Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Evelin Stejskalovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupila jsem přes e-shop tátovi mobilní telefon, předem zaplatila kartou, měl to být dárek. Bohužel jsem si ho nechala poslat na prodejnu. Přišel mi v pátek odpoledne mail, že je na prodejně a že přijde SMS s PINem. Čekala jsem do večera, SMS nepřišla, šla jsem tedy v sobotu (SMS stále nepřišla) na prodejnu a prodavač mi ukázal, že mobil tam je a bez PIN mi ho nevydá, ani přestože je již zaplacený a ani na OP,.... operátoři pracují od PO-PÁ a vy máte smůlu dárek nedárek. V PO jsem se složitě, přes virtuální nevím co, dovolala na operátora a prý pardon "systémová chyba". V dnešní době? To jako vážně?

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění SMS zprávy s PIN kódem. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě v systému, v rámci které SMS zpráva nebyla odeslána. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním SMS zprávy nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Velmi nepříjemný personál v teplické pobočce, říkají jedno, ale ve skutečnosti je vše jinak, na dotazy reagují, jako by neměli zájem zboží prodat. Ke klientovi prostě není vůbec žádný respekt, ale peníze se berou okamžitě a zboží dorazí pozdě. Dopravu a montáž jsme zaplatili, montáž musí nekonečně dlouho čekat a vůbec není jasné, proč není možné získat informace o montážníkovi ???Pobočku v Teplicích nedoporučuji.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kobr Vladapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Hrozná zkušenost se zákaznickou podporou a o přehledu dodávaného zboží nemluvě! Dne 26.01.2023 bylo zboží objednáno a ještě téhož dne bylo předáno do přepravy na kamennou prodejnu do Trutnova. Odeslaní zboží v den objednání je velice chvályhodné, ale tím pochvala končí. Dne 31.01.2023 jsem se s žádostí o stav objednávky obrátil na Vaší zákaznickou linku, kde mi bylo operátorkou sděleno, že neví, kde je zásilka, ať čekám, že určitě dorazí v nejbližších dnech. V danou chvíli, s ujištěním, že je zásilka určitě na cestě jsem se s odpovědí operátorky spokojil. Vzhledem k tomu, že zásilka nebyla doručena ani následující den, tak jsem se opětovně obrátil na podporu, kde jsem hovořil s jinou operátorkou, která mi sdělila, že je to opravdu divné. Operátorka se nabídla, že věc prověří a pokud je zásilka na kamenné prodejně, tak mi přijde SMS zpráva a pokud ne, tak mi dá zpětnou vazbu, jenže jsem se nedočkal ani SMS zprávy ani zpětné vazby. Vzhledem k tomu, že jsem nedostal žádnou zpětnou vazbu, tak jsem se i přes rozhořčení rozhodl opět zavolat na podporu a zjistit stav objednávky, přičemž jsem se konečně dozvěděl důvod zpoždění zásilky. Operátorka mi sdělila, že zásilka byla expedována na jinou pobočku. To už byla třešnička na dortu, kterou jsem definitivně zatloukl hřebíček do rakve Vaší společnosti. V životě už si od Vás nic neobjednám a ani nákup nedoporučím svému okolí.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci Vaší objednávky a komunikaci na naší infolince. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nori před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Musel jsem prevzit poničené zboží, do toho mi na výdejní místo nedodali vše objednané i po tom co jsem žádal o zprávu ze zboží je opravdu na místě, bylo řečeno že ano.. když jsem si potom stěžoval na zákaznické lince, bylo zboží stornovano... nikdy více... z dvou týdnů je měsíc pryč nemám dodané ještě poničené dily a bordel po celým baráku že skříní. Nikdy více je to banda lidi co neustálou lžou a prehazuji si vás mezi reklamační linkou a zákaznickou linkou.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci a za komunikaci na naší infolince. V případě, že si zákazník objedná v rámci jedné objednávky více produktů, je každý produkt odesílán v jednotlivých zásilkách. Tato informace o rozděleném doručení zboží obdrží zákazník také v emailu s potvrzením o přijetí objednávky, kde je uvedené: "Pokud objednávka obsahuje více druhů zboží, budeme zasílat každou položku samostatně." Vždy se snažíme doručit veškeré objednávky každému klientovi včas. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
M Divipřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání , katastrofa celkově přístup vše špatně,

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za komplikace. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému, v rámci které se zpozdila expedice objednávky. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Laura, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ondřej před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem šatní skříň, která nebyla kompletně doručena! Chybělo větší množství montážních dílů a jedna deska. Tudíž skříň nebylo možné smontovat! Ihned jsem napsal reklamaci. Přes celé Vánoce jsem měl skříň rozloženou! Až 10.1. mi byly doručeny chybějící montážní díly, bohužel byly doručeny bez chybějící desky! Opět jsem psal reklamaci, aby mi doposlali chybějící desku. Obchod přestal reagovat!!! Nakonec, abych mohl montáž dokončit, nechal jsem si na vlastní náklady uřezat desku ke skříni. Velmi mě zklamalo a rozzlobilo neférové jednání tohoto obchodu! Už nikdy si z obchodu OKAY nic nekoupím a můžu doporučit všem, aby si raději našli jiný obchod chtějí-li se vyhnout problémům!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milena Kloudovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, koupili jsme postel v Č. Budějovicích. Do dnešního dne i přes sliby nám nebyly vráceny peníze ve výši 30000. S takovým jednání jsme se doposud nesetkali. Péče o zákazníky píše stále stejný email, že věc řeší. Kdy peníze vrátíte? . Kloudová

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vlastimil Dostálpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Chtěl bych upozornit všechny potenciální zákazníky e-shopu okay.cz na jejich praktiky. Dne 22.1 jsem si zde objednal a zaplatil (jiná možnost není) kameru do auta Mio MiVue 733 FullHD. S tím, že zboží bude dodáno na mnou vybranou prodejnu dne 24.1. tohoto roku. Bohužel na prodejně zboží není a když jsem telefonicky kontaktoval zákaznickou linku pro vysvětlení, tak mi bylo sděleno, že se dodávka opozdí a to aniž bych byl dotázán na číslo objednávky!!! Pravděpodobně běžná praxe. Ptal jsem se, zda nepotřebuje znát aspoň číslo objednávky? Pak jsem byl slečnou operátorkou „požádán“ o číslo. Následně mi řekla, že zboží ještě neopustilo sklad. Když jsem chtěl jméno operátorky, tak mi řekla, že je operátorka číslo 16 (nebo něco podobného). Zeptal jsem se, zda je policajt, že chci jméno, ale bez výsledně. Zeptal jsem se, kdy dostanu zboží, které jsem již zaplatil, bylo mi sděleno, že v nejbližších dnech. To jsem se neudržel a zeptal jsem se, jestli si ze mě slečna nedělá pr…? Za to se omlouvám, ale přístup operátorky byl hrozný. Tak závěrem nedoporučuji cokoliv kupovat na tomto e-shopu. Myslí si, že se taková to velká firma nemusí chovat jako nějaký „garážový“ e-shop, praxe jiná. Jsem zvědav, kdy mnou zakoupené zboží dostanu. Na stránkách okay.cz jsem hledal tutéž kameru a opět mi to píše, že bude na prodejně za dva dny. Ptám se mají ji vůbec skladem? Dám zde informaci, kdy zboží obdržím.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci komunikace na naší infolince. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
PPpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Prodali manželce, která mi koupila dárek k vánocům použitý (vystavovaný na prodejně), poškozený (vypálené logo baterie na displeji) telefon za plnu cenu, bez upozornění, že jde o vystavovaný kus, který si mohl každý omakat vyzkoušet a byl neustále zapnutý. Peníze za nový telefon si nechali a displej mi vyměnili i s baterií, ale že byla elektronika v mobilu vystavována každodennímu provozu jich už nezajímá. Nikdy bych už tento obchod nenavštívil a o svoji zkušenost se podělím. By jsem nakupovat u konkurence, která u podobného zboží uvádí že bylo rozbalené, vystavené, použité, opravené, přepravou obal poškozený, atd. Chtěl jsem vrátit peníze, nebo nový telefon, což se mi zdálo fér. Už nikdy více podraz!!!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozený. Omlouváme se za vzniklou situaci. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic! Už nikdy bych tam nic nekoupil.

Mám objednanou a zaplacenou televizi. Už skoro dva týdny ji dorucuji na prodejnu.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Francek 54před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno mě zklamalo, kupovali jsme u OK celý byt, a 8 z 10 výrobků špatných. Buď byly někde opravdu viditelné rýhy nebo špatně vyvrtané díry, rozbité sklo, vše dlouho trvá, reklamace jednoho výrobku i dvakrát, takže zase čekání a čekání. OK už nikdy nikdy nikdy!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Jungtonovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Celá tato firma je zklamání,od prosince 2022 reklamují komodu Duva,nafotila jsem ji, vše jsem poslala, několikrát. Nejdříve se uráčili ozvat, že mi dají 450,- kompenzaci. Odmítla jsem a požadují výměnu kus za kus. Nejmin týden se opět neozvali, až po urgenci na Messengeru...odpověděli na email, že už tu komodu nemají skladem. Jenže asi neví, že mám internet, takže jsem si zjistila, že komodu mají a navíc ještě minulý víkend v akci. Reklama na každém kroku ale mně budou lhát, že ji nemají. A když jim tedy argumentuji, že komoda je na internetu normálně k objednání (což jsem i zkusila pro jistotu) tak se už zase neozvali. Nehorázné jednání s platícím zákazníkem. Už nikdy víc!!! NEDOPORUČUJI!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
U suché dásněpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání

K zakoupené TV jsem ani po opakované urgenci nedostal fakturu ani jiný prodejní doklad.Důvod ja zřejmý-znemožnit případnou reklamaci.Tyto podvodné praktiky jsou zralé na obchodní inspekci.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci, avšak faktura je vždy zaslána zákazníkovi na email uvedený v objednávce. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
P Halpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží, ale to s prodejcem nemá nic společného

Postel nám byla vydána bez matrací, které jsou součástí. Po mé urgenci mi po déle než týdnu matrace zaslali. Doma jsem matrace rozbalila a zjistila, že jsou nechutně špinavé. Takže jsem opět reklamovala a čekala déle jak měsíc na nové. Než jsem si vyhádala nové bylo mi nabídnuto jako kompenzace 800 Kč sleva na nákup na netu. Směšné u postele za 25 000 Kč. Kdybych chtěla špinavé matrace mohla jsem si je koupit v bazaru. Několikrát jsem napsala recenzi přímo na jejich stránky a pokaždé mi to srabácky smazali. Za mě už nikdy víc!!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomas Pudzichpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrá cena

Hodně dlouhá doba dodání. 12 dní je v dnešní době fakt dlouho. Nemluvě o tom že ztratili moji ledničku.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci dodání zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vašek Šarbochpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Vstřícnost prodavače

Doprava - neskutečné 5.1 jsme si na prodejně v Hradci u tesca zakoupili novou sedačku a konferenční stolek. A byla nám nabídnuta doprava. Tu jsme přijali. Bylo nám řečeno, že přijedou v 18:00 tak bez jediného slova omluvy přijeli ve 21:30. Sedačku složili před barákem a na otázku kde je stolek nechápavě zirali. 6.1. Ráno v devět jsem volal na prodejnu kde mám stolek, slečna dosti nepříjemným způsobem mi řekla, že jej přivezou v 18:00. Je 21:15 a nikde nikdo bez jediné zprávy, omluvy, nemožnosti se dovolat do prodejny... A to jsem si kvůli tomu musel vzít volno v práci. Za mě prodejna ano a osobní odvoz zboží. Jejich doprava je žalostná... Ted mi napíšete, že je vám to líto a blablabla, ale že jsem si musel vzít volno a zbytečně... Kdo mi to zaplatí?

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, který ovlivnil Vaše hodnocení. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Poškozené a vadné zboží. Reklamace a péče ostuda. Tento obchod tvrdě zaspal dobu. Nedoporučuji.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateřina Votavovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nedodání zboží Nevrácená platba Zboží objednané 10.11.2022, údajně expedováno na prodejnu 15.11.2022, 10.12.2022 domluva na stornu objednávky z důvodu nedodání zboží, 4.1.2023 nemám zboží ani peníze Pán ze zákaznického servisu lže jak když tiskne a vrchol všeho byl mail o tom, že stornuji objednávku protože jsem si ji nevyzvedla, přičemž vůbec nebyla do obchodu dodána. Neskutečná drzost. Podala jsem podnět na prověření k ČOI.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci vyzvednutí zboží v naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lickitung 1před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jsem v šoku, že v této době někdo používá ještě středověkou taktiku navyšování cen zboží před výprodejem. Pořád se to děje, ale jsou to minimální částky, zatím co si s tímto OKAY vůbec neláme hlavu. Například playstation 5! U konkurence mají ps5 se dvěma hrami a ovladačem za 17459,- a v OKAY s jednou hrou a ovladačem za 25450,-!!!!! No si děláte legraci ne??? Vzpamatujte se! Jakoby nestačilo, že před novým rokem jste ho měli za 20500,-

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci cenových nabídek, které bohužel vznikají na základě dostupnosti zboží na trhu a vývoje trhu. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Řešení reklamací. Zboží nelze zaslat zpět. Při reklamaci je nutno dovézt zboží na pobočku. Při vyřízení reklamace přijde sms, že si máte zboží vyzvednout. Po příjezdu na pobočku Vám obsluha oznámí, že Vám vrátí peníze na účet. Samozřejmě mi již nikdo nenahradí náklady na cestu.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Bohužel po uplynutí 14ti denní lhůty od převzetí zboží, což u Vaší objednávky je více než 4 měsíce, Vám bohužel nemůžeme vyjít vstříc s kompenzací ohledně nákladů na dopravu. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje