Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Dusan Javůrekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vse a nejhorší obchod.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sandra Fikáčkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem objednala 11.11 Za 5dni přišlo, že zboží už je na cestě do skladu a do dnešního dne 22.11, zboží nikde ani žádná SmS ..Zboží je zaplaceno online platbou a nikde nic ...takže to byla má první a poslední objednávka z tohoto obchodu

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme. Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lucie, zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
TOMAS KABELEpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Budu stručný: čekám měsíc a půl na reklamaci jedné bočnice u kuchyně. Dnes mě konečně přišla. Sláva!!! Ovšem ta samá. Takže už mám doma 3 stejné bočnnice. Zřejmě budu čekat další měsíc a půl. Ale to nevadí. Utíká mě najem, který za tu dobu dalece převyšuje výhody levné kuchyně. Pokud se nějkam dovolám( připlatil jsem si za službu asistence reklamace) tak mě ujistí že me budou kontaktovat. Ale nic se neděje. Připadám si jako blázen. Ale to nevadí. Třeba budu mít za další dva měsíce už čtvrtou stejnou bočnici. Třeba má někdo tu správnou mojí a nějak jí vyhandlujem na ebazaru...začíná to dosahovat opravdu surrealistických rozměrů...

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za vzniklou situaci v rámci Vaší reklamace. Urgentně na ni pracujeme. Zároveň Vám děkujeme za zpětnou vazbu. I díky Vám můžeme zlepšovat naše služby. Věřím, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše bez problémů. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Šárka před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 3.11.2022 objednaná police Link. 7.11 nám místo police dovezli konferenční stůl. Nechápu jak mohlo dojít k takové chybě. Reklamace podána (01293197) ale nic se neděje. Na reklamační lince mi denně říkají, že to má na starosti nějaký pracovník a že se mi ozve. Nikdo se neozval, nikdo nereaguje. Myslela jsem, že když objednám přes e-shop který má u nás spoustu obchodů, nebude problém. Omyl. Už si tu neobjednam jak psal jeden pán ani baterky do ovladače. Měli by jste se stydět. Těch záporných recenzí tu máte dost.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace. Vždy se snažíme doručit zboží v pořádku. Omlouváme se za vzniklou situaci. V našich prodejnách máte vždy možnost reklamace poškozeného zboží. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. Věřím, že příště Vám zboží bude dodáno v pořádku a budete spokojený. S pozdravem a přáním pěkného dne, Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
kacka.elzapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoručené zboží v den dodání. Žádné upozornění! Po kontaktování přepravní služby, prý poškozeno přepravou a vráceno na sklad Okay. Po rozhovoru s operátorem, zrušení objednávky,požadované vrácení peněz, které stále nemám!! Operátor kontaktován opakovaně, stále stejná odpověď skoro 14 dní,že musím čekat. Peníze v nedohlednu. Už nikdy více! Obj.č.9120304144

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Hluboce se omlouváme za komplikace. V rámci Vaší objednávky došlo pravděpodobně k poškození zboží při přepravě. V takových případech přepravní společnost automaticky zásilky vrací zpět na náš centrální sklad a objednávky jsou stornovány. Daná situace nás opravdu mrzí. V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu. S pozdravem a přáním pěkného dne Lucie, zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
k kpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání místo 1-2 dnů je již 7 dní a zboží stále nemám. Když je konfrontujete na ,,zákaznické” lince tak je tam drzej arogantní slovák, kterej Vám klidně řekne, že si počkáte do příštího týdne. A jestli se Vám to néíbí tak to zrušte. Nikdy tady nekoupím už ani baterky do ovladače!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, jestliže došlo k prodlení v dodání, za nastalou situaci se velice omlouváme. Bohužel jste neuvedl číslo objednávky k prověření, prosím zkontaktujte nás přes formulář na našich webových stránkách nebo telefonicky, průběh vyřízení Vaší objednávky neprodleně prověříme. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Chladek David 82před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Koupil sem si u vás oudtorovy telefon s IP 69 přestal.mi fungovat reprák při první reklamaci mi zamítly prej tam jsou kovové částice nevím jak to je možné jsem truhlář ne zámečník tak sem teda zaplatil za opravu kde mi zdelily že bude stát 1000kc .když sem si ho šel vyzvednout zdelily že budu platit o 150kc vic když sem se ptal proč prej to chtějí servisaci ať jim zavolám řekl arogantně .volal sem tam prej za dopravu že jim to psaly e-mailem i s foto dokumentací pro nahlédnutí zákazníkovy .na prodejně mi řekly že dokumentace je pouze pro ně a o dopravě mě neinformovaly že se má platit .je to sice 150kc ale jde o princip .by mě zajímalo kolyka lidem to udělaly tak bych rád věděl jak to teda je s tou cenou když má bejt placeno 1000kc a pak na konec o 150 Kč vic

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí, jestliže nebyla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti. Prosím zašlete nám podklady k řešení reklamace, celou záležitost prověříme a v případě zjištění pochybení bude sjednána náprava. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ondřej Habartapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Obj. 01297721 Objednana kuchyně přišla s úplně jinou skříňkou u dalších skříněk chybí díly... čekat měsíc na reklamaci pred vánocema je opravdu neseriózní....za takové služby by se měl někdo stydět.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí, jestliže došlo k chybnému dodání objednaného zboží. Bohužel jste uvedla neexistující číslo objednávky, stav tedy není možné prověřit. Prosím zkontaktujte naše reklamační oddělení nábytku 545 544 620 , proces zpracování reklamace s Vámi prověříme. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hoahoang 934před 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

objednávce číslo 9120291614 .Pohovku jsem ještě nedostal(Objednávejte od 22.10.22).Chci vědět, kdy mi to dodáte?

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, Vámi vybraná sedací souprava je na objednávku u výrobce s dodáním v průběhu 3-5 týdnu. Informace o datu dodání je uvedena přímo u výrobku na našich webových stránkách, termín byl také uveden při zpracování Vaší objednávky. Jakmile bude zboží naskladněno a předáno do přepravy, budeme Vás neprodleně informovat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinek Ceskelesypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme lednici platbu a ihned zaplavili v objednavce dorucení 1-2 dny už jsme skoro tyden bez lednice když volam na infolinko arogantní pani mi řekla ze do dvo dnu nic doručovat nemusí až seženou dopravce tak to dovezou Proto absolutně nedpoporučuju nakupovat na tomto Eshopu rači zajet jinam na prodejnu

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, bohužel jste neuvedl číslo objednávky k prověření. Standartní lhůta pro doručení elektro sortimentu je 1-2 pracovní dny, ojediněle může dojít k drobnému prodlení. Prosím zkontaktujte nás přes formulář na webu nebo naši zákaznickou linku, stav Vaší objednávky prověříme. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslava Grillowitzerovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vse,sedacka neni kompletni,katastrofa!

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice nás mrzí, jestliže jste obdržela nekompletní výrobek. Prosím vyplňte reklamační formulář nábytku na našich webových stránkách, kolegové Vás budou posléze kontaktovat a nastalou situaci dáme neprodleně do pořádku. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jitka Takacovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

V prodejně v Obloukové ul. ( u Jisku) v Děčíně jsem byla velmi spokojená, po telefonu jsem s panem vedoucím vše dohodla, byl velmi ochotný a druhý den se mi prodavačka také věnovala neskutečně vstřícně, nic nebyl problém i když jsem věc, kterou jsem chtěla vyměnit, byla zakoupena v prodejně v DC v Tescu a tam byl jen problém a neochota, nekoupím už tam ani baterky. Nakupovat budu pouze v Obloukové.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše ohodnocení a jsme rádi, že jste byla s přístupem zmíněné prodejny spokojená. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Gabriela Kopincovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic.

Zboží které mělo být doručeno do 3 dnů dorazilo po více než měsíci a na několika místech poškozené.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, bohužel jste nevložila číslo Vaší objednávky, abychom mohli popsanou záležitost prověřit. Prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince 542 425 555, situaci samozřejmě vyřešíme k Vaší plné spokojenosti. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Wassr Vitpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Super vedoucí pobočky,hodně ochotný a dobrý přístup k zákazníkům

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu a jsme velice rádi, že vyřízení Vaší objednávky proběhlo k Vaší plné spokojenosti. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

obsluha, ochota personálu, zájem o zákazníka

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše ohodnocení a věříme, že budete stejně spokojený i se zakoupeným zbožím. S pozdravem a přáním hezkého dne, Veronika / zákaznický servis.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Luciferuse Novápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Čekat než dovezou lednici ze skladu 2 dny je v pořádku,nabídka dovozu za 399 Kč ,no dobře,ale lednice Beko dorazila na prodejnu a po žádosti o dovoz, čekat dalších 5 dní, protože mají jen jedno auto a nestíhají,no děs, lednici asi potřebuji,tak nemůžu čekat dále,po jiném vyřešení převozu ze strany zákazníka ,lednice zabalená v bublinkové fólii,po rozbalení doskrabana, vyloženě rýhy z boku dveří,!!!!! Nedoporučuji, strašné

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, omlouváme se, ale bohužel jste neuvedla číslo objednávky abychom mohli zjistit více informací, proto nás můžete kontaktovat na naší zákaznické lince, případně prostřednictvím formuláře. Děkujeme. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Mydl Verpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

29.10 jsem objednala zboží a ihned zaplatila.4.11 jsem psala e-mail do okaye, že mi zboží ještě nepřišlo.Ještě ten den mi bylo odepsáno,že zboží už je na cestě na výdejní místo.K dnešnímu dni žádná SMS ani e-mail o doručení zboží.Kdybych si hodnocení přečetla dříve,nic bych si neobjednala.Z žádného obchodu netrvalo doručení tak dlouho jako u okaye.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, bohužel jste neuvedla číslo objednávky abychom mohli zjistit více informací, proto nás můžete kontaktovat na naší zákaznické lince, případně prostřednictvím formuláře. Děkujeme. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše rychle vyřízeno

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice si vážíme Vašeho hodnocení a přejeme abyste byla se zakoupeným spotřebičem stejně tak spokojená jako s vyřízením objednávky. Děkujeme. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vlastimil Štychpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vzhledem k tomu, že mám prodejnu Vaší společnosti takřka za rohem-areál Tesco-Poděbrady-Kluk objednal jsem si na prodejně bezdrátová sluchátka Connect IT CHP-0500-BK, kup. sml.9120308123 na netu jsem zjistil, že u této objednávky můžu dostat nějaký dárek. na což mě nijak neupozornili.Jinak jsem spokojen , často nakupuji, Vaše cena za toto zboží je nejnižší -367,-Kč. Jsem velmi spokojen, budu nakupovat dále

téměř nic, pouze poučit prodavače, že když k objednávce poskytujete v rámci akce nějaký dárek, abych byl na tuto skutečnost při objednání zboží upozorněn, je mi 74 let a těším se z každé maličkosti, jinak super, O.K. Domluvil jsem si termín dodání, bylo mi vyhověno.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, velice si vážíme Vašeho hodnocení. Omlouváme se pokud Vaše objednávka nebyla doručena i s dárkem a informace ze strany prodejny nebyla poskytnuta. Bohužel zpětně akci již nelze ověřit a počet dárků je limitovaný množstvím. Děkujeme tímto za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radka Suchomelovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Elektroniku vždy posílali poměrně rychle.

Objednala jsem nábytek, zaplatila předem, ale zásilka pořád nikde (9120292268), ani nevidím žádné kroky k její vyřízení. Snažila jsem se volat a robot mi pouze řekl, že mám čekat, že zásilka je teprve v prvním kroku. V jiných eschopech bych to měla o hodně rychleji a pokud by byl nějaký problém, tak by mě o tom aspoň informovali a sdělili mi, kdy mám zásilku čekat. Pořád mi chodí emaly od Okay s nabýdkami, ale pochybuji, že po téhle zkušenosti znovu využiju tento obchod. Pokud nestíhají expedovat zásilky tak to, že dělají další výhodné akce, mi smysl nedává.

OKAY.czZobrazit reakci obchodu OKAY.cz

Dobrý den, zboží z Vaší objednávky je na výrobu od našeho dodavatele a očekáváme jej v příštích dnech na centrálním skladě. Jakmile výrobek obdržíme, obratem Vám bude odeslán na Vaši adresu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne, Marcela/zákaznický servis

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje