Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dodání zboží trva dele než u jiných obchodu s elektronikou pri sledovani zboží je nutné se přihlásit nebo registrace pouze čekat až se ozvou objednávku jsem zrušil koupim jinde

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, bohužel jste neuvedl číslo objednávky abychom mohli zjistit více informací, proto nás můžete kontaktovat na naší zákaznické lince, případně prostřednictvím formuláře. Děkujeme. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Marekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pár dní po dokončení obchodu mi od nich začal chodit spam. Klasické obchodní sdělení, které vadí. Naprosto otravná záležitost. Musíte jim pak samostatně psát email s žádosti o kompletní výmaz vašich osobních údajů z jejich databáze, protože jinak nemáte žádnou kontrolu, kde vaše údaje skončí, kam se rozšíří, ke komu se finálně dostanou apod. Oni nedávají checkbox do objednávkového procesu, aby si to zákazník mohl odškrtnout, že to nechce. Jste totiž automaticky na spam listu.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Velmi nás mrzí, pokud se v rámci Vaší objednávky vyskytl nějaký problém, který ovlivnil Vaše hodnocení. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Benešpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Drive to slo kdyz tam bylo stare vedeni

Vedeni a hlavne vedouci prodejny arogantni namistrovany borecek takovy clovek nema co na takove pozici co delat clovek co dela z lidima by mel byt aspon na zakazniky slusny a ne toto raci priste nakoupim u kunkurence

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci vyzvednutí zboží v naší prodejně. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Gabriela Hrubesovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Uz mi dochazi trpelivost, protoze resim reklamaci (zbozi dorazilo nekompletni) nekolik tydnu a s takhle neprofesionalnim pristupem a neproklientskou podporou jsem se jeste nesetkala! Hnus 3x mi slibili, ze mi zbytek dilu poslou a nic…

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

komunikace proběhla v pohodě objednávka byla rychle vyřízena

zboží dorazilo lehce poškozeno, ale nemá to na funkci vliv. Dodavatel za to nemůže (ledaže by s tím někdo flákl) - došlo zřejmě k drobnému pochybení na straně výrobce. Ale není to nic závažného

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše ohodnocení. Jestliže došlo k dodání zboží se zmíněnou drobnou vadou, za nastalou situaci se Vám velice omlouváme. Budu Vás kontaktovat soukromě a pochybení určitě vyřešíme, abyste byl spokojený. S pozdravem a přáním krásného dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
hranisek hranisekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Možnost reklamace. Nemožné!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, bohužel jste neuvedl číslo objednávky, abychom mohli zjistit potřebné informace. Prosím zkontaktujte nás přes zákaznickou linku 542 425 555 nebo přes webový formulář, rádi s Vámi celou situaci prověříme a vynasnažíme se o vyřešení k Vaší plné spokojenosti. S pozdravem a přáním krásného dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Xena 89456123před 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

1. Čekací doba 2. Moje objednávka přišla na 2x 3. Přišla v horším stavu. Promáčklá přední strana (zadní také ale to bylo napsané v 2 jakosti) U stolu ťuklá spodní strana (proto jsem to neřešila naštěstí není vidět) 4. Pan doručovatel nevěděl kam má jet Celkově už bych znovu neobjednala

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, bohužel jste neuvedla číslo objednávky k prověření. Jestliže Vám dorazilo poškozené zboží, co nejdříve nás zkontaktujte telefonicky na lince 542 425 555 a nastalou situaci vyřešíme k Vaší plné spokojenosti. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Marcela / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Prodavace

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že vyřízení objednávky proběhlo k Vaší plné spokojenosti. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé jednání

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že vyřízení objednávky proběhlo k Vaší plné spokojenosti a přejeme abyste byl se zakoupeným zbožím spokojený. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Blanka Ježkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno mě zklamalo. Měla jsem objednanou sedací soupravu. V den dodání, kdy jsem si kvůli tomu vzala dovolenou mi pán zavolal, jestli chci poškozenou sedačku. Samozřejmě jsem odmítla. Na skladě jsou prý ještě další 4 tyto sedačky, ale nemůžou mi ji dodat. Musím si prý vytvořit novou objednávku, znovu sedací soupravu zaplatit a pak čekat na vrácení peněz za původní sedačku. Takže, čekám 4 týdny na sedačku, nedočkám se, pak bych měla zaplatit druhou sedačku a opět čekat 4 týdny, jestli ji dopraví nebo ji zase někdo neopatrným zacházením zničí. A takhle to může být pořád dokola. Stejnou sedací soupravu jsem našla u konkurence ještě o 5 tis. levnější a jednání s nimi je na naprosto jiné úrovni (samozřejmě mnohem lepší) Takže závěrem - OKAY již nikdy více. :-((

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, prosím zkontaktujte naši zákaznickou linku 542 425 555 nebo nám napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách, popsanou situaci s Vámi neprodleně prověříme. Bohužel jste hodnotila anonymně a neuvedla jste číslo objednávky, abychom stav vyřízení prověřili. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
guiseppe urbanpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Propagaci na internetu

Objednávka č. 9120267984. 30.9. jsem objednal sedačku a stolek přes e-shop, které byly skladem a s údajnou expedicí do 3 dnů. Zboží jsem hradil hned převodem. Na stránce s trasováním se od té doby u sedačky píše, že se připravuje k expedici.. stolek je již téměř 10 na cestě za zákazníkem.. Mordor .. po telefonátu na infolinku jsem se dozvěděl, že stolek by mohl v nejbližších dnech přijít. Ovšem zatím nic. Ale.. co mě dostalo do kolen, bylo oznámení od pána z podpory, že sedačka JE opravdu skladem a tím ji mohu očekávat NA KONCI MĚSÍCE... to jako vážně?? U skladového zboží, exportovaného do 3 dnů??? Kdybych to věděl, tak zboží okamžitě koupím u konkurence. Stejné dodání bych měl kdybych si tu stejnou sedačku koupil u vystaveného zboží, které bylo ve slevě na prodejně? Je mi z toho dost úzko a to nemluvím o tom jaký jsem teď vůl před manželkou.... Jestli nedojde k rychlé reakci a nápravě, budu požadovat vrácení peněz. Snad nebudu na vrácení peněz čekat stejně jako na doručení sedačky.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že vyřízení objednávky proběhlo k Vaší plné spokojenosti a přejeme abyste byl se zakoupeným zbožím spokojený. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

U výrobku není český návod,tudíž mi nechce nikdo sporák zapojit.ani nevím, jak používat funkce.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci nedodání návodu. Na problému již pracujeme a návod Vám v brzké době bude doručen. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Dokonalá pere krásně suší uplně perfektně.. nevěřil jsem že sušičky mohou být tak dobre. Nejlepší koupě promě naprosta spokojenost

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lada Endlicherovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Katastrofa, hlavně si tu nenakupujte nábytek. Koupila jsem si set stolů, které přišly v krabici, která sotva držela pohromadě, stoly měly rozbité skoro všechny rozbité, kovová konstrukce poškrábaná a šroubky byly v krabici na volno, takže z té rozbité krabice vypadly a dorazily pouze 3 na sešroubování dvou stolů. Reklamaci mi nechtěli uznat, nabídli mi slevu směšných 600 Kč. Nakonec tedy poslali nové stoly, které přišly snad ještě v horším stavu než ty první. Nejhorší prodejce, nedoporučuji!!!!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozený. Omlouváme se za vzniklou situaci. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miripřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jedině snad ochotu prodavače, což je v jeho zájmu

Zaplacené služby nebyly poskytnuty - ze strany OKAY nikdo nemá zájem řešit. Špatný přístup k reklamacím....

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci reklamace zboží. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nnnn!

Koncovka není do autokamery ale do autonavigace. Bohužel špatný kup.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace zboží, které Vám nevyhovuje V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Tablet je úplně k ničemu. Ani dětské YouTube nejde. A hlavně vydrží nabitý cca 3hod. A přes noc se vybije úplně ikdyz je třeba nabitý na 50%. Vyhozené peníze.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží každému klientovi nepoškozený. Omlouváme se za vzniklou situaci. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a nepoškozené. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Maximálně tak přehlednost na stránkách

Už od 22.9. čekám na sedačku. Objednala jsem s montáží. V obchodě bylo uvedeno expedice do 3 pracovnich dní. Po několika urgencích jsem se konečně dočkala po 14 dnech že zboží bylo odesláno. Zboží mi už doručují 4 dny. SMSkou dorazil kod k přepravě, nikde žádný telefon nebo kontakt na přepravujici společnost. Na můj dotaz ohledně montáže mi bylo sděleno, že až mi zboží dorazí pak mi někdo zavolá aby si domluvili termín. Takže na můj dotaz za jak dlouho po doručení to bude, nikdo nebyl schopný odpovědět. Paní stále opakovala budeme vás kontaktovat. Nejspíš si budu muset vše dohledat bůhví kde sama. Za mě už OKAY nikdy více!!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje