Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Zdeňka Holcovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Naprostá katastrofa a hrůza. Při reklamaci dvířek od chybně dodaných dvířek je Vám řečeno, že dodavatel do konce roku reklamace nebude dodávat a vše se bude vyřizovat až v roce 2023, takže možná začátkem února se dočkám správných dvířek. Při objednání potravinové skříně je lhůta dodání 8-10týdnů, ale skříň není dodána ani v 11 týdnu a odpověď ze zákaznického je , že neví kdy bude dodána. Ale uhrazena musela být dopředu, hned při objednání. Při dotazu na dvířka k vestavěné myčce Vám v prodejně řeknou, ať si objednáte druhou linku, dvířka si uříznete a zbytek si máte nechat jako náhradní díly..

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Maria Goffovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Z vlastnej skúsenosti NEODPORÚČAM, nakoľko sme Skříň Moritz - 120/234/120 cm (dub, zrcadlo) objednávali 17.11. 2022. Od 22.11. mi v objednávkach svieti, že sa doručuje. Po zisťovaní informácii, kde sa skriňa nachádza mi bolo oznámené, že údajne došla na výdajne miesto poškodená. Podľa mňa nebola ani poslaná, nakoľko, keď sme ju objednávali bola skladom 5 kusov a po objednávke, tam stále svietilo 5 kusov. Následne som objednávku stornovala a do dnešného dňa mi peniaze neboli vrátené. A prestali so mnou komunikovať. Takže NEODPORÚČAM.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za komplikace. V rámci Vaší objednávky došlo pravděpodobně k poškození zboží při přepravě. V takových případech přepravní společnost automaticky zásilky vrací zpět na náš centrální sklad a objednávky jsou stornovány. Daná situace nás opravdu mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra Patlokovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Naprostá spokojenost. Od zadání objednávky až po dodání vše perfektní. Zboží kvalitní. Doporučuji!!!

Vůbec nic. Perfektní bylo vše....

Nahlásit
Nahlásit recenzi
S Vitkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zkušenost příšerná,při nákupu naslibují hory doly, okamžitá výměna při jakémkoliv problému, ale jakmile problém nastane, že přijde naprosto zdemolovaný mražák, nastane peklo, příjemný hlas z telefonu při oznámení reklamace se okamžitě změnil na otrávený a že s tím nemají nic společného a hned mi cpali číslo na výrobce.Okamžitě jsem to odmítla s tím, že jsem mražák koupila z Okay, tak nevím proč bych měla volat do Elektroluxu.Pak následovalo posílání fotek a čekání 14 dní, nic se nedělo,připoměla jsem se mejlem, nic, po dalších dnech napsali, že si zaměstnanci špatně předali směnu a zase nic,pak přišlo vysvětlení, že musí předělat cenu ze stávající smlouvy na novou,14 dní zase nic.Po dalších telefonátech a mejlech se ozvali, že konečně proběhne výměna.Po měsíci a něco a věčném dohadování to dospělo ke konci. Vyprávěla jsem to kolegům v práci a ty se zděsili,že jsem blázen něco kupovat v Oukey, vyprávěli svoje děsivé zkušenosti s tímto obchodem. Takže nikdy víc.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan 1205před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si a zaplatil sedačku za 40 000 24.11. 2022. Prý byla na skladě. Po deseti dnech urgování mi ji přišla. Měl jsem zaplacený výnos , tak jsem nemusel nic řešit. Po sestavování sedačky jsem přišel na závadu ,která byla tak závažná, že se sedačka nedá použít. Tak jsem volal na linku , kde mi bylo zděleno , abych vyplnil reklamační formulář a čekal na vyjádření na které mají podle zákona 30 pracovních dní. Myslím , že minimálně z etického hlediska by obchod měl okamžitě zařídi výměnu. Paradox je v tom , že mi byla nabídnuta alternativa , že mi přivezou stejnou sedačku a tu původní rozbitou odvezou na reklamaci s odstoupením od smlouvy. Háček byl v tom , že bych si tu jinou sedačku musel zase zaplatit. Co na to říci sedačka nepoužitelná přes půl obýváku ,sedím na matraci a jediné co zmůžu je si stěžovat. Mé doporučení je ...... pokud to půjde hned si na korbě auta zboží prohlédněte a pokud se vám nebude něco zdát ,tak nepřebírat. Jinak nic od OK nábytek nekupovat nebo vám pouze zůstabnou oči pro pláč. Kdyby náhodou chtěl někdo studovat hlouběji , tak č.o. 9120335644 a reklamace 01311286. Mrzí mě , že jsem si recenze nepřečetl dříve, protože jinak bych si na OK nábytek nic nekoupil.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nákup chytrých hodinek pro děti , absolutně nic nejde , již nikdy v tomto obchodě nenakoupím

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozený. Omlouváme se za vzniklou situaci. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Šerýpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží objednáno (Údajně skladem do 5 pracovních dnů) 19.11.2022 ....24.11.2022 na cestě za zákazníkem, ale stále nepřišlo. Bohužel již dopředu zaplaceno..na infolince se člověk nic nového nedozví...Nábytek v OKAY již nikdy více!!!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jirinkapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Cena , jinak zatim nemohu posoudit

Objednáno zboží,které bylo skladem.Vše předem zaplaceno.Na zboží čekáme čtvrtý týden a stále je prý u dopravce.Při volání na okay bylo řečeno že s tím nic neudělaj ať čekáme. Objednana docela podstatna vec jako je kuchyňská linka a počítat s jejich garantovanou dobou dodání už nikdy nebudu !!! Objednani u této firmy si příště rozmyslim neboli neobjednám.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme. Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, který ovlivnil Vaše hodnocení. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vodolezipřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost Příjemné vystupování Ochota Kvalita Timto bych chtěl poděkovat Jiřímu Hrubému z Okey Ostrava, za ochotu i příjemné vystupování, které mi projevil. Příště naváhám nakoupit zas.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace sedací soupravy( Burbank ). Po cca 5 měsících sedačka prosezena , za ty Prachy? Reklamace zamítnuta

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivana Mádlíkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno, hlavně komunikace při reklamaci... Kdybych já nevolala 2krat týdne, nic by se nezměnilo a ještě mi výměnu zboží chtějí provést dopoledne, ale prý jestli nechci, nemusejí jezdit. Jak normálně pracující člověk je v 11 doma? Ještě kor když jde o kazove zboží z jejich strany. Už nikdy nic od nich a ještě se budu vyhýbat obloukem každé prodejně a nejsem jediná

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, vůbec nic.

Dodání! Neustálé otravování, že jsem nezaplatila, nakonec mi původní smlouvu zrušili a znovu vystavili po měsíci. Původně jsem byla spokojená alespoň se zaměstnanci, ale i z jejich strany se ukázalo obrovské selhání a lhaní. Po mnoha telefonátech, ale i návštěvách, jsem se dozvěděla, že zboží příjde až v polovině ledna. Takže po Vánocích a objednávka původní byla vystavěna 7.10. 22 Zbytečné telefonování od prvního týdne a zbytečně projetí několikrát pohonných hmoty. Již nikdy nic! Není těch HLUBOKÝCH omluv nějak moc?!!! A je taky pravda, že po každým telefonátu, kterých bylo víc, jak 10, to bylo, že bude náprava a hned se mi ozvou.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. Bohužel situaci u výrobců nedokážeme nijak ovlivnit. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ogurka Hanzelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání spotřebiče při objednání on line na pobočku, za příjemnou cenu. Chválím !!!

Při vyřizování objednávky a zaplacení TV, byl prodavač hned v prvním okamžiku Ostravě na ul. Varenská velmi nepříjemný, arogantní. Kdybych tam nebyl se synem, asi bych ho protáhl troubou Gorenje. Pokud to čtete někdo z vedení, udělejte s tímto namyšleným pitomcem pořádek!!!! Ať jde třeba Vymetat slonům výkaly. Mezi lidi každopádně tohle stvoření nepatří... Děkuji ...

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci vyzvednutí zboží v naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

maximálně cenu

dodací doba... Objednáno 25.11. . Od 28.11. je zboží na cestě na prodejnu. A stále nedorazilo. Tyto komentáře se docela množí a obchod se vymlouvá na technickou chybu, ale vypadá to, že chyba bude někde jinde.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Daniel Řehapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

doba dodání zboží na prodejnu tak bych tak řekl, že ten Black Friday Vám trochu nevyšel, zboží objednané 25.11.2022 ve 12:16 jste začali připravovat k expedici ve 12:45, u objednávky svítilo nesplněno, nikdo z kontaktovaných zaměstnanců mi nedokázal říct, co to znamená, všichni shodně tvrdili, že zboží nejpozději do 3 pracovních dnů dorazí, 30.12. došla po 15h SMS o vyexpedování zboží (5 dní expedování??), předání dopravci ale podle sledovačky proběhlo až 1.12. ve 4:07. Zboží, které mělo být do 3 prac. dní na prodejně se snad ještě zastavilo na aliexpressu, dodací doba opravdu neproběhla tak, jak měla. Komunikace s infocentrem prakticky bez informací, jsem rád, že jsem se 1.12. po 17h nakonec opravdu dočkal a zboží si vyzvednul, naposledy jsem něco objednával, příště zvolím opět raději DATART

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lucie Hejkalova 16před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Stejně jako většina zákazníků před námi máme problém s doručením. Dne 24.11.2022 v 11:41 přítel vytvořil objednávku televize s č. obj. 9120337492. Doba doručení měla trvat 1-2 dny a měli nám jí dovézt na prodejnu. S ohledem na to, že to byl čtvrtek, jsme předpokládali dobu doručení až po víkendu. Ovšem v pondělí nic nepřišlo a to už jsem se mluvila s panem na podpoře, který dal na objednávku urgentní doručení a ještě ke všemu nám bylo řečeno, že se nemáme orientovat dobou doručení 1-2 dny, že to není pravda. Poté nám řekl, ze pokud během nic úterka nepřijde, ať ještě v ten den zavoláme. Což jsme udělali. To nám zvedla paní, která nám řekla, ze zboží ze skladu vozí pouze 1 týdne velký kamion a která do skladu poslala zprávu pro hlavního pracovníka hlavního skladu, aby se na objednávku podíval a opět v případě, pokud nic nepřijde ve středu, ať zavoláme. Včera jsme tam volali dvakrát, jednou já, jednou přítel a na oba telefonáty tam dali urgentní doručení. Opět nic a dnes totéž. Urgentní doručení a nic se neděje, od 24.11 máme zboží zarezervováno na skladě a připravují ho pro nás. Mluvila jsem i s pracovníkem prodejny, kam nám ji mají přivézt a ten nám řekl, ze zboží jim chodí každý den a že ani oni nechápou, co se tam děje. Spojit se přímo se skladem není možné, aby si to zákazník s nimi mohl vyřídit sám. Tak kde to jsme? Opravdu už jsme velice naštvaný a máme chuť objednávku zrušit. Na dnešní dobu mi to opravdu nepřijde normální a vím, že pokud zboží dorazí, bylo to naposled, co jsme přes e-shop objednávali a ba vůbec u vašeho elektra. Kdyby přišel aspoň e-mail, že se čeká má doručení zboží na sklad, neřeknu ani slovo, ale tady se vyloženě kašle na své zákazníky.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Natálie Krystkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si potravinovou skříňku. Objednavka s číslem 9120333979. Od 24.11. žádný pohyb u objednavky! Zaplaceno 22.11. Zboží bylo skladem a nechala jsem si ho zaslat na vydejni místo. Žádná zprava, upozorneni, ze je objednavka v procesu. Dovolala jsem se na Vaši zákaznickou podporu, kde mi bylo řečeno, ze je skříň zatím v procesu přípravy k expedici a ze neví, kdy skříň doručí, ze zkusí zaurgovat. Jako vazne? Jak je mozne, ze zboží co bylo skladem, nebylo ani odesláno?! I přes údajnou urgenci, se zboží ani nehlo!!! Čekat 8 dni na zboží, co bylo skladem a ještě s nim nikdo nic nedelal, je neuvěřitelný! Žádám okamžitou nápravu a dodání zboží na VM! Hlavně ze, peníze jsou zaslány. Děkuji!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Křížpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

zboží mají na skladě ,napsáno,že dodají na výdejnu do 5dni a po 10 dnech nábytek nemám.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ghojpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dňa 24.11.22 som si objednala TV s doručením na predajňu a platbu na dobierku (Objednávka 9120338598). Pri objednávke bol tovar na sklade. Do dnešného dňa som tovar ešte neobdržala. Pri sledovaní objednávky je nutné sa opakovane prihlasovať. Objednávka ja stále na samom začiatku, len sa pripravuje a čaká na platbu. Na akú platbu? Tovar som objednala na dobierku - platbu na predajni. Žiadna komunikácia, žiadne oznámenie o oneskorení dodania zásielky. Avízujete doručenie 3-4 dni a klamete zákazníkov.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které nelze přijmout zboží z objednávky na prodejnu. Na řešení problému zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Jeřábekpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Objednával jsem včera ledničku a dnes ji mám doma bez jakýkoliv problémů, ochotný dopravce a odvoz přímo na místo. kde jsme si řekl.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje