Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání

Zaplatil jsem si vaší službu "ozvani se kuryra až bude zboží na místě" a zbytečně!!! Nikdo se neozval, takže nechápu proč tuhle službu nabízíte, stojí 9 Kč, ale jde o princip. Nejde tady o peníze, člověk si to platí, aby věděl, že je zboží na určeném místě.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Služba avízo o dodání zásilky je rozšířené informování zákazníka. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přístup

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále našim spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

ochotu a vstřícnost

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále našim spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Věříme, že zůstanete i nadále našim spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vstřícnost personálu

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále našim spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Oldřich Jehličkapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

2 měsíce po zaplacení objednávky jsme nedostali žádnou informaci. Až po vznesení dotazu nám sdělili, že výrobce ukončil výrobu? Nechci domýšlet, co by se dělo, kdybychom aktivně nenapsali my jim. Za mě už s touto firmou nechci mít nic společného.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Doba dodání je orientační. V případě, že zboží bude nedodáno, informujeme naše zákazníky co nejdříve. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Bayerová (Paiskrová)před 3 lety
Nedoporučuji obchod

v eshopu v době nákupu bylo psáno skladem, dodáme do 5 dnů, ale skladem nebylo čekala jsem 9 týdnů zboží přišlo poškozené, všechny díly na odpis

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve a nepoškozené. Omlouváme se za vzniklou situaci. Zákazník má vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Věříme, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Krokovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Neochota,drzí zaměstnanci,nedoručené v termínu,vadný výrobek, nevyřešení reklamace.....!!! Všechno špatně! Absolutně neprofesionální chování jak zaměstnanců tak firmy!Nakoupili jsme u nich zboží skoro za sto tisíc,kuchyňskou linku,postel atd. A se vším byl problém!Už nikdy vic!!! Zlatej Jysk

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklé situace. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Adrian Sloboda 1před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Obchod oklay z ČR zmizi ma nekvalitni vyrobky

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, mrzí nás, že s objednaným produktem nejste spokojen. Pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kamil Haladapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Okay total zklamal kdybych mohl použít jiný slova tak je použiji věřte mi

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
CERVENKA PETRpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Totálně nekorektní a neprofesionální jednání pří pokusu vrátit zboží v zákonné lhůtě. I přes doložená fakta, že byla špatně uvedena adresa pro vrácení, mi nebylo, díky pochybení uznáno zpoždění zásilky k navrácení ve lhůtě 14 dnů. Chtěl jsem doložit nahrávky telefonátů s call centrem, výpisy kde a jak zboží cestovalo. Spousta mailů, rozporuplná vyjádření a rady co mám dělat. Závěrem bylo ukončení jakékoliv komunikace s oddělením péče o zákazníka. Prostě arogance moci.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá situace v rámci komunikace na naší infolince. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Smrcek Klarapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pekne komody po slozeni

Objednali jsme 2 komody pres internet. Jedna skladem, druha se mela vyrabet. Komoda co byla skladem v centralnim skladu prisla az na mou zvolenou prodejnu po 4 tydnech od objednani a zaplaceni obratem. Kdyz jsem volala do prodejny,lhali mi do telefonu, slysela jsem jak se bavi mezi sebou o tom kde ta komoda je. Kazdy tyden jsem psala na podporu. Porad stejne odpovedi "v nejblizsich dnech dorucime". Kdyz jsme ji sli konecne vyzvednout opet problem kde je a jeste na ni byl napsan napis "dluh". Druha komoda prisla dalsi tyden - ta co se vyrabela. Obchod okay na nabytek uz nikdy a na elektro? To si hoooodne rozmyslim. A za dalsi. Prislo mi asi 50 mailu z okay.cz kde psali o nejakych fleshkach nebo co a byly videt vsechny emailove adresy komu to bylo poslano a v kazdem mailu to bylo kolem 100 adres. Vysvetleni? Chyba serveru. To chcem vsichni aby nase emailove adresy, ktere jsou z hlediska GDPR skrytou polozkou litaly po cely republice a buh vi kam jeste.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá situace v rámci komunikace na naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jarka parzapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naprosto nespolehlivy obchod objednáte na prodejnu na 5.5.,zaplatíte online a 6.5.vam nikdo není schopný říct kde objednávka je!!!! Okay nikdy víc.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Šárka Bendovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ke konci března jsme si objednali skříň, 29.3. jsme si ji vyzvedli ve skladu v Mostě, ihned druhý den jsme se dali do skládání, ale zjistili jsme, že skříň je poškrábaná, bez plánku a hlavně absolutně neseděly díly, tudíž se skříň nedala postavit.. ihned jsme to začali řešit, chtěli jsme odstoupit od smlouvy ve 14ti denní lhůtě.. na infolince nám ale řekli, že to nelze,že to musíme řešit přes reklamaci a že mají 30dní na vyřízení.. což je samozřejmě hloupost, protože ze zákona na odstoupení máme právo ( ověřené i u čoi) řešili jsme to s nima další měsíc, věčně jsme vyplňovali nějaké formuláře, 10x jsme mluvili s někým z infolinky, každý nám říkal pořád něco jiného.. hrozný… Nakonec po měsíci nám řekli, že si pro skříň tedy přijedou, že se mi ozvou pro domluvení termínu.. Najednou v úterý ve 22:30 přišla sms, že následující den dorazí kurýr pro skříň.. takže výborné domluvení se na termínu.. nakonec mi bylo ještě oznámeno, že skříň musí být v originálním balení, jinak mi ji neodvezou.. což je další hloupost.. zákon nic takového nenařizuje… Po dalším dohadování skříň nakonec odvezli.. a peníze vrátili do pár dní.. Každopádně si u nich už nikdy nic nekoupíme, protože to jednání a to že si dělají, co chtějí je otřesný..

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
T Bohuslavpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nákup sedačky. Vyzvednutí ve výdejním místě, skladník mi pomohl naložit, sedačka dobrá, jsme spokojeni.

Pár dní po objednávce OKAY poslalo SMS, že objednávku ruší. Kouknul jsem na eshop, kde byla pořád skladem a ještě o 1200 Kč levnější. Tak jsem ji chtěl objednat znovu, mezi tím zavolal operátor, že ta SMS byl výplod bláznicího systému a že sedačku mají, ať novou objednávku nedělám, že mi rozdíl ceny vrátí, ať udělám fotku té nové ceny a ozvu se na infolinku, všem jsem udělal, dostal ptovrzení, že mi peníze vrátí po dodání sedačky, až se vygeneruje faktura a od té doby OKAY nekomunikuje.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklou situaci v rámci systémové chyby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Skříň objednaná na začátku března, už 3x posunutý termín dodání. Kdy skříň tedy reálně dojde nikdo neví, komunikace na zákaznické lince úplný hnus. Tento týden opět posunutí termínu. Peníze samozřejmě předem. Odstupuji od smlouvy a zadám vracení peněz. Takové jednání a přístup jsem ještě nezažil. Děkuji pěkně ale okay už nikdy.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklou situaci v rámci komunikace na naší infolince. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě nejspíš čekáme na dodání zboží od dodavatele. Doba dodání je orientační. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velice mrzí. S pozdravem a přáním hezkého dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tom Chvalapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, Dne 27.3. jsme objednali postel ,bohužel přišla se špatným rohem,než který jsme požadovali . Následovala garance 30 dní na vrácení . Po opakovaných urgencích a emailech není firma schopna domluvit dopravce ,který si pro postel laskavě přijede. S dopravcem jsme se několikrát domluvili na určitý termín a ?? a nic !!!! Nepřijel ,žádný telefon,žádná omluva nebo náhrada termínu, prostě nic!!! Komunikace s Okay je,že "budeme to řešit, dopravce se Vám ozve a domluvíte se". Bohužel ale,toto není možné,protože dopravci se nejde !!! dovolat zpět. Za pár dní to bude měsíc a dcera stále spí skoro na zemi pro neschopnost několika lidí !!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá situace, v rámci vrácení zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním hezkého dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petanurbanpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Relativně dobrá komunikace

Bohužel musím se přidat k negativním hodnocením. Objednaná matrace (20.3. zaplacena online, kartou) měla být dovezena dopravní společností do 14 dnů. Po telefonátech s okay informacemi mi bylo sděleno, že se dodání zboží zpozdí "zřejmě" do prvního týdne v květnu. Po 14 dnech však přišel email, že se objednaná matrace zpozdí a předpokládaný termín dodání je 1.6. Dnes jsem odstoupil od kupní smlouvy a požaduji plné vrácení zaplacené částky. Důvodem prý byl nestandardní rozměr matrace (140x200) a tedy její vyroba.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí celá situace. Vždy se snažíme doručit veškeré objednávky každému klientovi včas. Velmi se omlouváme za situaci, která vznikla dočasnou chybou v systému a opožděnou aktualizací reálného stavu dostupnosti na e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateřina Haškovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Už 2 měsíce čekáme na sedačku.. měla být doručena před měsícem... placeno předem.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se Vám omlouváme za opoždění doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Doba dodání je orientační. Ve Vašem případě nejspíše čekáme na dodání zboží od dodavatele. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. S pozdravem a přáním hezkého dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marketa Kneifelovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Již 9 týdnů čekám na dodání zboží, které mělo být dodané do 4 týdnů. Operátorka na infolince samozřejmě neví, kdy bude zboží dodané. Dle přečtených recenzí a hlavně odpovědí obchodu je přístup k zákazníku katastrofální. U Vás již nic nekoupím a obchod určitě nedoporučuji.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velmi se Vám omlouváme za opoždění doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Doba dodání je orientační. Ve Vašem případě nejspíše čekáme na dodání zboží od dodavatele. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. S pozdravem a přáním hezkého dne, Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje