Nejhorší přístůp k zákazníkům ze všech větších eshopů v ČR.
Klamavé reklamy, otravování zákazníka po nákupu.
SpojenÍ s Allegro katastrofa (vrána k vráně).
Už nikdy nic, i kdyby to bylo za polovinu.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nejhorší přístůp k zákazníkům ze všech větších eshopů v ČR.
Klamavé reklamy, otravování zákazníka po nákupu.
SpojenÍ s Allegro katastrofa (vrána k vráně).
Už nikdy nic, i kdyby to bylo za polovinu.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czObjednal jsem elektroniku za 700 Kč, doručovat mělo DPD do Zásilkovny. Někdy na záčatku května mi oznámili, že zboží nestihli doručit v čas, ale že to nepochybně stihnou zítra. Pak se nic nedělo 12 dní, až jsem se dozvěděl, že objednávku zrušili a že mi poslali peníze zpátky na účet. Zatím však nic. Spolehlivější doručování zásilek mají i v Burkině Faso.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czNedoporučuji! Taková firma jako Mall má naprosto zkostnatělý neflexibilní systém řešení problémů spojených s objednávkami. Omylem mi poslali úplně jiné zboží (a asi v třetinové hodnotě, než jsem zaplatila). Já jako zákazník musím vyplnit formulář, zboží zabalit, vyplnit DALŠÍ formulář a jít odeslat. Až jakmile naskladní zaměněné zboží, tak vám odešlou to vaše správné původně objednané. Takže z proklamovaného doručení na druhý den čekáte na zprocesování třeba týden, ačkoliv chyba je jednoznačně na straně Mallu. Kompenzace (třeba ve formě slevy) žádná, mému dotazu se pán na infolince velmi divil, co po něm chci. To by mělo být v takovém případě snad zcela automatické. Stejně jako okamžité odeslání původně objednaného zboží! Nevidím důvod, proč bych měla být trestaná chybou někoho ve skladu Mall. Takže pro mě z jednoduché objednání jedné položky kovbojka na týden a bez jakékoliv adekvátní omluvy ze strany Mallu. Nevím, co tam mají za systém, ale je to ostuda!
Zobrazit reakci obchodu Mall.czzboží jsem nedostal, sledovací číslo není funkční a nikdo nedokáže říci, kde zboží je. Peníze odmítají vrátit a na infolince neví co s tím a tak neustále odkládají termín řešení o 5 dní. Uplynul měsíc a nikde nic. Pokud se nechcete dohadovat o vrácení peněz za zboží, rozhodně nakupte jinde.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czchování smrada na infolince, který mi položil telefon, místo řešení situace, chci znát jeho jméno, čas volání 17.5..2023 ve 16:22h... , když si hovory nahráváte za účelem zlepšení služeb, od změny vlastníka stojí služby za nic, já měl za to, že mi na infolince máte pomoci a ne že mi smrad telefon položí...
A to ani nemluvím už o tom, že jsem zboží uhradil, a připlatil si i expres dodání v konkrétním čase za dva dny, a po týdnu, kdy mi zboží nedorazilo, jste mi sdělili, že objednávka byla zrušena, protože jste zboží neměli na skladě, i když jste deklarovali, že máte, a nikdo od vás se neráčil mi třeba napsat, že je objednávka z tohoto důvodu zrušena, pokud budete takto pokračovat i nadále, tak bude mít určitě nový majitel radost, za podobné recenze, jaké čtu, já na MALL nakupuji roky, a nikdy tyto problémy v minulosti nebyli...
Zobrazit reakci obchodu Mall.czObjednala jsem si boty, na obrázku byla úplně jiná barva než v realitě. Pobočku kde se dá vrátit zboží v Ostravě zrušili. Informace ohledně vrácení zboží na internetu jsou nepřesné, na infolince se s vámi baví automat a nevyřeší vaše dotazy než na konkrétně ty, které se vás zeptá sám automat.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz23.4. jsme objednali Samsung Galaxy S23 Ultra. 3. týden po objednání a stále nic.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czDne 23.4. 2023 v akci objednán a zaplacen telefon Samsung S23, který měli skladem. Do současné doby nedodán, nejprve posouvali termín dodání a v posledním e-mailu dne 29.4. napsali, že časový horizont dodání odhadují na několik týdnů až měsíců, protože jejich dodavatelé nejsou schopni dodat Mallem objednané množství (to určitě). Nabídli slevový poukaz 500 Kč za storno. Pěkné nakupování na MALL.cz.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czNaprostá spokojenost. Jeden den objednání a následující den mělo byt doručení. Bohužel přepravce přivezl o den později a přesto se Mall omluvil i když to nebyla jejich vina. Ale důležitější věc je zboží - objednávala jsem obyčejné velké plastové odpadkové koše. Zboží kvalitně, luxusně zabaleno,nemělo šanci se přepravou poškodit!!! Byla jsem velmi překvapená, protože jsem v minulosti objednávala u dvou jiných firem drahé koše a přišly polámané, neúplné, obalené jen v potravinářské fólií.musela jsem vracet. Nyní jsem to riskla znovu a moc jsem tomu nevěřila, protože byly velmi levné oproti minulým.Opak je pravdou. Mám s Mall třetí kvalitní objednávku během roku
Zobrazit reakci obchodu Mall.czZboží jsem uhradil dobírkou. Potom zboží vráceno, neodpovídalo popisu. Přišla od nich faktura na vrácení peněz. Dnes jen to 14tý pracovní den po splatnosti a peníze na úctě stále nemám !!! Komunikace ??? Na každý email mi přijde odpověď že urgují finannční oddělení, nebo bez odpovědi. To samé když tam zavoláte. Neznají ani na jaký účet mají vrátit peníze?! Co takhle na ně podat společně trestní oznámení a žalobu.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czObjednala jsem balíček, bohužel jsem si omylem odstranila poštu a nejsem schopna dohledat číslo objednávky, které potřebuji vědět kvůli vrácení 1 položky. Není možno nikoho nikde kontaktovat, bez čísla objednávky nemůžu nic. Do balíčku také žádný formulář nepřibalen. Mluvit můžete jen s robotem, který samozřejmě nerozumí vašemu požadavku. Řešení problému katastrofa. Muže aspoň tady někdo z mallu zareagovat?? Děkuji
Zobrazit reakci obchodu Mall.czRychlé dodání zboží
Zboží jsem uhradila v den kdy jsem dělala objednávku, zásilka přišla za dva dny ale byla psána na dobírku, takže mi jí nechtěli vydat. Řešila jsem to přes linku mall kde mi bylo doporučeno to zaplatit znovu a že mi Mall peníze vrátí na účet do pěti pracovních dnů, dnes jen to 14tý pracovní den a peníze na úctě stále nemám !!! Komunikace ??? Na každý email mi přijde odpověď že urgují finannční oddělení. Takže tohle není férové jednání !!!
Zobrazit reakci obchodu Mall.czTragédie v doručování zásilek. Čekáte týden, aby jste zjistil, že zboží nebylo stále odesláno. Nákup 2x a 2x tragédie. Nikdy víc.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czBohužel jsem začal nabývat dojmu, že MALL.cz změnil svůj přístup k pojetí svého businessu a přesouvá svou obchodní strategii od pře/prodeje k podivným (možná až podvodným) praktikám na kupujících.
Objednané zboží na svém webu sami zobrazují, že je skladem za cenu. Objednám, přihodím něco dalšího od stejného zdroje (když už, tak ať toho tedy jede víc) a ihned zaplatím kartou. Po týdnu přijde email, že jsem objednávku zrušil, což není pravda a začíná to smrdět... Vzápětí přijde email, že jsem objednávku nezaplatil, což mne řádně dopálilo. Ověřeno přes bankovnictví a platba byla v tu chvíli okamžitě zarezervována a v nejbližší pracovní den uskutečněna.
Není možné se dobrat vrácení peněz a stornování celé objednávky, která nebyla že strany prodejce realizována. Stále vnucují jen zrušení jedné položky. Jakto, že jen jedné, když tvrdí, že jsem vůbec nezaplatil, bylo by logické zrušit celou objednávku. Jenomže já zaplatil a samozřejmě vše, vždyť platba se v internetové bráně předvyplní sama z jejich podkladů z objednávky.
To že se pokouší zákazníka různými způsoby (včetně předkládání nepravd) obalamutit, zmást a odradit od řádně realizovaného nákupu, včetně proběhlé platby z regulérní a tedy platné nabídky v online shopu, je nefér a není hodno pře/prodejce s takovým tržním podílem a bývalým věhlasem. Nejprve jsem byl přesvědčen, že se jedná o "nedorozumění", ale nyní je člověk stále častěji nucen myslet si, že to není náhoda a podobně podezřelých jednání na zákaznících se dopouští čím dál tím častěji s celkem širokým rozptylem rozmanitosti a invence.
Po následném přečtení mnoha a mnoha recenzí z poslední doby na všemožných portálech jsem bohužel začal nabývat stále silnějšího názoru, že by se mohlo jednat o záměrně podvodné jednání, které je pro začátek zralé na podnět u ČOI a následně možná i u orgánů činných v trestním řízení, protože podobných i jiných křivd z jejich strany vůči zákazníkovi jen přibývá a snaží se nelogicky argumentovat, své problémy přenášet na třetí stranu a zbavit se jakékoliv zodpovědnosti, o které na víc na svém webu několikrát uvádějí, že jí přebírají na sebe! A i když vás nejprve několikrát "smáznou", tak pod negativní recenzi vždy alibisticky napíše někdo z mallu, že se tím bude zabývat... Kdyby se tím ale chtěli skutečně zabývat, řešili by přeci samotnou příčinu a nikoliv až vylepšit pohled případných dalších hejlů k oškubání na důsledek.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czcelkově vše, zboží dorazilo ,bohužel po odborné , zaplacené montáži přes Mall zjištěn vadný výrobek a od té doby nikdo nekomunikuje. Jediné východisko je myčku zabalit a poslat na své náklady zpět.????To jako opravdu ????Obchod Mall již nikdy k nákupu jakéhokoliv zboží nevyužiji.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPorušují zákonou dobu reklamace 30dni..za 36 dnů to přišlo a já posílám zpět zboží a žádám vrácení penez.. komunikace přes email že ať si najdu znalce atd..jak to dopadne pak napíšu,zatím nedoporučuji vzadnem případě..
Zobrazit reakci obchodu Mall.czNikdy jsem se zbozi nedockala.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czVýrobek má Anglickou vidlici. Nechápu proč jsem o tom nebyla informována předem. Nejde použít v ČR! Komunikace úplně katastrofální. Rozhodně nikomu nedoporučuji.
Zobrazit reakci obchodu Mall.czPoslali zboží v jiné barvě a navíc nefunguje jejich systém vrácení zboží a peněz. Odpověděli mi , že nemám nárok na vrácení peněz, protože jsem prý nezaplatil. Zboží jsem však uhradil - jinak bych to zboží "bundu" ani nedostal a nelze na základě této objednávky vyplnit formulář vrácení. zboží a peněz. Telefonický kontak zajišťuje JEN "virtuální" čili umělá komunikace, která nereaguje na tento problém.......
Zobrazit reakci obchodu Mall.czZhruba před měsícem jsem si objednal boty z tohoto eshopu, ale bohužel mi neseděly. Podle pokynů na webových stránkách jsem boty okamžitě vrátil zpět přepravní společností. I přes mou snahu mi však peníze za nákup stále nebyly vráceny.
Poté, co jsem se obrátil na zákaznický servis, mi bylo sděleno, že se zásilka nejspíše někde ztratila a že mi nemohou vyřídit vrácení peněz, dokud nebude nalezena. Toto jednání považuji za nesmírně frustrující a nespravedlivé, protože to, že se balíček ztratil, přeci není moje vina. Postupoval jsem přesně dle pokynů eshopu a nakonec zůstal jak bez bot, tak i peněz.
Celkově jsem tedy ze služeb poskytovaných tímto eshopem velmi zklamaný. Nemám pocit, že by můj problém byl vyřešen odpovídajícím způsobem, proto jakýkoliv nákup nemohu nikomu doporučit.
Zobrazit reakci obchodu Mall.cz