Hlavička stránky
Logo obchodu Mall.cz

Mall.cz

8 082 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Mirek 0790před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Museli vrátit penize za zakoupené zboží.Obrněte se trpělivosti. Mnoho štěstí.

Už nikdy více. Na vyřízení reklamace jsem čekal devět měsíců a mezi tím jsme si posílali elektrocentralu celkem pětkrát. A ti jejich servisaci?? To je mazec.Nakonec jsem si musel najít nezávislého technika za svoje.Samozřejme že našel chybu ve výrobků a ne že jsem používal jednou špatný benzín,podruhé a potřetí Špatná svíčka a nakonec jsem si natočil v jakem stavu mi přišla naposledy. Poškrabana,rozebrána atd. To už bylo už moc. Nechybělo moc a poslal bych to na kompetentní vyšší instance. A ti jejich operátoři to jsou taky dárečci. No prostě nedoporučuji si něco kupovat přes MALL.CZ. a reklamovat něco bez právníka.To by nevyšlo.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pane Mirku, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi. S pozdravem Helena overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Hušekpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupené zboží nebylo dodáno. Nedoporučuji tento obchod. Nulová spolehlivost. Nulová komunikace.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pane Jakube, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi. S pozdravem Helena overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

System: Na stránke bol tovar vedený skladom, avšak po jeho objednaní a zaplatení sa človek dozvie, že nemali toľko zazmluvnených kusov Komunikácia: O tom, ze tovar nie je možné doručiť ma informovali až den po termíne doručenia Doporučil by som mall.cz doimplementovat počítadlo dostupných/zazmluvnených kusov tovaru, nech sa nestavajú situácie, že zákazník si niečo objedná a zaplatí a následne dostane len email s doporučenim stornovať objednávku. Dalej si myslím, že ak nastane podobná situácia, pre dobro zákazníka by bolo lepšie ho informovať čo najskôr o vzniknutej situácii, nie az den po tom ako mala byť objednávka doručená.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi. S pozdravem Jana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radek Švecpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Akce na samsung S23 který nakonec nemůžou dodat a chtějí vás umlčet slevou v hodnotě 500kč. Smutné že v dnešní době si něco takového můžou dovolit bez postihu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi. S pozdravem Jana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jakub Hanakpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

V neděli 23.4.23 zakoupen Samsung s23 ultra, který byl v tu dobu skladem a měl být dodán do 27.4.23. Dnes je 29.4.23 a stále nic, na email nikdo nereagoval a na infolince mně řekli, že ho nemají a že čekají na dodání od dodavatele, ale že neví kdy dorazí a jestli chci, tak ať stornuju objednávku. Při otázce, že byl v tu dobu skladem mně bylo odpovězeno, že je to chyba systému a že skladem nebyl. Že by někdo zavolal nebo napsal email? Že je nějaký problém, to ne! Tak uvidíme, zda telefon vůbec přijde, ale moc tomu nevěřím, už určitě opětovně nenakoupím. Update 29.4.23 - přišel email od Mall, že se omlouvají, že měli spousty objednávek na tento telefon, a že nabízí 500 Kč jako omluvu, když stornuju objednávku, vtipné :D

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi. S pozdravem Jana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si Samsung S23a ihned zaplatil. Mall Mall mi 2x změnil termín dodání. Pani na telefonu mi sdělila, že telefon není skladem. Do emailu mi odpověděli, že špatně nacenili (To je podle mě jejich problém ) Tak jsem zvědav jak to vyřeší, ale není nutné lhát, že telefony nemají. Obrat mají velký, takže si myslím, že by měli dostát závazku a pokud tak učiní, rád smažu svou negativní recenzi. Zatím to vypadá, že budou hrát mrtvého brouka ....

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi. S pozdravem Jana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lada fuskovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pokaždé problém.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Jana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nunhartovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nikdy více!! Reklamace tabletu, který nefunguje od začátku 2x neuznaná i když mám vadu natočenou na videu. Toto jednání podvodníků půjde k právníkovi. Zloději!!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Veronika overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tereza Vokurkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ukrutně mi vadí jedna věc a to ta, že si objednáte zboží skladem, u kterého je dodání do druhého dne. Je to již týden a má objednávka stále nikde!! Odůvodnění - dopravce si ještě nepřevzal zásilku. Tak buď je to z Vaší strany pouze výmluva a nebo byste měli jako společnost změnit dopravce!!Sama mám e-shop a po dnešní zkušenosti jsem velice ráda, že jsem nekývla na vaši nabídku spolupráce!!

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Veronika overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martina Hlinkovapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Před 4 dny jsem si objednala zboží u nich..ihned zaplatila..přes plnoupenezenku,kde mi vzápětí přišlo potvrzení, že došlo k obchodu..ale od Mall mi doteď nepřišel email, že vůbec k objednávce došlo .když to chci řešit, tak po mně chtějí číslo objednávky..ale to samozřejmě nemám, když mi nic nepřišlo..jsem zvědavá s čím přijdou..

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Veronika overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Bpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ceny, záruka 2 roky na IČO, rychlost

Spolupráce s podvodnými firmami typu ESC sk&cz, kteří řeší reklamace. K této společnosti mi byl poslán ani ne půl roku starý telefon zakoupený od společnosti Mall. Reklamace byla zjevná, nefungovalo pořádně nabíjení a špatně fungoval přední reproduktor a občas neostřil fotoaparát(SW problém, který má vícero lidí u tohoto modelu). Po měsíci mi bylo sděleno, že reklamace se neuznává z důvodů vniknutí neznámé kapaliny, která zavinila všechny problémy, včetně sw chyby fotoaparátu. Za opravu chtěli zaplatit a ještě k tomu neadekvátní částku, a co hůř, při dotazu, co teda budou měnit napsali seznam neadekvátních součástek. Mall reagoval zprávou typu, jestli se ti to nelíbí, sežeň si soudního znalce... Telefon jsem si nechal poslat zpátky, smířený s tím, že jsem koupil věc bez záruky. Nechal jsem ho tedy opravit v místním specializovaném servisu a vysvětlil jim situaci. Druhý den mě kontaktovali se slovy: telefon nikdy nebyl otevřený, nikdy nepřišel do kontaktu s vodou, všude byly originální pečetě a "proužky" na identifikaci kontaktu s vodou nebyly vybarvené, tudíž celé vyjádření toho "servisu" byla lež a jeden velký podvod, telefon nikdy nepřišel do kontaktu s vodou a navíc viníkem špatného nabíjení byl pouze špatně připevněný flex kabel na konektoru. Bohužel jsem nechtěl ztrácet čas hledáním soudního znalce apod., a telefon jsem raději nechal opravit jinde a smířil jsem se s tím, že jsem vyhodil 25000kč za mobil bez záruky, nicméně alespoň této podvodné firmě napíšu recenzi a zkusím varovat ty, kteří by s těmito podvodníky přišli do kontaktu.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Veronika overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Master Oipřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem pro syna dne 19.4.2023 hračku.V detailech platby byla uvedena částka za dopravu na zásilkovnu 49Kč.V emailu s potvrzením objednávky byla ovšem částka za dopravu o 10Kč větší.Je to sice jen 10Kč,ale z principu,to beru,jako malý podvod na zákazníka.Deset korun již dále nehodlám řešit,ale chci,aby moje recenze poukázala na to,hak je důležité sledovat takovéto detaily a pro jistotu se těmto společnostem vyhýbat.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Master Oi, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE.Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Helena overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Galina Korolpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

poslali mi úplně jiné zboží, přičemž nekvalitní, žádná omluva, peníze mi nevrátili

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Galino, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE.Dále prosím uveďte, jak Vám můžeme pomoci? S pozdravem Helena overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lukas před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamovali jsme batoh na kočárek, na který je nepříjemné dlouho čekat a jakákoliv snaha ze strany mall.cz to urychlit byla nulová, což u všech ostatních kteří nabízejí produkty pro miminka není problém, ale může být, stane se... Škoda jen že není možné komunikovat s člověkem, ale jen s debilním robotem. Po odeslání objednávky dorazila až 10 dnů po potvrtzení dopravcem že Mall zboží přijal, aby až poté mohl uplatnit lhůtu 30 dnů. Po 40 dnech dorazil batoh zničeny ještě více než jsme ho odesílali, zip nebyl opraven, ale ještě více vytržen a celý batoh byl odřený a zašpiněný. Nemá smysl dál čekat a musíme koupit někde jinde nový, Mall nás tak připravil o necelé 3 tisíce tím že nám vadný produkt dodělal ještě více a vydával to za opravenou reklamaci.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, lukasi, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem Žaneta overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Angee 1992před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka z 11.4. která měla dorazit na výdejní místo 14.4. nedorazila jelikož se den před doručením zrušila. Jelikož to měl být dárek a ne zrovna levný tak bych čekala že platba za zrušené zbozi přijde ještě ten den. Ne jen že nepřišel žádný email o zrušení objednávky ale i na vrácení peněz si musím počkat několik dní. Tímto děkuji mall.cz za to že nemám dárek pro svou maminku a navíc ani peníze za které bych mohla dárek rychle koupit jinde když tento obchod toho nebyl schopný. Za mě katastrofa a už nikdy nic nekoupím. A rozhodně nedoporučuji.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Angee 1992, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem Barbora overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hynek Uldrychpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Dříve obchod na který byl spoleh

Nenakupovat, jsou to podvodnici, objednáno zboží z výprodeje, vše potvrzeno zaplaceno, po týdnu zrušena objednávka ze strany obchodu, důvodem není možné dodat zboží, zboží stále nabízeno ale již v jiné ceně.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, pane Uldrychu, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem Barbora overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Nejedlýpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přestal jsem zde nakupovat. Vadí mi rozdělování objednávky do separátních zásilek podle různých dodavatelů.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Jiří, pokud objednáte zboží od více partnerů, objednávka se rozdělí do více zásilek, protože každý partner odesílá zboží ze svého skladu a po vlastní ose. S pozdravem Petra overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateryna Dorubetspřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel se připojuji s negativními zkušenostmi s řešením reklamace. Zakoupili jsme přes Mall.cz televizi. Po měsíci se objevil černý vertikální pruh přes celou obrazovku. Mysleli jsme, že se jedná o záruční opravu. Dle doporučení Mall.cz jsme sami objednali servis od výrobce. Technik dohledal malé mechanické poškození v dolní části obrazovky. Na otázku, kdy k tomuto poškození mohlo dojít, reagoval, že nejspíše při montáži stojanu, kdy montážníci položili televizi na koberec. Poškození je skoro neviditelné, a běžný uživatel prakticky nemá šanci ho odhalit, obzvlášť když po montáži televize skoro měsíc fungovala a nebyl důvod prohlížet každý milimetr. Televizi jsme tak reklamovali přímo u Mall.cz. V občanském zákoníku je uvedeno, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla od počátku vadná. Výsledek reklamačního řízení Mall.cz je však jiný: „chyba zákazníka – nevhodné používání“. Televizi jsme samozřejmě používali běžným způsobem, instalaci/montáž provedli technici Mall.cz, po instalaci jsme neprováděli žádnou manipulaci, v jejímž důsledku by mohlo dojít k jakémukoliv poškození. Takže namísto radosti z nové televize, už přes dva měsíce řešíme reklamaci a čeká na nás ještě dlouhý proces „dokazování“, že jsme ji nepoškodili… P.s. Vidím, že na podobné recenze, Mall.cz přidává komentáře s otázkou na číslo objednávky, tak rovnou uvádím – jedná se o objednávku č. 2600901149.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, paní Kateryno, Vaše reklamace je v řešení a kolegové Vás budou kontaktovat s dalším postupem. S pozdravem Jana overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Novákpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, absolutně nic

Očekávejte, že pokud budete chtít reklamovat zboží, budete muset navštívit soudního znalce, protože nehledě na to, jak všelijak dokážete, že jste zboží používal správně, firma prostě spoléhá na to, že dál to řešit nebudete a vinu pokaždé hodí na vás. Ani si nemyslete, že by to v nějakém případě bylo jinak. A najít soudního znalce je v dnešní době velice obtížné. Já jsem jednoho takového našel a ten mi to potvrdil s tím, že všichni jeho kolegové v oboru skončili, jelikož je to pro ně neskutečně nevýhodné. Všem tedy doporučuji, aby přes tuto firmu nenakupovali nic dražšího jak za pár tisíc korun, jelikož pokud se vám ta věc rozbije, buďto strávíte spoustu času hledáním soudního znalce nebo prostě budete bez peněz s rozbitým zbožím. :) Údajně máte 6 měsíců po zakoupení zboží právo na své straně vy, jelikož obchod by měl dokazovat, že jste zboží poškodili vy, avšak realita je úplně jinde. Stejně to vždy budete muset dokazovat vy (že jste jej nepoškodili), jelikož Mall má svého technika, který vždycky hodí vinu na vás :)) ubohost nejvyšší kategorie.

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, Karle, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám prosím číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem Helena overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Valca 88před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně žádný!

Jen pro ty, co se nemůžou dovolat na linku a neustále komunikuji s robotem… Stačí pokaždé na otázku robota odpovědět PŘIPOJTE MĚ NA OPERÁTORA… Odpovíte takto dva krát a on vás připojí na operátora (i když to je taky kolik krát k ničemu… obvolala jsem snad všechny operátory a trvalo to týden než jsem dostala aspoň nějakou zpětnou vazbu) A o otřesné zkušenosti s mall se rozepíšu někdy příště, až to trochu vstřebám…

Mall.czZobrazit reakci obchodu Mall.cz

Dobrý den, abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám prosím číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem Helena overeno@mall.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi