelnoveho nábytku a musíme říct že takovou práci by jsme se styděli dát i do garáže!!!jelikož nemáme čas čekat na reklamaci tak jsi to radši v práci predelame ale už víme že nikdy víc nábytek z Okay .jediné co mohu chválit je ochota na prodejně a skvělí lidi ale to je bohužel všechno!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozené. Omlouváme se za vzniklou situaci. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
1 Stavebniprerovpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace s řešením nákupu-reklamace ze strany zaměstnanců přímo děsná, neprofesionální a předávají si řešení situace, kdy zboží bylo zaplaceno, ale poničeno ,,zabalením,, do potrav.folie zaměstnanců Okay a tudíž neodebráno, jako horkou bramboru!! Na vrácení financí za nákup čekání dlouhé týdny a vráceno až po urgencích, kompenzace za zbytečně placenou dopravu nulová. V tomto obchodě opět špatný nákup a již nikdy.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace v rámci reklamace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozené. Omlouváme se za vzniklou situaci. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
František Kováčpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno, už bych si u Vás nikdy nic nekoupila

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklé komplikace. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Rumlenova Alenapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dvě reklamace aniž by někdo viděl sedací soupravu LEKA mi zamítli s tvrzením, že je to jiná sedací souprava NINA , kterou doma nemám, že je to běžná závada vrzání postele za 36.000 ,- Kč a že si to mám řešit sama. Reklamace evidovány: 01344944, 01314691 . Jedna reklamace 01336299 byla řešena příjezdem technika, který sepsal zprávu o závadě a neúplným odstraněním vrzání s doporučením finanční kompenzace, kterou jsem podepsala, ale tu mi neposlali. Upřímně s takovým jednáním jsem se nikdy nesetkala, u FAVI za šrám u křesla za 7000,- neměli problém uznat chybu a poslali 10% zpět.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje