Dodání zboží trva dele než u jiných obchodu s elektronikou pri sledovani zboží je nutné se přihlásit nebo registrace pouze čekat až se ozvou objednávku jsem zrušil koupim jinde
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dodání zboží trva dele než u jiných obchodu s elektronikou pri sledovani zboží je nutné se přihlásit nebo registrace pouze čekat až se ozvou objednávku jsem zrušil koupim jinde
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czPár dní po dokončení obchodu mi od nich začal chodit spam. Klasické obchodní sdělení, které vadí. Naprosto otravná záležitost. Musíte jim pak samostatně psát email s žádosti o kompletní výmaz vašich osobních údajů z jejich databáze, protože jinak nemáte žádnou kontrolu, kde vaše údaje skončí, kam se rozšíří, ke komu se finálně dostanou apod.
Oni nedávají checkbox do objednávkového procesu, aby si to zákazník mohl odškrtnout, že to nechce. Jste totiž automaticky na spam listu.
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czDrive to slo kdyz tam bylo stare vedeni
Vedeni a hlavne vedouci prodejny arogantni namistrovany borecek takovy clovek nema co na takove pozici co delat clovek co dela z lidima by mel byt aspon na zakazniky slusny a ne toto raci priste nakoupim u kunkurence
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czUz mi dochazi trpelivost, protoze resim reklamaci (zbozi dorazilo nekompletni) nekolik tydnu a s takhle neprofesionalnim pristupem a neproklientskou podporou jsem se jeste nesetkala! Hnus 3x mi slibili, ze mi zbytek dilu poslou a nic…
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czkomunikace proběhla v pohodě
objednávka byla rychle vyřízena
zboží dorazilo lehce poškozeno, ale nemá to na funkci vliv. Dodavatel za to nemůže (ledaže by s tím někdo flákl) - došlo zřejmě k drobnému pochybení na straně výrobce. Ale není to nic závažného
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czMožnost reklamace. Nemožné!!!
Zobrazit reakci obchodu OKAY.cz1. Čekací doba
2. Moje objednávka přišla na 2x
3. Přišla v horším stavu. Promáčklá přední strana (zadní také ale to bylo napsané v 2 jakosti) U stolu ťuklá spodní strana (proto jsem to neřešila naštěstí není vidět)
4. Pan doručovatel nevěděl kam má jet
Celkově už bych znovu neobjednala
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czProdavace
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czRychlé jednání
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czVšechno mě zklamalo. Měla jsem objednanou sedací soupravu. V den dodání, kdy jsem si kvůli tomu vzala dovolenou mi pán zavolal, jestli chci poškozenou sedačku. Samozřejmě jsem odmítla. Na skladě jsou prý ještě další 4 tyto sedačky, ale nemůžou mi ji dodat. Musím si prý vytvořit novou objednávku, znovu sedací soupravu zaplatit a pak čekat na vrácení peněz za původní sedačku. Takže, čekám 4 týdny na sedačku, nedočkám se, pak bych měla zaplatit druhou sedačku a opět čekat 4 týdny, jestli ji dopraví nebo ji zase někdo neopatrným zacházením zničí. A takhle to může být pořád dokola. Stejnou sedací soupravu jsem našla u konkurence ještě o 5 tis. levnější a jednání s nimi je na naprosto jiné úrovni (samozřejmě mnohem lepší) Takže závěrem - OKAY již nikdy více. :-((
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czPropagaci na internetu
Objednávka č. 9120267984. 30.9. jsem objednal sedačku a stolek přes e-shop, které byly skladem a s údajnou expedicí do 3 dnů. Zboží jsem hradil hned převodem. Na stránce s trasováním se od té doby u sedačky píše, že se připravuje k expedici.. stolek je již téměř 10 na cestě za zákazníkem.. Mordor .. po telefonátu na infolinku jsem se dozvěděl, že stolek by mohl v nejbližších dnech přijít. Ovšem zatím nic. Ale.. co mě dostalo do kolen, bylo oznámení od pána z podpory, že sedačka JE opravdu skladem a tím ji mohu očekávat NA KONCI MĚSÍCE... to jako vážně?? U skladového zboží, exportovaného do 3 dnů??? Kdybych to věděl, tak zboží okamžitě koupím u konkurence. Stejné dodání bych měl kdybych si tu stejnou sedačku koupil u vystaveného zboží, které bylo ve slevě na prodejně? Je mi z toho dost úzko a to nemluvím o tom jaký jsem teď vůl před manželkou.... Jestli nedojde k rychlé reakci a nápravě, budu požadovat vrácení peněz. Snad nebudu na vrácení peněz čekat stejně jako na doručení sedačky.
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czRychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czU výrobku není český návod,tudíž mi nechce nikdo sporák zapojit.ani nevím, jak používat funkce.
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czDokonalá pere krásně suší uplně perfektně.. nevěřil jsem že sušičky mohou být tak dobre. Nejlepší koupě promě naprosta spokojenost
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czKatastrofa, hlavně si tu nenakupujte nábytek. Koupila jsem si set stolů, které přišly v krabici, která sotva držela pohromadě, stoly měly rozbité skoro všechny rozbité, kovová konstrukce poškrábaná a šroubky byly v krabici na volno, takže z té rozbité krabice vypadly a dorazily pouze 3 na sešroubování dvou stolů. Reklamaci mi nechtěli uznat, nabídli mi slevu směšných 600 Kč. Nakonec tedy poslali nové stoly, které přišly snad ještě v horším stavu než ty první. Nejhorší prodejce, nedoporučuji!!!!!
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czJedině snad ochotu prodavače, což je v jeho zájmu
Zaplacené služby nebyly poskytnuty - ze strany OKAY nikdo nemá zájem řešit. Špatný přístup k reklamacím....
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czRychlé dodání
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czNnnn!
Koncovka není do autokamery ale do autonavigace. Bohužel špatný kup.
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czTablet je úplně k ničemu. Ani dětské YouTube nejde. A hlavně vydrží nabitý cca 3hod. A přes noc se vybije úplně ikdyz je třeba nabitý na 50%. Vyhozené peníze.
Zobrazit reakci obchodu OKAY.czMaximálně tak přehlednost na stránkách
Už od 22.9. čekám na sedačku. Objednala jsem s montáží. V obchodě bylo uvedeno expedice do 3 pracovnich dní. Po několika urgencích jsem se konečně dočkala po 14 dnech že zboží bylo odesláno. Zboží mi už doručují 4 dny. SMSkou dorazil kod k přepravě, nikde žádný telefon nebo kontakt na přepravujici společnost. Na můj dotaz ohledně montáže mi bylo sděleno, že až mi zboží dorazí pak mi někdo zavolá aby si domluvili termín. Takže na můj dotaz za jak dlouho po doručení to bude, nikdo nebyl schopný odpovědět. Paní stále opakovala budeme vás kontaktovat. Nejspíš si budu muset vše dohledat bůhví kde sama. Za mě už OKAY nikdy více!!
Zobrazit reakci obchodu OKAY.cz